Lekkerrrrquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:30 schreef BillDauterive het volgende:
Het was zeker een super sunday, want ik heb pannenkoeken gegeten.
Hmm ik denk dat ik die deze week ook eens ga maken!quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:30 schreef BillDauterive het volgende:
Het was zeker een super sunday, want ik heb pannenkoeken gegeten.
Ga me nou niet vertellen dat ze in dat dorp van jou niet minstens drie Oud-Hollandsche pannenkoekenhuizen hebben.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik die deze week ook eens ga maken!
Hebben ze daar bloem en melk?quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik die deze week ook eens ga maken!
Er is vast wel een plek waar je pannenkoeken kan bestellen maar no way dat ik in die scam trapquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat ze in dat dorp van jou niet minstens drie Oud-Hollandsche pannenkoekenhuizen hebben.
Wat voor soort?quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat klopt, wij gebruiken stolmiddel.
Da's lang genoeg om naar de Mc te gaan, te eten, weer naar huis te gaan en opnieuw trek te krijgenquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:48 schreef Guanabana het volgende:
De McDonalds kwam hier trouwens pas anderhalf uur na bestellen, zat natuurlijk alweer op hete kolen.
Klopt, zeiden wij ook alquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's lang genoeg om naar de Mc te gaan, te eten, weer naar huis te gaan en opnieuw trek te krijgen
Die kan ik wel scoren, ik heb contactenquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Maar hebben ze er wel Van Gilze Schenkstroop?
Ook niet verkeerdquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekkerrrr![]()
Wij hadden chili chicken wraps, was ook weer prima
Oh ja. Die motten er ook nog inquote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:50 schreef Strani het volgende:
Maar @:GeorgeM was die vraag nou gemeend?
Dat spul om te behangen?quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat klopt, wij gebruiken stolmiddel.
Virgilgodquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:03 schreef Em31 het volgende:
Normaal heb je toch altijd het gevoel dat Ronaldo juist groot is.
[ twitter ]
Moeilijk is pizza niet idd, maar je bent toch altijd even bezig.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd
Net als pizza trouwens. Het klinkt allemaal als makkelijk zondagvoedsel
Altijd zonde van de tijd om met koken bezig te zijnquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeilijk is pizza niet idd, maar je bent toch altijd even bezig.
Niet als je het leuk vind om te doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Altijd zonde van de tijd om met koken bezig te zijn
In dat geval niet, nee.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nee tuurlijk niet Stranietje![]()
Is deze vraag van jou gemeend?
Jij hebt het zelf gemaakt, dat is toch wel even moeite! Cyan heeft het besteld, wat ik normaal ook zou doenquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeilijk is pizza niet idd, maar je bent toch altijd even bezig.
Ik spreek ook even voor mezelf.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet als je het leuk vind om te doen.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:22 schreef molloot200 het volgende:
Nu Expeditie en om 21 uur F1, heerlijke avond
Ja dat was weer peentjes zweten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Liever tweede dan van de baan gebeukt worden.
Jaquote:
Uppercut zal als een nog grotere verrassing komen, maar dan krijgt hij waarschijnlijk straf van de FIAquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
Verstappen moet gewoon straks voor de undercut gaan. Geen risico's.
Mooi hèquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
Zo AlonsoDie mogen niet meer op elkaars feestjes komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |