Waarmee?quote:
En wat mis je achterin? Daar ging het ook aardig fout (5x)quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarmee?
Het is gewoon een bekend feit dat zoiets van invloed is (wetenschappelijk onderzocht) en daarnaast mis je ook nog je twee belangrijkste spelers voorin.
Had je echt iets anders verwacht?
Toon is lekker eigenwijs en gaat nu nog eens extra schrap staan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:37 schreef RipCity het volgende:
5-0 verliezen kan niet… dat moet gewoon einde van een coach zijn.
Kwaliteit?quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:46 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
En wat mis je achterin? Daar ging het ook aardig fout (5x)
quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, ook dit was natuurlijk weer botte pech en samenloop van omstandigheden.![]()
Van alle zeperds van de laatste tijd was dit trouwens wel écht de wedstrijd met de beroerdste omstandigheden.
Maar er is idd maar heel weinig wat in het voordeel van Schmidt spreekt. Er is geen sprake van fatsoenlijk voetbal en ook de resultaten zijn uiterst belabberd.
Huh?quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:46 schreef Dven het volgende:
Maar drie clubs met meer tegendoelpunten dan Ajax
quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:46 schreef Dven het volgende:
Haha mongoolquote:Op zondag 24 oktober 2021 18:46 schreef Dven het volgende:
wtfquote:Op zondag 24 oktober 2021 18:46 schreef Dven het volgende:
Maar drie clubs met meer tegendoelpunten dan PSV
Ik niet. Dat was tegen Feyenoord ook al het geval met 2 dagen rust.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarmee?
Het is gewoon een bekend feit dat zoiets van invloed is (wetenschappelijk onderzocht) en daarnaast mis je ook nog je twee belangrijkste spelers voorin.
Had je echt iets anders verwacht?
Ik denk niet dat dit mogelijk is. En sowieso: Cuck de Jong.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:46 schreef Elbosia het volgende:
Hoelang nog voor ze schmidt wegsturen?
Half november gok ik
Daar staat niets raars hoor.quote:
Alleen Cambuur, Sparta en Go Ahead Eagles doen het slechterquote:Op zondag 24 oktober 2021 18:46 schreef Dven het volgende:
Maar drie clubs met meer tegendoelpunten dan PSV
Koeman PSV, Schmidt Wolfsburg en Van Bommel Barca?quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Er komen flink wat coaches vrij, Bommel, Solksjaer, Koeman. Kies maar uit !
In de post die GGMM post staat niets raar hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen schrijf je Ajax ipv PSV
Het is al lastig zat om uit bij Ajax te winnen, want ze hebben ook Dortmund over de knie gelegd.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:46 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
En wat mis je achterin? Daar ging het ook aardig fout (5x)
Wetenschappelijk onderzocht, slimste regio.
Het speelt wel een rol. Zeker als je al een ploeg hebt die al tijden niet fit is. Maar goed het moet geen excuus zijn. De andere wedstrijden waren ook niet best de laatste tijd.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:53 schreef Dven het volgende:
De analisten zijn tot de conclusie gekomen dat het de schuld van de donderdagwedstrijd is. #COMPETITIEVERVALSING
En in de laatse minuut nog verliezen van Monaco is ook zo goed voor de moraal.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:55 schreef TehRocks het volgende:
Valt wel in de trend van dat onderzoek van Verheijen. Na de zestigste minuut was het to-taal op.
Anders hadden ze het toch 60 minuten in plaats van 50 minuten volgehouden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het speelt wel een rol. Zeker als je al een ploeg hebt die al tijden niet fit is. Maar goed het moet geen excuus zijn. De andere wedstrijden waren ook niet best de laatste tijd.
56 afgerond is 60!!!quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders hadden ze het toch 60 minuten in plaats van 50 minuten volgehouden.
En Cambuur komt deels door Ajax omdat Ajax er 9 inschoot tegen zequote:Op zondag 24 oktober 2021 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen Cambuur, Sparta en Go Ahead Eagles doen het slechter
Eens. Maar op deze manier redden we dat niet hé. De moraal daalt harder dan het doelsaldo van PSV.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:59 schreef TehRocks het volgende:
Ik val denk ik een beetje uit de toon, maar als je rond de winterstop comfortabel tweede staat en overwintert in de europa league is het prima wmb.
Nee tweede is best voor PSV. We worden echt geen kampioen maar dan wel met beter spel en niet wekelijks al dat gezeik van Schmidt. Bommel was toch ook zo kritisch op onze medische staf. En nu dit jaar weer wekelijks blessures en spelers die niet fit zijn. En zo’n zahavi schiet ze aan alle kanten in bij Israël maar 0.0 bij PSV. Tactiek klopt niet. Zo’n Max ook. Die rent en rent maar maar voorin 0 goede voorzetten. Nog erger dan een dumbfries.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:59 schreef TehRocks het volgende:
Ik val denk ik een beetje uit de toon, maar als je rond de winterstop comfortabel tweede staat en overwintert in de europa league is het prima wmb.
Was je stifado wel lekker?quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV verloren. 5-0. Ik denk dat het komt omdat ik niet heb gekeken. Oprechte excuses dus. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
Eerste helft kom je prima mee, tweede helft wordt het wat ongelukkig 2-0 en zakt het totaal in elkaar. Dan is alle hoop weg en valt direct het verschil in kwaliteit en fitheid/rust op.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Afgang afgang.....tegen dit Ajax doe je het dan als psv nog prima als je bedenkt dat ze woensdag Dortmund hebben verslagen met 4-0.
Uiteindelijk toch voor lam gegaan. Was meer dan prima.quote:
5-0 is altijd een afgang. Het is ook niet de eerste dit seizoen en ik vermoed ook niet de laatste. Ajax is op alle fronten natuurlijk verder en sterker, maar je hoeft er echt niet met 5-0 van te verliezen ook al denk ik dat de selectie wat minder goed is dan sommigen hier denken. Combinatie met die clown als trainer is dan ook niet prettig. Sodemieter die er toch uit..quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een vernederende ervaring voor de spelers en de club, maar te verwachten dus voelt het voor mij niet als afgang.
Ik heb niet de illusie dat mijn standaarden enig effect hebben op het groot of klein zijn van PSV.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:42 schreef GGMM het volgende:
5-0 geen afgang noemen
Met zulke standaarden blijf je klein.
Schmidt is dan ook oprecht een prutser, met dit materiaal moet je toch kunnen winnen van oa de nummer 11(?) van Frankrijk en niet met de hakken over de sloot tegen de nummer laatst vorige speelronde.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is al lastig zat om uit bij Ajax te winnen, want ze hebben ook Dortmund over de knie gelegd.
Als je dan als PSV beide vleugelaanvallers mist en twee dagen minder rust hebt gehad, dan is verlies gewoon normaal.
Je kan wel verschrikkelijk balen van dat het 5-0 is geworden, maar goed en wel bekeken is dat logisch.
Het probleem met Schmidt is meer dat het gewoon in zijn geheel niet klopt. Dan denk ik meer aan afgelopen week tegen Monaco, of hoe lastig ze het hadden tegen PEC. Dat is veel erger dan wat vandaag is gebeurd.
Lief dagboekquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV verloren. 5-0. Ik denk dat het komt omdat ik niet heb gekeken. Oprechte excuses dus. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
Underdog/gezapige provincieclub wanneer het uitkomt he.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:30 schreef Cupfighter het volgende:
5-0 verliezen van een Ajax dat niet op volle toeren speelde geen afgang noemen vind ik nogal de kop in het zand steken
Bij 4-0 in eigen huis afgedroogd worden was het bij ajax maar een oefenwedstrijdje, dus als je zo gaat beginnen…quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:42 schreef GGMM het volgende:
5-0 geen afgang noemen
Met zulke standaarden blijf je klein.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:17 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Schmidt is dan ook oprecht een prutser, met dit materiaal moet je toch kunnen winnen van oa de nummer 11(?) van Frankrijk en niet met de hakken over de sloot tegen de nummer laatst vorige speelronde.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb.quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij 4-0 in eigen huis afgedroogd worden was het bij ajax maar een oefenwedstrijdje, dus als je zo gaat beginnen…
Dit is dus precies het soort gelul wat van Bommel altijd hield en wat Schmidt ook doet. Het heeft allemaal een hoog "We kwamen pas in de problemen toen de tegenstander scoorde, ja, dan wordt het natuurlijk moeilijk, als ze gaan scoren."-gehalte.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eerste helft kom je prima mee, tweede helft wordt het wat ongelukkig 2-0 en zakt het totaal in elkaar.
Als je niet selectief had gequote, dan kun je zien dat ik exact hetzelfde zeg als jij.quote:Op maandag 25 oktober 2021 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is dus precies het soort gelul wat van Bommel altijd hield en wat Schmidt ook doet. Het heeft allemaal een hoog "We kwamen pas in de problemen toen de tegenstander scoorde, ja, dan wordt het natuurlijk moeilijk, als ze gaan scoren."-gehalte.
Dat het bij 2-0 compleet in elkaar zakt zegt alles over de verhoudingen. Een wedstrijd waarin je "prima mee doet" is bij een 2-0 stand namelijk nog niet gespeeld.
Ik ook.quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:50 schreef XL het volgende:
Ik vind ook dat we hem moeten laten zitten.
Zijn er uberhaupt jongens in selectie die tegen hem in durven te gaan?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:13 schreef Buitendam het volgende:
Alleen als de spelers niet meer voor ‘m willen rennen zou ik ‘m wegsturen. Lijkt me nu totaal niet aan de orde.
Van Ginkel, Propper o.a.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt jongens in selectie die tegen hem in durven te gaan?
dat rennen gaat ook wel, het voetballen wat minderquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:13 schreef Buitendam het volgende:
Alleen als de spelers niet meer voor ‘m willen rennen zou ik ‘m wegsturen. Lijkt me nu totaal niet aan de orde.
Nou ja, dat Ajax die JHCS het liefst wint moet voorop staan. Dus die 0-4 was absoluut even een vervelend momentje. Maar neemt niet weg dat Ajax die wedstrijden vaak gebruikt om weer in het seizoen te groeien. Helemaal in het begin van een seizoen staat Ajax vaak nog niet helemaal goed. Meegenomen dat PSV gewoon een goede wedstrijd speelde kan een 0-4 uitslag best voorkomen. Niet fijn, maar ook geen ramp in de JHC. Het is een extra oefenduel die net even wat serieuzer is dan de andere oefenwedstrijden omdat er nog een prijs op het spel staat. Net zoals Ajax vroeger altijd het Amsterdam-Tournament speelde. Daar kan je die schaal een beetje mee vergelijken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij 4-0 in eigen huis afgedroogd worden was het bij ajax maar een oefenwedstrijdje, dus als je zo gaat beginnen…
Maakt verder niet uit hoe je het noemt maar die 0-4 was wel een afgang maar begrijp wel dat je niet de hele voorbereiding in de war gaat schoppen om zo'n "prijs" te winnen, op dat moment was PSV gewoon verder conditioneel en qua wedstrijdritme.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, dat Ajax die JHCS het liefst wint moet voorop staan. Dus die 0-4 was absoluut even een vervelend momentje. Maar neemt niet weg dat Ajax die wedstrijden vaak gebruikt om weer in het seizoen te groeien. Helemaal in het begin van een seizoen staat Ajax vaak nog niet helemaal goed. Meegenomen dat PSV gewoon een goede wedstrijd speelde kan een 0-4 uitslag best voorkomen. Niet fijn, maar ook geen ramp in de JHC. Het is een extra oefenduel die net even wat serieuzer is dan de andere oefenwedstrijden omdat er nog een prijs op het spel staat. Net zoals Ajax vroeger altijd het Amsterdam-Tournament speelde. Daar kan je die schaal een beetje mee vergelijken.
Ginkel was na Feyenoord oprecht boos. Denk dat die wel gepraat hebben.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt jongens in selectie die tegen hem in durven te gaan?
Ja, helemaal mee eens. Blijft een afgang voor Ajax. Alleen niet eentje waar Ajax heel lang mee in de maag heeft gezeten. Ze wisten dat het topniveau er weer aan zat te komen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit hoe je het noemt maar die 0-4 was wel een afgang maar begrijp wel dat je niet de hele voorbereiding in de war gaat schoppen om zo'n "prijs" te winnen, op dat moment was PSV gewoon verder conditioneel en qua wedstrijdritme.
Ik kan dus ook heel slecht tegen dat vergoeilijken en excuses zoeken. Je mag (en moet) best soms je spelers in bescherming nemen maar als je dat altijd doet kweek je een klimaat waarin slechte prestaties dus de maat der dingen worden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dan blijft het laatste punt voor mij nog over, namelijk het feit dat Schmidt volgens mij in een flinke impasse zit qua wat hij nou denkt dat hij moet denken en denkt dat hij moet uitstralen. Wederom even objectief, wat is er mis mee met benoemen dat het matig tot slecht is als er matig tot slecht is gespeeld? Welk beoogd effect denk je te behalen door te benoemen na een 0-4 tegen Feyenoord dat het relatief goed was? Spelers geloven je niet, de media brand je af en supporters voelen zich in de maling genomen.
Ik begrijp het wel, het is een stukje bescherming van de spelers maar je neemt ze ook niet serieus. Terwijl er niks mis is met een stukje gezonde zelfkritiek en ook kritiek naar een groep. Individuele spelers pak je persoonlijk maar aan maar het team mag je best terecht wijzen, net als benoemen dat je zelf foute keuzes hebt gemaakt als dat aan de orde is.
Op zich maakt het niet zoveel uit wat een trainer in de pers roept totdat het echt totale onzin begint te worden maar het gaat er vooral om hoe je je ploeg laat voetballen en dat is gewoon ondermaats met de selectie die PSV heeft en dan heb ik het niet over gisteren hoor maar in het algemeen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan dus ook heel slecht tegen dat vergoeilijken en excuses zoeken. Je mag (en moet) best soms je spelers in bescherming nemen maar als je dat altijd doet kweek je een klimaat waarin slechte prestaties dus de maat der dingen worden.
Maar dat komt doordat we te weinig rust hebben. Kun je de trainer uiteraard niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich maakt het niet zoveel uit wat een trainer in de pers roept totdat het echt totale onzin begint te worden maar het gaat er vooral om hoe je je ploeg laat voetballen en dat is gewoon ondermaats met de selectie die PSV heeft en dan heb ik het niet over gisteren hoor maar in het algemeen.
PSV had na Zwolle vier dagen rust voordat ze tegen Monaco moesten. Verloren. Ajax had na Heerenveen twee dagen rust voordat ze tegen Dortmund moesten. Makkelijk gewonnen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar dat komt doordat we te weinig rust hebben. Kun je de trainer uiteraard niet kwalijk nemen.
Oh, oke. Bedankt voor de verheldering.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:15 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
PSV had na Zwolle vier dagen rust voordat ze tegen Monaco moesten. Verloren. Ajax had na Heerenveen twee dagen rust voordat ze tegen Dortmund moesten. Makkelijk gewonnen.
PSV kan er gewoon echt niks van.
Hey Bronson, ouwe kleefmagneet.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:15 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
PSV had na Zwolle vier dagen rust voordat ze tegen Monaco moesten. Verloren. Ajax had na Heerenveen twee dagen rust voordat ze tegen Dortmund moesten. Makkelijk gewonnen.
PSV kan er gewoon echt niks van.
Het is zo kinderachtig dat het weer een glimlach geeft. Mja, de calimeroz van Eindhoven huilen weer over een kinderachtig tekstje, of over minder rust.. Dat ze op wat door ajax gecreëerde kansen na 0x lieten zien dat ze enigzins naar elkaar over kunnen spelen hebben ze het weer niet over.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
Brainfart Aidshoven, was dat een idee van de F-Side eigenlijk? Is dat tegenwoordig een vak gevuld met middelbare scholieren? De droevenis...
Daar hebben we het hier wel over? Maar goed.. ik snap dat je met je verstandelijke beperking enige moeite hebt om dit tot je te nemen. Geeft verder niets. Jij bent eigenlijk net als die tekst op dat spandoek: gemaakt door mongolen en totaal niet lollig. Ga ja afberen op je clubje en laat ons rouwen. Dank.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is zo kinderachtig dat het weer een glimlach geeft. Mja, de calimeroz van Eindhoven huilen weer over een kinderachtig tekstje, of over minder rust.. Dat ze op wat door ajax gecreëerde kansen na 0x lieten zien dat ze enigzins naar elkaar over kunnen spelen hebben ze het weer niet over.
Zoom je weer ziedend in op het spandoek. Kan je ook nog een mening vormen over het teleurstellende afwachtende psv spel. Of mis je teveel chromosomen om dat te kunnen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar hebben we het hier wel over? Maar goed.. ik snap dat je met je verstandelijke beperking enige moeite hebt om dit tot je te nemen. Geeft verder niets. Jij bent eigenlijk net als die tekst op dat spandoek: gemaakt door mongolen en totaal niet lollig. Ga ja afberen op je clubje en laat ons rouwen. Dank.
Misschien kan jij je extra chromosoompje wel met hem delen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoom je weer ziedend in op het spandoek. Kan je ook nog een mening vormen over het teleurstellende afwachtende psv spel. Of mis je teveel chromosomen om dat te kunnen?
Niks mis met dat spandoek. Een beetje banter hoort erbij.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoom je weer ziedend in op het spandoek. Kan je ook nog een mening vormen over het teleurstellende afwachtende psv spel. Of mis je teveel chromosomen om dat te kunnen?
Oh nee hoor. Afwachtend vind ik nog zo gek niet aangezien ze uit spelen. Waar ik wel meer moeite mee heb is het fysieke, het paradepaardje van Schmidt. Dat zou nu top moeten zijn maar daar zag ik gisteren weinig van terug. Ze hadden het vanaf minuut 0 Ajax fysiek lastig moeten maken, laten zien dat je tot de tanden bewapend bent om punten te pakken in de Arena. Wat ik zag waren 11 slapzakken die zich in de kont lieten nemen door Ajax. Waarna er na afloop een slapjanus van een coach het gaat relativeren op een manier welke PSV onwaardig is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:04 schreef kurk_droog het volgende:
Eerste 10 minuten waren wel voor PSV maar eigenlijk alleen die kans voor Vinicius een hele grote, die 2 schoten waren niet bijzonder maar ze begonnen dus wel goed en Ajax een beetje mat, dat duurde al met een een minuut of 15 en erna was de controle bij Ajax en bij die 1-0 wist je gewoon dat het klaar was, op dat vrije trap momentje na wat PSV nog terug in de wedstrijd had kunnen brengen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Afwachtend vind ik nog zo gek niet aangezien ze uit spelen. Waar ik wel meer moeite mee heb is het fysieke, het paradepaardje van Schmidt. Dat zou nu top moeten zijn maar daar zag ik gisteren weinig van terug. Ze hadden het vanaf minuut 0 Ajax fysiek lastig moeten maken, laten zien dat je tot de tanden bewapend bent om punten te pakken in de Arena. Wat ik zag waren 11 slapzakken die zich in de kont lieten nemen door Ajax. Waarna er na afloop een slapjanus van een coach het gaat relativeren op een manier welke PSV onwaardig is.
En nou is natuurlijk de vraag of jij ook zoiets kan? Maar de vraag stellen is hem eigenlijk al beantwoorden
Dat was niet alleen geknakte moraal maar ook problemen met de fitheid doordat je twee dagen minder rust hebt, maar dat mag je niet zeggen!1!!quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:54 schreef PSVCL het volgende:
Het enige wat je PSV kan verwijten is idd dat ze zicht vrijwillig lieten naaien na de 2-0. Mag nooit gebeuren tegen ajax.
maar toen was het toch al gespeeld, je hebt het in dat uur dat iedereen nog wel fit was toch ook niet laten zienquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was niet alleen geknakte moraal maar ook problemen met de fitheid doordat je twee dagen minder rust hebt, maar dat mag je niet zeggen!1!!
Een Van Bommel/Guardado op het middenveld zou dat nooit accepteren.. Gotze is veel te liefquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was niet alleen geknakte moraal maar ook problemen met de fitheid doordat je twee dagen minder rust hebt, maar dat mag je niet zeggen!1!!
Bij de 1-0 liet je grote vriend Sangare Berghuis lopen, Sangare was wel fit toch want die deed donderdag niet mee, het is gewoon voetballend niet goed genoeg dat laten net zoveel tegengoals als Pec Zwolle wel zienquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een Van Bommel/Guardado op het middenveld zou dat nooit accepteren.. Gotze is veel te lief
Niet aan het klagen, wel aan het benoemen. Omdat dit mede de oorzaak was dat de score uit liep naar 5-0. Los daarvan was de overwinning van Ajax terecht. Maar goed.... daarom post je jouw vraag waarschijnlijk niet, troll FA.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het klagen over die rustperiode?
Neuh want daar heb je niet door verloren, wel door een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het klagen over die rustperiode?
Bedankt. Dan heb je toch wat anders gezien(negatiever over psv) want het eerste half uur stonden we gewoon te schelden op de tribune omdat psv juist wel fel was en ajax de slapjanus en die kansen door fouten/slapheid maar liet gebeurwn. Voetballen kon psv er inderdaad vanaf minuut 0 al geen hoer van.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Afwachtend vind ik nog zo gek niet aangezien ze uit spelen. Waar ik wel meer moeite mee heb is het fysieke, het paradepaardje van Schmidt. Dat zou nu top moeten zijn maar daar zag ik gisteren weinig van terug. Ze hadden het vanaf minuut 0 Ajax fysiek lastig moeten maken, laten zien dat je tot de tanden bewapend bent om punten te pakken in de Arena. Wat ik zag waren 11 slapzakken die zich in de kont lieten nemen door Ajax. Waarna er na afloop een slapjanus van een coach het gaat relativeren op een manier welke PSV onwaardig is.
En nou is natuurlijk de vraag of jij ook zoiets kan? Maar de vraag stellen is hem eigenlijk al beantwoorden
De excuusjes raken onderhand opquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
Alvast excuses dat ik me ermee bemoei, maar mijn hemel wat zitten er een paar trieste PSV supporters op dit forum. (Ook van andere clubs maar dat terzijde.)
Hoeveel dagen had Ajax rust voordat ze Dortmund scheel tikte? Hoeveel slechter was Ajax gisteren dan dinsdag? Het verschil was enorm. Denk dat ze ongeveer even slecht speelde als tegen Utrecht laatst dat met 0-1 werd verloren.
Gewoon even kritisch naar je eigen club kijken is voor sommige mensen blijkbaar erg lastig. Ook een aardig aantal users hier die zich ook zeker niet aangesproken moeten voelen, maar dat ook ongetwijfeld niet doen omdat zij wel kunnen relativeren.
Los van extra redenen voor het grote verlies, is iedereen hier het er gewoon roerend over eens dat het verschil in kwaliteit op het veld en qua tactiek gewoon de belangrijkste oorzaak is van het verlies en het verdere moeizame seizoen.quote:
Cocu de man die er verder nooit ergens wat van bakte. Drank de boer 2.0quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Guus en Cocu kunnen volgens mij niet wachten om de boel over te nemen
Hiddink kan goed met de vedettes overweg, en de jeugd.. volgens mij kunnen ze dat wel gebruiken/ Zou een prima optie zijn. Cocu is ook welkom.
Wel sympathieke gemoedelijke gozer.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cocu de man die er verder nooit ergens wat van bakte. Drank de boer 2.0
Nee, dit kan echt niet.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Hiddink kan goed met de vedettes overweg, en de jeugd.. volgens mij kunnen ze dat wel gebruiken/ Zou een prima optie zijn. Cocu is ook welkom.
Ga bij je vader zuigen, beleeft er nog iemand plezier aan.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
Eindhoven is maar druk met een doekje. Misschien gewoon weglachen en je focussen op de staat van je belabberde bij elkaar geleende elftal en trainer.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Dat gaat Guus niet meer doen. Cocu zou het best willen maar die zie ik liever ook wegblijven.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Klopt toch wat hij zegt?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ga bij je vader zuigen, beleeft er nog iemand plezier aan.
dit inderdaad. Mocht Schmidt ontslagen worden ooit en ze komen weer met hem op de proppen dan is dat pure armoede. Zoals het hele beleid van John de Jong gebaseerd is op armoede en toevalstreffers.....quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cocu de man die er verder nooit ergens wat van bakte. Drank de boer 2.0
Je moeder was net ook druk op zoek naar wat doekjes.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
Eindhoven is maar druk met een doekje. Misschien gewoon weglachen en je focussen op de staat van je belabberde bij elkaar geleende elftal en trainer.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Klopt ze is verkouden. Nog meer brainfarts of kan je weer normaal ademen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder was net ook druk op zoek naar wat doekjes.
Brainfart Aidshoven komt uit jouw koker hé?quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt ze is verkouden. Nog meer brainfarts of kan je weer normaal ademen?
Dat moet winst worden voor PSV aangezien FC Twente slechts twee rustdagen heeft.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat wordt het zaterdag jongens? Heeft eigenlijk ook alle ingrediënten voor nieuw puntverlies dunkt me.
Twente zit ook niet in een geweldige fase maar die doen het dit seizoen wel goed tegen de betere ploegen, heel vervelend ploegje als je zelf het spel 'moet' maken. Maar ze spelen doordeweeks ook, dat is een voordeel voor PSV. (geven wel Vlap en Sadilek rust)quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat wordt het zaterdag jongens? Heeft eigenlijk ook alle ingrediënten voor nieuw puntverlies dunkt me.
quote:Beste fans. Voorzitter Frits Bovers heeft maandagmorgen 25 oktober een app naar PSV-directeur Toon Gerbrands gestuurd met de mededeling dat PSV Fans United geen vertrouwen meer heeft in PSV-trainer Roger Schmidt. PSV Fans United ziet het, net als vele andere fans, alleen maar slechter gaan met de wedstrijden van onze club en vinden daar Schmidt verantwoordelijk voor. Grote nederlagen tegen 2 clubs uit de top 3 en moeizame overwinningen tegen op papier veel mindere tegenstanders.
Wij hebben daarom ook het vriendelijke, toch dringende beroep gedaan op Gerbrands om Schmidt per direct te ontslaan!
Gerbrands geeft hier echter geen gehoor aan en ziet het allemaal anders. Dit is geen Topsport meer, maar amateurisme eerste klas! Als het zo doorgaat kunnen we alleen nog maar dromen over kampioenschappen! Schmidt, houdoe!
Wat beschamendquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Fritsie kent z'n plek gelukkig.
Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als er aidshoven op z'n buik had gestaan had ik het meteen geloofd
Ergste is dat die wel gewoon een punt heeft.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Fritsie kent z'n plek gelukkig.
Ik denk dat Frits meer van de lijnen is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergste is dat die wel gewoon een punt heeft.
Een welverdiende likequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Frits meer van de lijnen is.
Ah nee ik vind het er niet top uit zien, maar je grap was erg vergezocht en geforceerdquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want jij vindt het er wel top uitzien? Is toch gewoon aids
Neen, ik ben tattoo vrijquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
Gutanoth zal ook wel onder de PSV-plaatjes zitten
ander gevoel voor humor, kan je niks aan doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah nee ik vind het er niet top uit zien, maar je grap was erg vergezocht en geforceerd
Van Bommel is weer vrij, misschien samen met Dickie en Cor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Guus en Van Nistelrooy of Cocu en Fred Rutte.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Bommel is weer vrij, misschien samen met Dickie en Cor.![]()
![]()
![]()
Als dat ooit gebeurt koop ik een seizoenskaart bij PSV, goedkoopste manier om veel live comedy te zien.
Fred Rutten..dat zou wel een goede zijn. Wat doet die tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Guus en Van Nistelrooy of Cocu en Fred Rutte.
Anders Arne Slot weghalen uit Rotterdam. Of wachten op het buitenkansje (Koeman)
logopedistquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fred Rutte..dat zou wel een goede zijn. Wat doet die tegenwoordig?
Adviseur bij NEC meen ik.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fred Rutte..dat zou wel een goede zijn. Wat doet die tegenwoordig?
Raad van Commissaris geworden ipv Leen Looijen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90 min als je een goede verdediging hebt staan. Bij PSV moest ie destijds doen met Manolev-Derijck-Dikke Bouma en Pietersquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Fred speel je 40/45 minuten prachtig voetbal en dan word je geslacht.
Inderdaad, gewoon jonge honden een kans geven zoals Van Bommel, Stam of De Boer.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terugvallen op namen als Hiddink, Cocu of Rutten is echt armoedig.
Toon heeft min of meer z'n eigen kloten op het hakblok gelegd met Schmidt dus het is een moeilijke situatie.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon jonge honden een kans geven zoals Van Bommel, Stam of De Boer.![]()
Maar PSV kennende gaan ze dan Ron Jans presenteren ofzo.
Zelfde categorie als Cocu. Ook droevig. Ik zou wat verder gaan kijken. Met immense IQ in Brainport moet het toch wel lukken om een trainer te vinden die in het plaatje past.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon jonge honden een kans geven zoals Van Bommel, Stam of De Boer.![]()
Maar PSV kennende gaan ze dan Ron Jans presenteren ofzo.
Nouja ze hebben bij PSV net als Eindhoven heeft gedaan het iq proberen te importeren in de vorm van Schmidt maar dat pakt niet heel lekker uit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfde categorie als Cocu. Ook droevig. Ik zou wat verder gaan kijken. Met immense IQ in Brainport moet het toch wel lukken om een trainer te vinden die in het plaatje past.
Ik heb 15 jaar geleden zo'n presentatie van hem bijgewoond, ik ben met behulp van een psychiater bijna hersteld.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
Van Breukelen zit daar toch nog
Die kan wel een functieomschrijving maken en dit goed uitwerken in een Powerpoint-presentatie
Nederlander graag, buitenlander mag ook.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
Van Breukelen zit daar toch nog
Die kan wel een functieomschrijving maken en dit goed uitwerken in een Powerpoint-presentatie
Hoezo praat jij nog over EL? Maak daar maar conference league van.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Dus het gebeurde OPNIEUW. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen het als lucky ajax beschouwen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Schmidt en de jongens, maar MASSIEVE versterkingen zijn hard nodig in januari. Als er geen versterkingen komen, ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen of onze kansen in de Europa League. Niet op deze manier. Wat denken jullie, PSV FOK!ers? #SchmidtIn of #SchmidtOut?
PSV heeft meer ONGELOFELIJKE MONSTERS nodig op het veld.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Dus het gebeurde OPNIEUW. We kunnen blessures de schuld geven, we kunnen vermoeidheid de schuld geven, we kunnen het als lucky ajax beschouwen, maar de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Schmidt en de jongens, maar MASSIEVE versterkingen zijn hard nodig in januari. Als er geen versterkingen komen, ben ik niet erg optimistisch over dit seizoen of onze kansen in de Europa League. Niet op deze manier. Wat denken jullie, PSV FOK!ers? #SchmidtIn of #SchmidtOut?
Wat een treurnisquote:
#SchmidtIn natuurlijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Komt het gewoon niet om dat het tactisch inzicht van Schmidt niet verder gaat door een truukje uit te voeren die na drie wedstrijden gewoon te zien valt? Ik ben zeker geen PSV supporter, maar van de wedstrijden die ik in voordeel danwel nadeel van PSV gezien heb is Schmidt niet een trainer die voor een kampioenschp gaat, maar meer een trainer die het goed doet voor een club die zn finaciele verwachtingen na wilt streven en dan is het aan de liefhebbers of ze het er mee eens zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Out natuurlijk. Laat Faber het seizoen maar afmaken en kijk rustig verder voor een trainer voor komend seizoen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Krijg je niet met een TD die na de eerste tegenslag tijdens SS al aangeeft dat het behalen van de EL een doelstelling was.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft meer ONGELOFELIJKE MONSTERS nodig op het veld.
op basis waarvanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:00 schreef Ixnay het volgende:
Ik geloof nog steeds in Schmidt maar ik zal inmiddels wel de minderheid zijn.
Gelachen om SS. Like gegeven.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Krijg je niet met een TD die na de eerste tegenslag tijdens SS al aangeeft dat het behalen van de EL een doelstelling was.
En die ga je betalen van het geld van inwonders van Eindhoven? Of verkoopt psv de 1e verdieping van het stadion aan de gemeente?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Je hebt vertrouwen in de trainer en de jongens, maar massieve versterkingen zijn nodig?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
Nou.. prima tweede worden gaat gewoon gebeuren hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je hebt vertrouwen in de trainer en de jongens, maar massieve versterkingen zijn nodig?
Dan heb je dus niet genoeg vertrouwen in de jongens hè.
Maar goed, het gelul over versterkingen is er altijd. Die gaan er niet komen in massieve aantallen. In grote lijnen zijn dit de speler die het moeten gaan doen en daar kun je prima tweede mee worden als het goed staat. Maar dat staat het niet.
Nopequote:
Ja, was het maar weer lockdown zodat ze allemaal in hun hok bleven. Het is echt triest. Bedroevend dat je als Koevermans (die het voor zover ik kan inschatten toch prima doet?) zo moet vluchten van je werk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:
Wel weer een weekje hoor met de echte "supporters", eerst de kindertjes van Ajax met hun geheime spandoekje, dan onze vriend Frits die denk dat hij wat te zeggen heeft en als dieptepunt van deze week Koevermans die weg gaat door wat zich harde kern noemt.
PSV moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:58 schreef Longcat. het volgende:
dat seizoen ook als tussenjaar zien om te bouwen. pas weer proberen mee te doen in het seizoen 2023/2024 lijkt mij het beste.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat seizoen ook als tussenjaar zien om te bouwen. pas weer proberen mee te doen in het seizoen 2023/2024 lijkt mij het beste.
Ik denk dat je best realistisch mag zien dat het gat tussen Ajax en PSV niet te overbruggen is in dit en volgend seizoen. Zelfs als je de middelen zou hebben, heb je nog geen ingespeeld team. Maar zelfs die middelen heb je niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat seizoen ook als tussenjaar zien om te bouwen. pas weer proberen mee te doen in het seizoen 2023/2024 lijkt mij het beste.
Nee, ik ben dan ook geen PSV-supporterquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan kom je ook niet vaak bij PSV
ik denk dat zelfs als psv gaat bouwen ipv alles op alles zetten om nog iets van het seizoen te maken, ze ook wel tweede of in het uiterste geval derde zullen worden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je best realistisch mag zien dat het gat tussen Ajax en PSV niet te overbruggen is in dit en volgend seizoen. Zelfs als je de middelen zou hebben, heb je nog geen ingespeeld team. Maar zelfs die middelen heb je niet.
Toch wil ik niet van overgangsjaren spreken. Dit seizoen is nog niet verloren en volgend seizoen al helemaal niet. Bij een overgangsjaar denk ik aan bouwen ongeacht het resultaat, maar PSV moet gewoon elk jaar minimaal tweede worden. Als je dat niet doet, is Feyenoord je straks echt voorbij en dat is onnodig.
Ja dat pakken die Italianen toch een stuk beter aan.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
ihattaren had onder een andere coach miljoenen opgeleverd.
Jammer dat zo'n verhaal zo veel schade aan wordt gedaan door 'goede coach als Frank de Boer' en de onzin over Ihattaren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat zelfs als psv gaat bouwen ipv alles op alles zetten om nog iets van het seizoen te maken, ze ook wel tweede of in het uiterste geval derde zullen worden.
enige manier om nog aan te haken bij Ajax, is zoveel mogelijk met eigen jeugd te gaan spelen aanvullen met koopjes/gokjes en die laten renderen door een goede trainer/coach ervoor te zetten die, zoals Frank bij Ajax toentertijd, de jeugd een kans geeft. daar kun je financieel stappen mee maken. ipv de zahavi's van deze wereld aan te nemen.
ik weet verder niet wat de spelers die recent verkocht zijn hebben opgeleverd, zoals Malen bijvoorbeeld.
Klopt wel aardig ja, verder vind ik Van Ginkel een sympathieke gast maar als voetballer ook gewoon niet goed genoeg (meer) en hetzelfde geldt eigenlijk voor Götze, is gewoon te weinig wat hij laat zien. En deze 2 jongens zijn wel grootverdieners net als Zahavi, tenminste ik ga er vanuit dat ook zij een aardige som tekengeld hebben gekregen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n verhaal zo veel schade aan wordt gedaan door 'goede coach als Frank de Boer' en de onzin over Ihattaren.
Wat mij bij dit PSV een doorn in het oog is, zijn de zeer middelmatige aankopen van Schmidt. Kijk, zo'n Ramalho en Sangare zijn gewoon topspelers voor de Eredivisie. Maar Mwene, Max, Mvogo, Zahavi, Vinicius, Bruma. Het voegt allemaal geen reet toe aan PSV. Dat niveau kun je ook gewoon in de Eredivisie zien lopen bij Utrecht en Heerenveen en dan laat je ze ook lekker waar ze zitten.
Diezelfde Ihattaren waarvan zijn net nieuwe werkgever al 2 weken niet weet waar hij is?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat zelfs als psv gaat bouwen ipv alles op alles zetten om nog iets van het seizoen te maken, ze ook wel tweede of in het uiterste geval derde zullen worden.
enige manier om nog aan te haken bij Ajax, is zoveel mogelijk met eigen jeugd te gaan spelen aanvullen met koopjes/gokjes en die laten renderen door een goede trainer/coach ervoor te zetten die, zoals Frank bij Ajax toentertijd, de jeugd een kans geeft. daar kun je financieel stappen mee maken. ipv de zahavi's van deze wereld aan te nemen.
ik weet verder niet wat de spelers die recent verkocht zijn hebben opgeleverd, zoals Malen bijvoorbeeld.
Bruma is echt typisch zo'n speler die als hij in NL was opgeleid het waarschijnlijk tot de subtop zou hebben gered om daarna terug te vallen naar een staartploeg of eerste divisie. Hij kan heel leuk voetballen, zo af en toe, de rest van de tijd is het gewoon dramatisch slecht.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n verhaal zo veel schade aan wordt gedaan door 'goede coach als Frank de Boer' en de onzin over Ihattaren.
Wat mij bij dit PSV een doorn in het oog is, zijn de zeer middelmatige aankopen van Schmidt. Kijk, zo'n Ramalho en Sangare zijn gewoon topspelers voor de Eredivisie. Maar Mwene, Max, Mvogo, Zahavi, Vinicius, Bruma. Het voegt allemaal geen reet toe aan PSV. Dat niveau kun je ook gewoon in de Eredivisie zien lopen bij Utrecht en Heerenveen en dan laat je ze ook lekker waar ze zitten.
frank de boer bedoel ik niet per see als goede coach, maar was wel een coach die, mede omdat het moest, de jeugd een kans gaf. dat heeft ze financieel veel gebracht.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
dat kan zo zijn, ik volg mo niet. misschien is mo geen goed voorbeeld.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Diezelfde Ihattaren waarvan zijn net nieuwe werkgever al 2 weken niet weet waar hij is?
Dat jong is echt gigantisch de weg kwijt (lol), ik betwijfel ten zeerste of dat onder een andere coach anders zou zijn geweest en denk dat hij gewoon niet de mentale build heeft voor profvoetbal.
Het is altijd een moeilijk jong geweest, in de jeugd al. Terwijl er echt bakken begeleiding op heeft gezeten. Dat het nu weer zó erg mis gaat bij hem terwijl Sampdoria een nieuwe frisse start had moeten worden lijkt erop te wijzen dat het toch echt aan Mo zelf ligt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat kan zo zijn, ik volg mo niet. misschien is mo geen goed voorbeeld.
oh okquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan ook geen PSV-supporter
dat kan zeker zo zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is altijd een moeilijk jong geweest, in de jeugd al. Terwijl er echt bakken begeleiding op heeft gezeten. Dat het nu weer zó erg mis gaat bij hem terwijl Sampdoria een nieuwe frisse start had moeten worden lijkt erop te wijzen dat het toch echt aan Mo zelf ligt.
Voeg daar Propper maar aan toe, ik had ook niet gedacht dat die zo ver zou zijn weggezaktquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel aardig ja, verder vind ik Van Ginkel een sympathieke gast maar als voetballer ook gewoon niet goed genoeg (meer) en hetzelfde geldt eigenlijk voor Götze, is gewoon te weinig wat hij laat zien. En deze 2 jongens zijn wel grootverdieners net als Zahavi, tenminste ik ga er vanuit dat ook zij een aardige som tekengeld hebben gekregen.
die heb ik nog amper gezien maar dat zal ook wel z'n redenen hebbenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voeg daar Propper maar aan toe, ik had ook niet gedacht dat die zo ver zou zijn weggezakt
Ja die mocht blijkbaar toch niet zomaar bijna voor niks weg bij Brightonquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heb ik nog amper gezien maar dat zal ook wel z'n redenen hebben
Ik vond dat in zijn eerste periode ook niet bepaald een geweldenaar. Is toen ook nooit onbetwist basisspeler geweest.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voeg daar Propper maar aan toe, ik had ook niet gedacht dat die zo ver zou zijn weggezakt
Nee, typische speler die in een goed draaiend elftal soms fantastische dingen laat zien. Als het niet regent, niet te hard waait, zijn vrouw 's ochtends lief is geweest, het verkeer meezat, de supporters niet te hard zingen, zijn schoenen niet te strak zitten, de goede boxershort 's ochtends klaar lag, de krant op tijd was en de hond keurig op een plek scheet waar het mocht.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond dat in zijn eerste periode ook niet bepaald een geweldenaar. Is toen ook nooit onbetwist basisspeler geweest.
En van dat soort hebben we er vrachtladingen vol gehad de afgelopen jaren en nog steeds. Dat je die een paar in je selectie hebt zitten is niet erg. Bij ons zijn dat echter vaak de mannen die geacht worden de kar te trekken en groot is dan de verbazing als ze niet in staat blijken dat vaker dan eens in de zoveel tijd te doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, typische speler die in een goed draaiend elftal soms fantastische dingen laat zien. Als het niet regent, niet te hard waait, zijn vrouw 's ochtends lief is geweest, het verkeer meezat, de supporters niet te hard zingen, zijn schoenen niet te strak zitten, de goede boxershort 's ochtends klaar lag, de krant op tijd was en de hond keurig op een plek scheet waar het mocht.
Als je één ding zeker weet als je als PSV voor Biggetje gaat is dat hij het ziet als bezigheidstherapie totdat er weer een club langskomtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:34 schreef Zorro het volgende:
Koeman ontslagen, nou zal Roger toch ook wel op de trein naar Wolfsburg of zo springen om plaats te maken?
En sowieso niet geschikt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je één ding zeker weet als je als PSV voor Biggetje gaat is dat hij het ziet als bezigheidstherapie totdat er weer een club langskomt
Tot de kerst zal het ook echt wel aangezien worden, al kan het hard gaan als de resultaten maar slecht genoeg zijn. Elke tegenstander is momenteel een potentieel struikelblok.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
nu gaan voor koeman is topclub onwaardig.
je hebt een keuze gemaakt voor schmid, dan moet je dat ook de kans geven, einde van het jaar de balans opmaken
Alles beter dan doorgaan met een mislukt experiment. Beter ten halve gekeerd enzo.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je één ding zeker weet als je als PSV voor Biggetje gaat is dat hij het ziet als bezigheidstherapie totdat er weer een club langskomt
Maar als PSV zou stoppen met Schmidt nu is het dan ook niet tijd om Gerbrands en De Jong ook maar weg te sturen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alles beter dan doorgaan met een mislukt experiment. Beter ten halve gekeerd enzo.
Plus: als hij Luuk de Jong meeneemt, wat best eens kan worden geregeld, dan versterk je daarmee direct de selectie (want wat hebben we een paar pipo's in de spits staan zeg).
Maar er is ook een grote kans dat hij niet zomaar elders aan de slag mag zonder dat hij geld in moet leveren, dus wellicht is het niet eens mogelijk.
Misschien.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als PSV zou stoppen met Schmidt nu is het dan ook niet tijd om Gerbrands en De Jong ook maar weg te sturen?
Als de resultaten maar slecht genoeg zijn kan alles gebeuren. Maar dan begint het wel met de trainer te wippen.quote:
de resultaten zijn niet eens zo slecht, het is meer dat het voetbal niet echt beter wordt na bijna anderhalf jaar Schmidtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als de resultaten maar slecht genoeg zijn kan alles gebeuren. Maar dan begint het wel met de trainer te wippen.
Die kunnen rap slechter worden, je blijft niet met de hakken over de sloot van laagvliegers winnen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
de resultaten zijn niet eens zo slecht, het is meer dat het voetbal niet echt beter wordt na bijna anderhalf jaar Schmidt
Uit verliezen van Benficaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
de resultaten zijn niet eens zo slecht, het is meer dat het voetbal niet echt beter wordt na bijna anderhalf jaar Schmidt
Wolfsburg heeft de vacature al ingevuld.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:34 schreef Zorro het volgende:
Koeman ontslagen, nou zal Roger toch ook wel op de trein naar Wolfsburg of zo springen om plaats te maken?
Lucky Wolfsburg.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wolfsburg heeft de vacature al ingevuld.
Kan een voormalige wereldspeler naar je club loodsen en lijkt me een prima bierkenner.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
op basis waarvan zou een club Schmid willen?
je hebt het niet over gotze toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:05 schreef Intint het volgende:
[..]
Kan een voormalige wereldspeler naar je club loodsen en lijkt me een prima bierkenner.
Jawelquote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je hebt het niet over gotze toch?
Dat lijkt me wel. Beide hebben ze de club op het veld niet sterker gemaakt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als PSV zou stoppen met Schmidt nu is het dan ook niet tijd om Gerbrands en De Jong ook maar weg te sturen?
Voor de positie in europa hoef je toch alleen maar te kijken naar het team dat je in vCL met 5-0 opzij gespeelt hebt en nu in de EL in hun groep bovenaan staat met op papier vergelijkbare tegenstanders?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Beide hebben ze de club op het veld niet sterker gemaakt.
De groei is in elk geval sinds het aantreden van van Bommel compleet gestagneerd en dat hebben ze niet kunnen omdraaien.
Al is het wat lastig om dat heel hard te stellen. Feit is dat de grootste concurrent harder is gegroeid. Maar zijn we ten opzichte van de subtop ook slechter geworden? Is onze positie in Europa slechter geworden?
wat wil je daar precies mee zeggen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de positie in europa hoef je toch alleen maar te kijken naar het team dat je in vCL met 5-0 opzij gespeelt hebt en nu in de EL in hun groep bovenaan staat met op papier vergelijkbare tegenstanders?
Dat het niet verstandig is om aan het begin van het seizoen te laten zien waartoe je in staat kan blijken als iedereen al ingespeeld is? Schmidt heeft vorig jaar toch ookal iets dergelijks gedaan tegen Ajax om in de 4-5 wedstrijden daarna het kampioenschap te verspelen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat wil je daar precies mee zeggen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat het niet verstandig is om aan het begin van het seizoen te laten zien waartoe je in staat kan blijken als iedereen al ingespeeld is? Schmidt heeft vorig jaar toch ookal iets dergelijks gedaan tegen Ajax om in de 4-5 wedstrijden daarna het kampioenschap te verspelen?
Dat truukje kan ieder coach, zie ten Hag tegen Borussia, het werkt een mssn twee of drie keer, als iedereen in vorm is, maar dat kwaliteitsverschil valt zelfs tegen subtoppers niet te overbruggen als je stelselmatig het zelfde truukje probeert uit te voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe coach heeft vandaag al een bezoekje gebracht aan PSV.Heel mooi project #TrotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe coach heeft vandaag al een bezoekje gebracht aan PSV.BennekelGenot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
en Twente maar 2 dagen rust gehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vandaag winnen we makkelijk van Twente want we hebben een veel hoger budget. #schmidtlogic
Daarom, minstens 5-0 dus.quote:
Die laatste hebben we nog weinig last van gehad. Dus daar wordt het wel tijd voor zou je denken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:11 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd hoe ze het dit keer weer onnodig spannend weten te maken..
PSV komt vroeg achter ..
Het blijft lang 0-0
Komen met 10 man te staan..
Ben benieuwd
Drommel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:21 schreef tja77 het volgende:
Nou, wie gaat er rood pakken? Sangaré, Ramalho?
Dat maakt verder niet uit want elk schot is een doelpunt tegen.quote:
Dat zijn wel de dingetjes, ze hebben gewoon dat verlossende doelpunt nodig in het eerste kwartier anders beginnen ze weer tegen zichzelf te voetballen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:11 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd hoe ze het dit keer weer onnodig spannend weten te maken..
PSV komt vroeg achter ..
Het blijft lang 0-0
Komen met 10 man te staan..
Ben benieuwd
Komt dat gruwelijke BEEST van Mvogo weer op goalquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet uit want elk schot is een doelpunt tegen.
Eentje van het verdedigende blok die probeert 'mannelijk' in te grijpen iigquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:21 schreef tja77 het volgende:
Nou, wie gaat er rood pakken? Sangaré, Ramalho?
Dat zeg ik, want we hebben een veel groter budget.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Dit wordt gewoon een simpele 5-0 voor jullie boys niet zo schijterig.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn wel de dingetjes, ze hebben gewoon dat verlossende doelpunt nodig in het eerste kwartier anders beginnen ze weer tegen zichzelf te voetballen.
Götze ook geen bank schijnbaar. Zie Eredivisietopic.quote:
Ziek.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Götze ook geen bank schijnbaar. Zie Eredivisietopic.
Götzverdomme. Ook dat nog.quote:
Oeps.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Götze ook geen bank schijnbaar. Zie Eredivisietopic.
Vinicius 3x vandaag, geen probleem.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:17 schreef tja77 het volgende:
Creativiteit in deze 11 is echt 0,0.
Dit kan zomaar 93 minuten pure oogaids worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Gewoon' .... Ja want het is echt wervelend wat ze laten zien het eerste kwartier.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:48 schreef Shreyas het volgende:
Wat een paniek om niets, zeg![]()
PSV wint dit gewoon.
Nee, maar Twente kan er ook niets van.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'Gewoon' .... Ja want het is echt wervelend wat ze laten zien het eerste kwartier.
Inderdaad. PSV wordt toch wel kampioen. Het seizoen voor Ajax is toch al voorbij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:48 schreef Shreyas het volgende:
Wat een paniek om niets zeg![]()
PSV wint dit gewoon.
Dat eerste klopt, dat laatste niet. Tweede plek en vCL is cruciaal voor Ajax, dus daar moeten we vol voor gaan. Alles meer dan dat is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:50 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV wordt toch wel kampioen. Het seizoen voor Ajax is toch al voorbij.
dat zegt met dit PSV helemaal nietsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar Twente kan er ook niets van.
PSV speelt thuis en is ook zonder hun beste drie spelers helemaal niet zo slecht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat zegt met dit PSV helemaal niets
De bittergarnituurquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Straks is ook de b-garnituur stuk.
Vertessen is anders trots op zijn bitterballen en zijn frikandel, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
De bittergarnituur?
Dat zal toch zeker niet!
Alles is kut volgens hun hahaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV speelt thuis en is ook zonder hun beste drie spelers helemaal niet zo slecht.
Het oogt vooral op het middenveld en achterin erg zenuwachtig en er ligt veel te veel ruimte, Twente komt er veel te makkelijk doorheen. Dat ligt echt niet aan het ontbreken van Madueke, Gakpo en Götze.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV speelt thuis en is ook zonder hun beste drie spelers helemaal niet zo slecht.
Dit soort aanvallen zien we vaak, alleen schiet Mwene em dan tegen de back aan of staat Zahavi tussen 3 man.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:59 schreef tja77 het volgende:
Hey, zowaar een goede aanval.
Hoe lang is dat geleden?
Dan waren die aanvallen blijkbaar toch niet net zo goed, eindpass en afronding horen ook tot de aanval.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dit soort aanvallen zien we vaak, alleen schiet Mwene em dan tegen de back aan of staat Zahavi tussen 3 man.
Da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan waren die aanvallen blijkbaar toch niet net zo goed, eindpass en afronding horen ook tot de aanval.
Speelde een paar wedstrijden minder als rechtsback nadat ie heel het seizoen als CV stond en wordt vervolgens direct afgeschrevenquote:
en daarom moet Schmidt opkrassen. Van die mongool hebben we de komende jaren nog last, ook als hij weg is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelde een paar wedstrijden minder als rechtsback nadat ie heel het seizoen als CV stond en wordt vervolgens direct afgeschreven![]()
Zie hem iig 10 keer liever dan die Mwene, eigen jeugd en zeker niet minder.
Van Bommel is weer beschikbaar. Ronald Koeman trouwens ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en daarom moet Schmidt opkrassen. Van die mongool hebben we de komende jaren nog last, ook als hij weg is.
Mwene en Teze is lood om oudijzer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelde een paar wedstrijden minder als rechtsback nadat ie heel het seizoen als CV stond en wordt vervolgens direct afgeschreven![]()
Zie hem iig 10 keer liever dan die Mwene, eigen jeugd en zeker niet minder.
Johquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Je krijgt toch het idee dat die deze eigenlijk gewoon kan hebben.
Voor de neutrale toeschouwer was T wel leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:19 schreef tja77 het volgende:
Commentator vond het een heerlijke eerste helft….
Ik vond het vooral erg zwak.
De arme drommel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |