Geregeld.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:25 schreef Rianne84 het volgende:
Gisteren reden ze in de 34 toch? Kan dus harder.
Heb er echt zin inquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:35 schreef Johannes788 het volgende:
Het wordt heel spannend tussen Max en Hamilton vanavond.
Hamilton reed deze tijden gisteren ook.
De zandzakken zijn eruit gehaaldquote:
Alleen Lens valt uit de toonquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:34 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Grosjean knapt er ook wel van op.. zo'n verbouwinkje
Gio en Gas zien eruit als transformers.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:34 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voorspel 1:34:1quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De zandzakken zijn eruit gehaald
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen Lens valt uit de toon
En Kimi ziet eruit als een 13jarig meisjequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen Lens valt uit de toon
Ik zou Ocon doen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:34 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
danielquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Valt wel mee.
Max vooral. Lelijkste meisje vd klas
Ok, je hebt een punt. Beiden danquote:
The engine is very good -> plofquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Rear is very poor -> Rear is very good
In Lewis Hamilton taal
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
The engine is very good -> plof
Zou de geloofwaardigheid van Toto wel een flink stuk vergroten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
The engine is very good -> plof
Gezellig!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
Goed nieuws jongens, ik heb besloten de sporten links te laten liggen vandaag, dus heb ik tijd over om F1 te kijken met mijn goeie vriend @:ChevyCaprice
lekker bezig maatquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
Goed nieuws jongens, ik heb besloten de sporten links te laten liggen vandaag, dus heb ik tijd over om F1 te kijken met mijn goeie vriend @:ChevyCaprice
Wel. Duidelijk ook in de herhaling.quote:
Ja, 100%. Mijn reactie was nog op live beelden en toen was het mij niet duidelijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel. Duidelijk ook in de herhaling.
Mexicaanse fans blij makenquote:
Ja tiende (ongeveer)quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
deleted tijd max sneller dan die van Ham toch
Punten worden uitgedeeld als ze finish is geweest tijdens race morgenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:54 schreef Zorro het volgende:
Maak je niet zo druk, het is een training.
Ja, dat valt echt op nu. Red Bull ligt nu net zo strak als de Mercedes.Dat is lang geleden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:54 schreef Predator40 het volgende:
maar kijk eens hoe strak die RB nu ligt en een 1.34.3......wel deleted op 10 cm maar toch
Zie TTquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat valt echt op nu. Red Bull ligt nu net zo strak als de Mercedes.Dat is lang geleden.
RB 1 en 2quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:04 schreef Johannes788 het volgende:
Dit wordt heel spannend. Maar denk toch uiteindelijk P1 over 3 uurtjes voor Hamilton
Het afgekeurde rondje van HAM was by far het snelste Mercedes rondje tot nog toe (en het afgekeurde rondje van Max was nog 1tiende sneller)quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:14 schreef Tijn het volgende:
Mercedes heeft veel meer pace dan ze hebben laten zien in deze laatste training.
Zal het even controleren op de onboardquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Apart dat coureurs aangeven dat het gehobbel bij Austin hoort. Alleen al bij het kijken van de onboard beelden begin ik al misselijk te worden. Het circuit ligt op een laag klei en verzakt daardoor. opnieuw asfalteren is een tijdelijke fix.
Volgend jaar komt er nieuw asfalt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Apart dat coureurs aangeven dat het gehobbel bij Austin hoort. Alleen al bij het kijken van de onboard beelden begin ik al misselijk te worden. Het circuit ligt op een laag klei en verzakt daardoor. opnieuw asfalteren is een tijdelijke fix.
Ah, ik dacht dat ze eerder sneller waren geweest, maar ik zie nu dat ik er een seconde naast zatquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Het afgekeurde rondje van HAM was by far het snelste Mercedes rondje tot nog toe (en het afgekeurde rondje van Max was nog 1tiende sneller)
Straks een 1.33.2 ofzo en dan denken we: ohw fuckquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:14 schreef Tijn het volgende:
Mercedes heeft veel meer pace dan ze hebben laten zien in deze laatste training.
Hoezo is dat slimmer? Het maakt toch niet uit of je de 10 plekken straf aan het begin of aan het eind van het seizoen krijgt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:22 schreef SiGNe het volgende:
Is het voor de teams eigenlijk niet slimmer om in het begin van het seizoen zo snel mogelijk die 4e motor te pakken?
Gewoon zeggen dat er technische problemen zijn en dan later kan je roepen dat de problemen opgelost zijn, heb je al minstens 1 extra motor in je pool.
En mocht het dan later nodig zijn om alsnog een extra motor te nemen dan kost het maar 5 strafplekken.
Nee, want je kan ook nog verbeteringen doorvoeren op motoren #2,3 of 4 die nog niet beschikbaar zijn of aanpassingen op problemen die nog niet aan het licht zijn gekomenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:22 schreef SiGNe het volgende:
Is het voor de teams eigenlijk niet slimmer om in het begin van het seizoen zo snel mogelijk die 4e motor te pakken?
Gewoon zeggen dat er technische problemen zijn en dan later kan je roepen dat de problemen opgelost zijn, heb je al minstens 1 extra motor in je pool.
En mocht het dan later nodig zijn om alsnog een extra motor te nemen dan kost het maar 5 strafplekken.
Gelukkig nam niemand die man serieus, dus dit kan geen telleurstelling zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
Abiteboul heeft zijn tattoo nog niet laten zetten ...
Wat is schade beperken voor Lulu en Max? Alles minder dan 2de is alsnog niet goed genoeg. In Turkije was de Merc dominant maar Lulu komt van P11 niet verder dan P5. Daar zijn ze echt niet blij mee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
Altijd een extra motor pakken op circuits waar je heel goed bent om de schade te beperken
Zak Brown welquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
Abiteboul heeft zijn tattoo nog niet laten zetten ...
Dat was voor Max in Rusland, dat pakte toevallig goed uit maar P5 onder normale omstandigheden zou niet gek zijn geweest. Deed het dus op een slechte baan voor RBquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat is schade beperken voor Lulu en Max? Alles minder dan 2de is alsnog niet goed genoeg. In Turkije was de Merc dominant maar Lulu komt van P11 niet verder dan P5. Daar zijn ze echt niet blij mee.
Daarom doe je dat dan ook als het echt niet anders kanquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was voor Max in Rusland, dat pakte toevallig goed uit maar P5 onder normale omstandigheden zou niet gek zijn geweest. Deed het dus op een slechte baan voor RB
Lewis deed het opeen goede baan, maar pakte verkeerd uit.
Blijft altijd een gok
Ja dat vooropgesteld, nooit in het begin van het seizoen daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:32 schreef opreis het volgende:
[..]
Daarom doe je dat dan ook als het echt niet anders kan
Je hoeft dan niet meer 7 races met een motor te doen maar 5 races, kan je 'm hoger opschroeven.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat slimmer? Het maakt toch niet uit of je de 10 plekken straf aan het begin of aan het eind van het seizoen krijgt?
Tegen die tijd kan je nog een 5e motor pakken en dan kost 't nog maar 5 strafpunten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, want je kan ook nog verbeteringen doorvoeren op motoren #2,3 of 4 die nog niet beschikbaar zijn of aanpassingen op problemen die nog niet aan het licht zijn gekomen
En heb je 10 races met motoren gereden zonder verbeteringenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je hoeft dan niet meer 7 races met een motor te doen maar 5 races, kan je 'm hoger opschroeven.
En in het begin van het seizoen heeft iedereen nog weinig punten, is het makkelijker om hoger in de lijst te komen.
[..]
Tegen die tijd kan je nog een 5e motor pakken en dan kost 't nog maar 5 strafpunten.
Maar dat hebben de anderen ook niet als ze geen nieuwe motor nemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:35 schreef opreis het volgende:
[..]
En heb je 10 races met motoren gereden zonder verbeteringen
Gelukkig klaag jij nooit over Lewis.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:42 schreef Rianne84 het volgende:
Lewis zal morgen wel weer klagen over zijn nek.
Ja, want dat is aan de orde van de dag?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
als 't maar een echte race gaat worden, in plaats van dat er gewacht moet worden op de stewards die de uitslag beinvloeden.
zolang 'ie op het hobbelige asfalt is gebleven zou diegene die als eerste over de eindstreep komt de winnaar moeten zijn.
dat geneuzel altijd, bijvoorbeeld dat er een paar milliliter te weinig brandstof over is..... ik vind daar wat van.
ga maar kijken wat er elke race aan documenten vrij komt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want dat is aan de orde van de dag?
BRONquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
De fuck, red bull heeft problemen met de achtervleugel?
beide Red Bulls hebben een probleem.
Help me even. Vettel in Hongarije, en wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ga maar kijken wat er elke race aan documenten vrij komt.
het is zo langzamerhand meer een jurysport geworden. een soort turnen op 4 wielen.
tijdens de derde vrije training is een scheur ontdekt in de achtervleugel....quote:
Bron, tv.quote:
goed toch dat ze dat nu ontdekkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
tijdens de derde vrije training is een scheur ontdekt in de achtervleugel....
[ twitter ]
Zal wel door het Acura logo komenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
tijdens de derde vrije training is een scheur ontdekt in de achtervleugel....
[ twitter ]
Huh is het al afgelopen danquote:
welke rondequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Rico heeft gewonnen, we kunnen beginnen!
hij moet morgen on fire zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:57 schreef wdn het volgende:
Hoi
Dat Lewis zijn Waterloo mag vinden dan
Jammer maatquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
daar had ik denk ik niet op ingezet
Koekoek jongequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb ze hierheen gestuurd koekwaus
Ik zal even doorgeven dat ze kunnen beginnenquote:
De Merc boys moeten hun tijd zettenquote:
Nog wel....quote:
McLaren moet ook gewoon een top team zijn hoorquote:
Wat een cowboyquote:
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, de eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan je wat harder praten?
Nee, Ben Stiller
Nu Alec Baldwin nog en we kunnen losquote:
quote:
Q1 ehquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Perez is vertrouwd geraakt met de Red Bull RB16B. 17 duizendste achter Max, complimenten.
hij moet ergens beginnen :=)quote:
De koning Toto?quote:
Dat boeit echt helemaal niemandquote:
Amerikanen houden wel van witte lijnen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi dat ze de witte lijn hanteren op dit circuit
Dat torentje an sich valt ook wel tegen als je er voor staat.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de scheve toren na niet bijzonder
Een scheve toren kan je ook in Leeuwarden vindenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de scheve toren na niet bijzonder
Maar als ik het goed zag ging hij vrij wijd in de laatste bocht?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:19 schreef wdn het volgende:
Hmm onverwacht maar het is slechts Q1.
Leclerc
Hij zat precies achter Gio z'n spin, waardoor hij daardoor als enige geen laatste tijd kon zetten. Gio wel door. Typische kwali-naai weer!quote:
ook in mijn broekjequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een scheve toren kan je ook in Leeuwarden vinden
echt groot is ie niet nee. Wel een mooi uitzicht als je er bovenop staatquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat torentje an sich valt ook wel tegen als je er voor staat.
Dat slap klein dingetjequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook in mijn broekje
haha
kom kijken x
Dan wordt het toch eens tijd voor een biertje met een pannenkoekquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een scheve toren kan je ook in Leeuwarden vinden
Op naar de Markies voor de bierquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan wordt het toch eens tijd voor een biertje met een pannenkoek
klinkt goedquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op naar de Markies voor de bier
De Rusquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op naar de Markies voor de bier
Heb liever dat Bottas een beuk geeft aan Hamilton.quote:
Moet zich gaan verbeteren op de softsquote:
Ken geen genade vanavondquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:30 schreef Zipportal het volgende:
@:R-Woud93 GRIJPT IN.
[ afbeelding ]
Grindbakken zijn nog beter.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:32 schreef Tjacka het volgende:
doe er lekker gras ofzo
werkt toch hetzelfde
Die waren meegekomen vanuit Istanbulquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:33 schreef Johannes788 het volgende:
In Q3 zal het om duizendsten gaan. Mercedes heeft sandbags gelost
Mazepin is een Rusquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
ochja de lange uitloopstroken en grindbakken zijn helemaal speciaal voor Mazepin aangelegd. het is immers zijn thuisrace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |