quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:15 schreef sigme het volgende:
Ik heb een vormloze knobbel paddestoel. Misschien wordt deze lelijke eend nog wel een mooie zwaan
Neequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Koffie op laptop![]()
![]()
Ennnn wat leuk spannendHou je van verrassingen?
Thanks, maar is niet nodig. Ik heb de belangrijkste grofweg in m'n hoofd, en Google er altijd nog wel wat bij.quote:
Lekker pakket inderdaadquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thanks, maar is niet nodig. Ik heb de belangrijkste grofweg in m'n hoofd, en Google er altijd nog wel wat bij.![]()
Ik heb vandaag trouwens alsnog een Lidl TGTG gehaald. Was weer een goede. (Verspakket couscous, spinazie, kastanjechampignons, tomaatjes, ijsbergsla, paprika, mandarijn, sinaasappel, losse aardappels, en een doosje dille en rozemarijn) Ik vind het echt een heerlijk concept. Ik heb gewoon weer voor 4 avonden eten voor maar 3 euro.
Je ziet jezelf dus wel, speechend, op hun uitvaart?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje1, blues, dat opschrijven helpt inderdaad. Ik deed het naar mijn ouders in gedachten onder de douche. Dan zat ik uitvaartspeeches te bedenkenHet sleet vanzelf gelukkig.
Ik vraag me eerder af: ga je naar hun uitvaart.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je ziet jezelf dus wel, speechend, op hun uitvaart?
Cadeautjes en complimentjes aaaltijd gracieus accepterenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af: ga je naar hun uitvaart.
Mijn vader besloot een ebike voor mij te kopen. Blijkbaar vond hij me bejaard genoeg oid. Dus nu heb ik een ebikeIk voelde eerst een beetje ergernis (ik bedoel, ik heb een prima fiets en prima spieren en ik zie het fietsen als een work out), maar omg wat fietst dat fijn
En ik had hem meestal op stand 1 of 2 terwijl dat ding 9 standen heeft
Ik heb, nadat ik véél sneller thuis was dan normaal, even gebeld om heel erg te bedankenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Cadeautjes en complimentjes aaaltijd gracieus accepterenWordt het leven leuker van
Blijkbaar moet je ook een ebikequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:29 schreef fietsie het volgende:
Ik heb inmiddels opgegeven om "gezellig mee te fietsen" met het ebike geweld hier in huis...
Jup, bij m'n dochter op school in de fietsenstalling zijn acculoze fietsen en stationsfiets-modelletjes echte uitzonderingenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:34 schreef Myraela het volgende:
Zelfs kinderen gaan tegenwoordig blijkbaar op een e-bike, dus misschien ben je juist nog erg jong, Isa.
Het is vooral na van die "dode momenten" in de route, haakse bochten, stoppen en weer opstappen verkeerssituaties waarin die ebikes zo wegstuiven...quote:
Ja, dat is waar. Vroeger werd ik nooit ingehaald (op racefietsen na). Toen werd ik ineens ingehaald door oma's. En nu door bijna iedereen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:34 schreef Myraela het volgende:
Zelfs kinderen gaan tegenwoordig blijkbaar op een e-bike, dus misschien ben je juist nog erg jong, Isa.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af: ga je naar hun uitvaart.
Mijn vader besloot een ebike voor mij te kopen. Blijkbaar vond hij me bejaard genoeg oid. Dus nu heb ik een ebikeIk voelde eerst een beetje ergernis (ik bedoel, ik heb een prima fiets en prima spieren en ik zie het fietsen als een work out), maar omg wat fietst dat fijn
En ik had hem meestal op stand 1 of 2 terwijl dat ding 9 standen heeft
wtf Vadar?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daar kunnen we veel van nuttigen omdat we zo lekker veel fietsen
Asics Gel Cumulus 23. Geen ondersteuning tegen overpronatie (want ik heb al inlegzolen) en niet al te zacht want dat vindt mijn rug niet leuk, aldus de loopdame. En 1,5 maat groter dan mijn vorige schoenenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:08 schreef Tele6 het volgende:
En @:Isabeau een spontaan cadeau![]()
@:Clubsoda wat voor hardloopschoenen zijn het geworden?
En @:Anthraxx @:Jagärtrut beterschap aan de kotsende kindjes, voorzover nog nodig. Bah bah.
@:AnneX wat een reisheftig joh. Hopelijk vandaag beetje bijkomen.
Goed dat je hebt aangekaart en het klinkt ook alsof B je ondersteunt. Ik ben benieuwd hoe het gesprek volgende week gaat. Hoe voel je je er nu onder?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik poetste vanmorgen m'n bril en toen brak ie doormidden.
Inmiddels nieuwe bril besteld, rib uit m'n lijf minder. Als ik een half punt minder slechte ogen had gehad, had ik goedkopere glazen gekund
Wel mooie bril
En in de stad geluncht met B
Nu is B weer terug onderweg naar z'n zwarte gat triestigheid. Arme B. Ik heb met hem overlegd en waarschijnlijk kom ik volgend weekend naar hem en A toe om te overleggen met z'n drieën over hoe dit verder gaat. Want hij wil me hoe dan ook heel graag blijven zien.
Stom genoeg, nu B hier was stuurde A ineens wel appjes. Dan kan hij het ineens wel.![]()
Ik ben er dus alleen maar zekerder van dat het klaar is met A.
Ik dacht tot dusverre dat B dat niet zo ervaart en dat zij wel soort van gelukkig met elkaar waren?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:07 schreef Tele6 het volgende:
Nu is B weer terug onderweg naar z'n zwarte gat triestigheid.
Anderhalve maat groter is wel logisch, van het hardlopen zetten je voeten uit en ik had ook de indruk dat Asics vaak klein vallen. Ik had eerst een verbijsterende maat 43,5 van eenzelfde soort Asics schoenenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Asics Gel Cumulus 23. Geen ondersteuning tegen overpronatie (want ik heb al inlegzolen) en niet al te zacht want dat vindt mijn rug niet leuk, aldus de loopdame. En 1,5 maat groter dan mijn vorige schoenenDat betekent dat ik waarschijnlijk nieuwe zooltjes moet, maar dat ga ik nog even bekijken.
[ afbeelding ]
M'n hoofd zit nogal vol. Ik denk dat de overheersende emotie wel verdriet is. Ik zie gewoon nog niet voor me hoe ik B kan behouden naast de hoeveelheid toewijding die hij aan A heeft en het erge is nog niet eens dat ik dan zonder B verder ga (dat komt wel in orde) maar ook dat B er heel verdrietig over bleek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Goed dat je hebt aangekaart en het klinkt ook alsof B je ondersteunt. Ik ben benieuwd hoe het gesprek volgende week gaat. Hoe voel je je er nu onder?
Ik moet morgenochtend om kwart over 7 de deur uit naar een survivalwedstrijd. Dus ik eet vanavond vroeg, ga vroeg m'n nest in, en morgenochtend vroeg op. Zonet al m'n huishouden gedaan voor dit weekend, want ik weet al dat ik na de survivalrun geen teen meer zal willen verroeren laat staan mijn 20 m2 stofzuigenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:43 schreef Blues het volgende:
Kon B niet gezellig blijven dan?
Wordt dus vervolgd...sterkte joh met deze lastige situatie.
Was op de markt (geen stoffenwinkel hier). T lukt wel (boordjes er aan zetten) maar het is balen. Volgende keer zeg ik het wel even.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat niet iets om mee terug te gaan naar de winkel kaatje?
B denkt nog wel dat het goed kan komen. En hij is een stuk meer gehecht aan de "in goede en slechte tijden" dan ik, ook omdat hij nu met A samenwoont en omdat ze al 7 jaar samen zijn. Hij denkt ook dat het met A wel goed zal komen, omdat het met mij nu ook goed gekomen is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht tot dusverre dat B dat niet zo ervaart en dat zij wel soort van gelukkig met elkaar waren?
Als het voor jullie beide een "last" is - en dat zeg ik nu wel zo, ik weet dat het in werkelijkheid anders is - geen moeilijke keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B en ik hebben de bril gelijmd. Of nou ja, gelast heet het denk ik? @derLudolf heb jij er een mening over? We hebben de breukvlakken in aceton gestoken, daarmee werden ze zacht, tegen elkaar aan geduwd, en nu zitten ze weer. Nog zo'n 20 uur uitharden en dan kan ik kijken of de bril nog past.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat moeilijk toch allemaal @:Tele6. Maar ik begrijp dat A ook zo tegen B is?
Wel fijn dat dat jullie elkaar ook tot steun zijn, is niet het goede woord maar kom niet zo snel op het juiste woord.
Oef bril stuk, dat echt een ramp, naast het financiële plaatje, of is het ding nog wel te dragen?
Net hier flink zitten vloeken. Had 2 jaar geleden een sweatbroek gemaak. Stof over voor een trui maar net niet genoeg voor de mouwen. Dus gisteren stof in een andere kleur gekocht. Had 50 cm nodig. De verkoper is ook begonnen op 50 cm maar is snel schuin gaan knippen naar 42 cm. Nu maar boordjes eraan maken. En allemaal ook een stuk lastiger omdat de naaimachine nog niet terug is
Voor hem is het natuurlijk ook erg moeilijk. Jij bent waarschijnlijk zijn rustige rotsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n hoofd zit nogal vol. Ik denk dat de overheersende emotie wel verdriet is. Ik zie gewoon nog niet voor me hoe ik B kan behouden naast de hoeveelheid toewijding die hij aan A heeft en het erge is nog niet eens dat ik dan zonder B verder ga (dat komt wel in orde) maar ook dat B er heel verdrietig over bleek.Ik kan er gewoon niet tegen als B huilt.
Hij zei dat hij op dit moment heel veel heeft aan de kleine momentjes met me, de "wat eet jij vanavond" en de "mistig hier" berichtjes en zo. En dat hij dingetjes kan vertellen over zijn werk. (Zoals de collega die gistermiddag 16:45 nog met een heel uitgebreid technisch probleem aan kwam zetten. Altijd hèquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor hem is het natuurlijk ook erg moeilijk. Jij bent waarschijnlijk zijn rustige rots
Achquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben er dus alleen maar zekerder van dat het klaar is met A.
Ik heb altijd een meningquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B en ik hebben de bril gelijmd. Of nou ja, gelast heet het denk ik? @:derLudolf heb jij er een mening over?
Is het lijmen als er geen lijm aan te pas komt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb altijd een mening![]()
Ik denk/vind dat dit meer onder lijmen valt. Het apparaat waarmee je kunststof last lijkt ook meer op een lijmpistool. Of een soldeerbout.
quote:Een las is een voorbeeld van een versmelting. Bij het lassen worden de te verbinden materialen gesmolten. Vervolgens worden, al dan niet met materiaaltoevoegingen, de te verbinden vlakken aan elkaar gesmolten. Bij solderen en lijmen wordt het materiaal zelf niet vloeibaar gemaakt, maar wordt er een verbindend materiaal toegevoegd. Bij lijmen ontstaat de verbinding door een fysische of chemische reactie; bij solderen ontstaat de verbinding doordat toegevoegd vloeibaar middel tussen de te verbinden delen stolt.
Laat @minilot het maar niet horenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:56 schreef sigme het volgende:
1180 walnoten, 5 emmers appels.
Tegen al mijn principes in heb ik vandaag de bladblazer maar eens uit de kast gevist. Ik zag het écht niet zitten om met de hand alles te harken, en het blad moest echt wel opgeruimd worden want alles wordt spekglad.
Maar wát een briljant ding![]()
Kloteherrie, dat wel (en dan is deze op stroom nota bene), maar wat een pret om blaadjes te blazen
![]()
Daarna ook nog snel de boel even gemaaid, want zo droog en schoon als het gras nu was was het al lang niet geweest en wordt het het misschien ook wel niet meer. Best een boel werk, in m'n uppie dat hele landgoed bijhouden.
Straks nog even de douchevloer in de impregneermiddel zetten en dan doe ik morgen de schoonmaak wel.
Naar hoor, dat gedoe met de een ook consequenties heeft voor de ander. Ik wens jullie veel wijsheid volgende week. Even de zinnen verzetten met een wedstrijd klinkt wel fijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n hoofd zit nogal vol. Ik denk dat de overheersende emotie wel verdriet is. Ik zie gewoon nog niet voor me hoe ik B kan behouden naast de hoeveelheid toewijding die hij aan A heeft en het erge is nog niet eens dat ik dan zonder B verder ga (dat komt wel in orde) maar ook dat B er heel verdrietig over bleek.Ik kan er gewoon niet tegen als B huilt.
Geen idee. Dat zie ik dan wel weer. Het was meer een manier om in mijn hoofd aan alle mensen die hypothetisch zouden komen op die uitvaart te vertellen hoe ze echt zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je ziet jezelf dus wel, speechend, op hun uitvaart?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Naar hoor, dat gedoe met de een ook consequenties heeft voor de ander. Ik wens jullie veel wijsheid volgende week. Even de zinnen verzetten met een wedstrijd klinkt wel fijn.
Ik ga voor lassen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb altijd een mening![]()
Ik denk/vind dat dit meer onder lijmen valt. Het apparaat waarmee je kunststof last lijkt ook meer op een lijmpistool. Of een soldeerbout.
Tja misschien is het ook wel van alles nog wat en is er geen eenduidige afkadering. Volgens mij zijn er ook lasprocessen voor staal waarbij geen warmte wordt toegevoegd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is het lijmen als er geen lijm aan te pas komt?
Je spreekt jezelf ook lekker tegen met "kunststof lassen met een lijmpistool of soldeerbout".
Ik heb het nu opgezocht en Wikipedia vindt het lassen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik vind het wel teleurstellend dat hij brak bij het poetsen. Ik heb ook een keer mijn bril op een veel spectaculairdere manier gebroken en dan heb je in ieder geval nog een goed verhaal. Toen kon de opticien 'm solderen en heb ik nog minstens een jaar met een lelijke dikke soldeerklodder aan m'n scheve bril gelopen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6
Ik brak mijn bril ook eens in twee bij het poetsen. Secondelijm loste dat op tot er een nieuwe klaar was. Ik baalde flink en mijn portemonnee ook.
Wat eet je hier 4 dagen van?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thanks, maar is niet nodig. Ik heb de belangrijkste grofweg in m'n hoofd, en Google er altijd nog wel wat bij.![]()
Ik heb vandaag trouwens alsnog een Lidl TGTG gehaald. Was weer een goede. (Verspakket couscous, spinazie, kastanjechampignons, tomaatjes, ijsbergsla, paprika, mandarijn, sinaasappel, losse aardappels, en een doosje dille en rozemarijn) Ik vind het echt een heerlijk concept. Ik heb gewoon weer voor 4 avonden eten voor maar 3 euro.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zie ik dan wel weer. Het was meer een manier om in mijn hoofd aan alle mensen die hypothetisch zouden komen op die uitvaart te vertellen hoe ze echt zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat echt zou doen hoor. Maar het was best een aardige manier om zo de boel eens samen te vatten en op een rijtje te zetten. Ik vond het een vreemd doch geinig staaltje coping van mijn brein.
Ik brak niet zo lang geleden een pootje af met poetsen. Na 4 x wilde de secondelijm niet meer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6
Ik brak mijn bril ook eens in twee bij het poetsen. Secondelijm loste dat op tot er een nieuwe klaar was. Ik baalde flink en mijn portemonnee ook.
Niet zo spannend. Van het couscous verspakket met de extra paprika kunnen we twee dagen eten, Dan maak ik met de helft van de spinazie en kastanje champignons een pastasaus met wat geroosterde tomaten met rozemarijn. Met de andere helft van de spinazie, champignons en lente-ui maak ik dan wat rijstpapier gebakken dumplings.quote:
Ja, lekker als er veel tegenwind isquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:49 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 het is al complex met drie en de hele situatie. En dan ben jij goed op weg. En is A depressief. Veel gedoe. Hou je haaks.
En @:Kaatje1 doe maar eens even assertief tegen de stoffenman.is die helemaal gek geworden. Schuin wegknippen.ja, die klant komt terug.
@:Isabeau Een ebike en precies op het goede moment in het stormseizoen! Durf je ermee naar het station als je verder met de trein reist? En istie verzekerd?![]()
Dus Clubsoda kan weer hollen en Blues heeft al gemaild.![]()
Oh wat ben ik moe-oe-oe.
Neem wel altijd de accu mee. Die is zeer geliefd en het slotje dat deze op de fiets moet houden heeft net genoeg kracht om de accu tijdens het rijden op zijn plek te hoeden, en is niet bestand tegen vlugge Japie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, lekker als er veel tegenwind isOp station heb ik de fiets altijd in de bewaakte fietsenstalling, dus dat durf ik wel. Niet verzekerd, ik heb hem nog maar net. Zal eens naar verzekeringen kijken.
@:Tele6 ik snap dat je hoofd wat vol zitHet is ook allemaal niet niks. Ik hoop eigenlijk dat A zo snel mogelijk geholpen kan worden en dat dat voor jou en B zsm verlichting geeft in deze zware omstandigheden.
Voor de zekerheid (als het kan) de accu eruit en meenemen. Die dingen worden hier veel gestolen in de stationstalling.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, lekker als er veel tegenwind isOp station heb ik de fiets altijd in de bewaakte fietsenstalling, dus dat durf ik wel. Niet verzekerd, ik heb hem nog maar net. Zal eens naar verzekeringen kijken.
@:Tele6 ik snap dat je hoofd wat vol zitHet is ook allemaal niet niks. Ik hoop eigenlijk dat A zo snel mogelijk geholpen kan worden en dat dat voor jou en B zsm verlichting geeft in deze zware omstandigheden.
Welke fiets is het, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:35 schreef Isabeau het volgende:
heh, ik heb geen idee hoe ik de accu er uit moet halenHet ding zit in het midden van de fiets.
Ik zal het volgende week even vragen, dan komt de verkoper de fiets op mij afstellen.
Vaag mij onbekend merk, zwartquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:39 schreef fietsie het volgende:
Welke fiets is het, als ik vragen mag?
Ben benieuwd. Heb er een keer gegeten en toen vond ik het niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:09 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Bergen op Zoom. Fijne laatste etappe en na het Noordhollandpad en Utrechtpad mijn eerste voltooide LAW 😎.
Diner vanavond bij De Teerkamer. Zal morgen met alle recensies komen.
De dille met de spinazie in een spanakopitaquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo spannend. Van het couscous verspakket met de extra paprika kunnen we twee dagen eten, Dan maak ik met de helft van de spinazie en kastanje champignons een pastasaus met wat geroosterde tomaten met rozemarijn. Met de andere helft van de spinazie, champignons en lente-ui maak ik dan wat rijstpapier gebakken dumplings.
Dille haal ik zelf nooit, dus dat weet ik nog niet. Denk in een aardappelsalade.
Dat is een beduidend spectaculairder verhaal jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel teleurstellend dat hij brak bij het poetsen. Ik heb ook een keer mijn bril op een veel spectaculairdere manier gebroken en dan heb je in ieder geval nog een goed verhaal. Toen kon de opticien 'm solderen en heb ik nog minstens een jaar met een lelijke dikke soldeerklodder aan m'n scheve bril gelopen.
Toen was m'n broertje namelijk op mijn bril gaan zitten.
Terwijl ik de bril nog op m'n hoofd had.
Auw.
Helaas de juiste conclusie. Zeggen meer dat ze waar kunnen maken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb er een keer gegeten en toen vond ik het niet heel bijzonder.
Bij de Bourgondiër kun je prima eten iddquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Helaas de juiste conclusie. Zeggen meer dat ze waar kunnen maken.
De Bourgondiër was stukken beter. Nou ja dat morgen met foto's in het desbetreffende topic. 😛
Lekker slapen en morgen gezond weer opquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:37 schreef AnneX het volgende:
Zó….ik leg. In bed. Al 10 minuten.
Bij het geronk van f1 kan ik prima in slaap vallen.![]()
Geen idee of ze een typetje is maar google haar maar eens, in combi met sid lukkassenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb haar al een aantal keren voorbij zien komen in filmpjes van PowNed.
Ze speelt gewoon een typetje, toch
?
https://fb.watch/8QcKJVqAej/
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb haar al een aantal keren voorbij zien komen in filmpjes van PowNed.
Ze speelt gewoon een typetje, toch
?
https://fb.watch/8QcKJVqAej/
Dat kan echt niet iddquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Ik lag nog in bed en vriendje zou alvast de appeltaart voor de visite straks maken.
Heeft hij een of ander lui recept gevonden waarbij de appels niet geschild hoeven.
Volgens mij woon ik samen met een psychopaat. Help
Boh!quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:57 schreef Barreltje het volgende:
Dit was mijn appeltaart gister
[ afbeelding ]
Incl geschilde appels
Hij was alleen wel een beetje nat an de onderkant..
Wait for it..
Nou, daarover stond ik wel na te denken toen ik zag hoe klein de goudrenetten van de buurvrouw waren en lastig en veel te schillen. Alleen waren zo ook niet rond en glad. En kreeg ik visioenen van een wurmpje. Nee, dat laatste dus niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Ik lag nog in bed en vriendje zou alvast de appeltaart voor de visite straks maken.
Heeft hij een of ander lui recept gevonden waarbij de appels niet geschild hoeven.
Volgens mij woon ik samen met een psychopaat. Help
Tegen/voor het natte strooi ik custardpoeder op de bodem, onder de vulling.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:57 schreef Barreltje het volgende:
Dit was mijn appeltaart gister
[ afbeelding ]
Incl geschilde appels
Hij was alleen wel een beetje nat aan de onderkant..
Wait for it..
Ja ik heb dat nog niet gevonden hier..quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegen/voor het natte strooi ik custardpoeder op de bodem, onder de vulling.
@:Barreltje ça c’etait agréeable? Magnifique? Of volgend keer een tarte tatin?
" Dan is het iig geen corona "quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Hoest me nog wel 3 slagen in de rondte en af en toe gonst mn hoofd raar omdat snot zich verplaatst ofzo en willen mijn ogen ook tranen en er gaat wel veel ibu in nog maar ik proefde wel de appeltaart! Hah!
Je beschrijft heel beeldend hoe het werkt, ook hier, op t momentquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Hoest me nog wel 3 slagen in de rondte en af en toe gonst mn hoofd raar omdat snot zich verplaatst ofzo en willen mijn ogen ook tranen en er gaat wel veel ibu in nog maar ik proefde wel de appeltaart! Hah!
Dank voor deze steunquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan echt niet idd
Fok knokploeg richting je huis gezonden as we speak
Qua afstand wel. Qua 'beleving' niet echt. Ik moet er om 23.00 zijn huh. Dan fiets ik een heel stuk door de binnenlanden van Drenthe in mijn eentje op een fiets in het donker, waarvan een stuk zonder fietspad en amper lantaarns over een weg waar je volgens mij 80 (of inmiddels 60) mag. Brrrrr.quote:Op zondag 24 oktober 2021 00:01 schreef Blues het volgende:
Isa, moest ineens denken aan je woon-werkverkeer qua Ebike nu ipv trein. Is dat haalbaar qua afstand?
Ik heb het boek gelezen? Het is een serie, toch?quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:52 schreef fietsie het volgende:
"American Gods" , wie kijkt dat hier nog meer?
Ja, die serie is goed, maar het helpt wel als je het boek hebt gelezen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:03 schreef fietsie het volgende:
Het is een serie op Amazon; we zijn er nu net aan begonnen en Episode 1 is echt -bizar-
Ik had er iets over gehoord, wist niet dat het op Amazon was. Te veel streamingplatforms momenteelquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:03 schreef fietsie het volgende:
Het is een serie op Amazon; we zijn er nu net aan begonnen en Episode 1 is echt -bizar-
Fietsen is echt het leukst wat er is....quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er iets over gehoord, wist niet dat het op Amazon was. Te veel streamingplatforms momenteel
Nou, ik ga fietsenVoor de lol. Dat heb ik nog maar 1 keer gedaan in mijn leven geloof ik. Of waarschijnlijk was die keer ook om ergens ver weg te gaan wandelen. Fietsen is nooit mijn doel geweest. Fietsen is een vervoermiddel om ergens te komen. Maar ik ga dus heel bejaard even in het zonnetje fietsen. Combi fiets proberen en wandelen wil toch even niet lekker met die heup.
Dat doet mijn schouder relenmatig. Pijn tot niet meer te belasten. Ineens een luide knak, en alles lijk weer normaal.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg last van mijn heup tijdens het hardlopen. Brandende rotpijn, al een paar dagen. Ik doe net een onderbroek aan op 1 been, verlies evenwicht, maak een rare beweging en er schuift/knapt/klikt iets in die heup (AUW!). Nu is het meeste van de stijfheid weg en is de pijn minder
"Het is de leeftijd"quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:26 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat doet mijn schouder relenmatig. Pijn tot niet meer te belasten. Ineens een luide knak, en alles lijk weer normaal.
Helaas begint mijn hand er nu ook last van te krijgen. Kan er goed op steunen, begint wat te zeuren, steunen gat niet meer. KNAK, en alles werkt weer pijnvrij.
Geen idee waar het vandaan komt. lastig is het wel.
Hier de knieën, alleen is het niet meer pijnvrijquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:26 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat doet mijn schouder relenmatig. Pijn tot niet meer te belasten. Ineens een luide knak, en alles lijk weer normaal.
Helaas begint mijn hand er nu ook last van te krijgen. Kan er goed op steunen, begint wat te zeuren, steunen gat niet meer. KNAK, en alles werkt weer pijnvrij.
Geen idee waar het vandaan komt. lastig is het wel.
Ziet er uit als een appel met hagelschade.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:33 schreef derLudolf het volgende:
Appeltaart staat net in de oven.![]()
@:sigme zie jij dit ook wel eens bij je Lunterse Pippeling appels? Dit keer zat er gelukkig maar een zo'n appel bij. Van buiten zie je er niets van.
[ afbeelding ]
Aha, vandaar dat het aan een kant zatquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een appel met hagelschade.
Had @Lucky_Strike geen sodastream?quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:39 schreef derLudolf het volgende:
En nu ik toch foto's aan het uploaden ben, kennen jullie dit? Volgens mij zijn d'r hier best wat mensen met een Sodastream? Ik had dit nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:44 schreef AnneX het volgende:
Is het appeltaartenweekend? 😂 ik heb er al 5 geteld.
Op zondagmorgen internetwinkelen. Trui bij Esprit, werkt de promocode niet.
OK. Dan niet. Helaasch.
En huidkleurige steristrips zijn nog wel even nodig en van de poli kreeg ik fijn een pakje mee. Dat is niet voldoende voor de komende weken/maanden voor een gat in de neus.
Gevonden en besteld.
Alleen…als het té mooi klinkt om waar te zijn…Niet doen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Nee, nooit eerder gezien. SodaStream heeft dus een contract met Pepsico. Wij drinken alleen bruiswater dus ik ben ook niet zo op de hoogte van de niet-Pepsico siroopjes die SodaStream in hun oude (?) assortiment heeft.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:39 schreef derLudolf het volgende:
En nu ik toch foto's aan het uploaden ben, kennen jullie dit? Volgens mij zijn d'r hier best wat mensen met een Sodastream? Ik had dit nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
tatatatatatatatinquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:49 schreef fietsie het volgende:
Ik ben ondertussen een Omgekeerde Appeltaart aan het bakken
Gewoon ff belle. Dan kun je dat voor je berekening gebruiken en je nieuwe verzekeraar vraagt dat dan geloof ik zelf op voor de stukken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:53 schreef Barreltje het volgende:
ik moet een auto verzekering uitzoeken hier..
alleen kneiter duur.. en ik moet uitzoeken wat mn schadevrije jaren zijn en hoe krijg ik die in hemelsnaam van het lease bedrijf?!?!
Die kunnen dat op schrift aanleveren, op aanvraag. Deze ze bij mij ook toen ik overstapte van een leasebaan naar een zelf alles betalen baanquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:53 schreef Barreltje het volgende:
ik moet een auto verzekering uitzoeken hier..
alleen kneiter duur.. en ik moet uitzoeken wat mn schadevrije jaren zijn en hoe krijg ik die in hemelsnaam van het lease bedrijf?!?!
https://www.vprogids.nl/c(...)--American-Gods.htmlquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:03 schreef fietsie het volgende:
Je komt ook lekker verderquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik had er iets over gehoord, wist niet dat het op Amazon was. Te veel streamingplatforms momenteel
Nou, ik ga fietsenVoor de lol. Dat heb ik nog maar 1 keer gedaan in mijn leven geloof ik. Of waarschijnlijk was die keer ook om ergens ver weg te gaan wandelen. Fietsen is nooit mijn doel geweest. Fietsen is een vervoermiddel om ergens te komen. Maar ik ga dus heel bejaard even in het zonnetje fietsen. Combi fiets proberen en wandelen wil toch even niet lekker met die heup.
Ja die! Nu is uk beneden, dus moest het wel uit, want zoals je in dat artikel wel kunt lezen is episode 1 ook niet echt 11jarigen materiaalquote:Op zondag 24 oktober 2021 12:15 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.vprogids.nl/c(...)--American-Gods.html
deze?
Qua verhaal klinkt het wel aardig, maar veel bloed en expliciete seks is gewoon niet waar ik graag naar kijk. Jammer, want ik zoek nog iets nieuws om te kijken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:15 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.vprogids.nl/c(...)--American-Gods.html
deze?
g heeft er ook eentje. Dit in NL nog niet gezien, maar ik doe niet vaak boodschappen.quote:
Heb je Netflix?quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:22 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Qua verhaal klinkt het wel aardig, maar veel bloed en expliciete seks is gewoon niet waar ik graag naar kijk. Jammer, want ik zoek nog iets nieuws om te kijken.
Ja heb ik, maar dat klinkt toch ook wel als veel seks eigenlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je Netflix?
Sex education.
Zó leuk
/zelfs voor ons oudjes van 60+
Dat zijn juist grote pluspunten van deze serie; het is net alsof je 3 seizoenen alle fantasieeen van Quentin Tarantino zit te kijkenquote:Op zondag 24 oktober 2021 12:22 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Qua verhaal klinkt het wel aardig, maar veel bloed en expliciete seks is gewoon niet waar ik graag naar kijk. Jammer, want ik zoek nog iets nieuws om te kijken.
Geef het een kans, wij hadden 1001 bezwaren en dachten dat het niks was. Valt echt mee en is heerlijk kijkvoerquote:Op zondag 24 oktober 2021 12:25 schreef Tuindier het volgende:
Ja heb ik, maar dat klinkt toch ook wel als veel seks eigenlijk.
Dan sla ik inderdaad over.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn juist grote pluspunten van deze serie; het is net alsof je 3 seizoenen alle fantasieeen van Quentin Tarantino zit te kijken
Only Murders in the Building dusquote:Op zondag 24 oktober 2021 12:22 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Zonder wind tegen is het ook fantastisch! Het is een Koga Traveller. Speciaal voor jou onthouden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:07 schreef fietsie het volgende:
Fietsen is echt het leukst wat er is....
Koga is wel een bekend merkquote:Op zondag 24 oktober 2021 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zonder wind tegen is het ook fantastisch! Het is een Koga Traveller. Speciaal voor jou onthouden.
Da’s ook een van de betere merken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zonder wind tegen is het ook fantastisch! Het is een Koga Traveller. Speciaal voor jou onthouden.
Ok?!quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:56 schreef AnneX het volgende:
@:Blues ook zondagmorgen nu bij ONS, ziggo #50 😂
F1 is vanavond om 21:00 uur pasquote:Op zondag 24 oktober 2021 13:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ok?!
Ik had t over 10-12 uur Danny Vera Radio Veronica![]()
g kijkt nu wel Ziggo sport, maar dan golf. Elke week van do-zo
Hij zal wel gaan zappen met F1 en 34 andere sporten, maar ik ben dan altijd met mijn eigen dingen bezig
Om 16.45 schijnt er wel een één of andere voetbalwedstrijd te zijnquote:Op zondag 24 oktober 2021 13:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
F1 is vanavond om 21:00 uur pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ajax- PSV toch?quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Om 16.45 schijnt er wel een één of andere voetbalwedstrijd te zijn
Een mens moet uiteindelijk ook weer naar huisquote:
Don’t ask don’t tell.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:10 schreef derLudolf het volgende:
Geen commentaar dat de zijkant niet is voorzien van slagroom? Dat doe ik nooit want lastig.
Schandalig.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:10 schreef derLudolf het volgende:
Geen commentaar dat de zijkant niet is voorzien van slagroom? Dat doe ik nooit want lastig.
Na anderhalf seizoen oid gestopt omdat er iets leukers in beeld kwam.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:52 schreef fietsie het volgende:
"American Gods" , wie kijkt dat hier nog meer?
Ik vond het eerste half uur heel boeiend, en toen werd het... Maar dat komt denk ook omdat ik me zit te verdiepen in oa de eerste vikingen aldaar..quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Na anderhalf seizoen oid gestopt omdat er iets leukers in beeld kwam.
Ik leef nog! En de appeltaart was nog lekker ook. Ik kon het echt met moeite accepterenquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:31 schreef borisz het volgende:
Thuis
Kom de bank niet meer af.
Wasmachine draait.
Hoe zou het met de appeltaart in huize @:gcjoel zijn?
Had Ludolf dan maar lekker gemaaktquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik leef nog! En de appeltaart was nog lekker ook. Ik kon het echt met moeite accepteren
Dat ziet er heerlijk zoet uitquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:49 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op basis van hier lokaak geplukte appels, en Friese Stroop...
Was het zó erg?quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:22 schreef Lonaa het volgende:
Lang geleden dat een voetbalwedstrijd zo zonde van mijn tijd en energie was. Tering he.
Ziet er ontzettend lekker uit zegquote:
Ja, ik kan ontzettend mezelf in de weg zitten als het niet lukt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik hing wel echt intens kwaad/verdrietig/gefrustreerd te wezen in die eindhindernis. Een gevoel wat @:Lonaa volgens mij ook wel eens had beschreven als zij een pittige training had toch?
quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik kan ontzettend mezelf in de weg zitten als het niet lukt.
Ik probeer het ook te relativeren, gaat soms beter dan andere dagen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Ik moest aan jou denken daar. Heb nog geprobeerd de frustratie om te zetten in iets productiefs maar dat ging niet met 2 stuks gekookte spaghetti als armen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
App ff een stukkiequote:Op zondag 24 oktober 2021 14:49 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik weet niet of het grappig of sneu is…Die is nogal in de bonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, ik kan wel lomp zijn, maar met taart komen dit iemand niet mag komen, nee dat gaat mij ook te verquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:05 schreef Tele6 het volgende:
voor alle taarten trouwens. Kan iemand hier wat brengen, ik krijg trek.
Friesche keukenstroopquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:49 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Selbstverständlich!quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet er ontzettend lekker uit zeg![]()
Bovenste lekkerste
Wel met Kirsch toch?
quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:17 schreef Blues het volgende:
Hoi ik had een biddende torenvalk onderweg
In het duinmeer waren ze aan het zwemmen.
Mooie tt in het bezoekerscentrum.
Fijne middag dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een práchtige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(en die mevrouw, brrrrrr....maar wel gezond
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hier al even gekeken?quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:03 schreef borisz het volgende:
Jammer. Alle reisgidsen van Keulen zijn uitgeleend bij de Bieb...
Dan maar de interwebs. Hebben jullie nog verrassende tips voor Keulen eo?
Het water was lekkere temp voelde ik! (met mijn handquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat een práchtige foto![]()
(en die mevrouw, brrrrrr....maar wel gezond
)
Net na de run kon ik m'n halve banaan alleen met twee handen vasthouden en ging de helft van m'n appelsap over handen, gezicht en grond. Maar inmiddels heb ik natuurlijk anderhalf uur autorit en een boel eten en een goeie warme douche gehad, dus de armen zijn nu wel slap maar controleerbaar.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Boah, enorm veel zin in iets met appels, maar niets in huis en ook geen zin om weel eruit te gaan na wandelen.
Ik hou niet zo van schwarzwalder maar deze ziet er wel heel strak uit
@:Tele6, wauw wauw wauwkan je nu überhaupt een glas vasthouden?
Die torenvalk, prachtig
Gelukkig dat het weer wat gaat. Ik heb even rondje park gedaan in het zonnetje. Vorige keren had ik een boek meegenomen om lekker op een bankje te lezen, maar bankjes vol door pokemon mensen. Nu geen boek mee en natuurlijk ook geen pokemon mensenquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Net na de run kon ik m'n halve banaan alleen met twee handen vasthouden en ging de helft van m'n appelsap over handen, gezicht en grond. Maar inmiddels heb ik natuurlijk anderhalf uur autorit en een boel eten en een goeie warme douche gehad, dus de armen zijn nu wel slap maar controleerbaar.
Wat had je gewandeld (of heb ik eroverheen gelezen)?
Kom maar ophalenquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:05 schreef Tele6 het volgende:
voor alle taarten trouwens. Kan iemand hier wat brengen, ik krijg trek.
Wat een runquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:42 schreef Tele6 het volgende:
Net na de run kon ik m'n halve banaan alleen met twee handen vasthouden en ging de helft van m'n appelsap over handen, gezicht en grond. Maar inmiddels heb ik natuurlijk anderhalf uur autorit en een boel eten en een goeie warme douche gehad, dus de armen zijn nu wel slap maar controleerbaar.
Nomnomquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Selbstverständlich!![]()
Weer een fles leeg.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:33 schreef Blues het volgende:
Het water was lekkere temp voelde ik! (met mijn hand)
Ook een paar van deze zwemmerts in het meer.. die hadden zon boei en hadden een compleet wetsuite aan.Ik ben daar ook helemaal niet dapper genoeg voor, nu zwemmen. Met een wetsuit is het denk ik minder koud, maar ook geen ervaring mee. Ik snap heel goed dat je alleen even de temp met je hand hebt gevoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tele6 ik ken spaghetti armen! Dan krijg je jezelf gewoon echt niet meer omhoog hoor. Dus echt super dat je zover bent gekomenIs wel een ding voor veel vrouwen, kracht in je armen. Mannen zijn daar zoveel beter in
Diep respect voor je run. Mooi
Oh dat is zo fijnquote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ook mannen moeten de armen trainen. Ja mannen hebben van nature uit meer kracht in de armen, maar om deze langere tijd in te zetten moet er wel de nodige tijd en moeite in worden gestoken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben daar ook helemaal niet dapper genoeg voor, nu zwemmen. Met een wetsuit is het denk ik minder koud, maar ook geen ervaring mee. Ik snap heel goed dat je alleen even de temp met je hand hebt gevoeld.
@:Tele6 ik ken spaghetti armen! Dan krijg je jezelf gewoon echt niet meer omhoog hoor. Dus echt super dat je zover bent gekomenIs wel een ding voor veel vrouwen, kracht in je armen. Mannen zijn daar zoveel beter in
Diep respect voor je run. Mooi
[..]
Oh dat is zo fijn
quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Wow @:Tele6 dat klinkt echt mega zwaar, tof hoor om te horen! Goed gedaan!
Ik las vanmorgen iets over een moord en een hond die daarbij ook gewond was geraakt en naar het dierenziekenhuis was gebracht en moest meteen aan @:Candaasje denken of het bij haar dierenziekenhuis was..
Verder lekker dagje, even gewandeld met de buurvrouw, naar park hier in de buurt geweest en geslapen op de bank
Dat dier leeft nog?quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:49 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Hont maakt het naar omstandigheden goed. Maar is heftig hoor, pfoe .
Kogaquote:Op zondag 24 oktober 2021 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kwaliteit kost geld.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KogaDie heb ik ook. Maar geen traveller volgens mij. Wel een reteduur merk.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
KogaDie heb ik ook. Maar geen traveller volgens mij. Wel een reteduur merk.
Koop dan ook even een mandje achterop en oranje reflectoren in je wielen. Ben je echt een Duitserquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoordDaarom moest ik even weer op de fiets kijken wat het merk ook alweer was. Ik ken gazelle, Batavus en Stella (van alle reclame die ze maken). En dat is het wel
Maar hij fietst zalig
Ik vind het zelfs een beetje eng hoe snel je heel snel gaat
Dus ik ga maar een fietshelm kopen.
Je vergeet de spiegel. Zeer belangrijk voor de Duitse fietser.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Koop dat ook even een mandje achterop en oranje reflectoren in je wielen. Ben je echt een Duitser
Dat vermoedde ik al, wist alleen niet zeker of ik de plaatsnaam goed onthouden had. Fijn dat hond het idd relatief goed maakt, maar zeker heftig voor julliequote:Op zondag 24 oktober 2021 18:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Hont maakt het naar omstandigheden goed. Maar is heftig hoor, pfoe .
Je komt langzaam in de buurt van de doelgroep waar menig SEH aan "verdient"quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoordDaarom moest ik even weer op de fiets kijken wat het merk ook alweer was. Ik ken gazelle, Batavus en Stella (van alle reclame die ze maken). En dat is het wel
Maar hij fietst zalig
Het standaard rijtje dat niet benoemt mag worden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je komt langzaam in de buurt van de doelgroep waar menig SEH aan "verdient"*foei fietsie!*
Plus gedrag; als je achter je wilt kijken doe je dat over je rechterschouder, niet over de linker. Zodat je niet naar links zwenkt als een malle....quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Het standaard rijtje dat niet benoemt mag worden.
Niet gewent aan fietsen in minder mooi weer. Verder weg, daar waar de wegen onbekend zijn. Sneller optrekken. Sneller op de rechte stukken. Dus ook de zijstraat, die je te laat opmerkt, voorbij.
Bij de oudere garde komt daar dan ook nog de verminderde reactie snelheid, stabiliteit en stramheid bij.
Ik had toen ik ruim 700 km ging fietsen met vrienden een Koga Traveller gekocht, tweedehands en niet elektrisch. Wist niet dat de elektrische hetzelfde heetten. Zijn erg sjieke fietsen inderdaad, ik betaalde me tweedehands nóg blauw.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij fietst zalig
Op zich evolutietechnisch natuurlijk wel weer gunstigquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had toen ik ruim 700 km ging fietsen met vrienden een Koga Traveller gekocht, tweedehands en niet elektrisch. Wist niet dat de elektrische hetzelfde heetten. Zijn erg sjieke fietsen inderdaad, ik betaalde me tweedehands nóg blauw.
Oh en zorg dat je er zeker van bent dat je weet hoe je die helm moet dragen. Dat is een frustratiepuntje van me, verkeerd gedragen fietshelmen. Het ding hoort vlak boven je wenkbrauwen te zitten, als een soort dopje op je hoofd, dus niet hoe je een muts of pet zou dragen. Ik erger me vooral aan alle ouders die denken dat ze heel verantwoordelijk bezig zijn en ondertussen draagt 't kind een helm van 2 maten te groot die op het achterhoofd bungelt. Dan breek je alleen maar je nek harder als je zou vallen.
Wist je dat niet?quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag even op en neer geweest naar Leuven. Was echt schitterend weer voor een tochtje. En blijkbaar was ik dichtbij JT
Zo maar weer even verder met het uitzoeken van een kleine 2000 foto’s. Moet er nog 900 :’)
Oh bedankt voor de tip. Dat wist ik niet. Ik wilde sowieso even bij de fietsenwinkel voor een helm kijken; die kunnen me vast wel goed instrueren.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:44 schreef Tele6 het volgende:
Ik had toen ik ruim 700 km ging fietsen met vrienden een Koga Traveller gekocht, tweedehands en niet elektrisch. Wist niet dat de elektrische hetzelfde heetten. Zijn erg sjieke fietsen inderdaad, ik betaalde me tweedehands nóg blauw.
Oh en zorg dat je er zeker van bent dat je weet hoe je die helm moet dragen. Dat is een frustratiepuntje van me, verkeerd gedragen fietshelmen. Het ding hoort vlak boven je wenkbrauwen te zitten, als een soort dopje op je hoofd, dus niet hoe je een muts of pet zou dragen. Ik erger me vooral aan alle ouders die denken dat ze heel verantwoordelijk bezig zijn en ondertussen draagt 't kind een helm van 2 maten te groot die op het achterhoofd bungelt. Dan breek je alleen maar je nek harder als je zou vallen.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag even op en neer geweest naar Leuven. Was echt schitterend weer voor een tochtje. En blijkbaar was ik dichtbij JT
Zo maar weer even verder met het uitzoeken van een kleine 2000 foto’s. Moet er nog 900 :’)
En dan mag je tegenwoordig blij zijn dat ze roepen dat ze eraan komen. Nu moeten ze nog leren om aan te geven dat de laatste voorbij isquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:01 schreef Blues het volgende:
Ik vind met dat hele fietsen op de duinpaden hier de wielrenners de meest grote eikels die er zijn.
Je hebt wandelaars, hardlopers, bakfietsen, gewone en ebikers en deze eikels. Iedereen doet hier vrij rustig aan vooral bij kruisingen en smallere paden, maar deze eikels, echtEn nog schelden ook hé, of roepen en irritant bellen
Fietssnelweg, dat klinkt sowieso niet als iets waar je met een zesjarige moet gaan fietsen?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Eens, blues. Wij wonen vlak aan een fietssnelweg, geliefd door wielerterroristen. Het is een hele mooie route, maar ik durf daar niet te fietsen met m'n 6-jarige, dan kies ik liever het normale verkeer...
Speedpedelecs vind ik ook niets, trouwens.
Ik heb twee collega's met een +- 18km enkele reis die een speedpedelec hebben gehad, en beiden hebben 'm weggedaan omdat ze in het stadsverkeer in Leeuwarden echt de ene na de andere bijna aanrijding en bijna valpartij hadden...quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Eens, blues. Wij wonen vlak aan een fietssnelweg, geliefd door wielerterroristen. Het is een hele mooie route, maar ik durf daar niet te fietsen met m'n 6-jarige, dan kies ik liever het normale verkeer...
Speedpedelecs vind ik ook niets, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit allemaal op een uur waarop ik eigenlijk allang had willen slapen. Ik ben eigenlijk ook te moe om hier een beetje redelijk mee om te kunnen gaan. Sorry buren voor het gejank![]()
De fietssnelweg die van mijn naar Kaatjes durp loopt, daar hardloop en wandel ik regelmatig op en ik heb er ook wel lekker geskateboard. Het hele idee van dat ding is dat ie zo breed is dat je er met z'n allen op past.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fietssnelweg, dat klinkt sowieso niet als iets waar je met een zesjarige moet gaan fietsen?
quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:02 schreef Tele6 het volgende:
Nou, het is zover. Het is uit met A.Een hele dikke knuffel TeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit allemaal op een uur waarop ik eigenlijk allang had willen slapen. Ik ben eigenlijk ook te moe om hier een beetje redelijk mee om te kunnen gaan. Sorry buren voor het gejank![]()
![]()
Dappere beslissing, hoe moeilijk ook. Gun jezelf ruimte en tijd. Voor elke emotie die je voelt![]()
Hebben we het over dezelfde?quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dier leeft nog?Ik zag alleen een kop en hoe vaak er op de hond was geschoten, dus ik verwachtte dat die het niet zou halen.
Nou, het is zover. Het is uit met A.Oh wat verdrietig. Maar ik denk echt dat je hier heel goed aan hebt gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit allemaal op een uur waarop ik eigenlijk allang had willen slapen. Ik ben eigenlijk ook te moe om hier een beetje redelijk mee om te kunnen gaan. Sorry buren voor het gejank
Hopelijk kunnen jij en B elkaar nog wel blijven zien.
Je bent een leuke lieve meid je verdient zoveel keer dan dit. En dat heb je nu gelukkig ook ingezien.
En dan die sneer na nog. Wat een kerel..I solemnly swear i'm up to no good
Dit was wel degene die ik bedoelde inderdaad.quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde?deze was neergestoken (stuk of 8x) met een mes. Door dezelfde persoon die haar eigen halfzus dood heeft gestoken (en dit gelivestreamed heeft). Was in den Bosch.
Nou, het is zover. Het is uit met A.Ah, @Tele6 wat verdrietig voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit allemaal op een uur waarop ik eigenlijk allang had willen slapen. Ik ben eigenlijk ook te moe om hier een beetje redelijk mee om te kunnen gaan. Sorry buren voor het gejankMaar wel het beste voor jou nu denk ik. Sterkte lieverd!
Die laatste opmerking van hem is overigens wel echt beneden alle peil, depressief of niet."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Wat verwoord je dit mooi en tegelijkertijd ook zo verdrietigquote:Al denk ik ook dat ik meer verdriet heb over wat onze relatie had kunnen zijn dan over wat ik nu daadwerkelijk kwijt ben. Maar ook een illusie over wat het had kunnen zijn.
Zekerquote:
Dit ja.quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:48 schreef Tuindier het volgende:
En ik ben ook wel eens racefietser. Zal zeker niet ontkennen dat die groepjes die denken dat ze Joop Zoetemelk zijn en de tour kunnen rijden gewoon asociaal en irritant zijn, die vervloek ik ook regelmatig. Ook omdat ze het image van 'alle' racefietser om zeep helpen.
Ik heb ook gemerkt dat druk kwebbelende/muziek luisterende/bijna dove weggebruikers op de ebike een vrij harde bel/roepen nodig hebben om mij te horen aankomen. Bel ik zachtjes dan schrikken ze als ik voorbij rijd en word ik uitgescholden. En bij te hard ben ik een aso. Het is dus lastig om het voor iedereen goed te doen.
Neequote:
Wat was er met jullie boom gebeurd?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is een flinke opbrengst @:sigme
Ik mis onze boom.
Goedemorgenquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een enorme hoeveelheid walnoten @:sigme. Wat ga je daarmee doen?
Heb je een beetje kunnen slapen @:Tele6?
@Kaatje1, als je een punt zet achter een mention dan mentiont ie niet en dan kan je mensen net zo goed gewoon noemen zonder apestaart, @kaatje1.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een enorme hoeveelheid walnoten @:sigme. Wat ga je daarmee doen?
Heb je een beetje kunnen slapen @:Tele6?
Die begin er 2 zomers terug ineens heel ziek uit te zien. Walnoten zwart, eind september al zijn blad kwijt en toen was het afgelopen. Zo jammer.quote:
Ik zag hetquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
@:kaatje1, als je een punt zet achter een mention dan mentiont ie niet en dan kan je mensen net zo goed gewoon noemen zonder apestaart, @:kaatje1.
Misschien helpt een warme douche nog een beetjequote:Op maandag 25 oktober 2021 09:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb redelijk geslapen. Ik had geen wekker gezet dus ik heb 0:15-8:00 kunnen slapen.
M'n lijf doet wel meer zeer dan dat het had gedaan als ik 9 of 10 uur in bed had kunnen liggen, maar ach, vanavond weer een kans.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen walnoten eten die muf of schimmelig smaken, notenschimmels behoren tot de giftigste soorten die er zijn, daar is landbouwgif limonade bij (en dat is geen kromme vergelijking)
Ik heb vanmiddag een uurtje zwembad gereserveerd dus dat wordt denk ik wel fijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien helpt een warme douche nog een beetje
Dit -klinkt- dus als een heul zwembad alleenvoorjezelluf... Dat zou toch ff fijn zijn...quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een uurtje zwembad gereserveerd dus dat wordt denk ik wel fijn.
Haha nee. Er zijn 2 banen voor mensen van het sportcentrum, in totaal 10 personen kunnen daar zwemmen. Ik ben een van die 10. Waarschijnlijk ga ik uit zelfbescherming lekker in de langzame baan zwemmen want anders word ik te fanatiekquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit -klinkt- dus als een heul zwembad alleenvoorjezelluf... Dat zou toch ff fijn zijn...
Ik zat vanmorgen met buienradar en koffie te wachten op een droog moment. Zag het op het scherm. Fietste mn trainingsrondje en constateerde dat Buienradar het mis had.
-drup drup drup-
Ja gezien jouw inspanning van dit weekend zou ik beetje op m'n rug gaan liggen loungen als een soort manitee die van een krop andijvie droomt...quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha nee. Er zijn 2 banen voor mensen van het sportcentrum, in totaal 10 personen kunnen daar zwemmen. Ik ben een van die 10. Waarschijnlijk ga ik uit zelfbescherming lekker in de langzame baan zwemmen want anders word ik te fanatiek
Buienradar is een liegebeest idd.
Dit helemaalquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed gedaan, Tele! Als tele van een jaar geleden vooruit kon kijken naar tele van nu dan had ze denk ik niet geloofd wat ze gezien had.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geweldige dromen gehad. Ik heb heel hard en spectaculair geskied terwijl ik gilde van plezier. Ik zag een witte hermelijn op roze crocs door de gang van een school wandelen. En de laatste droom was helemaal briljant maar die ben ik helaas vergeten.
Lucky youquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geweldige dromen gehad. Ik heb heel hard en spectaculair geskied terwijl ik gilde van plezier. Ik zag een witte hermelijn op roze crocs door de gang van een school wandelen. En de laatste droom was helemaal briljant maar die ben ik helaas vergeten.
Herkenbaar wel jaquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:32 schreef gcjoel het volgende:
Vriendje eindelijk zo ver om bij een huis te gaan kijken, is het huis net verkocht![]()
En nu wil ik verder maar in deze markt kan het weken duren voor er weer iets online komt dat enigszins onze wensen bevat. Gatver wat irritant, ik heb geen geduld
Eletriptan. Doet het niet altijd even goed wat dromen betreft maar als het goed gaat, is het heerlijkquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]fucking briljant . Wat gebruik je? Daar wil ik ook wel een dosis van geloof ik.
Oh lekkerquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een uurtje zwembad gereserveerd dus dat wordt denk ik wel fijn.
Wij hebben zat overwaarde in het huidige huis zitten op zich. Maar de kan is groot dat het op een kluswoning uit zou komen dus willen we die overwaarde voor het verbouwen kunnen gebruiken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja
Wij gaan vandaag dus kijken bij een übertof huis, maar qua overbieden volkomen kansloos want we zijn natuurlijk van die arme sloebers zonder groot eigen vermogen. Dus we gaan maar voor de leerzame ervaring vrees ik
Zou je het recept willen delen? Ik hou wel van dat soort sticky dingenquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:52 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg het verzoek of ik het taartje van gisteren, toen met appel en Friesche Keukenstroop, ook eens kon maken met Peer.
Vanavond dus maar even peren kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |