quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:15 schreef sigme het volgende:
Ik heb een vormloze knobbel paddestoel. Misschien wordt deze lelijke eend nog wel een mooie zwaan
Neequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Koffie op laptop![]()
![]()
Ennnn wat leuk spannendHou je van verrassingen?
Thanks, maar is niet nodig. Ik heb de belangrijkste grofweg in m'n hoofd, en Google er altijd nog wel wat bij.quote:
Lekker pakket inderdaadquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thanks, maar is niet nodig. Ik heb de belangrijkste grofweg in m'n hoofd, en Google er altijd nog wel wat bij.![]()
Ik heb vandaag trouwens alsnog een Lidl TGTG gehaald. Was weer een goede. (Verspakket couscous, spinazie, kastanjechampignons, tomaatjes, ijsbergsla, paprika, mandarijn, sinaasappel, losse aardappels, en een doosje dille en rozemarijn) Ik vind het echt een heerlijk concept. Ik heb gewoon weer voor 4 avonden eten voor maar 3 euro.
Je ziet jezelf dus wel, speechend, op hun uitvaart?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje1, blues, dat opschrijven helpt inderdaad. Ik deed het naar mijn ouders in gedachten onder de douche. Dan zat ik uitvaartspeeches te bedenkenHet sleet vanzelf gelukkig.
Ik vraag me eerder af: ga je naar hun uitvaart.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je ziet jezelf dus wel, speechend, op hun uitvaart?
Cadeautjes en complimentjes aaaltijd gracieus accepterenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af: ga je naar hun uitvaart.
Mijn vader besloot een ebike voor mij te kopen. Blijkbaar vond hij me bejaard genoeg oid. Dus nu heb ik een ebikeIk voelde eerst een beetje ergernis (ik bedoel, ik heb een prima fiets en prima spieren en ik zie het fietsen als een work out), maar omg wat fietst dat fijn
En ik had hem meestal op stand 1 of 2 terwijl dat ding 9 standen heeft
Ik heb, nadat ik véél sneller thuis was dan normaal, even gebeld om heel erg te bedankenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Cadeautjes en complimentjes aaaltijd gracieus accepterenWordt het leven leuker van
Blijkbaar moet je ook een ebikequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:29 schreef fietsie het volgende:
Ik heb inmiddels opgegeven om "gezellig mee te fietsen" met het ebike geweld hier in huis...
Jup, bij m'n dochter op school in de fietsenstalling zijn acculoze fietsen en stationsfiets-modelletjes echte uitzonderingenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:34 schreef Myraela het volgende:
Zelfs kinderen gaan tegenwoordig blijkbaar op een e-bike, dus misschien ben je juist nog erg jong, Isa.
Het is vooral na van die "dode momenten" in de route, haakse bochten, stoppen en weer opstappen verkeerssituaties waarin die ebikes zo wegstuiven...quote:
Ja, dat is waar. Vroeger werd ik nooit ingehaald (op racefietsen na). Toen werd ik ineens ingehaald door oma's. En nu door bijna iedereen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:34 schreef Myraela het volgende:
Zelfs kinderen gaan tegenwoordig blijkbaar op een e-bike, dus misschien ben je juist nog erg jong, Isa.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af: ga je naar hun uitvaart.
Mijn vader besloot een ebike voor mij te kopen. Blijkbaar vond hij me bejaard genoeg oid. Dus nu heb ik een ebikeIk voelde eerst een beetje ergernis (ik bedoel, ik heb een prima fiets en prima spieren en ik zie het fietsen als een work out), maar omg wat fietst dat fijn
En ik had hem meestal op stand 1 of 2 terwijl dat ding 9 standen heeft
wtf Vadar?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daar kunnen we veel van nuttigen omdat we zo lekker veel fietsen
Asics Gel Cumulus 23. Geen ondersteuning tegen overpronatie (want ik heb al inlegzolen) en niet al te zacht want dat vindt mijn rug niet leuk, aldus de loopdame. En 1,5 maat groter dan mijn vorige schoenenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:08 schreef Tele6 het volgende:
En @:Isabeau een spontaan cadeau![]()
@:Clubsoda wat voor hardloopschoenen zijn het geworden?
En @:Anthraxx @:Jagärtrut beterschap aan de kotsende kindjes, voorzover nog nodig. Bah bah.
@:AnneX wat een reisheftig joh. Hopelijk vandaag beetje bijkomen.
Goed dat je hebt aangekaart en het klinkt ook alsof B je ondersteunt. Ik ben benieuwd hoe het gesprek volgende week gaat. Hoe voel je je er nu onder?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik poetste vanmorgen m'n bril en toen brak ie doormidden.
Inmiddels nieuwe bril besteld, rib uit m'n lijf minder. Als ik een half punt minder slechte ogen had gehad, had ik goedkopere glazen gekund
Wel mooie bril
En in de stad geluncht met B
Nu is B weer terug onderweg naar z'n zwarte gat triestigheid. Arme B. Ik heb met hem overlegd en waarschijnlijk kom ik volgend weekend naar hem en A toe om te overleggen met z'n drieën over hoe dit verder gaat. Want hij wil me hoe dan ook heel graag blijven zien.
Stom genoeg, nu B hier was stuurde A ineens wel appjes. Dan kan hij het ineens wel.![]()
Ik ben er dus alleen maar zekerder van dat het klaar is met A.
Ik dacht tot dusverre dat B dat niet zo ervaart en dat zij wel soort van gelukkig met elkaar waren?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:07 schreef Tele6 het volgende:
Nu is B weer terug onderweg naar z'n zwarte gat triestigheid.
Anderhalve maat groter is wel logisch, van het hardlopen zetten je voeten uit en ik had ook de indruk dat Asics vaak klein vallen. Ik had eerst een verbijsterende maat 43,5 van eenzelfde soort Asics schoenenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Asics Gel Cumulus 23. Geen ondersteuning tegen overpronatie (want ik heb al inlegzolen) en niet al te zacht want dat vindt mijn rug niet leuk, aldus de loopdame. En 1,5 maat groter dan mijn vorige schoenenDat betekent dat ik waarschijnlijk nieuwe zooltjes moet, maar dat ga ik nog even bekijken.
[ afbeelding ]
M'n hoofd zit nogal vol. Ik denk dat de overheersende emotie wel verdriet is. Ik zie gewoon nog niet voor me hoe ik B kan behouden naast de hoeveelheid toewijding die hij aan A heeft en het erge is nog niet eens dat ik dan zonder B verder ga (dat komt wel in orde) maar ook dat B er heel verdrietig over bleek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Goed dat je hebt aangekaart en het klinkt ook alsof B je ondersteunt. Ik ben benieuwd hoe het gesprek volgende week gaat. Hoe voel je je er nu onder?
Ik moet morgenochtend om kwart over 7 de deur uit naar een survivalwedstrijd. Dus ik eet vanavond vroeg, ga vroeg m'n nest in, en morgenochtend vroeg op. Zonet al m'n huishouden gedaan voor dit weekend, want ik weet al dat ik na de survivalrun geen teen meer zal willen verroeren laat staan mijn 20 m2 stofzuigenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:43 schreef Blues het volgende:
Kon B niet gezellig blijven dan?
Wordt dus vervolgd...sterkte joh met deze lastige situatie.
Was op de markt (geen stoffenwinkel hier). T lukt wel (boordjes er aan zetten) maar het is balen. Volgende keer zeg ik het wel even.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat niet iets om mee terug te gaan naar de winkel kaatje?
B denkt nog wel dat het goed kan komen. En hij is een stuk meer gehecht aan de "in goede en slechte tijden" dan ik, ook omdat hij nu met A samenwoont en omdat ze al 7 jaar samen zijn. Hij denkt ook dat het met A wel goed zal komen, omdat het met mij nu ook goed gekomen is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht tot dusverre dat B dat niet zo ervaart en dat zij wel soort van gelukkig met elkaar waren?
Als het voor jullie beide een "last" is - en dat zeg ik nu wel zo, ik weet dat het in werkelijkheid anders is - geen moeilijke keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B en ik hebben de bril gelijmd. Of nou ja, gelast heet het denk ik? @derLudolf heb jij er een mening over? We hebben de breukvlakken in aceton gestoken, daarmee werden ze zacht, tegen elkaar aan geduwd, en nu zitten ze weer. Nog zo'n 20 uur uitharden en dan kan ik kijken of de bril nog past.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat moeilijk toch allemaal @:Tele6. Maar ik begrijp dat A ook zo tegen B is?
Wel fijn dat dat jullie elkaar ook tot steun zijn, is niet het goede woord maar kom niet zo snel op het juiste woord.
Oef bril stuk, dat echt een ramp, naast het financiële plaatje, of is het ding nog wel te dragen?
Net hier flink zitten vloeken. Had 2 jaar geleden een sweatbroek gemaak. Stof over voor een trui maar net niet genoeg voor de mouwen. Dus gisteren stof in een andere kleur gekocht. Had 50 cm nodig. De verkoper is ook begonnen op 50 cm maar is snel schuin gaan knippen naar 42 cm. Nu maar boordjes eraan maken. En allemaal ook een stuk lastiger omdat de naaimachine nog niet terug is
Voor hem is het natuurlijk ook erg moeilijk. Jij bent waarschijnlijk zijn rustige rotsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n hoofd zit nogal vol. Ik denk dat de overheersende emotie wel verdriet is. Ik zie gewoon nog niet voor me hoe ik B kan behouden naast de hoeveelheid toewijding die hij aan A heeft en het erge is nog niet eens dat ik dan zonder B verder ga (dat komt wel in orde) maar ook dat B er heel verdrietig over bleek.Ik kan er gewoon niet tegen als B huilt.
Hij zei dat hij op dit moment heel veel heeft aan de kleine momentjes met me, de "wat eet jij vanavond" en de "mistig hier" berichtjes en zo. En dat hij dingetjes kan vertellen over zijn werk. (Zoals de collega die gistermiddag 16:45 nog met een heel uitgebreid technisch probleem aan kwam zetten. Altijd hèquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor hem is het natuurlijk ook erg moeilijk. Jij bent waarschijnlijk zijn rustige rots
Achquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben er dus alleen maar zekerder van dat het klaar is met A.
Ik heb altijd een meningquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B en ik hebben de bril gelijmd. Of nou ja, gelast heet het denk ik? @:derLudolf heb jij er een mening over?
Is het lijmen als er geen lijm aan te pas komt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb altijd een mening![]()
Ik denk/vind dat dit meer onder lijmen valt. Het apparaat waarmee je kunststof last lijkt ook meer op een lijmpistool. Of een soldeerbout.
quote:Een las is een voorbeeld van een versmelting. Bij het lassen worden de te verbinden materialen gesmolten. Vervolgens worden, al dan niet met materiaaltoevoegingen, de te verbinden vlakken aan elkaar gesmolten. Bij solderen en lijmen wordt het materiaal zelf niet vloeibaar gemaakt, maar wordt er een verbindend materiaal toegevoegd. Bij lijmen ontstaat de verbinding door een fysische of chemische reactie; bij solderen ontstaat de verbinding doordat toegevoegd vloeibaar middel tussen de te verbinden delen stolt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |