SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehe. Sinds corona is de broer van kerel gelukkig wel om dat de verjaardag gespreid vieren wel echt tig keer beter is, dus dan is het puur de familie van die kant en zķ vaak zien we die niet, dus da's mooi combineren dan. En die andere zijn van mijn zusje, die kan ik sowieso wel goed hebben (en wonen op 5 minuten lopen, dus even langswippen is ook gewoon prima enzo.)quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn hier 13 (?), 11 en 5
Maar echt met zekerheid kan ik die leeftijden niet zeggen, dus zover reikt mijn interesse![]()
Ik moet ook altijd vragen wanneer ze jarig zijn, want ik stuur wel altijd een kaartje
escamp krijgt er ook 1. Zeg maar alle wijken waar het giga uit de hand kan lopenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Scheelt weer rellen.
En wtf moet Laak met een brandstapel? Dat lijkt me niet helemaal veilig ?
Heer dud0r.quote:
The BeeGees had a hidden messagequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Met in mijn hand een B-G schotel.. wedden dat US om is
heel den haag in de hensquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
escamp krijgt er ook 1. Zeg maar alle wijken waar het giga uit de hand kan lopen
Oh jee, huwelijkse en kabeljauwse twisten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
Grrr ergernis vanmorgen thuis, blij dat ik even een uitstapje naar het immigratiedienst moet maken vandaan
hallo meneer fruitquote:
Wel iets kleiner dan normaal,ik vind het een superoplossing.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
escamp krijgt er ook 1. Zeg maar alle wijken waar het giga uit de hand kan lopen
ja, eerst even de mails afhandelen en dan even snel op en neerquote:
Het wordt interessant als corona weer roet in het eten dreigt te gooienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel iets kleiner dan normaal,ik vind het een superoplossing.
Bijna alle wijken dus.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Scherp.quote:
Croissant ham kaas.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, eerst even de mails afhandelen en dan even snel op en neer
er was geen pompoensoep bij het ontbijtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
Grrr ergernis vanmorgen thuis, blij dat ik even een uitstapje naar het immigratiedienst moet maken vandaag
Gewoon mondkapjes op.Ben je tijdens de rellen ook minder herkenbaar toch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Het wordt interessant als corona weer roet in het eten dreigt te gooien
ik wilde zeggen dan ga je maar tegen doktersadvies in gaan is misschien niet het handigstequote:
Even doorzetten nog.quote:
Dat is het daar soms al.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Voor Den Haag en Rotterdam zou het wel een idee zijn om zoals in The Purge gewoon 24 uur met Nieuwjaar wetteloos te zijn, daarna een dagje schoonmaken en tellen hoeveel uitkeringen we minder op hoven te hoesten
Gaat niet werken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Voor Den Haag en Rotterdam zou het wel een idee zijn om zoals in The Purge gewoon 24 uur met Nieuwjaar wetteloos te zijn, daarna een dagje schoonmaken en tellen hoeveel uitkeringen we minder op hoven te hoesten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar verveel me hier gewoon kapot, enige reden dat ik hier ben is omdat er nog een paar slangetjes uit mijn buik lopen. Voor de rest ben ik maar een beetje rondjes aan het lopen en voor me uitstaren om de dag te vullenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dan ga je maar tegen doktersadvies in gaan is misschien niet het handigste
Op oudejaarsavond klinkt het in den haag sowieso al alsof er een burgeroorlog is uitgebroken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat is het vervelende, dat weet ik dus nietquote:
Ja of een goede kans om mijn collectie ledematen uittebreidenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij mag wel even de stad uit dan hoor.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar verveel me hier gewoon kapot, enige reden dat ik hier ben is omdat er nog een paar slangetjes uit mijn buik lopen. Voor de rest ben ik maar een beetje rondjes aan het lopen en voor me uitstaren om de dag te vullen
Vandaag vragen wat ze denken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het vervelende, dat weet ik dus niet
kunnen je ouders je ps4 niet brengen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar verveel me hier gewoon kapot, enige reden dat ik hier ben is omdat er nog een paar slangetjes uit mijn buik lopen. Voor de rest ben ik maar een beetje rondjes aan het lopen en voor me uitstaren om de dag te vullen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of een goede kans om mijn collectie ledematen uittebreiden
Ja dat doe ik elke dagquote:
ja dat zie je aan alle kanten gebeuren. En er is niets wat je er tegen kunt doenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Het wordt interessant als corona weer roet in het eten dreigt te gooien
Dat uitpakken is echt te leuk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
m'n box modern horizons 2 wordt klaargemaak voor verzending. Hopelijk morgen binnen.
Kan ik lekker packs cracken en sorteren.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef kwiwi het volgende:
In m'n nieuwe dorp is een trein die alleen "halt auf verlangen". Vandaag voor het eerst genomen. Moest een knop op het station indrukken anders zou ie gewoon voorbij rijden. Nou, dan weet je dus dat je in de middle of nowhere woont
Zo voelde het van de week wel toen ik de afdeling nog niet af mocht, tig rondjes achter elkaar lopen en dan allemaal van die commentaren van ‘ben je aan het trainen voor een marathon’quote:
"Nee, sķmmige mensen liggen liever niet de hele dag in bed, lui varken."quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde het van de week wel toen ik de afdeling nog niet af mocht, tig rondjes achter elkaar lopen en dan allemaal van die commentaren van ‘ben je aan het trainen voor een marathon’
Nee, maar dat zou ook niet echt werken op dit minischermpje denk ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
kunnen je ouders je ps4 niet brengen?
had je nog wat gehoord over die bezichtiging?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef kwiwi het volgende:
In m'n nieuwe dorp is een trein die alleen "halt auf verlangen". Vandaag voor het eerst genomen. Moest een knop op het station indrukken anders zou ie gewoon voorbij rijden. Nou, dan weet je dus dat je in de middle of nowhere woont
Ik heb ooit eens op zijn bek geslagen toen ik het ziekenhuis lag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde het van de week wel toen ik de afdeling nog niet af mocht, tig rondjes achter elkaar lopen en dan allemaal van die commentaren van ‘ben je aan het trainen voor een marathon’
Gelukkig staat er 1 ding vast, de wintertijd gaat eind oktober weer in.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zie je aan alle kanten gebeuren. En er is niets wat je er tegen kunt doen
Woon je op wielen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op zijn bek geslagen toen ik het ziekenhuis lag.
Dat huis was van de binnenkant helaas niks mee te beginnen, echt extreem onhandig ontworpen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je nog wat gehoord over die bezichtiging?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee, sķmmige mensen liggen liever niet de hele dag in bed, lui varken."
Ja ,ik ben Frank van Etten.quote:
ah bummer, verbouwen ging 'm ook niet worden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat huis was van de binnenkant helaas niks mee te beginnen, echt extreem onhandig ontworpen.
ja he. en normaal gebruik ik ze alleen om limited mee te spelen maar in de playgroup is er maar 1 iemand met nog boosters.quote:
In die periode is dat sowieso alquote:
Nee, was echt niks mee te beginnen tenzij je het helemaal zou afbreken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah bummer, verbouwen ging 'm ook niet worden?
nou ja dat wondvocht is wel belangrijk ook hequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat doe ik elke dagmaar het bezoekuurtje van de dokters is nog niet geweest
goed om je ogen te trainenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ook niet echt werken op dit minischermpje denk ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, was echt niks mee te beginnen tenzij je het helemaal zou afbreken.
Gisteren toen ik buiten rondjes aan het lopen was met de infuuspaal werd ik al door een zuster aangesproken of ik niet verdwaald wasquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee, sķmmige mensen liggen liever niet de hele dag in bed, lui varken."
Ik snap niks van deze post.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja he. en normaal gebruik ik ze alleen om limited mee te spelen maar in de playgroup is er maar 1 iemand met nog boosters.
En deze set zit flink wat waarde in dus nog maar een boosterbox gehaald. crack ik er 24 van het weekend. houd ik er 12 over voor 2x sealed.
alles wat een beetje waarde heeft en ik dubbel heb in de verkoop. Dan haal ik de prijs er ook wel weer een beetje uit.
M'n eerste doos haalde ik qua waarde er ook uit en had 1 dubbele die ik verkocht heb en daarvoor weer een fetchland gekcoht die ik nog miste.
Moet er nu nog maar 2 en dan zijn m'n fetches compleet.
Gelukkig heb ik de duurste al.
Regel een Switch.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ook niet echt werken op dit minischermpje denk ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren toen ik buiten rondjes aan het lopen was met de infuuspaal werd ik al door een zuster aangesproken of ik niet verdwaald was
draakje welquote:
Welkom in Zwitserlandquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef kwiwi het volgende:
@dud0r heeft een soort van woning gekocht. Heeft nu flinke overwaarde en gaat cashen.quote:
Daar zijn zustersbilletjes toch al voorquote:
Laat die jongen nou eens met rust man mafkeesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig staat er 1 ding vast, de wintertijd gaat eind oktober weer in.
@:zipportal
@bitterbal lees je ditquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zijn zustersbilletjes toch al voor
Ik woon naast Affeltrangenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in Zwitserland![]()
Vooral leuk als het rijmt op de stationsnaam. In dat zangerige Duitse accent"Nächster Halt, auf Verlangen: Tobel-Affeltrangen!"
Je hebt ook stations waar geen kaartjesautomaat is. Daar hangen bordjes "Stap maar in en wees zo lief om bij je eindstation nog even een kaartje te kopen"
Geintje hoor,is toch van die Magic kaartjes?quote:
alleen dan in het klein en met kaartenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r heeft een soort van woning gekocht. Heeft nu flinke overwaarde en gaat cashen.
Ja dat weet ik, maar zou fijn zijn als ze daar gewoon een alternatieve methode voor zouden hebben dat ik gewoon naar huis kan ipv heel de dag in een ziekenhuis moeten liggen waar ze een paar keer per dag eventjes snel er naar kijkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat wondvocht is wel belangrijk ook he
in mijn wijk is het allemaal vrij normaal qua vuurwerk, er zijn een paar wijken die idd een half oorlogsgebied zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op oudejaarsavond klinkt het in den haag sowieso al alsof er een burgeroorlog is uitgebroken.
Oh nice! Hier worden (werdenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja he. en normaal gebruik ik ze alleen om limited mee te spelen maar in de playgroup is er maar 1 iemand met nog boosters.
En deze set zit flink wat waarde in dus nog maar een boosterbox gehaald. crack ik er 24 van het weekend. houd ik er 12 over voor 2x sealed.
alles wat een beetje waarde heeft en ik dubbel heb in de verkoop. Dan haal ik de prijs er ook wel weer een beetje uit.
M'n eerste doos haalde ik qua waarde er ook uit en had 1 dubbele die ik verkocht heb en daarvoor weer een fetchland gekcoht die ik nog miste.
Moet er nu nog maar 2 en dan zijn m'n fetches compleet.
Gelukkig heb ik de duurste al.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geintje hoor,is toch van die Magic kaartjes?
Ja wil je met slangetjes en al naar huis dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar zou fijn zijn als ze daar gewoon een alternatieve methode voor zouden hebben dat ik gewoon naar huis kan ipv heel de dag in een ziekenhuis moeten liggen waar ze een paar keer per dag eventjes snel er naar kijken
Liggen die naast de Duplo?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen dan in het klein en met kaarten
"Ja, ik zoek het industrieterrein"quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren toen ik buiten rondjes aan het lopen was met de infuuspaal werd ik al door een zuster aangesproken of ik niet verdwaald was
Lig ik tenminste niet met allemaal vreemde mensen in een kamer en continu geluid overal op de achtergrondquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wil je met slangetjes en al naar huis dan?
ik speel alleen maar commander en limited nog dus aan 1 heb ik er wel genoeg.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nice! Hier worden (werden) hoogstens playsets gemaakt, tenzij legendary, één daarvan is zat. En kerel heeft wel eens een shiny planeswalker verkocht en daarvan de normale teruggekocht met overwaarde.
kan toch niet hequote:
nee, die liggen netjes in dozen in een kast.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Liggen die naast de Duplo?
Check deze @:haags
ja das waar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig ik tenminste niet met allemaal vreemde mensen in een kamer en continu geluid overal op de achtergrond
Liep al wel in een Tilburgse outfit met mijn trainingsbroek en slippersquote:
Koptelefoon op met noiseiets ,hoe heet dat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig ik tenminste niet met allemaal vreemde mensen in een kamer en continu geluid overal op de achtergrond
Noise cancellingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koptelefoon op met noiseiets ,hoe heet dat?
noise cancelling? Dat helpt alleen tegen monotone geluidenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
lawaai annuleringquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Daar gaat het niet zozeer om, wil gewoon even geen mensen om me heenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reken ik ook goed.quote:
Mja ik ga er nog maar niet van uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das waar.![]()
maar het gaat goed en je zei dat die drains tot minimaal vrijdag moesten blijven dus misschien krijg je vandaag al goed nieuws.
Dat is een different cook.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
If we alles in Dutch go zeggen then it al gauw looks very belachelijk.
yes but it is eigenlijk wel beterquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
If we alles in Dutch go zeggen then it al gauw looks very belachelijk.
dit weekend vast wel.quote:
Dat is hier al gebracht, en dan gelijk met zo’n belerend toontje erbij dat ik het het beste aan tafel op kan eten. Als ik dan ontbijt op bed krijg dan wil ik het ook gewoon in bed opetenquote:
Een kantoor ofzo.Daar gewoon gaan zittenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit weekend vast wel.
maar zon kamer met al die mensen is idd vervelend![]()
Is er niet ergens een soort van huiskamer ofzo op de afdeling waar nu niemand is?
Waar gaat de wandeltocht vandaag naartoe?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is hier al gebracht, en dan gelijk met zo’n belerend toontje erbij dat ik het het beste aan tafel op kan eten. Als ik dan ontbijt op bed krijg dan wil ik het ook gewoon in bed opeten
Oost-Duits zustertje?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is hier al gebracht, en dan gelijk met zo’n belerend toontje erbij dat ik het het beste aan tafel op kan eten. Als ik dan ontbijt op bed krijg dan wil ik het ook gewoon in bed opeten
Nee er is alleen zo’n bezoekerszitje maar die zit midden op de afdeling en lopen van twee kanten de hele dag door mensen langs. Dit is ook meer een afdeling voor mensen die nauwelijks hun bed uit komenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit weekend vast wel.
maar zon kamer met al die mensen is idd vervelend![]()
Is er niet ergens een soort van huiskamer ofzo op de afdeling waar nu niemand is?
quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker dichtbij deBodensee
dan
ja je doet het dus te goedquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee er is alleen zo’n bezoekerszitje maar die zit midden op de afdeling en lopen van twee kanten de hele dag door mensen langs. Dit is ook meer een afdeling voor mensen die nauwelijks hun bed uit komen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Parking west en zuid gok ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaat de wandeltocht vandaag naartoe?
Terecht. Je moet het een beetje luxe voor jezelf makenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"u heeft niet genoeg stil gelegen, u moet nog een week met de slangen blijven lopen"quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das waar.![]()
maar het gaat goed en je zei dat die drains tot minimaal vrijdag moesten blijven dus misschien krijg je vandaag al goed nieuws.
Het industrieterrein is sfeervoller hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de ware industrieterreinvibe
Moeten we even wat dingen in brand komen steken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het industrieterrein is sfeervoller hoor
Die moest niet met een gammel infuuspaaltje lopen dat eigenlijk alleen geschikt is voor een vlak linoleumvloertjequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forrest Gumb kon toch ook niet stoppen met lopen?
Wie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
FGLTVDKquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou die stad er hier alleen maar mooier van maken jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we even wat dingen in brand komen steken?
Ja de Appenzeller Alpen zijn helemaal niet zo verquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Willen het liefste ook hier ergens een huis vinden. Makkelijk voor Bodensee én de bergen.
Daar is het beste inmiddels ook wel vanaf geloof ikquote:
De kijkcijfers zijn dramatisch.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het beste inmiddels ook wel vanaf geloof ik
Nederland is talkshow moe.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn dramatisch.
Wat zeg je dat mooi.quote:
Ik vind dat Sven Kockelmann meer zendtijd moet krijgen, die is meer dan prima. En verder mis ik Pauw en Witteman.quote:
Oh geen idee, ik heb beiden niet gezien tot op heden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi.![]()
Ik vind Johnny nog wel een soort van grappig.Khalid en Sophie is helemaal niet te doen.
MrsLquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Er zijn té veel van die praat programma's
Veel van dezelfde mensen die er zitten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Er zijn té veel van die praat programma's
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
MrsL![]()
Ze doen ook dezelfde gasten.Ik zag Hans Kazan in drie talkshows met exact hetzelfde verhaal.
FFquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
MrsL![]()
Ze doen ook dezelfde gasten.Ik zag Hans Kazan in drie talkshows met exact hetzelfde verhaal.
nou over used-up has-beens gesproken zeg teringquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
MrsL![]()
Ik heb niet eens meer een tv-abonnement .. alles gaat via het internet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kijk nooit meer TV. Juni vorig jaar heb ik de stekker eruit getrokken tegen het "sluip-stroomverbruik". December wilde ik hem weer aan zetten voor het WK Darts en toen deedie POEFF.
En nou staat ie daar.
3 op Reis en WZEB kijk ik wel via Internet.
Precies, zelfde onderwerpen vaak.. ik kijk eigenlijk bijna tot nooit zulke programma'squote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel van dezelfde mensen die er zitten.
Die komt binnenkort bij Op1 samen met die dame dame die de Vooravond deed.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind dat Sven Kockelmann meer zendtijd moet krijgen, die is meer dan prima. En verder mis ik Pauw en Witteman.
Dan zelf maar eens wat doen met je luie kadaverquote:
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die komt binnenkort bij Op1 samen met die dame dame die de Vooravond deed.
Wat is je nummer? Dan bel ik hem even.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is mijn telefoon nou weer ?
wink wink, nudge nudgequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is je nummer? Dan bel ik hem even.![]()
Check deze versierskill @:dud0r @:wereldgozer
Niet al een telefoon vol nummers hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is je nummer? Dan bel ik hem even.![]()
Check deze versierskill @:dud0r @:wereldgozer
Hoe blijf je dan bij met het wel en wee van de mensheid?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, zelfde onderwerpen vaak.. ik kijk eigenlijk bijna tot nooit zulke programma's
Nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan bij met het wel en wee van de mensheid?
Hippe damequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet eens meer een tv-abonnement .. alles gaat via het internet.
we checken de KSC even, filteren op berichten van jouquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan bij met het wel en wee van de mensheid?
Sven is wel een baas.Ik luister hem ook graag op radio 1.quote:
Die ken ik nog een, die volgt actief en welbewust geen nieuws om gelukkiger en rustiger te zijn.quote:
Hallo mevrouw liefbaarquote:
En wie is degene dan? Maar nieuws volg ik wel en lees ook wel nieuws sites.. Maar vaak staan toch té veel negatieve berichten op, waar je dan weer aan gaat ergeren of boos door wordtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik nog een, die volgt actief en welbewust geen nieuws om gelukkiger en rustiger te zijn.
Gierige krent mag ookquote:
Zou dat helpen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik nog een, die volgt actief en welbewust geen nieuws om gelukkiger en rustiger te zijn.
Hoe is het in het hoge noordenquote:
Vriendinnetje, die is eigenlijk te zachtaardig en te lief voor alle ellende in de wereld, die leeft in haar eigen prettige wereldje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wie is degene dan? Maar nieuws volg ik wel en lees ook wel nieuws sites.. Maar vaak staan toch té veel negatieve berichten op, waar je dan weer aan gaat ergeren of boos door wordt
Goed, de zon schijnt hier alweerquote:
nou, pompen dat gas!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
In MrsL haar geval snap ik het wel.In Groningen gebeurt toch niks.
Ik merk het ook aan Soul ,die leeft best in een bubble.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je het kan, ik ben al van kinds af aan nieuwsverslaafd dus voor mij werkt het niet.
Een verslaving is een keuze !quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je het kan, ik ben al van kinds af aan nieuwsverslaafd dus voor mij werkt het niet.
Ah zo.. Daar is ook niks mis mee, van al die ellende wordt ook niet echt happy.. alhoewel dan soms ook wel weer wat dingen mist etcquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendinnetje, die is eigenlijk te zachtaardig en te lief voor alle ellende in de wereld, die leeft in haar eigen prettige wereldje.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
In MrsL haar geval snap ik het wel.In Groningen gebeurt toch niks.
Beven zullen ze.quote:
Genetisch rugzakje!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een verslaving is een keuze !
Ze leven nog ondanks de rondleiding van 2 uur van gisteren waarbij ook nog een stapel trappen zaten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed, de zon schijnt hier alweer
Hoe is t daar en met je benen?
ja die stapperij kost ook wat energie niewaarquote:
Mooie timing.quote:
Jaaaa, hij is er.quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond zelfs nog op Lowlands.
Wat voor rondleiding was dat dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze leven nog ondanks de rondleiding van 2 uur van gisteren waarbij ook nog een stapel trappen zaten.
Vanmiddag ze weer mishandelen
Had een rondleiding bij Bol. Was best wel interessant om te zien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor rondleiding was dat dan?![]()
Dan verneem het morgen wel denk ik de pijn
In het distributiecentrum?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had een rondleiding bij Bol. Was best wel interessant om te zien.
Ok, dat is wel leuk idd.. zeker als t geregeld iets besteld, zie je het van de andere kant etcquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh, geinig!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tof,lijkt me een soort van bijennest.quote:
dud0r is bolquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je daar zelf veel mee te maken dud0r, bol? Zal wel een flinke klant zijn iig.
Perfecte timing Lies.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaaaa!![]()
![]()
![]()
Wat duurde dat lang zeg.
Nou pakket was woensdag aan het begin van de middag al in het ziekenhuis volgens track and trace.quote:
het was in ieder geval extreem groot. Was er niet op een druk moment dus vrij weinig order picking gezien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tof,lijkt me een soort van bijennest.
Ik heb een jaartje als orderpicker in een vriescel gewerkt.
ik zelf niet. het is inderdaad een grote klant en via een collega die daar werkt aan de transport kant kon dit geregeld worden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je daar zelf veel mee te maken dud0r, bol? Zal wel een flinke klant zijn iig.
dat sowieso. ik was het voorbeeld voor hun mascottequote:
Lees voor de aardigheid even terug.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou pakket was woensdag aan het begin van de middag al in het ziekenhuis volgens track and trace.
ja die postafdeling zal ook wel groot zijn denk ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou pakket was woensdag aan het begin van de middag al in het ziekenhuis volgens track and trace.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat sowieso. ik was het voorbeeld voor hun mascotte
Ik denk dat LTVDK constant rondjes was lopen op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar is een woord voor planees of zo.Mijn broertje is daar chef in .quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
het was in ieder geval extreem groot. Was er niet op een druk moment dus vrij weinig order picking gezien.
Wel de automatische inpakmachine.
Dat was wel gaaf om te zien. rollen karton er in, gevulde op maat gesneden doosjes eruit
ze zagen hem steeds door de gangen dwalen dus die dozenschuiver er steeds achteraan ditdatquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben niets te vindenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik liet in de kliniek ook pakketjes bezorgen ,vonden ze helemaal niet leuk.
Ik weet dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt wel
Extreem #viesdik
Vraag maar aan @:haags
ik ben trots op mijn 240 kiloquote:
kan je net zo goed een nieuwe telefoon kopenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
dacht ga scherm laten repareren van mijn telefoon. Gewoon over de 150 euro
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je net zo goed een nieuwe telefoon kopen
nou dus datquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je net zo goed een nieuwe telefoon kopen
nou ja durf ik ook nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
je kan 'm niet zelf vervangen ballie?
ifixit.com kan je vast instructies vinden
4x af proberen te leveren inderdaad.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat LTVDK constant rondjes was lopen op de parkeerplaats
Klopt,maar dit waren ze niet echt gewend.Moest ik het uitpakken onder toezicht.quote:
wat voor kliniek was het dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,maar dit waren ze niet echt gewend.Moest ik het uitpakken onder toezicht.
Ik ben trots op je roze Vanns.quote:
Dat je geen taser had besteld of zo?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,maar dit waren ze niet echt gewend.Moest ik het uitpakken onder toezicht.
vewoon zelf doenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Afkickkliniek.quote:
Ja hallo.quote:
Kuchquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziek SC
Zuster 4EBE komt zo langs met een kopje dampende kippensoep of groentesoep voor de liefhebbers
kan je ook een nieuwe android voor hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
die zijn ook heel mooiquote:
Vleeskleurig badpak nog aan? Ik bespeur wat opwinding bij USquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziek SC
Zuster 4EBE komt zo langs met een kopje dampende kippensoep of groentesoep voor de liefhebbers
quote:
ik ben niet ziek maar ik lust wel een kopje kippensoepquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziek SC
Het mocht wel,maar ze waren het niet gewend .Snap het ook wel een beetje hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat raar dat het dan niet mocht.
/s
Dit klinkt bijna erotisch.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Bah, theezakje te lang laten zitten.
is dit codetaal?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
die je na een halfjaar wegdonderd omdat hij takketraag is door een updatequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je ook een nieuwe android voor hebben
Ik heb een keer met stagelopen ook een theezakje voor een collega er te lang in laten zitten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
het is geen iphonequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die je na een halfjaar wegdonderd omdat hij takketraag is door een update
soepquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziek SC
quote:
Ik zag ze laatst in de aanbieding,dacht gelijk aan jou.quote:
Android genotquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar het is google, net zo erg
Lady greys.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
das helemaal niet waar
zoveel weeg jij nog niet in ponden
wel waarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
das helemaal niet waar
zoveel weeg jij nog niet in ponden
Theabagging.quote:
Joeeequote:
Nee nee.quote:
onzin, heb de mijne al 2,5 jaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die je na een halfjaar wegdonderd omdat hij takketraag is door een update
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer met stagelopen ook een theezakje voor een collega er te lang in laten zitten.
Die teleurgestelde blik vergeet ik nooit meer.
Thee werd overigens weggegooid
duhhhquote:
Ongeveer nog het enige wat ik nog weet van die stage.quote:
Tampon met wodka?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zat meer aan een tampon te denken in het geval van CL
ik vind android ook ideaal hoor (type dit nu op een Oneplus 9 pro)quote:
"Kom we laten die kleine schuchtere thee en koffie halen steeds"quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer nog het enige wat ik nog weet van die stage.
je moet inderdaad niet te goedkoop gaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind android ook ideaal hoor (type dit nu op een Oneplus 9 pro)
maar die goedkope telefoons heb je jezelf gewoon mee als je er meer mee doet dan bellen en smsen
Jij hebt postduiven toch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ik onbeperkt, doe dat alleen nooit
mja weinig eisen heb je dan, niks mis mee verder hoor maar vaak heb je jezelf ermee zeker in de snelheid van de telefoonquote:
heel veel meer hebben ze daar niet in die achtergestelde provinciequote:
samsung telefoonsquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende maand een nieuwe telefoon halen, denk dat t weer een Samsung wordt
billenkoek?quote:
Ook jij moet op passenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
heel veel meer hebben ze daar niet in die achtergestelde provincie
Oeps.quote:
STel je voor dat je nu tegen kinderen zegt: 'Vroegah, toen je 50 guldencent betaalde voor een appje...'quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima verdienmodel was dat wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom we laten die kleine schuchtere thee en koffie halen steeds"
Ik heb ook een One Plus.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind android ook ideaal hoor (type dit nu op een Oneplus 9 pro)
maar die goedkope telefoons heb je jezelf gewoon mee als je er meer mee doet dan bellen en smsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |