SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehe. Sinds corona is de broer van kerel gelukkig wel om dat de verjaardag gespreid vieren wel echt tig keer beter is, dus dan is het puur de familie van die kant en zķ vaak zien we die niet, dus da's mooi combineren dan. En die andere zijn van mijn zusje, die kan ik sowieso wel goed hebben (en wonen op 5 minuten lopen, dus even langswippen is ook gewoon prima enzo.)quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn hier 13 (?), 11 en 5
Maar echt met zekerheid kan ik die leeftijden niet zeggen, dus zover reikt mijn interesse![]()
Ik moet ook altijd vragen wanneer ze jarig zijn, want ik stuur wel altijd een kaartje
escamp krijgt er ook 1. Zeg maar alle wijken waar het giga uit de hand kan lopenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Scheelt weer rellen.
En wtf moet Laak met een brandstapel? Dat lijkt me niet helemaal veilig ?
Heer dud0r.quote:
The BeeGees had a hidden messagequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Met in mijn hand een B-G schotel.. wedden dat US om is
heel den haag in de hensquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
escamp krijgt er ook 1. Zeg maar alle wijken waar het giga uit de hand kan lopen
Oh jee, huwelijkse en kabeljauwse twisten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
Grrr ergernis vanmorgen thuis, blij dat ik even een uitstapje naar het immigratiedienst moet maken vandaan
hallo meneer fruitquote:
Wel iets kleiner dan normaal,ik vind het een superoplossing.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
escamp krijgt er ook 1. Zeg maar alle wijken waar het giga uit de hand kan lopen
ja, eerst even de mails afhandelen en dan even snel op en neerquote:
Het wordt interessant als corona weer roet in het eten dreigt te gooienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel iets kleiner dan normaal,ik vind het een superoplossing.
Bijna alle wijken dus.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Scherp.quote:
Croissant ham kaas.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, eerst even de mails afhandelen en dan even snel op en neer
er was geen pompoensoep bij het ontbijtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:47 schreef kwiwi het volgende:
Grrr ergernis vanmorgen thuis, blij dat ik even een uitstapje naar het immigratiedienst moet maken vandaag
Gewoon mondkapjes op.Ben je tijdens de rellen ook minder herkenbaar toch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Het wordt interessant als corona weer roet in het eten dreigt te gooien
ik wilde zeggen dan ga je maar tegen doktersadvies in gaan is misschien niet het handigstequote:
Even doorzetten nog.quote:
Dat is het daar soms al.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Voor Den Haag en Rotterdam zou het wel een idee zijn om zoals in The Purge gewoon 24 uur met Nieuwjaar wetteloos te zijn, daarna een dagje schoonmaken en tellen hoeveel uitkeringen we minder op hoven te hoesten
Gaat niet werken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Voor Den Haag en Rotterdam zou het wel een idee zijn om zoals in The Purge gewoon 24 uur met Nieuwjaar wetteloos te zijn, daarna een dagje schoonmaken en tellen hoeveel uitkeringen we minder op hoven te hoesten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar verveel me hier gewoon kapot, enige reden dat ik hier ben is omdat er nog een paar slangetjes uit mijn buik lopen. Voor de rest ben ik maar een beetje rondjes aan het lopen en voor me uitstaren om de dag te vullenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dan ga je maar tegen doktersadvies in gaan is misschien niet het handigste
Op oudejaarsavond klinkt het in den haag sowieso al alsof er een burgeroorlog is uitgebroken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat is het vervelende, dat weet ik dus nietquote:
Ja of een goede kans om mijn collectie ledematen uittebreidenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij mag wel even de stad uit dan hoor.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar verveel me hier gewoon kapot, enige reden dat ik hier ben is omdat er nog een paar slangetjes uit mijn buik lopen. Voor de rest ben ik maar een beetje rondjes aan het lopen en voor me uitstaren om de dag te vullen
Vandaag vragen wat ze denken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het vervelende, dat weet ik dus niet
kunnen je ouders je ps4 niet brengen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar verveel me hier gewoon kapot, enige reden dat ik hier ben is omdat er nog een paar slangetjes uit mijn buik lopen. Voor de rest ben ik maar een beetje rondjes aan het lopen en voor me uitstaren om de dag te vullen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of een goede kans om mijn collectie ledematen uittebreiden
Ja dat doe ik elke dagquote:
ja dat zie je aan alle kanten gebeuren. En er is niets wat je er tegen kunt doenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Het wordt interessant als corona weer roet in het eten dreigt te gooien
Dat uitpakken is echt te leuk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
m'n box modern horizons 2 wordt klaargemaak voor verzending. Hopelijk morgen binnen.
Kan ik lekker packs cracken en sorteren.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef kwiwi het volgende:
In m'n nieuwe dorp is een trein die alleen "halt auf verlangen". Vandaag voor het eerst genomen. Moest een knop op het station indrukken anders zou ie gewoon voorbij rijden. Nou, dan weet je dus dat je in de middle of nowhere woont
Zo voelde het van de week wel toen ik de afdeling nog niet af mocht, tig rondjes achter elkaar lopen en dan allemaal van die commentaren van ‘ben je aan het trainen voor een marathon’quote:
"Nee, sķmmige mensen liggen liever niet de hele dag in bed, lui varken."quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde het van de week wel toen ik de afdeling nog niet af mocht, tig rondjes achter elkaar lopen en dan allemaal van die commentaren van ‘ben je aan het trainen voor een marathon’
Nee, maar dat zou ook niet echt werken op dit minischermpje denk ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
kunnen je ouders je ps4 niet brengen?
had je nog wat gehoord over die bezichtiging?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef kwiwi het volgende:
In m'n nieuwe dorp is een trein die alleen "halt auf verlangen". Vandaag voor het eerst genomen. Moest een knop op het station indrukken anders zou ie gewoon voorbij rijden. Nou, dan weet je dus dat je in de middle of nowhere woont
Ik heb ooit eens op zijn bek geslagen toen ik het ziekenhuis lag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde het van de week wel toen ik de afdeling nog niet af mocht, tig rondjes achter elkaar lopen en dan allemaal van die commentaren van ‘ben je aan het trainen voor een marathon’
Gelukkig staat er 1 ding vast, de wintertijd gaat eind oktober weer in.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zie je aan alle kanten gebeuren. En er is niets wat je er tegen kunt doen
Woon je op wielen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op zijn bek geslagen toen ik het ziekenhuis lag.
Dat huis was van de binnenkant helaas niks mee te beginnen, echt extreem onhandig ontworpen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je nog wat gehoord over die bezichtiging?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee, sķmmige mensen liggen liever niet de hele dag in bed, lui varken."
Ja ,ik ben Frank van Etten.quote:
ah bummer, verbouwen ging 'm ook niet worden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat huis was van de binnenkant helaas niks mee te beginnen, echt extreem onhandig ontworpen.
ja he. en normaal gebruik ik ze alleen om limited mee te spelen maar in de playgroup is er maar 1 iemand met nog boosters.quote:
In die periode is dat sowieso alquote:
Nee, was echt niks mee te beginnen tenzij je het helemaal zou afbreken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah bummer, verbouwen ging 'm ook niet worden?
nou ja dat wondvocht is wel belangrijk ook hequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat doe ik elke dagmaar het bezoekuurtje van de dokters is nog niet geweest
goed om je ogen te trainenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ook niet echt werken op dit minischermpje denk ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, was echt niks mee te beginnen tenzij je het helemaal zou afbreken.
Gisteren toen ik buiten rondjes aan het lopen was met de infuuspaal werd ik al door een zuster aangesproken of ik niet verdwaald wasquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee, sķmmige mensen liggen liever niet de hele dag in bed, lui varken."
Ik snap niks van deze post.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja he. en normaal gebruik ik ze alleen om limited mee te spelen maar in de playgroup is er maar 1 iemand met nog boosters.
En deze set zit flink wat waarde in dus nog maar een boosterbox gehaald. crack ik er 24 van het weekend. houd ik er 12 over voor 2x sealed.
alles wat een beetje waarde heeft en ik dubbel heb in de verkoop. Dan haal ik de prijs er ook wel weer een beetje uit.
M'n eerste doos haalde ik qua waarde er ook uit en had 1 dubbele die ik verkocht heb en daarvoor weer een fetchland gekcoht die ik nog miste.
Moet er nu nog maar 2 en dan zijn m'n fetches compleet.
Gelukkig heb ik de duurste al.
Regel een Switch.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ook niet echt werken op dit minischermpje denk ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren toen ik buiten rondjes aan het lopen was met de infuuspaal werd ik al door een zuster aangesproken of ik niet verdwaald was
draakje welquote:
Welkom in Zwitserlandquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:57 schreef kwiwi het volgende:
@dud0r heeft een soort van woning gekocht. Heeft nu flinke overwaarde en gaat cashen.quote:
Daar zijn zustersbilletjes toch al voorquote:
Laat die jongen nou eens met rust man mafkeesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig staat er 1 ding vast, de wintertijd gaat eind oktober weer in.
@:zipportal
@bitterbal lees je ditquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zijn zustersbilletjes toch al voor
Ik woon naast Affeltrangenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in Zwitserland![]()
Vooral leuk als het rijmt op de stationsnaam. In dat zangerige Duitse accent"Nächster Halt, auf Verlangen: Tobel-Affeltrangen!"
Je hebt ook stations waar geen kaartjesautomaat is. Daar hangen bordjes "Stap maar in en wees zo lief om bij je eindstation nog even een kaartje te kopen"
Geintje hoor,is toch van die Magic kaartjes?quote:
alleen dan in het klein en met kaartenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r heeft een soort van woning gekocht. Heeft nu flinke overwaarde en gaat cashen.
Ja dat weet ik, maar zou fijn zijn als ze daar gewoon een alternatieve methode voor zouden hebben dat ik gewoon naar huis kan ipv heel de dag in een ziekenhuis moeten liggen waar ze een paar keer per dag eventjes snel er naar kijkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat wondvocht is wel belangrijk ook he
in mijn wijk is het allemaal vrij normaal qua vuurwerk, er zijn een paar wijken die idd een half oorlogsgebied zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op oudejaarsavond klinkt het in den haag sowieso al alsof er een burgeroorlog is uitgebroken.
Oh nice! Hier worden (werdenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja he. en normaal gebruik ik ze alleen om limited mee te spelen maar in de playgroup is er maar 1 iemand met nog boosters.
En deze set zit flink wat waarde in dus nog maar een boosterbox gehaald. crack ik er 24 van het weekend. houd ik er 12 over voor 2x sealed.
alles wat een beetje waarde heeft en ik dubbel heb in de verkoop. Dan haal ik de prijs er ook wel weer een beetje uit.
M'n eerste doos haalde ik qua waarde er ook uit en had 1 dubbele die ik verkocht heb en daarvoor weer een fetchland gekcoht die ik nog miste.
Moet er nu nog maar 2 en dan zijn m'n fetches compleet.
Gelukkig heb ik de duurste al.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geintje hoor,is toch van die Magic kaartjes?
Ja wil je met slangetjes en al naar huis dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar zou fijn zijn als ze daar gewoon een alternatieve methode voor zouden hebben dat ik gewoon naar huis kan ipv heel de dag in een ziekenhuis moeten liggen waar ze een paar keer per dag eventjes snel er naar kijken
Liggen die naast de Duplo?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen dan in het klein en met kaarten
"Ja, ik zoek het industrieterrein"quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren toen ik buiten rondjes aan het lopen was met de infuuspaal werd ik al door een zuster aangesproken of ik niet verdwaald was
Lig ik tenminste niet met allemaal vreemde mensen in een kamer en continu geluid overal op de achtergrondquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wil je met slangetjes en al naar huis dan?
ik speel alleen maar commander en limited nog dus aan 1 heb ik er wel genoeg.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nice! Hier worden (werden) hoogstens playsets gemaakt, tenzij legendary, één daarvan is zat. En kerel heeft wel eens een shiny planeswalker verkocht en daarvan de normale teruggekocht met overwaarde.
kan toch niet hequote:
nee, die liggen netjes in dozen in een kast.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Liggen die naast de Duplo?
Check deze @:haags
ja das waar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig ik tenminste niet met allemaal vreemde mensen in een kamer en continu geluid overal op de achtergrond
Liep al wel in een Tilburgse outfit met mijn trainingsbroek en slippersquote:
Koptelefoon op met noiseiets ,hoe heet dat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig ik tenminste niet met allemaal vreemde mensen in een kamer en continu geluid overal op de achtergrond
Noise cancellingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koptelefoon op met noiseiets ,hoe heet dat?
noise cancelling? Dat helpt alleen tegen monotone geluidenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
lawaai annuleringquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |