Had een rondleiding bij Bol. Was best wel interessant om te zien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor rondleiding was dat dan?![]()
Dan verneem het morgen wel denk ik de pijn
In het distributiecentrum?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had een rondleiding bij Bol. Was best wel interessant om te zien.
Ok, dat is wel leuk idd.. zeker als t geregeld iets besteld, zie je het van de andere kant etcquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh, geinig!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tof,lijkt me een soort van bijennest.quote:
dud0r is bolquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je daar zelf veel mee te maken dud0r, bol? Zal wel een flinke klant zijn iig.
Perfecte timing Lies.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaaaa!![]()
![]()
![]()
Wat duurde dat lang zeg.
Nou pakket was woensdag aan het begin van de middag al in het ziekenhuis volgens track and trace.quote:
het was in ieder geval extreem groot. Was er niet op een druk moment dus vrij weinig order picking gezien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tof,lijkt me een soort van bijennest.
Ik heb een jaartje als orderpicker in een vriescel gewerkt.
ik zelf niet. het is inderdaad een grote klant en via een collega die daar werkt aan de transport kant kon dit geregeld worden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je daar zelf veel mee te maken dud0r, bol? Zal wel een flinke klant zijn iig.
dat sowieso. ik was het voorbeeld voor hun mascottequote:
Lees voor de aardigheid even terug.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou pakket was woensdag aan het begin van de middag al in het ziekenhuis volgens track and trace.
ja die postafdeling zal ook wel groot zijn denk ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou pakket was woensdag aan het begin van de middag al in het ziekenhuis volgens track and trace.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat sowieso. ik was het voorbeeld voor hun mascotte
Ik denk dat LTVDK constant rondjes was lopen op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar is een woord voor planees of zo.Mijn broertje is daar chef in .quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
het was in ieder geval extreem groot. Was er niet op een druk moment dus vrij weinig order picking gezien.
Wel de automatische inpakmachine.
Dat was wel gaaf om te zien. rollen karton er in, gevulde op maat gesneden doosjes eruit
ze zagen hem steeds door de gangen dwalen dus die dozenschuiver er steeds achteraan ditdatquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben niets te vindenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik liet in de kliniek ook pakketjes bezorgen ,vonden ze helemaal niet leuk.
Ik weet dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt wel
Extreem #viesdik
Vraag maar aan @:haags
ik ben trots op mijn 240 kiloquote:
kan je net zo goed een nieuwe telefoon kopenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
dacht ga scherm laten repareren van mijn telefoon. Gewoon over de 150 euro
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je net zo goed een nieuwe telefoon kopen
nou dus datquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je net zo goed een nieuwe telefoon kopen
nou ja durf ik ook nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
je kan 'm niet zelf vervangen ballie?
ifixit.com kan je vast instructies vinden
4x af proberen te leveren inderdaad.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat LTVDK constant rondjes was lopen op de parkeerplaats
Klopt,maar dit waren ze niet echt gewend.Moest ik het uitpakken onder toezicht.quote:
wat voor kliniek was het dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,maar dit waren ze niet echt gewend.Moest ik het uitpakken onder toezicht.
Ik ben trots op je roze Vanns.quote:
Dat je geen taser had besteld of zo?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,maar dit waren ze niet echt gewend.Moest ik het uitpakken onder toezicht.
vewoon zelf doenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Afkickkliniek.quote:
Ja hallo.quote:
Kuchquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziek SC
Zuster 4EBE komt zo langs met een kopje dampende kippensoep of groentesoep voor de liefhebbers
kan je ook een nieuwe android voor hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
die zijn ook heel mooiquote:
Vleeskleurig badpak nog aan? Ik bespeur wat opwinding bij USquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziek SC
Zuster 4EBE komt zo langs met een kopje dampende kippensoep of groentesoep voor de liefhebbers
quote:
ik ben niet ziek maar ik lust wel een kopje kippensoepquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziek SC
Het mocht wel,maar ze waren het niet gewend .Snap het ook wel een beetje hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat raar dat het dan niet mocht.
/s
Dit klinkt bijna erotisch.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Bah, theezakje te lang laten zitten.
is dit codetaal?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
die je na een halfjaar wegdonderd omdat hij takketraag is door een updatequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je ook een nieuwe android voor hebben
Ik heb een keer met stagelopen ook een theezakje voor een collega er te lang in laten zitten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
het is geen iphonequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die je na een halfjaar wegdonderd omdat hij takketraag is door een update
soepquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziek SC
quote:
Ik zag ze laatst in de aanbieding,dacht gelijk aan jou.quote:
Android genotquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar het is google, net zo erg
Lady greys.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
das helemaal niet waar
zoveel weeg jij nog niet in ponden
wel waarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
das helemaal niet waar
zoveel weeg jij nog niet in ponden
Theabagging.quote:
Joeeequote:
Nee nee.quote:
onzin, heb de mijne al 2,5 jaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die je na een halfjaar wegdonderd omdat hij takketraag is door een update
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer met stagelopen ook een theezakje voor een collega er te lang in laten zitten.
Die teleurgestelde blik vergeet ik nooit meer.
Thee werd overigens weggegooid
duhhhquote:
Ongeveer nog het enige wat ik nog weet van die stage.quote:
Tampon met wodka?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zat meer aan een tampon te denken in het geval van CL
ik vind android ook ideaal hoor (type dit nu op een Oneplus 9 pro)quote:
"Kom we laten die kleine schuchtere thee en koffie halen steeds"quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer nog het enige wat ik nog weet van die stage.
je moet inderdaad niet te goedkoop gaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind android ook ideaal hoor (type dit nu op een Oneplus 9 pro)
maar die goedkope telefoons heb je jezelf gewoon mee als je er meer mee doet dan bellen en smsen
Jij hebt postduiven toch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ik onbeperkt, doe dat alleen nooit
mja weinig eisen heb je dan, niks mis mee verder hoor maar vaak heb je jezelf ermee zeker in de snelheid van de telefoonquote:
heel veel meer hebben ze daar niet in die achtergestelde provinciequote:
samsung telefoonsquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende maand een nieuwe telefoon halen, denk dat t weer een Samsung wordt
billenkoek?quote:
Ook jij moet op passenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
heel veel meer hebben ze daar niet in die achtergestelde provincie
Oeps.quote:
STel je voor dat je nu tegen kinderen zegt: 'Vroegah, toen je 50 guldencent betaalde voor een appje...'quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima verdienmodel was dat wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom we laten die kleine schuchtere thee en koffie halen steeds"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |