Joeeequote:
Nee nee.quote:
onzin, heb de mijne al 2,5 jaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die je na een halfjaar wegdonderd omdat hij takketraag is door een update
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer met stagelopen ook een theezakje voor een collega er te lang in laten zitten.
Die teleurgestelde blik vergeet ik nooit meer.
Thee werd overigens weggegooid
duhhhquote:
Ongeveer nog het enige wat ik nog weet van die stage.quote:
Tampon met wodka?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zat meer aan een tampon te denken in het geval van CL
ik vind android ook ideaal hoor (type dit nu op een Oneplus 9 pro)quote:
"Kom we laten die kleine schuchtere thee en koffie halen steeds"quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer nog het enige wat ik nog weet van die stage.
je moet inderdaad niet te goedkoop gaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind android ook ideaal hoor (type dit nu op een Oneplus 9 pro)
maar die goedkope telefoons heb je jezelf gewoon mee als je er meer mee doet dan bellen en smsen
Jij hebt postduiven toch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ik onbeperkt, doe dat alleen nooit
mja weinig eisen heb je dan, niks mis mee verder hoor maar vaak heb je jezelf ermee zeker in de snelheid van de telefoonquote:
heel veel meer hebben ze daar niet in die achtergestelde provinciequote:
samsung telefoonsquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende maand een nieuwe telefoon halen, denk dat t weer een Samsung wordt
billenkoek?quote:
Ook jij moet op passenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
heel veel meer hebben ze daar niet in die achtergestelde provincie
Oeps.quote:
STel je voor dat je nu tegen kinderen zegt: 'Vroegah, toen je 50 guldencent betaalde voor een appje...'quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima verdienmodel was dat wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom we laten die kleine schuchtere thee en koffie halen steeds"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |