Naah.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij komt toch uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal? Moet een makkie voor je zijn toch?
Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Zelfs als corona 100% weg is dan is het maximaal 1 dag per week naar kantoor. Meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je weer elke dag naar kantoor gaat.
En toen ik vroeger één dag in de week thuis wilde werken, was dat niet te doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Zelfs als corona 100% weg is dan is het maximaal 1 dag per week naar kantoor. Meer dan genoeg.
Toen ik in 2015 bij de Universiteit Utrecht solliciteerde en informeerde naar de mogelijkheden om thuis te werken (ik werkte toen al jaren 2 dagen per week thuis) kreeg ik te horen dat dat absoluut niet mocht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen ik vroeger één dag in de week thuis wilde werken, was dat niet te doen
Lekker al die kantoren ombouwen tot appartementen. Maar die zullen dan wel een half miljoen gaan kosten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik in 2015 bij de Universiteit Utrecht solliciteerde en informeerde naar de mogelijkheden om thuis te werken (ik werkte toen al jaren 2 dagen per week thuis) kreeg ik te horen dat dat absoluut niet mocht.2015 hè?
Goeie grapquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Zelfs als corona 100% weg is dan is het maximaal 1 dag per week naar kantoor. Meer dan genoeg.
Ff quoten om in je gezicht te wrijven als je werkgever je opdraagt meerdere dagen naar kantoor te komen en jij met hangende pootjes daar opvolging aan geeft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
Half miljoen is wel heel goedkoop voor Utrecht hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker al die kantoren ombouwen tot appartementen. Maar die zullen dan wel een half miljoen gaan kosten.
Dat ga ik jullie dan natuurlijk niet vertellen, dat snap je ook wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff quoten om in je gezicht te wrijven als je werkgever je opdraagt meerdere dagen naar kantoor te komen en jij met hangende pootjes daar opvolging aan geeft.
Als ze al die kantoren om zouden bouwen tot betaalbare appartementen brengt het niet genoeg geld opquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker al die kantoren ombouwen tot appartementen. Maar die zullen dan wel een half miljoen gaan kosten.
Q. die niet klaagt in deze SC over zijn kleinburgerlijk leed. Yeah right.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:09 schreef Q. het volgende:
Dat ga ik jullie dan natuurlijk niet vertellen, dat snap je ook wel.
Ik kijk uit naar het volgende hoofdstuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. die niet klaagt in deze SC over zijn kleinburgerlijk leed. Yeah right.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk uit naar het volgende hoofdstuk.
Hey! Zelfs ik ga ooit dood hoor.quote:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen ik vroeger één dag in de week thuis wilde werken, was dat niet te doen
2~3 dagen thuis werken prima. Alle dagen thuis werken niet. Ik ben er van overtuigd dat elkaar regelmatig in het echt zien de samenwerking enorm verbeterd. De tijd van stil in een hoekje met een koptelefoon je eigen ding doen, is echt wel voorbij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp niet waarom bedrijven zo moeilijk doen over thuiswerken. Laat personeel gewoon kiezen joh.
Apocalyps.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey! Zelfs ik ga ooit dood hoor.Of FOK! stopt er mee. Whatever comes first.
Ik vind het thuiswerken heerlijk, maar kan begrijpen dat niet iedereen het fijn vind en het verschilt natuurlijk ook per functie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:33 schreef babylon het volgende:
[..]
2~3 dagen thuis werken prima. Alle dagen thuis werken niet. Ik ben er van overtuigd dat elkaar regelmatig in het echt zien de samenwerking enorm verbeterd. De tijd van stil in een hoekje met een koptelefoon je eigen ding doen, is echt wel voorbij.
Gaat niet om of je het fijn vindt of niet. In isolatie je taak uitvoeren, bestaat niet of nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het thuiswerken heerlijk, maar kan begrijpen dat niet iedereen het fijn vind en het verschilt natuurlijk ook per functie.
Pijnlijke waarheid in een SC met introverte persoonlijkheden en autisten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:51 schreef babylon het volgende:
Gaat niet om of je het fijn vindt of niet. In isolatie je taak uitvoeren, bestaat niet of nauwelijks meer.
Ik vind het wel echt fijn om af en toe een dagje op kantoor te zijn hoor. Gezelligheid, kennis uitwisselen, samenwerken. Best fijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het thuiswerken heerlijk, maar kan begrijpen dat niet iedereen het fijn vind en het verschilt natuurlijk ook per functie.
Ik zou juist dan geen zak gedaan krijgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt fijn om af en toe een dagje op kantoor te zijn hoor. Gezelligheid, kennis uitwisselen, samenwerken. Best fijn.
Dat ben ik simpelweg niet met je eens. Kijkende naar het groeiende aantal bedrijven dat ook 100% thuiswerken begint aan te bieden en het grote aantal startups die succesvol 100% remote aanbieden lijkt het een blijvertje te zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:51 schreef babylon het volgende:
[..]
Gaat niet om of je het fijn vindt of niet. In isolatie je taak uitvoeren, bestaat niet of nauwelijks meer.
Time will tellquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben ik simpelweg niet met je eens. Kijkende naar het groeiende aantal bedrijven dat ook 100% thuiswerken begint aan te bieden en het grote aantal startups die succesvol 100% remote aanbieden lijkt het een blijvertje te zijn.
Volgens mij valt het aantal bedrijven waarbij je 100% remote kunt werken best tegen. Ik ken er niet zoveel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:20 schreef Barbusse het volgende:
n te bieden en het grote aantal startups die succesvol 100% remote aanbieden lijkt het een blijvertje te zijn.
Thuiswerken is voor een bedrijf ook gewoon een mogelijkheid tot kostenbesparing. Daar kom je een heel eind mee, je gaat alleen voorbij aan de meerwaarde van koffieautomaten-, lunch-, wandelgangengesprekken etc. En dan heb ik het nog niet over de mensen die baat hebben bij een routine met woon-, werkverkeer. Fysiek afstand kunnen nemen van je thuis(situatie).quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:20 schreef Barbusse het volgende:
Dat ben ik simpelweg niet met je eens. Kijkende naar het groeiende aantal bedrijven dat ook 100% thuiswerken begint aan te bieden en het grote aantal startups die succesvol 100% remote aanbieden lijkt het een blijvertje te zijn.
Mwah...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij valt het aantal bedrijven waarbij je 100% remote kunt werken best tegen. Ik ken er niet zoveel.
Amazon has jumped on the remote-work bandwagon, along with American Express, Apple and Disney.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwah...
https://weworkremotely.com/top-remote-companies
https://www.outsite.co/blog/remote-companies-hiring
Ze geven veel werknemers simpelweg de keuze, als de functie het toestaat. En ik weet niet hoe je erbij komt dat het vaak om de 'minder spannend functies' zou gaan, das een veels te subjectieve beschrijving natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amazon has jumped on the remote-work bandwagon, along with American Express, Apple and Disney.
Die zijn ook weer van de bandwagon afgesproken. Voor bepaalde functies kun je vast remote werken (vaak wat minder spannende functies) maar daar gaan ze ook weer vrolijk naar kantoor toe.
Dat valt in de praktijk echt tegen hoor. De bedrijven die in dat artikel aangehaald worden als voorbeeld gaan weer naar een baseline van 3 dagen op kantoor (met de nodige weerstand).quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze geven veel werknemers simpelweg de keuze, als de functie het toestaat. En ik weet niet hoe je erbij komt dat het vaak om de 'minder spannend functies' zou gaan, das een veels te subjectieve beschrijving natuurlijk.
Hier mag men kiezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:54 schreef rival het volgende:
Ik werk op woensdag en vrijdag thuis. Daar probeer ik nu ook de maandag aan toe te voegen. Dinsdag en donderdag naar kantoor vind ik wel voldoende eigenlijk.
Hoop dat ze het er mee eens zijn.
Ik zou er geen rekening mee houden dat die dagen een recht blijven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:54 schreef rival het volgende:
Ik werk op woensdag en vrijdag thuis. Daar probeer ik nu ook de maandag aan toe te voegen. Dinsdag en donderdag naar kantoor vind ik wel voldoende eigenlijk.
Hoop dat ze het er mee eens zijn.
Gemeenten houden zich daar wat minder mee bezigquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zou er geen rekening mee houden dat die dagen een recht blijven.
Bedrijven houden niet volledige kantoren aan voor 2 dagen in de week.
Dat zouden ze uiteraard wel moeten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gemeenten houden zich daar wat minder mee bezig
Met teruglopende budgetten en toenemend aantal taken is afstoten van panden juist een aantrekkelijke manier om geld vrij te spelen voor gemeenten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gemeenten houden zich daar wat minder mee bezig
Nouja, doorgaans werken gemeenteambtenaren in het stadskantoor. Daar gaan gemeenten geen gedeelten van afstotenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat zouden ze uiteraard wel moeten.
Het zou naar een klein voordeel opleveren. Daarnaast lever je in op risico's mbt privacy en inbraak gevoeligheid door mensen thuis te laten werken. Vanuit mijn functie zou ik gemeenten adviseren om het vooral (nog) niet te doen, tenzij ze zeker weten dat de risico's beperkt zijn (en dit juridisch ook goed is ingedekt).quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met teruglopende budgetten en toenemend aantal taken is afstoten van panden juist een aantrekkelijke manier om geld vrij te spelen voor gemeenten.
Maar jij staat er niet onbevoordeeld in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het zou naar een klein voordeel opleveren. Daarnaast lever je in op risico's mbt privacy en inbraak gevoeligheid door mensen thuis te laten werken. Vanuit mijn functie zou ik gemeenten adviseren om het vooral (nog) niet te doen, tenzij ze zeker weten dat de risico's beperkt zijn (en dit juridisch ook goed is ingedekt).
De gemeente Enschede zat verspreid over een stuk of 4 panden omdat het stadskantoor tijdens de bouw al te klein bleek. Denk dat die wel blij zijn met thuiswerkende mensen en het afstoten van panden (voor zover ze die nog in gebruik hadden)quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, doorgaans werken gemeenteambtenaren in het stadskantoor. Daar gaan gemeenten geen gedeelten van afstotenBij plannen voor een nieuw stadskantoor of wanneer er gebruik wordt gemaakt van meerdere gebouwen kan ik me voorstellen dat gemeenten er wel over nadenken. Maar dan nog hebben gemeenten doorgaans liever dat men volledig op kantoor werkt dus bieden ze ook liever wel die mogelijkheid qua ruimte.
Ik kan vanuit mijn functie als adviseur prima mijn persoonlijke wensen scheiden van professionele adviezen die objectief onderbouwd zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij staat er niet onbevoordeeld in.
Ja, dan noem je ook gelijk een van de armste gemeenten van Nederlandquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De gemeente Enschede zat verspreid over een stuk of 4 panden omdat het stadskantoor tijdens de bouw al te klein bleek. Denk dat die wel blij zijn met thuiswerkende mensen en het afstoten van panden (voor zover ze die nog in gebruik hadden)
Qua veiligheid valt het allemaal wel mee denk ik. Ik werk zelf continu met privacygevoelige informatie, net zoals de hele organisatie en we werken allemaal thuis. Alles verloopt via beveiligde verbindingen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan noem je ook gelijk een van de armste gemeenten van NederlandMaar zoals ik zei inderdaad; als er meerdere gebouwen worden gebruikt om mensen in onder te brengen zullen gemeenten er wel serieus over nadenken. Maar wanneer er 1 kantoor (het stadskantoor) wordt gebruikt, gaan gemeenten niet ineens delen daarvan afstoten/verhuren, tenzij aan partijen waar men al mee samenwerkt en hier goede afspraken over worden gemaakt.
Maar mensen thuis laten werken die bij een gemeente werken, zit wel vol risico's (qua inbraak gevoeligheid en privacy dus). Kijk alleen al naar Hof van Twente afgelopen jaar (al was dat hoogstwaarschijnlijk ook gebeurd als men volledig op kantoor werkte).
Ik heb ook thuisgewerkt vanuit de gemeente met privacygevoelige informatie. Blijft toch een extra risico ten opzichte van inloggen op het interne systeem op kantoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Qua veiligheid valt het allemaal wel mee denk ik. Ik werk zelf continu met privacygevoelige informatie, net zoals de hele organisatie en we werken allemaal thuis. Alles verloopt via beveiligde verbindingen.
Wel problematisch als daar een storing in zit en dus niemand meer iets kan doen
Gelukkig maar 2x gebeurd in anderhalf jaar tijd.
Ik werk niet bij de gemeentequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook thuisgewerkt vanuit de gemeente met privacygevoelige informatie. Blijft toch een extra risico ten opzichte van inloggen op het interne systeem op kantoor
Log je in vanaf een eigen laptop of vanaf eentje die je via de gemeente hebt ontvangen? Vanaf een eigen laptop is een extra risico, bijvoorbeeld![]()
Maar he. Ik wilde alleen maar wat aangeven. Ik ga even naar de bouwmarkt
Collega's met 8 tot de nok toe gevulde archiefkasten en binnen een 2 minuten het relevante document uit een stapel kunnen trekkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug naar de kaartenbak op kantoor is het veiligst.
Ja, hier ook. Maar het park is overstroomd door het schijtweer. Dus niet heel slim.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Ben er wel klaar mee. Wil in het park zitten.
Prima bedrijfslaptops hier.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:33 schreef Tegan het volgende:
Ik ga toch niet werken op eigen laptop. Als het goed is geregeld is het niet minder gevaarlijk als de data waar je op kantoor al vrij toegang tot hebt.
Tot er brand uitbreekt en je hele archief één grote BBQ is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug naar de kaartenbak op kantoor is het veiligst.
Hoe vaak breekt er bij jou brand uit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot er brand uitbreekt en je hele archief één grote BBQ is.
Je hebt van die zuurstofarme ruimtes die pas werken als het alarm afgaatquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot er brand uitbreekt en je hele archief één grote BBQ is.
Ik werk op een eigen laptop en bij bepaalde Excel-bestanden ben ik daar wel blij mee, want die werken op kantoor erg traag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier ook. Hoewel ik soms wel wat geheugen mis als ik teveel Excel bestanden open heb.
25 graden en zon hier. En op 15 minuutjes lopen zit een park met een heerlijk uitzicht over Porto.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar het park is overstroomd door het schijtweer. Dus niet heel slim.
16 gig hier. Meer dan genoeg voor 10 instances van SAP, Outlook, Excel en wel twee Chrome tabs.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier ook. Hoewel ik soms wel wat geheugen mis als ik teveel Excel bestanden open heb.
Heb al eens besproken dat als het nodig is ik gewoon wat geheugen mag bij laten klikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werk op een eigen laptop en bij bepaalde Excel-bestanden ben ik daar wel blij mee, want die werken op kantoor erg traag.
Ik haat je.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
25 graden en zon hier. En op 15 minuutjes lopen zit een park met een heerlijk uitzicht over Porto.
Hier maar 8quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
16 gig hier. Meer dan genoeg voor 10 instances van SAP, Outlook, Excel en wel twee Chrome tabs.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Edit: Moest lachen om je Chrome grap.
Systeeminformatie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Waar vind je tegenwoordig wat je werkgeheugen eigenlijk is?
Deze PC, eigenschappen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Waar vind je tegenwoordig wat je werkgeheugen eigenlijk is?
quote:
Ik heb gewoon even naar 'Deze PC' gezocht in de zoekbalk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zocht ik dus, maar het is bij dat nieuwerwetse gedoe veranderd.
Maar daar staat alleen hoeveel ruimte ik nog heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even naar 'Deze PC' gezocht in de zoekbalk.
Niet openen maar rechtermuisknop eigenschappen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar staat alleen hoeveel ruimte ik nog heb.
Ja dat scherm had ik dus gewoon geopend via Instellingenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet openen maar rechtermuisknop eigenschappen.
Als er "Apple" ergens staat is het goed. Dan kom je in de hemel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Processor enzo zegt me niet zoveel.
Kak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Als er "Apple" ergens staat is het goed. Dan kom je in de hemel.
Is ook de beste.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dus een nieuwe iPad als cadeau aan mezelf maar dat goedkoopste model is uitverkocht![]()
Ze probeerden me vorige week de Air aan te smeren maar vond het prijsverschil te groot.quote:
Katten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Mijn poes ligt naast m'n bureau in het zonnetje te slapen. Volgens mij droomt ze want ze ligt met haar pootjes zachtjes te trappelen
Mijn poes zit onder de keukentafel in het donkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Mijn poes ligt naast m'n bureau in het zonnetje te slapen. Volgens mij droomt ze want ze ligt met haar pootjes zachtjes te trappelen
Misschien nemen we er een kitten bij als we hier gesettled zijnquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien nemen we er een kitten bij als we hier gesettled zijn
Werk in gemeentehuis. Dus sowieso dagelijks bezoekers die we moeten kunnen ontvangen. Maar in mijn functie heeft het weinig nut om persé naar kantoor te komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zou er geen rekening mee houden dat die dagen een recht blijven.
Bedrijven houden niet volledige kantoren aan voor 2 dagen in de week.
Ah, dat is zo schattigquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Hue huequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn poes zit onder de keukentafel in het donker
Zo liefquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die van mij liggen samen opgekruld op een kussen te slapen
Das voor mij de trap aflopen, kun je daar reiskosten voor declareren denk je?quote:
Zou gewoon doen. Kost je minimaal een boterham extra per dagquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das voor mij de trap aflopen, kun je daar reiskosten voor declareren denk je?
En je schreef kroeg verkeerd btw.
En mijn sokken slijten sneller.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou gewoon doen. Kost je minimaal een boterham extra per dag
Niet de hele dag op slippers of blote voeten met die tropische temperaturen.quote:
Dit dacht ik ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de hele dag op slippers of blote voeten met die tropische temperaturen.
Dan moet het wel waar zijn.quote:
NEE. Gewoon NEE. Past niet bij zijn imagoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet het wel waar zijn.
Of Barb is zo'n figuur dat met sokken op slippers/sandalen loopt...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:25 schreef Senn88 het volgende:
NEE. Gewoon NEE. Past niet bij zijn imago
Ieder zo zijn voorkeur toch? Blote voeten lopen is lekker, maar zou het nu te koud vinden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met slippers in huis is toch niet chill? Gewoon blote voeten. Doe ik zelfs nu nog
Welke tropische temperaturen? En ik ben toch geen hippie die zichzelf probeert te vinden dmv backpacking door India?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de hele dag op slippers of blote voeten met die tropische temperaturen.
Teenslippers waarschijnlijk zelfs.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet het wel waar zijn.
Of Barb is zo'n figuur dat met sokken op slippers/sandalen loopt...
Ja, moet iedereen ook zelf wetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeur toch? Blote voeten lopen is lekker, maar zou het nu te koud vinden.
Voor iemand die hoogtevrees heeft; ik doe nog liever al Tom Cruise z'n stunts uit de Mission: Impossible reeks zonder enige voorbereiding na, dan zoiets te dragen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Teenslippers waarschijnlijk zelfs.
[ afbeelding ]
Ben sinds februari vorig jaar niet meer in de kroeg geweest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das voor mij de trap aflopen, kun je daar reiskosten voor declareren denk je?
En je schreef kroeg verkeerd btw.
Wat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben sinds februari vorig jaar niet meer in de kroeg geweest.
Iemand met wie ik donderdag op het terras stond is afgelopen weekend positief getest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:39 schreef Q. het volgende:
Je was ok.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand met wie ik donderdag op het terras stond is afgelopen weekend positief getest.Vaarwel allemaal.
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is verder. We zijn hem kwijt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.
En dan verhuis je ook nog eens naar Stepfords Wives Suburbia
Relatie, hond én kinderen. Al zijn vrienden in de steek gelaten en dat definitief bekrachtigen door te verhuizen naar Schubbekutteveen. Q is verder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:45 schreef Barbusse het volgende:
Hier gaat iets mis.
RIP aan je nabestaanden!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand met wie ik donderdag op het terras stond is afgelopen weekend positief getest.Vaarwel allemaal.
Ik was okay.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.
Verder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatie, hond én kinderen. Al zijn vrienden in de steek gelaten en dat definitief bekrachtigen door te verhuizen naar Schubbekutteveen. Q is verder.
En verder niets?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:45 schreef Tegan het volgende:
Ik draag alleen sokken als ik naar buiten moet.
Nieuwe pics van je tetten helpen om een prominente positie in mijn testament te krijgen.quote:
Nog beter dan boven de eettafel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe pics van je tetten helpen om een prominente positie in mijn testament te krijgen.
Over een paar jaar issie weer terug joh. In een 202m studiootje driehoogachter omdat z'n honingbeertje hem eruit heeft getrapt en volledige voogdij heeft gekregen over de kinderen en de hond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is verder. We zijn hem kwijt.
Voor al die momenten dat ik niet aan de eettafel zit.quote:
Als ie de katten maar mag houden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over een paar jaar issie weer terug joh. In een 202m studiootje driehoogachter omdat z'n honingbeertje hem eruit heeft getrapt en volledige voogdij heeft gekregen over de kinderen en de hond.
Boven de wc?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor al die momenten dat ik niet aan de eettafel zit.
Klinkt als een kennis van mij. Met dat verschil dat 'ie weer bij zijn moeder woont ipv driehoogachter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Over een paar jaar issie weer terug joh. In een 202m studiootje driehoogachter omdat z'n honingbeertje hem eruit heeft getrapt en volledige voogdij heeft gekregen over de kinderen en de hond.
Als de katten mij mogen houden bedoel je.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie de katten maar mag houden.
In z'n oude kamertje van 8 m2.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een kennis van mij. Met dat verschil dat 'ie weer bij zijn moeder woont ipv driehoogachter.
Gelukkig maar dat we hem niet te lang hoeven te missenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die moesten al eerder weg want ze maakten Max de labrador nerveus met hun geslaap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie de katten maar mag houden.
'Een kennis.' Uhuh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een kennis van mij. Met dat verschil dat 'ie weer bij zijn moeder woont ipv driehoogachter.
Alcohol doodt allesquote:
Nee, op mijn thuiswerkplek. Al die collega's maar denken dat ik aandachtig naar hen kijk en luister terwijl ik je nudies zit te bewonderen.quote:
De kelder?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig had ik een vrij grote kamer bij m'n ouders.
Dat lijkt me echt helquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra ik vrijgezel ben, kan ik bij Tegan terecht dus win-win.quote:
Als hij maar een penis en een leuk karakter heeft toch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou 'm niet aanbevelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:54 schreef Tegan het volgende:
Als hij maar een penis en een leuk karakter heeft toch.
Qua karakter dan hè. Penis weet ik niks van.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua karakter dan hè. Penis weet ik niks van.
[..]
Die laat zich toch regelmatig op alles testen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:00 schreef Tegan het volgende:
Heb je nu zelf ook getest op corona Air?
[..]
Nee. We stonden buiten, ik stond op afstand en was redelijk snel al weg van die borrel dus wacht wel af of ik klachten krijg. Dan is het vroeg genoeg om te testen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:00 schreef Tegan het volgende:
Alleen als je zelf klachten hebt, toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:00 schreef Tegan het volgende:
Laag dit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die laat zich toch regelmatig op alles testen?
Corona Air klinkt als een klassiek muziek Festival in Almerequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:00 schreef Tegan het volgende:
Zo dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet wat nu het advies is? Quarantaine, wel of niet testen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je zelf klachten hebt, toch?
Zul jij je wel thuis voelen met al die andere mannen met sokken en slippers.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:04 schreef Barbusse het volgende:
Corona Air klinkt als een klassiek muziek Festival in Almere
Geen quarantaine, enkel testen bij klachten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:04 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet wat nu het advies is? Quarantaine, wel of niet testen?
Daarom had ik dus 'op corona' toegevoegd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geeneens slippers.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zul jij je wel thuis voelen met al die andere mannen met sokken en slippers.
Wel witte sokken begrijp ik?quote:
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen quarantaine, enkel testen bij klachten.
Ook niet. Gewoon saai zwart.quote:
Nu al dusdanig vaak meegemaakt (lang leve familie die in de zorg en/of onderwijs werkt en met regelmaat in contact zijn geweest met positief-getesten) dat de spanning er inmiddels wel af is. Al denk ik dat ik de frequentie van het contact maar wat ga verlagen met die oplopende aantallen besmettingen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:09 schreef Tegan het volgende:
Goed om te weten.
Het lijkt me wel gek hoe anders het voelt nu je nu weet dat er iemand positief is versus de willekeurige vreemden die langslopen en waarvan je het nooit zal weten.
Ik heb het gelukkig nog niet van zo dichtbij meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al dusdanig vaak meegemaakt (lang leve familie die in de zorg en/of onderwijs werkt en met regelmaat in contact zijn geweest met positief-getesten) dat de spanning er inmiddels wel af is. Al denk ik dat ik de frequentie van het contact maar wat ga verlagen met die oplopende aantallen besmettingen.
Ja ik begon ook eindelijk weer een beetje normaal te doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nog niet van zo dichtbij meegemaakt.
Ik wacht gespannen af totdat de ic's volraken. Paar weken geleden dacht ik echt dat het einde van de crisis nabij was.
Je goedgelovigheid siert je.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het gelukkig nog niet van zo dichtbij meegemaakt.
Ik wacht gespannen af totdat de ic's volraken. Paar weken geleden dacht ik echt dat het einde van de crisis nabij was.
Echt? Ik moest me twee weken terug 5 dagen na het contact met iemand die positief was testen, en in de tussentijd zoveel mogelijk contact met anderen vermijdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen quarantaine, enkel testen bij klachten.
Ik heb geen rechtstreeks contact gehad. Ik stond onder dezelfde luifel. Anders is het zoals jij zegt idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Echt? Ik moest me twee weken terug 5 dagen na het contact met iemand die positief was testen, en in de tussentijd zoveel mogelijk contact met anderen vermijdenAls ik klachten kreeg moest ik in quarantaine
Ik durfde eindelijk beetje concerten te zoekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over twee weken een afspraak bij de kapper. Gaat nog spannend worden.
Ik ben zelfs in een restaurant geweest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik durfde eindelijk beetje concerten te zoeken.
Dit is dus waarom ik liever alle contact mijdt, geen zin om uit te zoeken wat ik dan moet doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt? Ik moest me twee weken terug 5 dagen na het contact met iemand die positief was testen, en in de tussentijd zoveel mogelijk contact met anderen vermijdenAls ik klachten kreeg moest ik in quarantaine
Ah ja, dat klinkt wel logisch ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen rechtstreeks contact gehad. Ik stond onder dezelfde luifel. Anders is het zoals jij zegt idd.
Ik zou volgend weekend een concert hebben en overwoog serieus om niet te gaan omdat ik geen zin heb om een besmetting op te lopen. Gelukkig heeft <betreffende artiest> het concert verplaatst.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef Tegan het volgende:
Ik durfde eindelijk beetje concerten te zoeken.
*hue hue*quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar wanneer is iets rechtstreeks contact?
Met je tong erin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef CherryLips het volgende:
*triggered*quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb halve plannen voor Aladdin de musical.
Volgens mij wanneer je binnen anderhalve meter van die persoon bent geweest, bij voorkeur ook nog zo dat diegene in je gezicht kon ademen (door praten etc.).quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig was ik niet de enige.quote:
Ja.quote:
Het is dat ik al getrouwd bent en jij verloofd maar anders...quote:
Tof. Ik wacht even af denk ik. Hadden nog geen datum geprikt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel kaartjes voor mei volgend jaar. Vond ik al dapper.
Geef me nog een jaar of 3, dan kan ik vast weer een verzetje gebruiken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat ik al getrouwd bent en jij verloofd maar anders...
Ik noteer het in de agenda.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Geef me nog een jaar of 3, dan kan ik vast weer een verzetje gebruiken.
Het was bijna uitverkochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof. Ik wacht even af denk ik. Hadden nog geen datum geprikt.
De goede rijen zijn toch te duurquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was bijna uitverkochtZit nu ergens achterin, sowieso.
Ik wil best wat doneren hoor.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over twee weken een afspraak bij de kapper. Gaat nog spannend worden.
Dat zou wel echt kut zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga wel echt huilen als ik nu alsnog niet kan trouwen en op vakantie kan. Alleen maar omdat al die kut wappies zich niet laten vaccineren.
50 jaar, wauwquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou wel echt kut zijn.
Het 50 jarig huwelijksfeest van m'n ouders is ook al 2 opeenvolgende jaren uitgesteld![]()
Cl haar haarlengte op dit moment...quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cl haar haarlengte op dit moment...
[ afbeelding ]
Hopelijk volgend jaar, met de verjaardag van m'n zus en ik, eindelijk vieren met de familie hier in Portoquote:
Wel lekker praktisch om uit hoge torens te ontsnappen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cl haar haarlengte op dit moment...
[ afbeelding ]
Klinkt topquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar, met de verjaardag van m'n zus en ik, eindelijk vieren met de familie hier in Porto
Het zijn nog steeds 2 giegelende pubers als ze denken dat niemand ze zietquote:
Geen vragen stellen waarop je het antwoord al weet.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds 2 giegelende pubers als ze denken dat niemand ze ziet
Jij begon daarmee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen vragen stellen waarop je het antwoord al weet.
Touchéquote:
Deze 34 dagen heel veel lawaai terug maken? Met de bezem tegen het plafond meppen, dat soort shit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:28 schreef Q. het volgende:
Tering lawaai weer hier boven. Nog 34 dagen volhouden....
Zonde van het plafond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze 34 dagen heel veel lawaai terug maken? Met de bezem tegen het plafond meppen, dat soort shit?
Ja. Regen en zo. Morgen hopelijk beter.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Is het daar ook zulk ellendig grijs weer vandaag? Ja toch? Toch? Toch?
Nope, dingen doen aan het huis. Om een of andere reden heb ik dit jaar 16 extra vakantiedagenquote:
Oh ja, ook leuk!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Regen en zo. Morgen hopelijk beter.
[..]
Nope, dingen doen aan het huis. Om een of andere reden heb ik dit jaar 16 extra vakantiedagen
Yep. Kreeg gistermiddag bericht van HR. "We hebben je rooster aan moeten passen want je hebt teveel vrije dagen voor 2021 opgebouwd. Daarom zijn we verplicht om je vrij te geven van 21/10 t/m 28/10."quote:
Wel jammer dat je niet zelf de data kan kiezen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep. Kreeg gistermiddag bericht van HR. "We hebben je rooster aan moeten passen want je hebt teveel vrije dagen voor 2021 opgebouwd. Daarom zijn we verplicht om je vrij te geven van 21/10 t/m 28/10."
Ok dan, wist niet eens dat ik nog vrije dagen had
True. Maar omdat het extra dagen zijn moeten deze voor een bepaalde datum op worden genomen, in dit geval 15 November dacht ik. Volgens HR is dit om te voorkomen dat gedurende December het hele land tot complete stilstand komt omdat iedere werknemer dan z'n dagen opneemtquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet zelf de data kan kiezen.
Wel erg chill, dat je gewoon even flink kan doorpakken in je nieuwe huis, ipv dat je dat halfgaar na een werkdag of in het weekend nog moet doenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Regen en zo. Morgen hopelijk beter.
[..]
Nope, dingen doen aan het huis. Om een of andere reden heb ik dit jaar 16 extra vakantiedagen
maar ook echt dat ze het voor je hebben ingeplandquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep. Kreeg gistermiddag bericht van HR. "We hebben je rooster aan moeten passen want je hebt teveel vrije dagen voor 2021 opgebouwd. Daarom zijn we verplicht om je vrij te geven van 21/10 t/m 28/10."
Ok dan, wist niet eens dat ik nog vrije dagen had
Ja balen welquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:18 schreef Tegan het volgende:
Helemaal ingesteld op een lockdown rond Kerst zegt Jaap ineens vanmorgen dat het niet waarschijnlijk is.
Was het al duidelijk dat ik niet tegen onverwachtte wijzigingen kan?
Ik heb alvast een nieuw Zoom abonnement afgesloten. Vaccins nemen snel in werking af en we hebben nog niets geregeld voor booster shots dus alles gaat weer op slot.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:18 schreef Tegan het volgende:
Helemaal ingesteld op een lockdown rond Kerst zegt Jaap ineens vanmorgen dat het niet waarschijnlijk is.
Daarom kan ik morgen mooi nog naar kantoorquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alvast een nieuw Zoom abonnement afgesloten. Vaccins nemen snel in werking af en we hebben nog niets geregeld voor booster shots dus alles gaat weer op slot.
Daarna de boel weer op slot.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarom kan ik morgen mooi nog naar kantoor
Zal niet de eerste keer zijn dat Jaap ernaast zit. Daarnaast gaat hij er nier over want politieke afweging en besluit.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:18 schreef Tegan het volgende:
Omdat Hugo, Jaap en Mark.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:22 schreef Barbusse het volgende:
Waarom is het corona beleid in Nederland zo warrig? Ik snap er echt niks van
En als Jaap de Rutte-lijn niet volgt dan krijgt het RIVM minder geld dus ze zullen Markie nooit tegenspreken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat Jaap ernaast zit. Daarnaast gaat hij er nier over want politieke afweging en besluit.
Sounds legitquote:
Maar we doen het geweldig want WIJ ZIJN NEDERLAND!quote:
Zonnestraaltje jij.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alvast een nieuw Zoom abonnement afgesloten. Vaccins nemen snel in werking af en we hebben nog niets geregeld voor booster shots dus alles gaat weer op slot.
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 08:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dan gewoon snachts langskomen, dan slaap ik toch!
Goed nieuws toch?quote:
Hugo heeft toch al miljoenen boostershots gekocht?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Maakt het er alleen maar onduidelijker doorquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat Jaap ernaast zit. Daarnaast gaat hij er nier over want politieke afweging en besluit.
Gaat niet werken. De wappies doen niet mee. En een grote groep vaxxers heeft er nu ook geen zin meer in. Zeker als diegene waarvoor we het doen (niet-vaxxed wappies), zelf er schijt aan hebben.quote:
Ja, ik ben dan net zo debiel als de wappies, maar fuck it, ik ben dubbel gevaccineerd, heb mij een jaar+ lang netjes gedragen, en dan haalt het niks uit. Dan maar niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:06 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het persoonlijk i.i.g. niet beter doen dan Hugo/Mark/Jaap/etc.
Gisteren bij Op1 werd een SGP'er genadeloos aangevallen over de beweegredenen van de hele groep religieuze anti-vaxxers. Ik vond het te ver gaanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Gaat niet werken. De wappies doen niet mee. En een grote groep vaxxers heeft er nu ook geen zin meer in. Zeker als diegene waarvoor we het doen (niet-vaxxed wappies), zelf er schijt aan hebben.
Je kunt mensen niet dwingen, maar het ziekenhuis hier ligt dus alweer vol. Als ik van de trap lazer wil ik ook nog wel een bed daar. Niet dat mensen het loodje leggen omdat iemand zich vertikte te vaccineren want God, maar wel een bed willen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gisteren bij Op1 werd een SGP'er genadeloos aangevallen over de beweegredeneb van de hele groep religieuze anti-vaxxers. Ik vond het te ver gaan.
100% gaat gewoon nooit lukken, met de huidige vaccinatiegraad moeten we maar zien te leven in een nieuw normaal.
Ja geheel mee eens. Toch zullen we met deze feiten moeten zien te leven. Vaccinatiegraad wordt niet veel hoger en een patient vraag je niet vantevoren of ze hebben gerookt of door rood hebben gereden etc. Er moet een werkbare situatie komen waarbij met deze feiten de ziekenhuizen niet overvol raken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet dwingen, maar het ziekenhuis hier ligt dus alweer vol. Als ik van de trap lazer wil ik ook nog wel een bed daar. Niet dat mensen het loodje leggen omdat iemand zich vertikte te vaccineren want God, maar wel een bed willen.
Dat gaat me wel weer te ver. Het is heel dubbelquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:18 schreef babylon het volgende:
Een Covid-lijer op de IC, blokkeert 15 hartoperaties.
QR-check bij het ziekenhuis, ik ben voor.
Die vent die probeerde uit te leggen waarom zorg wel en vaccinatie niet mag van 'God'?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gisteren bij Op1 werd een SGP'er genadeloos aangevallen over de beweegredenen van de hele groep religieuze anti-vaxxers. Ik vond het te ver gaan.
100% gaat gewoon nooit lukken, met de huidige vaccinatiegraad moeten we maar zien te leven in een nieuw normaal.
O.a., wel interessant om even terug te kijken. Geen zin om het hier te gaan parafraseren.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:20 schreef babylon het volgende:
[..]
Die vent die probeerde uit te leggen waarom zorg wel en vaccinatie niet mag van 'God'?
Ik zag een klein stukje vanochtend op twitter over hoe hij probeerde uit te leggen wanneer het wel en niet mag.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
O.a., wel interessant om even terug te kijken. Geen zin om het hier te gaan parafraseren.
Edit: Las dit verkeerd, je hebt het gezien?
Die achterlijke kromme redenaties van die lui kun je niet hard genoeg aanvallen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gisteren bij Op1 werd een SGP'er genadeloos aangevallen over de beweegredenen van de hele groep religieuze anti-vaxxers. Ik vond het te ver gaan.
Die zijn niet geleverd want productieproblemen en we hebben 0,0 plannen om er ook echt iets mee te doen, je bent zo een maand verder voor je weer een beetje vacinatielocaties hebt ingericht.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hugo heeft toch al miljoenen boostershots gekocht?
Het Qivmquote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn niet geleverd want productieproblemen en we hebben 0,0 plannen om er ook echt iets mee te doen, je bent zo een maand verder voor je weer een beetje vacinatielocaties hebt ingericht.
Blijf dan ook gewoon thuis.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn niet geleverd want productieproblemen en we hebben 0,0 plannen om er ook echt iets mee te doen, je bent zo een maand verder voor je weer een beetje vacinatielocaties hebt ingericht.
Ja inderdaad. Dus de religieuze anti-vaxxer neemt nooit voorzorgsmaatregelen, voor niets?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die achterlijke kromme redenaties van die lui kun je niet hard genoeg aanvallen.
Wel mooi om te zien dat het een uitzending van de EO betrof en hij dus kritisch bevraagd werd door mensen met een geloofsachtergrond.
Maar de conclusie is dus dat vaccinatie niet mag want God beslist of je ziek wordt en je bent dan nog niet ziek. Maar zorg zoeken als je besmet bent mag wel, want dan ben je ziek
Een dermater ernstige besmetfing dat je naar het ziekenhuis moet lijkt me een duidelijk signaal van die God dat ie van je af wil
Hij bood nog wel aan om uit het ziekenhuisbed te stappen als andere mensen het nodig hadden die wel gevaccineerd waren.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die achterlijke kromme redenaties van die lui kun je niet hard genoeg aanvallen.
Wel mooi om te zien dat het een uitzending van de EO betrof en hij dus kritisch bevraagd werd door mensen met een geloofsachtergrond.
Maar de conclusie is dus dat vaccinatie niet mag want God beslist of je ziek wordt en je bent dan nog niet ziek. Maar zorg zoeken als je besmet bent mag wel, want dan ben je ziek
Een dermater ernstige besmetfing dat je naar het ziekenhuis moet lijkt me een duidelijk signaal van die God dat ie van je af wil
Doe die gordel dan ook maar af in de auto, neem geen bril en haal de beugel uit de mond van je kind. God heeft het zo gewild. Zwemles? Welnee.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dus de religieuze anti-vaxxer neemt nooit voorzorgsmaatregelen, voor niets?
Er zijn andere mensen die het nodig hebben, namelijk de mensen wiens zorg nu weer uitgesteld wordt. Toch hoor ik niets van gelovigen die uit barmhartigheid dan toch maar weer naar huis gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij bood nog wel aan om uit het ziekenhuisbed te stappen als andere mensen het nodig hadden die wel gevaccineerd waren.
Mooi aanbod als je weet dat dat toch niet gebeurt in Nederland.
Dat zou ik nooit zeggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil je cherry wel picken.
[/AirwiN]
Beetje zelfde als dat pro life gedoe. Vooral vrouwen onder druk zetten meer baby's in armoede en ellende geboren te laten worden en niet de focus op reeds bestaande kinderarmoede leggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zijn andere mensen die het nodig hebben, namelijk de mensen wiens zorg nu weer uitgesteld wordt. Toch hoor ik niets van gelovigen die uit barmhartigheid dan toch maar weer naar huis gaan.
Als al die mensen die zo principieel tegen deze vaccinatie zijn, nou ook heel principieel een papier bij zich dragen dat ze onder geen enkel beding opgenomen willen worden in het ziekenhuis mochten ze toch besmet raken en zo ziek worden dat ze geen adem meer hebben. Dan krijg ik er net wat meer respect voor.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zijn andere mensen die het nodig hebben, namelijk de mensen wiens zorg nu weer uitgesteld wordt. Toch hoor ik niets van gelovigen die uit barmhartigheid dan toch maar weer naar huis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |