Naah.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij komt toch uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal? Moet een makkie voor je zijn toch?
Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Zelfs als corona 100% weg is dan is het maximaal 1 dag per week naar kantoor. Meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je weer elke dag naar kantoor gaat.
En toen ik vroeger één dag in de week thuis wilde werken, was dat niet te doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Zelfs als corona 100% weg is dan is het maximaal 1 dag per week naar kantoor. Meer dan genoeg.
Toen ik in 2015 bij de Universiteit Utrecht solliciteerde en informeerde naar de mogelijkheden om thuis te werken (ik werkte toen al jaren 2 dagen per week thuis) kreeg ik te horen dat dat absoluut niet mocht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen ik vroeger één dag in de week thuis wilde werken, was dat niet te doen
Lekker al die kantoren ombouwen tot appartementen. Maar die zullen dan wel een half miljoen gaan kosten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik in 2015 bij de Universiteit Utrecht solliciteerde en informeerde naar de mogelijkheden om thuis te werken (ik werkte toen al jaren 2 dagen per week thuis) kreeg ik te horen dat dat absoluut niet mocht.2015 hè?
Goeie grapquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Zelfs als corona 100% weg is dan is het maximaal 1 dag per week naar kantoor. Meer dan genoeg.
Ff quoten om in je gezicht te wrijven als je werkgever je opdraagt meerdere dagen naar kantoor te komen en jij met hangende pootjes daar opvolging aan geeft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:58 schreef Q. het volgende:
Half miljoen is wel heel goedkoop voor Utrecht hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker al die kantoren ombouwen tot appartementen. Maar die zullen dan wel een half miljoen gaan kosten.
Dat ga ik jullie dan natuurlijk niet vertellen, dat snap je ook wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff quoten om in je gezicht te wrijven als je werkgever je opdraagt meerdere dagen naar kantoor te komen en jij met hangende pootjes daar opvolging aan geeft.
Als ze al die kantoren om zouden bouwen tot betaalbare appartementen brengt het niet genoeg geld opquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker al die kantoren ombouwen tot appartementen. Maar die zullen dan wel een half miljoen gaan kosten.
Q. die niet klaagt in deze SC over zijn kleinburgerlijk leed. Yeah right.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:09 schreef Q. het volgende:
Dat ga ik jullie dan natuurlijk niet vertellen, dat snap je ook wel.
Ik kijk uit naar het volgende hoofdstuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. die niet klaagt in deze SC over zijn kleinburgerlijk leed. Yeah right.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk uit naar het volgende hoofdstuk.
Hey! Zelfs ik ga ooit dood hoor.quote:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen ik vroeger één dag in de week thuis wilde werken, was dat niet te doen
2~3 dagen thuis werken prima. Alle dagen thuis werken niet. Ik ben er van overtuigd dat elkaar regelmatig in het echt zien de samenwerking enorm verbeterd. De tijd van stil in een hoekje met een koptelefoon je eigen ding doen, is echt wel voorbij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp niet waarom bedrijven zo moeilijk doen over thuiswerken. Laat personeel gewoon kiezen joh.
Apocalyps.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey! Zelfs ik ga ooit dood hoor.Of FOK! stopt er mee. Whatever comes first.
Ik vind het thuiswerken heerlijk, maar kan begrijpen dat niet iedereen het fijn vind en het verschilt natuurlijk ook per functie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:33 schreef babylon het volgende:
[..]
2~3 dagen thuis werken prima. Alle dagen thuis werken niet. Ik ben er van overtuigd dat elkaar regelmatig in het echt zien de samenwerking enorm verbeterd. De tijd van stil in een hoekje met een koptelefoon je eigen ding doen, is echt wel voorbij.
Gaat niet om of je het fijn vindt of niet. In isolatie je taak uitvoeren, bestaat niet of nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het thuiswerken heerlijk, maar kan begrijpen dat niet iedereen het fijn vind en het verschilt natuurlijk ook per functie.
Pijnlijke waarheid in een SC met introverte persoonlijkheden en autisten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:51 schreef babylon het volgende:
Gaat niet om of je het fijn vindt of niet. In isolatie je taak uitvoeren, bestaat niet of nauwelijks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |