Deze PC, eigenschappen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Waar vind je tegenwoordig wat je werkgeheugen eigenlijk is?

quote:

Ik heb gewoon even naar 'Deze PC' gezocht in de zoekbalk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zocht ik dus, maar het is bij dat nieuwerwetse gedoe veranderd.

Maar daar staat alleen hoeveel ruimte ik nog heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even naar 'Deze PC' gezocht in de zoekbalk.

Niet openen maar rechtermuisknop eigenschappen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar staat alleen hoeveel ruimte ik nog heb.

Ja dat scherm had ik dus gewoon geopend via Instellingenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet openen maar rechtermuisknop eigenschappen.

Als er "Apple" ergens staat is het goed. Dan kom je in de hemel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Processor enzo zegt me niet zoveel.

Kak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Als er "Apple" ergens staat is het goed. Dan kom je in de hemel.

Is ook de beste.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dus een nieuwe iPad als cadeau aan mezelf maar dat goedkoopste model is uitverkocht![]()

Ze probeerden me vorige week de Air aan te smeren maar vond het prijsverschil te groot.quote:

Katten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Mijn poes ligt naast m'n bureau in het zonnetje te slapen. Volgens mij droomt ze want ze ligt met haar pootjes zachtjes te trappelen

Mijn poes zit onder de keukentafel in het donkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Mijn poes ligt naast m'n bureau in het zonnetje te slapen. Volgens mij droomt ze want ze ligt met haar pootjes zachtjes te trappelen

Misschien nemen we er een kitten bij als we hier gesettled zijnquote:

quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien nemen we er een kitten bij als we hier gesettled zijn

Werk in gemeentehuis. Dus sowieso dagelijks bezoekers die we moeten kunnen ontvangen. Maar in mijn functie heeft het weinig nut om persé naar kantoor te komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zou er geen rekening mee houden dat die dagen een recht blijven.
Bedrijven houden niet volledige kantoren aan voor 2 dagen in de week.

Ah, dat is zo schattigquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:51 schreef Barbusse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |