Komend weekend Jong AZ v Volendam, ADO v Excelsior, VVV v De Graafschap, Roda JC v Emmen. Daar gaan weer slachtoffers vallen.quote:
Volgens Bas is het binnen de 5, maar dat klopt niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:47 schreef SOG het volgende:
Nou ff teruggekeken na artikel te hebben gelezen. Hij zet zn lichaam erin maar geeft daarbij een zetje met zn rug waardoor de keeper in de lucht uit balans raakt en de bal op het hoofd van seuntjes komt en zo de goal in rolt. Is toch gewoon een overtreding van seuntjes. Wat een zeikvent
Edit vid in bovenstaande tweetreeks
Wat boeit het ook? @maxi-mus graag duidingquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens Bas is het binnen de 5, maar dat klopt niet.
Bas gaat gewoon weer 2 weken niet bereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuke rubriek Bas weer bij VI dus
Dat boeit niet, maar niemand schijnt op de hoogte te zijn van het feit dat die regel is afgeschaft. Wiedemeijer zei dit laatst bij ESPN maar zelfs Bas weet dit niet dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat boeit het ook? @:maxi-mus graag duiding
Alsof Bas het iets boeit wat de regels zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boeit niet, maar niemand schijnt op de hoogte te zijn van het feit dat die regel is afgeschaft. Wiedemeijer zei dit laatst bij ESPN maar zelfs Bas weet dit niet dus.
VIES MAD!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:00 schreef Marcoss het volgende:
Die Seuntjes is wel standaard woedend in interviews he?
Ik vind eigenlijk elke zin slecht. En daarom wel weer leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'We hebben elkaar ook op Instagram .'
We volgen elkaar ook op Instagram, dus no hard feelings vanuit mijn kant.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'We hebben elkaar ook op Instagram.'
Maar er is geen zondagwedstrijd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef _UserName_ het volgende:
Programma valt mij wat tegen, de enige leuke wedstrijden lijken mij VVV - De Graafschap, ADO - Excelsior (live) en de zondagwedstrijd.
Ik bedoel de zaterdagwedstrijd.quote:
raar artikel, sorry.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:27 schreef _UserName_ het volgende:
Voor wie het interesseert:
KKD speelronde 12: een statement is gegeven
Ik sta open voor feedbackquote:
het enige wat je zegt is club x speelt tegen Y en club x staat op plek .... en club Y op .... Ze kunnen op plek .... komen. Totaal geen inhoud verder. Jammer. Noem blessures/schorsingen, pik de topper er uit ofzo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik sta open voor feedback
Mocht je dat willen geven.
Zolang de tweede elftallen niet tegen elkaar spelen kun je al 4 duels doorstrepen als je eigen club er niet bij betrokken is. Dan is een score van 3 uit 6 niet zo slecht.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:07 schreef _UserName_ het volgende:
Programma valt mij wat tegen, de enige leuke wedstrijden lijken mij VVV - De Graafschap, ADO - Excelsior (live) en de zondagzaterdagwedstrijd.
27 wedstrijden voor het eind van de competitie maakt het natuurlijk niet zo veel uit waar de ploegen na een overwinning zouden kunnen staan. Voor iedereen geldt nu immers nog dat ze alles op alles moeten zetten dat ze vanaf nu elke wedstrijd winnen, en dan maar kijken wat dat aan het einde oplevert.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik sta open voor feedback
Mocht je dat willen geven.
Vorig jaar pakten ze wel een punt op de Vijverbergquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
27 wedstrijden voor het eind van de competitie maakt het natuurlijk niet zo veel uit waar de ploegen na een overwinning zouden kunnen staan. Voor iedereen geldt nu immers nog dat ze alles op alles moeten zetten dat ze vanaf nu elke wedstrijd winnen, en dan maar kijken wat dat aan het einde oplevert.
Als je iets met statistiek wil toevoegen, kan je beter kijken wat het vormpeil van de clubs is, op basis van de laatste vijf wedstrijden of de periodestand, en of Club X het traditioneel moeilijk heeft op bezoek bij Club Y. Uiteraard wel waar het zinvol is. Dat bijvoorbeeld Helmond Sport niet echt op dreef is en meestal niet met drie punten de Vijverberg verlaat is immers geen nieuws.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het enige wat je zegt is club x speelt tegen Y en club x staat op plek .... en club Y op .... Ze kunnen op plek .... komen. Totaal geen inhoud verder. Jammer. Noem blessures/schorsingen, pik de topper er uit ofzo.
Dank, hier ga ik wat mee doen in het vervolgquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
27 wedstrijden voor het eind van de competitie maakt het natuurlijk niet zo veel uit waar de ploegen na een overwinning zouden kunnen staan. Voor iedereen geldt nu immers nog dat ze alles op alles moeten zetten dat ze vanaf nu elke wedstrijd winnen, en dan maar kijken wat dat aan het einde oplevert.
Als je iets met statistiek wil toevoegen, kan je beter kijken wat het vormpeil van de clubs is, op basis van de laatste vijf wedstrijden of de periodestand, en of Club X het traditioneel moeilijk heeft op bezoek bij Club Y. Uiteraard wel waar het zinvol is. Dat bijvoorbeeld Helmond Sport niet echt op dreef is en meestal niet met drie punten de Vijverberg verlaat is immers geen nieuws.
Werd gezegd dat ze in de file stonden, of is dat een dekmantel?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
De supportersbus van MVV is door de politie van de weg gehaald en begeleid naar het Willem II stadion. Politie dacht dat het de supportersbus van Fortuna was
In Breda beginnen ze dus wat later.
dekmantel. Las het net op een supporterspagina van MVV op Instagram incl. beelden. Reden met bus voor Willem II stadion langs.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Werd gezegd dat ze in de file stonden, of is dat een dekmantel?
Erg mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:48 schreef Benny het volgende:
Almere City __!
Die passen dit seizoen in het rijtje Sinterklaas, Kerstman en paashaas. Geven alles weg. De 'Gratis af te halen'-facebookgroepjes zijn er niks bij
Gaat Verbeek ooit nog ergens aan de bak komen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:48 schreef Benny het volgende:
Almere City __!
Die passen dit seizoen in het rijtje Sinterklaas, Kerstman en paashaas. Geven alles weg. De 'Gratis af te halen'-facebookgroepjes zijn er niks bij
Toch wel knap dat hij beseft dat het dit jaar niet gaat worden. Leuke rubriek.quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat @:caland zo'n fan is van Verbeek.
Toch wel veelzeggend dat @Caland op dit vlak nog minder verstand heeft dan Yannick.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat @:caland zo'n fan is van Verbeek.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel mooi.
Proost op dat we Roda JC nooit meer terugzien in de Eredivisie.
Hoezee!
KKD: speelronde 13, een ongeluksgetalquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Dank, hier ga ik wat mee doen in het vervolg
Leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
KKD: speelronde 13, een ongeluksgetal
Zeker, twee toppers, een derby en hopelijk stunt Dordrecht nog een keer.quote:
Nou, iddquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Dortmund op voorsprong bij Volendam, wtf.
Pas maar aan zodat je de tweet ook echt ziet hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik crosspost deze even, hopelijk met permissie.
[..]
Willem II - Den Bosch vergeten blijkbaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:17 schreef _UserName_ het volgende:
Tsja, Limburg.. Bij de Brabantse derby zou een opblaaspop op het veld opgegooid zijn. Sowieso wordt er nu veel meer op het veld gegooid dan eerder. Zijn de "supporters" nog steeds niet gewend dat ze er gewoon mogen zijn?
Zegt mij zo niets, ik heb niets met Brabantse clubs.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Willem II - Den Bosch vergeten blijkbaar
Dit slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
Politiemongooltjes proberen even schenen te breken van onschuldigen welke een bakkie koffie willen gaan halen. Waar blijven de nummertjes op de borst bij de politie?
Ja, je zou ook niet gewoon in je vak blijven als er verdomme nog ME bij staat. Nee, de mongooltjes zijn degene die ondanks die politie en ME toch gaan lopen. Het is nu ook niet dat ze er zo plots ineens zijn, zou het niet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
Politiemongooltjes proberen even schenen te breken van onschuldigen welke een bakkie koffie willen gaan halen. Waar blijven de nummertjes op de borst bij de politie?
Vreemd dat je dan blijkbaar wel precies kan vertellen dat zoiets nooit kan gebeuren bij een Brabantse derby.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zegt mij zo niets, ik heb niets met Brabantse clubs.
Koekoekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan blijkbaar wel precies kan vertellen dat zoiets nooit kan gebeuren bij een Brabantse derby.
Maargoed. Frontpage. Daar schrijven ze wel vaker troep
Waar zeg ik dat dat nooit kan gebeuren bij een Brabantse derby? Ik zeg enkel dat ik daar eerder een opblaaspop het veld op zie gaan. Ik zie Brabanders minder extreem dan Limburgers in het voetbal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan blijkbaar wel precies kan vertellen dat zoiets nooit kan gebeuren bij een Brabantse derby.
Maargoed. Frontpage. Daar schrijven ze wel vaker troep,
Like gegeven.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maargoed. Frontpage. Daar schrijven ze wel vaker troep
Had ik toch gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:35 schreef PSVCL het volgende:
Overdreven gedoe in Maastricht.
Gewoon voetballen man, er is niks aan de hand.
Klopt, spelen niet meer verder. De kans op herhaling is te groot volgens de scheids.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn livescore geeft aan 'abandoned' . Definitief gestaakt?
Ik sta thans in het uitvak. Er was echt niets aan de hand tot de staking.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik sta thans in het uitvak. Er was echt niets aan de hand tot de staking.
quote:
Na een fakkeltje op het veld direct de wedstrijd staken... wat denk je dat er dan gebeurd?quote:
4-2 voor met een man minder, we maken notitiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Volendam kan er ook niks van. Snel afdalen graag. Hup Emmen.
Want een fakkeltje gooien is heel normaal ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na een fakkeltje op het veld direct de wedstrijd staken... wat denk je dat er dan gebeurd?
Haal dat fakkeltje weg en voetbal gewoon door joh.
We snappen dat jij in Aleppo en omstreken andere omstandigheden gewend bent maar hier gaan we een beetje normaal met elkaar omquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na een fakkeltje op het veld direct de wedstrijd staken... wat denk je dat er dan gebeurd?
Haal dat fakkeltje weg en voetbal gewoon door joh.
Ik merk het ja, de laatste 18 maandenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We snappen dat jij in Aleppo en omstreken andere omstandigheden gewend bent maar hier gaan we een beetje normaal met elkaar om
En als het je niet bevalt tieft je maar op!!!!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik merk het ja, de laatste 18 maanden
Ah alweer mongooltje Joey Kooij. Oprotten met die mongool.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, spelen niet meer verder. De kans op herhaling is te groot volgens de scheids.
Negentje ouwe reusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah alweer mongooltje Joey Kooij. Oprotten met die mongool.
Limburgquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
Graag een samenvatting van de gebeurtenissen omtrent de gestaakte wedstrijd
Eén grote familievete.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
Wie staat er op goal?quote:
denk met helikopters geëvacueerd uit stadionquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:58 schreef Caland het volgende:
De verslaggever van ESPN vraagt aan de scheidsrechter hoe de supporters van Roda JC weg moeten komen
Lekker gewerkt pik, kan zo voor de frontpage gaan schrijven
Ondergronds denk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:58 schreef Caland het volgende:
De verslaggever van ESPN vraagt aan de scheidsrechter hoe de supporters van Roda JC weg moeten komen
Lekker gewerkt pik, kan zo voor de frontpage gaan schrijven
Ik heb keihard gelachen om elke tegengoal van Dordrecht. Dat zie je bij ons zondags op het veld ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
4-2 voor met een man minder, we maken notitie
laten we hopen dat ze daar blijven.quote:
Er vliegt een stuk siervuurwerk het veld op vanaf de lange zijde, vervolgens nog één. Er komt een steward het veld op die het weghaalt. Vervolgens nog een stuk dat het veld op gegooid wordt. Scheidsrechter Kooij roept de spelers bij zich. Wellicht relevant om te benoemen dat het spel zich niet in die buurt af speelde. In de 30 seconden dat de spelers bij de scheids staan vliegt nog een voetzoeker het veld op en staakt Kooij definitief, en vanaf dat moment stroomt de gracht vol en vliegt van alles over en weer. Mijn mening, en wat iedereen daarvan vindt interesseert me niets: speel gewoon door. Het is een derby, er gebeurde niets heftigs. Speel gewoon door en er was verder weinig noemenswaardigs gebeurd. Als je bij elke overtreding 1 minuut pauze laat in een wedstrijd dan belaagt ook iedereen de scheidsrechter en vraagt om geel en krijg je ongeregeldheden. Speel gewoon door en 99,9% van de mensen volgt gewoon de wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
Jezus. Hij vroeg om een samenvatting, niet om een epistel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er vliegt een stuk siervuurwerk het veld op vanaf de lange zijde, vervolgens nog één. Er komt een steward het veld op die het weghaalt. Vervolgens nog een stuk dat het veld op gegooid wordt. Scheidsrechter Kooij roept de spelers bij zich. Wellicht relevant om te benoemen dat het spel zich niet in die buurt af speelde. In de 30 seconden dat de spelers bij de scheids staan vliegt nog een voetzoeker het veld op en staakt Kooij definitief, en vanaf dat moment stroomt de gracht vol en vliegt van alles over en weer. Mijn mening, en wat iedereen daarvan vindt interesseert me niets: speel gewoon door. Het is een derby, er gebeurde niets heftigs. Speel gewoon door en er was verder weinig noemenswaardigs gebeurd. Als je bij elke overtreding 1 minuut pauze laat in een wedstrijd dan belaagt ook iedereen de scheidsrechter en vraagt om geel en krijg je ongeregeldheden. Speel gewoon door en 99,9% van de mensen volgt gewoon de wedstrijd.
Dan lees je het toch niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus. Hij vroeg om een samenvatting, niet om een epistel.
Er wordt herhaaldelijk vuurwerk op het veld gegooid. Dat is gewoon gevaarlijk. Terechte beslissing van de scheidsrechter dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er vliegt een stuk siervuurwerk het veld op vanaf de lange zijde, vervolgens nog één. Er komt een steward het veld op die het weghaalt. Vervolgens nog een stuk dat het veld op gegooid wordt. Scheidsrechter Kooij roept de spelers bij zich. Wellicht relevant om te benoemen dat het spel zich niet in die buurt af speelde. In de 30 seconden dat de spelers bij de scheids staan vliegt nog een voetzoeker het veld op en staakt Kooij definitief, en vanaf dat moment stroomt de gracht vol en vliegt van alles over en weer. Mijn mening, en wat iedereen daarvan vindt interesseert me niets: speel gewoon door. Het is een derby, er gebeurde niets heftigs. Speel gewoon door en er was verder weinig noemenswaardigs gebeurd. Als je bij elke overtreding 1 minuut pauze laat in een wedstrijd dan belaagt ook iedereen de scheidsrechter en vraagt om geel en krijg je ongeregeldheden. Speel gewoon door en 99,9% van de mensen volgt gewoon de wedstrijd.
Was dat niet ook MVV - Roda? 🤣quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:19 schreef trein2000 het volgende:
Overigens, hoelang is het wel niet geleden dat een wedstrijd in het betaalde voetbal in Nederland definitief gestaakt is wegens ongeregeldheden. Prestatie op zich van onze Limburgse vrienden.
De nacompetitiewedstrijd Cambuur-Groningen in 1998 werd uit voorzorg al op een veld ergens op de Veluwe zonder publiek gespeeld uit vrees voor rellen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:19 schreef trein2000 het volgende:
Overigens, hoelang is het wel niet geleden dat een wedstrijd in het betaalde voetbal in Nederland definitief gestaakt is wegens ongeregeldheden. Prestatie op zich van onze Limburgse vrienden.
Nee, die lag een half uur langer stil in de rust. Niet geheel ontoevallig met eenzelfde verloop.quote:
Al besproken.quote:
Haha 😂😂😂quote:Op maandag 1 november 2021 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Zal Almere een keer een voorsprong vasthouden?
Ze doen nu gewoon om en om volgens mij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE TOINE .
Dit is verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze doen nu gewoon om en om volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Dat zal vast weer toevallig volzitten als ze promoveren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Het stadion in Volendam ook in extase he
Gaan ze dit volhouden dit seizoen? Van top 4 geef ik de andere 3 clubs meer kans maar da's puur onderbuik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zal vast weer toevallig volzitten als ze promoveren.
Ik vind Volendam de stabielste indruk maken dit seizoen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaan ze dit volhouden dit seizoen? Van top 4 geef ik de andere 3 clubs meer kans maar da's puur onderbuik.
Hoezo niet? Volendam is een project dat al drie jaar bezig is met een duidelijke speelstijl; er zitten met Muhren, Van Mieghem, Deul sterke KKD-spelers in.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaan ze dit volhouden dit seizoen? Van top 4 geef ik de andere 3 clubs meer kans maar da's puur onderbuik.
Pure onderbuik. Ik zit niet heel diep in het voetbal. Hopelijk gaat het Volendam niet zo af als Almere, die hadden een 5 jaren plan waarmee ze afgelopen seizoen wilde promoveren. Na het afscheid van coach Tobiasen zakte het in elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoezo niet? Volendam is een project dat al drie jaar bezig is met een duidelijke speelstijl; er zitten met Muhren, Van Mieghem, Deul sterke KKD-spelers in.
Ik neem Wim Jonk iets serieuzer dan al die hansworsten die bij Almere City FC rondlopen. Stoer over je project praten en vervolgens een fossiel als Verbeek aanstellen, ha ha ha.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Pure onderbuik. Ik zit niet heel diep in het voetbal. Hopelijk gaat het Volendam niet zo af als Almere, die hadden een 5 jaren plan waarmee ze afgelopen seizoen wilde promoveren. Na het afscheid van coach Tobiasen zakte het in elkaar.
Gert-Jan was ook wel zo ongeveer het domste wat je kon doen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Pure onderbuik. Ik zit niet heel diep in het voetbal. Hopelijk gaat het Volendam niet zo af als Almere, die hadden een 5 jaren plan waarmee ze afgelopen seizoen wilde promoveren. Na het afscheid van coach Tobiasen zakte het in elkaar.
De gedachte die ze hadden snap ik wel maar je kan beter de assistent voor de groep zetten dan Verbeekquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neem Wim Jonk iets serieuzer dan al die hansworsten die bij Almere City FC rondlopen. Stoer over je project praten en vervolgens een fossiel als Verbeek aanstellen, ha ha ha.
Het is wachten tot hij weer juweeltjes zoals uit 2019-20 gaat maken.quote:
Het is toch wel een soort identiteit, wanneer je iets met Almere hebt. Een beetje het PSV van de eerste divisie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neem Wim Jonk iets serieuzer dan al die hansworsten die bij Almere City FC rondlopen. Stoer over je project praten en vervolgens een fossiel als Verbeek aanstellen, ha ha ha.
Die geven toch wel een paar domme goals weg.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:31 schreef Tagliano het volgende:
NAC heeft heel erg veel moeite in Dordt
Dit kan op zich voor beide teams geldenquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die geven toch wel een paar domme goals weg.
Ik had het over Dordt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan op zich voor beide teams gelden
Ik ben er alleen vrij zeker van dat Volendam wel promoveert. De rest hebben allemaal hun eigen wissewasjes, maar dan geef ik Emmen het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is toch wel een soort identiteit, wanneer je iets met Almere hebt. Een beetje het PSV van de eerste divisie.
Ik zal Volendam eens wat meer in de gaten houden en de recente geschiedenis bekijken. Ik ben veel meer van cijfers uit het verleden en het heden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben er alleen vrij zeker van dat Volendam wel promoveert. De rest hebben allemaal hun eigen wissewasjes, maar dan geef ik Emmen het voordeel van de twijfel.
Sowieso is FC Eindhoven goed bezig, gelijk in de Vijverberg en winst tegen Excelsior.quote:
Waarom wordt jij boos omdat mensen boos worden omdat het rust is?quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom worden mensen boos omdat rust rust is?
Waarom zit de haat zo diep?quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord AZ kapotmaakt.
De goednieuwsshow is alweer begonnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord AZ kapotmaakt.
Was echt zo'n van Bommel voetballer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Sadilek vind ik ook absoluut geen fijn mens
De budgetversie danquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was echt zo'n van Bommel voetballer.
Ik bedoel, daar geilde de trainert van Bommel toen heel erg op.quote:
Ah zo, ja eens welquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bedoel, daar geilde de trainert van Bommel toen heel erg op.
Oenoevar is echt in vorm.quote:
Laatste weken helaas wat minder gezien maar dit zag er lekker uit jaquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laatste weken helaas wat minder gezien maar dit zag er lekker uit ja
Ik heb laatst wel de kanttekening geplaatst dat ik verwacht dat het nooit wat wordt (in Ajax 1)quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
Het gedweep met Unuvar kan ik niet tegen.
Ook meer in de categorie jeugdtwitter.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel de kanttekening geplaatst dat ik verwacht dat het nooit wat wordt (in Ajax 1)
Ach wat hij doet ziet er ook vaak prachtig uit maar 85 van de 90 minuten heb je er vrij weinig aan. Hij kan in ieder geval totaal niet mee in Hagball.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook meer in de categorie jeugdtwitter.
Gezien het talent dat Unuvar aan de bal heeft, al jaren, is het wel wat droevigmakend dat hij tactisch nog niet zo gegroeid is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach wat hij doet ziet er ook vaak prachtig uit maar 85 van de 90 minuten heb je er vrij weinig aan. Hij kan in ieder geval totaal niet mee in Hagball.
Die pot is er ook live op hé.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Loopt mijn schakelkanaal achter op dat van jullie of wa
Ojaquote:
Dit was Rensch dus.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Die 2 van Ajax heeft dus twee vrije mannen om zich heen staan en besluit lucht te dekken
Mij ook ja, toch wat frustratie vanwege het gebrek aan minuten. Maar hij is nog zo jong.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Toch apart, leek me een vrij stabiel ventje
Noussie nog een jaar!!quote:
Ik hoop dat Haggie vannacht op de Toekomst de bus op gaat wachten.quote:
De Sojaal miedia afdeling is ons aan het trollen.quote:
De frustratie snap ik wel nadat je vorig jaar alles speeltquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij ook ja, toch wat frustratie vanwege het gebrek aan minuten. Maar hij is nog zo jong.
Dit gaat hij wel voelen hoor, die krijgt voorlopig geen minuten meer als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop dat Haggie vannacht op de Toekomst de bus op gaat wachten.
Dat maakt het wat lastig maar hij is 18 jaar he.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De frustratie snap ik wel nadat je vorig jaar alles speelt
Jawel en Mazraoui is ook gewoon beterquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt het wat lastig maar hij is 18 jaar he.
Ja zo erg is dit natuurlijk ook niet. Wel oliedom.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel en Mazraoui is ook gewoon beter
Ik heb ergere misplaatste frustratie gezien om het zo maar te zeggen
Dank voor deze tipquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week Haggie bij Goedemorgen Eredivisie heb ik wel zin in.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week Haggie bij Goedemorgen Eredivisie heb ik wel zin in.
Ze komen op locatie bij DGS-Telstar. Natuurlijk het Kistemaker-duel (althans, gok dat het zo was) en Haggie en Hansie doen veel voor de beste man buiten de spotlights om.quote:
Je zegt nu eigenlijk dat Hans het beter kan verwoorden dan jij?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Wat Hansie zegt bedoelde ik ook te zeggen
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
NAC verliest bij nummer laatst Dordrecht. @:lenny_leonard
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |