Ik vind Volendam de stabielste indruk maken dit seizoen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaan ze dit volhouden dit seizoen? Van top 4 geef ik de andere 3 clubs meer kans maar da's puur onderbuik.
Hoezo niet? Volendam is een project dat al drie jaar bezig is met een duidelijke speelstijl; er zitten met Muhren, Van Mieghem, Deul sterke KKD-spelers in.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaan ze dit volhouden dit seizoen? Van top 4 geef ik de andere 3 clubs meer kans maar da's puur onderbuik.
Pure onderbuik. Ik zit niet heel diep in het voetbal. Hopelijk gaat het Volendam niet zo af als Almere, die hadden een 5 jaren plan waarmee ze afgelopen seizoen wilde promoveren. Na het afscheid van coach Tobiasen zakte het in elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoezo niet? Volendam is een project dat al drie jaar bezig is met een duidelijke speelstijl; er zitten met Muhren, Van Mieghem, Deul sterke KKD-spelers in.
Ik neem Wim Jonk iets serieuzer dan al die hansworsten die bij Almere City FC rondlopen. Stoer over je project praten en vervolgens een fossiel als Verbeek aanstellen, ha ha ha.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Pure onderbuik. Ik zit niet heel diep in het voetbal. Hopelijk gaat het Volendam niet zo af als Almere, die hadden een 5 jaren plan waarmee ze afgelopen seizoen wilde promoveren. Na het afscheid van coach Tobiasen zakte het in elkaar.
Gert-Jan was ook wel zo ongeveer het domste wat je kon doen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Pure onderbuik. Ik zit niet heel diep in het voetbal. Hopelijk gaat het Volendam niet zo af als Almere, die hadden een 5 jaren plan waarmee ze afgelopen seizoen wilde promoveren. Na het afscheid van coach Tobiasen zakte het in elkaar.
De gedachte die ze hadden snap ik wel maar je kan beter de assistent voor de groep zetten dan Verbeekquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neem Wim Jonk iets serieuzer dan al die hansworsten die bij Almere City FC rondlopen. Stoer over je project praten en vervolgens een fossiel als Verbeek aanstellen, ha ha ha.
Het is wachten tot hij weer juweeltjes zoals uit 2019-20 gaat maken.quote:
Het is toch wel een soort identiteit, wanneer je iets met Almere hebt. Een beetje het PSV van de eerste divisie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neem Wim Jonk iets serieuzer dan al die hansworsten die bij Almere City FC rondlopen. Stoer over je project praten en vervolgens een fossiel als Verbeek aanstellen, ha ha ha.
Die geven toch wel een paar domme goals weg.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:31 schreef Tagliano het volgende:
NAC heeft heel erg veel moeite in Dordt
Dit kan op zich voor beide teams geldenquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die geven toch wel een paar domme goals weg.
Ik had het over Dordt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan op zich voor beide teams gelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |