Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit uit gemeende interesse of voor je Excelsheet?
eensquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:36 schreef Tarado het volgende:
totaal niet interessant hoeveel geld een ander heeft tenzij je er wat van krijgt
Eigenlijk is alles wat atypisch post niet interessant.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:36 schreef Tarado het volgende:
totaal niet interessant hoeveel geld een ander heeft tenzij je er wat van krijgt
leuk dat je zo vaak aan mij denktquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles wat atypisch post niet interessant.
ik heb daar ook een banquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:00 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer heeft lak aan de userpolicy in COR. Erg mooi.
Nou en?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:06 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn laatste note dateert van april.
In een bestelbusje ging het hem sowieso niet wordenquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:54 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:Wereldgozer @:Oriente
Hoeren en snoeren van ONS belastinggeld.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weer een voorzichtig fapje gepleegd.
AVG.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zij is wel een beetje de Paris Hilton van de Oranjes. Aftellen tot de sekstape met Brian Brobbey.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weer een voorzichtig fapje gepleegd.
Stamppot boerenkool met slagersrookworstquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti 🍝quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toevallig ook gegeten, zojuist. Erg lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot boerenkool met slagersrookworst
Ik vind jou toch echt te jong voor tafeltje dekje, Stijn.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toevallig ook gegeten, zojuist. Erg lekker.
Aardappeltje, bietje, kip.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moeke bij Khalid en Sophie, wat een domper.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:54 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:Wereldgozer @:Oriente
quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moeke bij Khalid en Sophie, wat een domper.
Eer deze zaak is afgerond zitten we alweer in de zomer van volgend jaar dus, hoeree.quote:
Dit is wel een hele makkelijke zaak. Ze hebben er alles aan gedaan om snel gepakt te worden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eer deze zaak is afgerond zitten we alweer in de zomer van volgend jaar dus, hoeree.
Zat mensen die hun uitkering uitgeven aan hoeren (en snoeren), is ook ONS belastingsgeld en maken we ook geen probleem van.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeren en snoeren van ONS belastinggeld.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeren en snoeren van ONS belastinggeld.
Sinds wanneer heet jij Rafael Nadalquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van sporten
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer @:yvonne
Kost hooguit ¤50, dat is zat.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:13 schreef monkyyy het volgende:
Extra trui aan trekken, dekentje, tegen elkaar aankruipen.
Even mokerveel inderdaad. Deze week ga ik nog maar 2x (na vandaag).quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij Rafael Nadal
Wanneer zien we jou bij Roland Garros?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van sporten
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer @:yvonne
@Lenny_Leonard doet alleen mee aan het Halve Garrosquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer zien we jou bij Roland Garros?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |