Geef mij maar RKC v Willem II!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd, moet in Europa toch wel de meest verhitte DERBY ( @:el-stinho @:ggmm ) zijn.
Uitstekende tijd makkerquote:Op maandag 18 oktober 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar gaan lunchen.
Ik heb er zin in!
Ik ken nog een fokker die nooit meer zou posten op FOK! als hij ooit in Oranje terecht zou komenquote:
Scrummie?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken nog een fokker die nooit meer zou posten op FOK! als hij ooit in Oranje terecht zou komen
Sow, je hebt er kijk op. Heb je ooit overwogen assistent-trainer te worden van een Nederlandse (sub)topclub?quote:
Ik hou het bij mijn dames.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sow, je hebt er kijk op. Heb je ooit overwogen assistent-trainer te worden van een Nederlandse (sub)topclub?
Hij heeft wel wat weg van een type @Scrummie ja.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie?
Eet smakelijk trouwens Scrummie!
Je kale dikke hoerenmoeder.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van een type @:Scrummie ja.
Hier roddelen we niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:32 schreef aTypisch het volgende:
ik kwam laatst de stijniskampioen.jpg tegen op een oude laptop
dat was erg leuk
ben je er al uit gestapt?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:El-stinho
Tyf nou eens op met die onzinquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben je er al uit gestapt?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf nou eens op met die onzin
Sodemieter op debielquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. De Vechaintrain gaat nog rijden makker. DHL gaat NFT's maken op Vechainthor. Ik reken nog op aardig wat buys van Wojaksquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In BTC willen ze hem ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag zijn BTC ban opheffen en daarvoor een VBL ban uitdelen.
Mijn dank is groot.
Goede mods die er bovenop zittenquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zijn ze daar van hem afgekomen?
mijn kloontje daar sloeg niet aanquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:18 schreef Caland het volgende:
Ik zal @:atypisch wel even helpen.
Blockchain Technology & Cryptocurrencies
Hier kan je naar hartelust praten over crypto en aanverwante zaken!
De space van het weekend nog zitten luisteren met Pompliano?quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moderator nattekat die allerlei ponzischemes aan mag prijzen
Pas nou op, straks smeert hij je nog Ethereum aan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft moderator @:nattekat goed geregeld dan.
@:nattekat graag tips.
neequote:Op maandag 18 oktober 2021 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De space van het weekend nog zitten luisteren met Pompliano?
ga wegquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De space van het weekend nog zitten luisteren met Pompliano?
Een uil is een mooi dier.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg je nu dat eigenlijk niemand op @:aTypisch zit te wachten???
[ afbeelding ]
Heel Schiphol staat te juichen als hij het vliegtuig instapt naar het beloofde land.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg je nu dat eigenlijk niemand op @:aTypisch zit te wachten???
[ afbeelding ]
na $100k bitcoin kom ik weer langs na mijn vertrekquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel Schiphol staat te juichen als hij het vliegtuig instapt naar het beloofde land.
Ik bezit zelf niet eens Ethereum momenteel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas nou op, straks smeert hij je nog Ethereum aan.
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij tochquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
na $100k bitcoin kom ik weer langs na mijn vertrek
dat wordt aftellen!
Wow. Dat zelfs jij verstandig wordtquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bezit zelf niet eens Ethereum momenteel.
Tot volgende week.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wordt aftellen!
Wanneer vlieg je?quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wordt aftellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |