Geef mij maar RKC v Willem II!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd, moet in Europa toch wel de meest verhitte DERBY ( @:el-stinho @:ggmm ) zijn.

Uitstekende tijd makkerquote:Op maandag 18 oktober 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar gaan lunchen.
Ik heb er zin in!

Ik ken nog een fokker die nooit meer zou posten op FOK! als hij ooit in Oranje terecht zou komenquote:

Scrummie?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken nog een fokker die nooit meer zou posten op FOK! als hij ooit in Oranje terecht zou komen

Sow, je hebt er kijk op. Heb je ooit overwogen assistent-trainer te worden van een Nederlandse (sub)topclub?quote:

Ik hou het bij mijn dames.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sow, je hebt er kijk op. Heb je ooit overwogen assistent-trainer te worden van een Nederlandse (sub)topclub?

Hij heeft wel wat weg van een type @Scrummie ja.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie?
Eet smakelijk trouwens Scrummie!

Je kale dikke hoerenmoeder.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van een type @:Scrummie ja.

Hier roddelen we niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:32 schreef aTypisch het volgende:
ik kwam laatst de stijniskampioen.jpg tegen op een oude laptop
dat was erg leuk

ben je er al uit gestapt?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:El-stinho

Tyf nou eens op met die onzinquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben je er al uit gestapt?
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf nou eens op met die onzin

Sodemieter op debielquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Nee. De Vechaintrain gaat nog rijden makker. DHL gaat NFT's maken op Vechainthor. Ik reken nog op aardig wat buys van Wojaksquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

In BTC willen ze hem ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag zijn BTC ban opheffen en daarvoor een VBL ban uitdelen.
Mijn dank is groot.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |