SBS faalt keihard bij deze editie van K2 zoekt K3. In 2009 ging dat wel even anders, toen liepen de uitzendingen (afgezien natuurlijk van de live finale) steeds één dag vóór op de uitzendingen in Vlaanderen. Ik begrijp ook niet hoe Studio 100 hier ooit mee akkoord is gegaan. SBS heeft tot op dit moment slechts 3 auditieafleveringen uitgezonden. De finale is voorzien voor zaterdag 27 november, en dat betekent dat er nog 6 vrijdagavonden beschikbaar zijn voor de 7 afleveringen die voorafgaan aan de finale. Dat past dus niet en wordt 'opgelost' door de bootcamp aflevering niet op TV uit te zenden maar na de vijfde auditieaflevering direct op kijk.nl te kwakken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:04 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe het trouwens gaat met de uitzending, Nederland loopt nu 3 uitzendingen achter op de Belg. De bootcamp die Nederland niet uitzendt is 1 aflevering... Hoeveel studioshow gaan er komen? Zendt Nederland die ook allemaal uit?
Ik denk het niet gezien deze informatie:quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:04 schreef Riparius het volgende:
Ook interessant: in de TV gids van VTM is nu te lezen dat komende zaterdag 23 oktober de eerste liveshow wordt uitgezonden. Deze show begint ook ruim een half uur eerder, namelijk al om 19:55, en duurt ook een half uur langer, namelijk 2 uur zuivere speelduur (exclusief reclametijd). Zou het dan toch echt live zijn?
Dank voor deze info. De vier studioshows zijn dus niet (echt) live maar worden wel pas enkele dagen vóór de uitzending opgenomen. Dit bevestigt in zekere zin dat VTM de vier studioshows de komende vier zaterdagen gaat uitzenden. De bootcamp die we gisteren te zien kregen was al zo'n twee maanden geleden opgenomen, want de 15 overgebleven kandidaten werden ontvangen in het Kursaal in Oostende in het weekend dat de K3 Dromen show daar liep, en dat was van 13 t/m 15 augustus. De kandidaten die komende zaterdag aantreden in de eerste van de vier studioshows hebben dus zo'n twee maanden de tijd gehad om te worden klaargestoomd. Ik ben benieuwd of daar veel van te merken zal zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Ik denk het niet gezien deze informatie:
[ twitter ]
Bidden dat het enige wat Chanel gedaan heeft de afgelopen 2 maanden is zangles-zangles-zangles 🥵quote:De kandidaten die komende zaterdag aantreden in de eerste van de vier studioshows hebben dus zo'n twee maanden de tijd gehad om te worden klaargestoomd. Ik ben benieuwd of daar veel van te merken zal zijn.
Geef eens een linkje? Ik zie hier niks.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:29 schreef Kerk het volgende:
Babette heeft net op Instagram het volgende gepost:
- een foto/screen van de bootcamp waarop Hanne en Marthe een telefoon vasthouden
- een selfie van Hanne en Marthe die al weken op Babette haar telefoon staat (met een opmerking dat zij niet hele goede beveiliging heeft)
Anders gezegd hebben Hanne en Marthe met Babette’s telefoon gespeeld?
We gaan dus nooit te horen krijgen wat er echt aan de hand was.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:52 schreef Maartel het volgende:
Dit staat wel een beetje haaks op hoe ze in de uitzending zei dat ze zich alleen voelde tijdens het bootcamp etc?
https://www.instagram.com/p/CVIJIRgIy9z/
Dat weet ik niet. Het valt wel op dat twee van de drie die nu weg zijn gestuurd een golden ticket van Hanne en Marthe op zak hadden voor de studioshows. En die hebben ze nu nog niet eens bereikt. Hebben Hanne en Marthe dus hun woord gebroken? Of krijgen we nog een plot twist à la K3 zoekt K3 toen Hanne, Jindra en Demi zogezegd naar huis werden gestuurd?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:33 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
We gaan dus nooit te horen krijgen wat er echt aan de hand was.
Denk dat die bootcamp gewoon echt laat minute ingelast was toen ze de backlash zagen van geen publiek op audities rechtstreeks naar liveshows. Hanne, Demi en Jindra deden het tenminste heel erg goed te doen in de bootcamp vergeleken met deze afgevallen kandidaten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:54 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het valt wel op dat twee van de drie die nu weg zijn gestuurd een golden ticket van Hanne en Marthe op zak hadden voor de studioshows. En die hebben ze nu nog niet eens bereikt. Hebben Hanne en Marthe dus hun woord gebroken? Of krijgen we nog een plot twist à la K3 zoekt K3 toen Hanne, Jindra en Demi zogezegd naar huis werden gestuurd?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:05 schreef Riparius het volgende:
[..]
Geef eens een linkje? Ik zie hier niks.
En: heb je K2 zoekt mee niet bekeken? Alle kandidaten moesten hun GSM inleveren en Hanne en Marthe hebben die door zitten kijken.
Ik gok/hoop dat ze niet letterlijk door foto's hebben zitten kijken, maar alleen de achtergrondafbeeldingen? En bij veel telefoons kan je een foto maken zonder te ontgrendelenquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:28 schreef Kerk het volgende:
[..]
Heb dat van K2 zoekt mee gemist maar waarom zouden Hanne en Marthe die uberhaupt door MOGEN kijken?
Even gekeken op mijn iPhone XS: als die niet is ontgrendeld (ook niet met de facescan) kan ik met die fotoknop rechtsonder idd een foto maken. Babette heeft volgens mij ook een iPhone. Dus idd dat kan wel…quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:45 schreef Melissa97 het volgende:
[..]
Ik gok/hoop dat ze niet letterlijk door foto's hebben zitten kijken, maar alleen de achtergrondafbeeldingen? En bij veel telefoons kan je een foto maken zonder te ontgrendelen
Dat kan ook het verschil tussen Engelstalig en Nederlandstalig zingen zijn, dat kan bij bepaalde stemmen best wel anders klinken. En dit is nog een relatief laag stukje van het liedje, ik heb het gevoel dat Amy vooral moeite heeft met de wat hogere stukken van liedjes.quote:Op maandag 18 oktober 2021 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
omdat ze sindsdien verbetert isquote:Op maandag 18 oktober 2021 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
Ja jakkes ik zag die ook net. Wat kan ze hockey-en hé?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:58 schreef Kerk het volgende:
Kato ook en haar video vind ik he-le-maal niets
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Ja jakkes ik zag die ook net. Wat kan ze hockey-en hé?
Haha dit merkte ik pas na jouw bericht op. Nee Kato gaat het niet worden gok ik zo.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:12 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja jakkes ik zag die ook net. Wat kan ze hockey-en hé?
quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:45 schreef Kerk het volgende:
[..]
Ik denk dat van de 5 Vlaamse kandidaten Amy en misschien Remi het verst kunnen komen.
Helaas heeft ze niet zo’n waar we puns op kunnen maken. Binnwnkort geen Karbonkel meer in K3 😭. Al vind ik het bij haar ook minder gepast om te doen aangezien ze zeegt vroeger gepest te zijn.quote:
Ja wauw, Giana gaat het niet meer worden. Ze ziet een angstig uit alsof iemand haar dwingt te dansen. Misschien kan ze het op tiktok wel een leuk dansje doen omdat ze zichzelf ziet in de frontcam maar hier ineens niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:45 schreef Kerk het volgende:
[..]
Haha dit merkte ik pas na jouw bericht op. Nee Kato gaat het niet worden gok ik zo.
Giana staat er inmiddels ook op! En van de Nederlandse kandidaten geen een…?
Giana mist echt uitstraling, ze komt heel onzeker over. Ik denk dat van de 5 Vlaamse kandidaten Amy en misschien Remi het verst kunnen komen.
Ik maak gifjes van Amy en Luca omdat ik hen het leukst vindt. Als het wordt gezien als pesten dan kan ik het beter niet meer doen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Helaas heeft ze niet zo’n waar we puns op kunnen maken. Binnwnkort geen Karbonkel meer in K3 😭. Al vind ik het bij haar ook minder gepast om te doen aangezien ze zeegt vroeger gepest te zijn.
Om 'spoilers te voorkomen' omdat het hier nog niet is uitgezonden. Alsof Nederlandse kijkers alleen de nederlandse insta's zienquote:Op maandag 18 oktober 2021 18:45 schreef Kerk het volgende:
[..]
En van de Nederlandse kandidaten geen een…?
Oh nee de gifjes zijn heel leuk. Ik moet er misschien zelf meer op letten dat ik Amy (en de andere kandidaten) niet te veel belachelijk maak.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ik maak gifjes van Amy en Luca omdat ik hen het leukst vindt. Als het wordt gezien als pesten dan kan ik het beter niet meer doen.
Alleen maar liefde voor Amy
Dit nummer is uit 1999 en het refrein lijkt inderdaad extreem veel op Doe Maar van K3, dat in 2000 is uitgebracht. Lijkt me dat Miguel weer een beetje heeft lopen jatten. Dat geldt voor veel K3-nummers, zowel oude als nieuwe. Het refrein van Zoo is bijvoorbeeld gewoon een kopie van Itsy bitsy teenie weenie yellow polkadot bikini. En Beter als je danst lijkt net iets teveel op Hoe het danst van Marco Borsato & Davina Michelle.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:01 schreef Maartel het volgende:
Is dit een K3 cover of waren de oudere K3 nummers covers zonder dat ik het wist?
Kan me er niets bij voorstellen, vind dat nieuwe nummer ook totaal niet gemaakt op een mannenstemquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:41 schreef Momo het volgende:
Denkt iemand hier dat ze toch voor een jongen gaan?
Nee, maar er zal sowieso 1 jongen in de finale komen om vervolgens van Julia te verliezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:41 schreef Momo het volgende:
Denkt iemand hier dat ze toch voor een jongen gaan?
Ik denk ook dat zij het was. Zo jammer. Ik kijk nu ook haar stukje terug van waterval. Ze lijken zo enthousiast juist, jammer dat zij juist helemaal in de stress schoot waardoor het tweede optreden ook fout ging. Ik gok als ze Pina Colada gewoon goed gedaan had ze het haar wel vergeven hadden. Hanne deed de tekst van 10.000 Luchtballonnen ook fout.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:29 schreef TeddyOliver het volgende:
Denk ook dat Jemaima die beruchte Pina Colada-persoon was waar Hanne het in interviews over had, lol. Echt jammer dat ze eruit ligt.
Dit heb ik even gemist geloof ik, wat was hiermee?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:29 schreef TeddyOliver het volgende:
Denk ook dat Jemaima die beruchte Pina Colada-persoon was waar Hanne het in interviews over had, lol. Echt jammer dat ze eruit ligt.
Hanne noemde een paar keer in wat interviews dat wie Pina Colada niet kent, naar huis mag:quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist geloof ik, wat was hiermee?
Ja inderdaad, die tweede keer tekst vergeten was vast net te veel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik gok als ze Pina Colada gewoon goed gedaan had ze het haar wel vergeven hadden. Hanne deed de tekst van 10.000 Luchtballonnen ook fout.
Op de insta live zong Amy net een minuut van Je hebt een vriend, dat klonk best goed eigenlijk. Zou ze dat nummer gaan zingen tijdens de studio shows ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:12 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die tweede keer tekst vergeten was vast net te veel.
Amy's stukje Waterval viel wel echt goed bij Team K3, dat kon je ook aan de blikken zien. Ik denk ook dat zij in de finale staat met Julia en Dirk als haar optredens gewoon goed gaan. Ik ben trouwens benieuwd hoe erg ze die optredens gaan nabewerken/gladtrekken, want dan wordt het verschil wel heel erg hoorbaar in de live finale lijkt me?
Luca gaat blijkbaar je hebt een vriend zingenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Op de insta live zong Amy net een minuut van Je hebt een vriend, dat klonk best goed eigenlijk. Zou ze dat nummer gaan zingen tijdens de studio shows ?
Ieh zijn echt net pyjama’squote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:09 schreef Sisiorange94 het volgende:
JBC heeft de collectie voor volwassenen online staan. De "jogger" (met sweater en broek) vind ik erg leuk maar die jurk ziet er toch niet uit...
De tracks die niet op Spotify staan zijn (voor zover ik weet):quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:05 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand toevallig een lijst van de niet-album tracks van K3?
Ik wil op Twitter binnenkort een verkiezing voor het ultieme K3 nummer starten maar wil dingen als de bonusdisc van het Ijsprinsesje niet over het hoofd zien.
Thanks!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:43 schreef Danawinter het volgende:
[..]
De tracks die niet op Spotify staan zijn (voor zover ik weet):
• De gordel is er weer (limited edition Alle Kleuren)
• Stapelgek (bonustrack Alle Kleuren)
• Ster aan de hemel (bonustrack Alle Kleuren)
• Ik sta je bij (bonustrack bij single Verliefd)
• Etiquetterap (K3 en Het IJsprinsesje)
• Meisje In De Spiegel (K3 en Het IJsprinsesje)
• Cake en Chocolade (K3 en Het IJsprinsesje)
• Betoverd (K3 en Het IJsprinsesje)
Also, ik weet niet of de je rerelease van Parels met Engelse en Afrikaanse teksten mee wil nemen, maar dat zijn deze:
• Heyah Mama (Engels)
• Yeke Yeke (Engels)
• We're Going Up (Engelse versie van Geen Tweede Keer)
• Give Me Love (Engelse versie van Wat Ik Wil)
• Perels (Afrikaanse vertaling van Parels)
• I Love You Baby (Engels)
• Boom Boom (Engels versie van Altijd Van Je Dromen)
• Proud To Be A Woman (Engelse versie van Zonder Jou)
• Heyah Mama (Afrikaans)
• Wat Ek Wil (Afrikaanse vertaling van Wat Ik Wil)
En dan mis je nog K3 kan het en K3 loves you😊quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:43 schreef Danawinter het volgende:
[..]
De tracks die niet op Spotify staan zijn (voor zover ik weet):
• De gordel is er weer (limited edition Alle Kleuren)
• Stapelgek (bonustrack Alle Kleuren)
• Ster aan de hemel (bonustrack Alle Kleuren)
• Ik sta je bij (bonustrack bij single Verliefd)
• Etiquetterap (K3 en Het IJsprinsesje)
• Meisje In De Spiegel (K3 en Het IJsprinsesje)
• Cake en Chocolade (K3 en Het IJsprinsesje)
• Betoverd (K3 en Het IJsprinsesje)
Also, ik weet niet of de je rerelease van Parels met Engelse en Afrikaanse teksten mee wil nemen, maar dat zijn deze:
• Heyah Mama (Engels)
• Yeke Yeke (Engels)
• We're Going Up (Engelse versie van Geen Tweede Keer)
• Give Me Love (Engelse versie van Wat Ik Wil)
• Perels (Afrikaanse vertaling van Parels)
• I Love You Baby (Engels)
• Boom Boom (Engels versie van Altijd Van Je Dromen)
• Proud To Be A Woman (Engelse versie van Zonder Jou)
• Heyah Mama (Afrikaans)
• Wat Ek Wil (Afrikaanse vertaling van Wat Ik Wil)
Mijn Amy droom is kapot nuquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:40 schreef Eightyone het volgende:
Waar ik bij Amy moeite mee heb, is dat ze er op haar Instagram bij staat als een voetbalvrouw-in-wording, of op z'n minst als een stereotype oppervlakkig Insta-meisje, en in de K3-programma's juist de daar gewenste onschuldige 'girl next door' uithangt. Het zijn geheel verschillende Amy's die in mijn hoofd niet echt één kunnen worden.
Als de 'echte' Amy dichter bij de Instagram-persoonlijkheid zit, vormt dat iig geen combinatie met de andere twee.
https://www.instagram.com/amy_courtens/
Same dit is ook beetje waar ik mee struggle met Amy. Zou er wel oke mee ziin als zij het wordt, betekend dat het volgende lid (als Marthe of Hanne de groep verlaten) een Nederlandse kan worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:41 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Mijn Amy droom is kapot nu![]()
Maar goed opgemerkt en verwoord. Ik ga vanaf nu stoppen met het pushen van Amy.
Patty had haar zo niet leuk gevonden 😭💀 remember Noa ahahhaaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:09 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me meer iemand voor een nieuwe versie voor Luv.
Ik krijg opnieuw extreme Klaasje-vibes bij Julia, ook wat betreft de styling:quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Nieuwe info en fotos over de eerste studio show van morgen’
Jakkes.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Ik krijg opnieuw extreme Klaasje-vibes bij Julia, ook wat betreft de styling:
Julia zingt Parels
[ afbeelding ]
Klaasje zingt Eeuwig en altijd
[ afbeelding ]
Het ligt er zó dik bovenop dat Julia het wordt..
Leuk om te zien dat de voltallige jury (inclusief mijn favoriet, de inmiddels hoogzwangere Natalia) ook weer meedoet. Omdat ze in de bootcamp aflevering alleen met vooraf opgenomen boodschappen op die TV waren te zien dacht ik even dat hun taak erop zat, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Nieuwe info en fotos over de eerste studio show van morgen’
Goede vondst, die foto's. Julia is hier wel iets minder bloot gekleed maar verder is de gelijkenis treffend. Klaasje 2.0. Ze kan in ieder geval net zo goed schelden als Klaasje, alleen is ze wel een vals blondje. Ik hoop nog steeds dat Babette terug wordt gehaald want ik ben het nog altijd hartgrondig oneens met de beslissing (van wie eigenlijk?) om haar naar huis te sturen. Ik zeg niet dat Babette het zou moeten worden, dat moeten Hanne en Marthe echt beslissen, maar ze had het - in tegenstelling tot enkele andere kandidaten die wel 'door' zijn - absoluut verdiend om nog eens te schitteren in de studioshows.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Ik krijg opnieuw extreme Klaasje-vibes bij Julia, ook wat betreft de styling:
Julia zingt Parels
[ afbeelding ]
Klaasje zingt Eeuwig en altijd
[ afbeelding ]
Het ligt er zó dik bovenop dat Julia het wordt..
Ben het helemaal met je eens dat Babette het had verdiend om op z'n minst door te gaan naar de studioshows. Zij werd er gewoon zonder duidelijke reden uitgegooid. Heel raar. Ik heb nog steeds de indruk dat er iets gebeurd is tijdens de bootcamp. Het probleem ligt niet bij de andere kandidaten, als we haar Instagrambericht over de bootcamp moeten geloven. Denk dat het probleem dan eerder zit bij de productie/regie/Studio 100/contract o.i.d.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:20 schreef Riparius het volgende:
[..]
Goede vondst, die foto's. Julia is hier wel iets minder bloot gekleed maar verder is de gelijkenis treffend. Klaasje 2.0. Ze kan in ieder geval net zo goed schelden als Klaasje, alleen is ze wel een vals blondje. Ik hoop nog steeds dat Babette terug wordt gehaald want ik ben het nog altijd hartgrondig oneens met de beslissing (van wie eigenlijk?) om haar naar huis te sturen. Ik zeg niet dat Babette het zou moeten worden, dat moeten Hanne en Marthe echt beslissen, maar ze had het - in tegenstelling tot enkele andere kandidaten die wel 'door' zijn - absoluut verdiend om nog eens te schitteren in de studioshows.
Ik vind het dapper van Chanel dat ze het durft te hebben over de oudere problematische K3 liedjes! Sommige liedjes zijn inderdaad niet goed verjaart…quote:
Celester lijkt ook wat te lang voor tussen Hanne en Marthe, net als Amy en twee van de drie jongens. Teveel lengteverschil is op het podium niet mooi.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:12 schreef Momo het volgende:
Ik zie Justine en Manou wel gaan ja, Chanel ook wel ondanks dat. Celester zijn ze juist wel fan van toch? Al vind ik haar eigenlijk er niet helemaal tussen passen. Kato of een van de jongens misschien?
18 jaar (tenzij ze inmiddels 19 geworden is). Die 23 jaar uit de bootcamp is een fout.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:14 schreef Momo het volgende:
Trouwens is Julia nou 18 of 23 jaar. Bij de auditie stond 18 jaar en bij de bootcamp 23 jaar. Nu zie ik online weer staan de 18-jarige Julia.
Ja, Marijse of Laura was beter geweest. Marijse was wellicht één van mijn favoriete kandidaten van alle audities bij elkaar. Haar "fouten" hadden ze er met wat begeleiding wel uit kunnen halen. Ze zong prima, deed het originele dansje erbij, zag er leuk gestyled uit, en had een schattige, maar niet té kinderlijke uitstraling. Wat mij betreft hebben ze een grove fout gemaakt. Sommige mensen vonden haar te jong ogen, maar ze droeg volgens mij ook amper make-up tijdens haar auditie. Met make-up en een glitterjurk is dat "probleem" opgelost.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:25 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik gok wel dat Chanel blijft tot het niet meer realistisch is, ze hebben gewoon een groot punt van diversity gemaakt en dan kunnen ze het gewoon niet meer maken om again voor alleen blonde meisjes te gaan en Remi. Tbh ze shoten zichzelf in de voet door al hun geld op Chanel te zetten, als Marijse of Laura (of any other poc die beter zong dan Chanel) in de bootcamp waren was er nog keuze. Nu hangt alles van haar af, zelfde met Nora vorig seizoen.
Als Julia eruit vliegt een van de weken, is dat zo erg? Er zijn 4 andere blondines.
Kato sowieso. Haar promo oogt ook enorm knullig, waarbij ik eerder denk dat gewoon niet de beste beelden zijn gebruikt om haar vooral niet te populair te maken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:32 schreef WatIkWil het volgende:
Wie gaan er volgens jullie vanavond uit?
Ik wilde eigenlijk nog een poll hierover maken, maar ik kan geloof ik geen poll maken waar je op meerdere opties kunt stemmen..
https://mega.nz/file/xzpC(...)2q4tCR8CMmY3fwEsY198quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
Een beetje een brutale vraag, maar heeft iemand misschien al een digitale versie van Dans Van De Farao?
Hij staat ook op Spotnetquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
Een beetje een brutale vraag, maar heeft iemand misschien al een digitale versie van Dans Van De Farao?
Justine wordt te weinig gehypet! Ik denk dat ze echt lachen wordt als ze eenmaal een beetje los komt samen met Hanne en Marthe. Ze zingt ook prettig en ze komt wel weg met een blonde kleurspoeling.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:46 schreef TeddyOliver het volgende:
Ik denk ook dat Kato, Manou en Celester er vanavond uitgaan. Ik zie Justine nog wel even blijven, ze heeft echt potentieel als ze betere steun gaat gebruiken om haar stem te verstevigen. De eerste promo's van het programma richtten zich trouwens op 'Wordt het een meisje... Of niet?' dus ze zullen de drie jongens er allemaal nog wel inhouden denk ik, voor spanningsredenen.
Ik denk het ook! Ze lijkt me wel een goeie keuze, iemand die niet na 4 jaar het zat is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Justine wordt te weinig gehypet! Ik denk dat ze echt lachen wordt als ze eenmaal een beetje los komt samen met Hanne en Marthe. Ze zingt ook prettig en ze komt wel weg met een blonde kleurspoeling.
Justine is echt (met Manou) degene waarvan ik elke keer denk 'wie is dat?' of 'oja die was er ook nog'quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Justine wordt te weinig gehypet! Ik denk dat ze echt lachen wordt als ze eenmaal een beetje los komt samen met Hanne en Marthe. Ze zingt ook prettig en ze komt wel weg met een blonde kleurspoeling.
Moet een probleem bij jou zijn, hier werkt het normaal.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:54 schreef Maartel het volgende:
Help mijn VTM Go Livestream staat op zwart??
Nu Amy op stoel 1, wie had dát gedacht?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind de optredens tot nu toe niet zo spetterend. Celester inderdaad op 1, was de beste tot nu toe.
EN IS REMI NU NET UIT DE KAST GEKOMEN ALS HETERO? What in the hell was deze nieuwe tekst?
Een hetero jongen in K3 gaat zo’n andere dynamiek geven, die ik eigenlijk niet fijn vind.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:34 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nu Amy op stoel 1, wie had dát gedacht?
En Remi uit de kast? Ik heb er nooit aan gewijfeld dat hij hetero was (maar eerlijk gezegd ook nooit echt bij stilgestaan). Maar wat maakt dat uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |