Patty had haar zo niet leuk gevonden 😭💀 remember Noa ahahhaaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:09 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me meer iemand voor een nieuwe versie voor Luv.
Ik krijg opnieuw extreme Klaasje-vibes bij Julia, ook wat betreft de styling:quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Nieuwe info en fotos over de eerste studio show van morgen’
Jakkes.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Ik krijg opnieuw extreme Klaasje-vibes bij Julia, ook wat betreft de styling:
Julia zingt Parels
[ afbeelding ]
Klaasje zingt Eeuwig en altijd
[ afbeelding ]
Het ligt er zó dik bovenop dat Julia het wordt..
Leuk om te zien dat de voltallige jury (inclusief mijn favoriet, de inmiddels hoogzwangere Natalia) ook weer meedoet. Omdat ze in de bootcamp aflevering alleen met vooraf opgenomen boodschappen op die TV waren te zien dacht ik even dat hun taak erop zat, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Nieuwe info en fotos over de eerste studio show van morgen’
Goede vondst, die foto's. Julia is hier wel iets minder bloot gekleed maar verder is de gelijkenis treffend. Klaasje 2.0. Ze kan in ieder geval net zo goed schelden als Klaasje, alleen is ze wel een vals blondje. Ik hoop nog steeds dat Babette terug wordt gehaald want ik ben het nog altijd hartgrondig oneens met de beslissing (van wie eigenlijk?) om haar naar huis te sturen. Ik zeg niet dat Babette het zou moeten worden, dat moeten Hanne en Marthe echt beslissen, maar ze had het - in tegenstelling tot enkele andere kandidaten die wel 'door' zijn - absoluut verdiend om nog eens te schitteren in de studioshows.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Ik krijg opnieuw extreme Klaasje-vibes bij Julia, ook wat betreft de styling:
Julia zingt Parels
[ afbeelding ]
Klaasje zingt Eeuwig en altijd
[ afbeelding ]
Het ligt er zó dik bovenop dat Julia het wordt..
Ben het helemaal met je eens dat Babette het had verdiend om op z'n minst door te gaan naar de studioshows. Zij werd er gewoon zonder duidelijke reden uitgegooid. Heel raar. Ik heb nog steeds de indruk dat er iets gebeurd is tijdens de bootcamp. Het probleem ligt niet bij de andere kandidaten, als we haar Instagrambericht over de bootcamp moeten geloven. Denk dat het probleem dan eerder zit bij de productie/regie/Studio 100/contract o.i.d.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:20 schreef Riparius het volgende:
[..]
Goede vondst, die foto's. Julia is hier wel iets minder bloot gekleed maar verder is de gelijkenis treffend. Klaasje 2.0. Ze kan in ieder geval net zo goed schelden als Klaasje, alleen is ze wel een vals blondje. Ik hoop nog steeds dat Babette terug wordt gehaald want ik ben het nog altijd hartgrondig oneens met de beslissing (van wie eigenlijk?) om haar naar huis te sturen. Ik zeg niet dat Babette het zou moeten worden, dat moeten Hanne en Marthe echt beslissen, maar ze had het - in tegenstelling tot enkele andere kandidaten die wel 'door' zijn - absoluut verdiend om nog eens te schitteren in de studioshows.
Ik vind het dapper van Chanel dat ze het durft te hebben over de oudere problematische K3 liedjes! Sommige liedjes zijn inderdaad niet goed verjaart…quote:
Celester lijkt ook wat te lang voor tussen Hanne en Marthe, net als Amy en twee van de drie jongens. Teveel lengteverschil is op het podium niet mooi.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:12 schreef Momo het volgende:
Ik zie Justine en Manou wel gaan ja, Chanel ook wel ondanks dat. Celester zijn ze juist wel fan van toch? Al vind ik haar eigenlijk er niet helemaal tussen passen. Kato of een van de jongens misschien?
18 jaar (tenzij ze inmiddels 19 geworden is). Die 23 jaar uit de bootcamp is een fout.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:14 schreef Momo het volgende:
Trouwens is Julia nou 18 of 23 jaar. Bij de auditie stond 18 jaar en bij de bootcamp 23 jaar. Nu zie ik online weer staan de 18-jarige Julia.
Ja, Marijse of Laura was beter geweest. Marijse was wellicht één van mijn favoriete kandidaten van alle audities bij elkaar. Haar "fouten" hadden ze er met wat begeleiding wel uit kunnen halen. Ze zong prima, deed het originele dansje erbij, zag er leuk gestyled uit, en had een schattige, maar niet té kinderlijke uitstraling. Wat mij betreft hebben ze een grove fout gemaakt. Sommige mensen vonden haar te jong ogen, maar ze droeg volgens mij ook amper make-up tijdens haar auditie. Met make-up en een glitterjurk is dat "probleem" opgelost.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:25 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik gok wel dat Chanel blijft tot het niet meer realistisch is, ze hebben gewoon een groot punt van diversity gemaakt en dan kunnen ze het gewoon niet meer maken om again voor alleen blonde meisjes te gaan en Remi. Tbh ze shoten zichzelf in de voet door al hun geld op Chanel te zetten, als Marijse of Laura (of any other poc die beter zong dan Chanel) in de bootcamp waren was er nog keuze. Nu hangt alles van haar af, zelfde met Nora vorig seizoen.
Als Julia eruit vliegt een van de weken, is dat zo erg? Er zijn 4 andere blondines.
Kato sowieso. Haar promo oogt ook enorm knullig, waarbij ik eerder denk dat gewoon niet de beste beelden zijn gebruikt om haar vooral niet te populair te maken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:32 schreef WatIkWil het volgende:
Wie gaan er volgens jullie vanavond uit?
Ik wilde eigenlijk nog een poll hierover maken, maar ik kan geloof ik geen poll maken waar je op meerdere opties kunt stemmen..
https://mega.nz/file/xzpC(...)2q4tCR8CMmY3fwEsY198quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
Een beetje een brutale vraag, maar heeft iemand misschien al een digitale versie van Dans Van De Farao?
Hij staat ook op Spotnetquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
Een beetje een brutale vraag, maar heeft iemand misschien al een digitale versie van Dans Van De Farao?
Justine wordt te weinig gehypet! Ik denk dat ze echt lachen wordt als ze eenmaal een beetje los komt samen met Hanne en Marthe. Ze zingt ook prettig en ze komt wel weg met een blonde kleurspoeling.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:46 schreef TeddyOliver het volgende:
Ik denk ook dat Kato, Manou en Celester er vanavond uitgaan. Ik zie Justine nog wel even blijven, ze heeft echt potentieel als ze betere steun gaat gebruiken om haar stem te verstevigen. De eerste promo's van het programma richtten zich trouwens op 'Wordt het een meisje... Of niet?' dus ze zullen de drie jongens er allemaal nog wel inhouden denk ik, voor spanningsredenen.
Ik denk het ook! Ze lijkt me wel een goeie keuze, iemand die niet na 4 jaar het zat is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Justine wordt te weinig gehypet! Ik denk dat ze echt lachen wordt als ze eenmaal een beetje los komt samen met Hanne en Marthe. Ze zingt ook prettig en ze komt wel weg met een blonde kleurspoeling.
Justine is echt (met Manou) degene waarvan ik elke keer denk 'wie is dat?' of 'oja die was er ook nog'quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Justine wordt te weinig gehypet! Ik denk dat ze echt lachen wordt als ze eenmaal een beetje los komt samen met Hanne en Marthe. Ze zingt ook prettig en ze komt wel weg met een blonde kleurspoeling.
Moet een probleem bij jou zijn, hier werkt het normaal.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:54 schreef Maartel het volgende:
Help mijn VTM Go Livestream staat op zwart??
Nu Amy op stoel 1, wie had dát gedacht?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind de optredens tot nu toe niet zo spetterend. Celester inderdaad op 1, was de beste tot nu toe.
EN IS REMI NU NET UIT DE KAST GEKOMEN ALS HETERO? What in the hell was deze nieuwe tekst?
Een hetero jongen in K3 gaat zo’n andere dynamiek geven, die ik eigenlijk niet fijn vind.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:34 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nu Amy op stoel 1, wie had dát gedacht?
En Remi uit de kast? Ik heb er nooit aan gewijfeld dat hij hetero was (maar eerlijk gezegd ook nooit echt bij stilgestaan). Maar wat maakt dat uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |