abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201796570
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:04 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe het trouwens gaat met de uitzending, Nederland loopt nu 3 uitzendingen achter op de Belg. De bootcamp die Nederland niet uitzendt is 1 aflevering... Hoeveel studioshow gaan er komen? Zendt Nederland die ook allemaal uit?
SBS faalt keihard bij deze editie van K2 zoekt K3. In 2009 ging dat wel even anders, toen liepen de uitzendingen (afgezien natuurlijk van de live finale) steeds één dag vóór op de uitzendingen in Vlaanderen. Ik begrijp ook niet hoe Studio 100 hier ooit mee akkoord is gegaan. SBS heeft tot op dit moment slechts 3 auditieafleveringen uitgezonden. De finale is voorzien voor zaterdag 27 november, en dat betekent dat er nog 6 vrijdagavonden beschikbaar zijn voor de 7 afleveringen die voorafgaan aan de finale. Dat past dus niet en wordt 'opgelost' door de bootcamp aflevering niet op TV uit te zenden maar na de vijfde auditieaflevering direct op kijk.nl te kwakken.

Ik weet trouwens ook nog altijd niet hoe VTM het precies gaat doen de komende weken. Er zijn namelijk nog 5 zaterdagavonden tussen nu en 27 november voor 4 studioshows en dat betekent mogelijk dat VTM zaterdag 20 november overslaat óf op die avond komt met een terugblik of een compilatie, of een special.

Ook interessant: in de TV gids van VTM is nu te lezen dat komende zaterdag 23 oktober de eerste liveshow wordt uitgezonden. Deze show begint ruim een half uur eerder, namelijk al om 19:55, en duurt ook een half uur langer, namelijk 2 uur zuivere speelduur (exclusief reclametijd). Zou het dan toch echt live zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 17-10-2021 17:20:17 ]
pi_201796896
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:04 schreef Riparius het volgende:

Ook interessant: in de TV gids van VTM is nu te lezen dat komende zaterdag 23 oktober de eerste liveshow wordt uitgezonden. Deze show begint ook ruim een half uur eerder, namelijk al om 19:55, en duurt ook een half uur langer, namelijk 2 uur zuivere speelduur (exclusief reclametijd). Zou het dan toch echt live zijn?
Ik denk het niet gezien deze informatie:

twitter
pi_201797036
Mijn twee centen over mijn 4 grootste kanshebbers:

Ik vond Amy het leukst tijdens de audities. Ik had toen alleen twijfels bij haar missverkiezing mimiek, maar daar had ik tijdens de bootcamp totaal geen last meer van. Op het podium was het grote verheid samen met Luca. Ik denk dat studio100 het beste voor haar kan gaan.

Julia lijkt de main-character te zijn in deze bootcamp, wat naar mijn verwachting de grootste indicator is voor de uiteindelijke winnaar zoals Hanne en Klaasje destijds ook waren. Kunnen ze best doen als ze op zoek zijn naar een Klaasje-kopie. Ik vind haar echter een beetje schel klinken, en dit soort overdreven acties slaan nergens op en geven mij foute Klaasje vibes. (geluid aan)

Diede is de andere kandidaat die alles heeft, naast Amy. Ik vrees enkel dat de zwartepietenshit niet meer goed te maken is.

Als outsider heb ik Justine die ik het ook zomaar zie kunnen worden. Prettige warme zangstem wat met zangles nog beter wordt, en erg naturel in de omgang en uitstraling wat Hanne en Marthe ook sterk hebben. De vraag is of Studio100 wil gaan voor iemand die opgaat in Hanne en Marthe, of dat ze een frisse boost willen die nieuw leven in K3 blaast zoals Josje dat deed.
Manou had ik in dezelfde categorie als Justine, maar de regie maakt haar zo onzichtbaar mogelijk.

Met Babette was iets aan de hand waarom dit zo is gelopen, ik hoop dat we het verhaal achteraf nog krijgen.

Alle andere kandidaten acht ik kansloos vanwege onzichtbaarheid of negatief in beeld gebracht door de regie, het niet hebben van een "brooddozenhoofd", of niet interessant genoeg op het podium.
pi_201797648
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Ik denk het niet gezien deze informatie:

[ twitter ]
Dank voor deze info. De vier studioshows zijn dus niet (echt) live maar worden wel pas enkele dagen vóór de uitzending opgenomen. Dit bevestigt in zekere zin dat VTM de vier studioshows de komende vier zaterdagen gaat uitzenden. De bootcamp die we gisteren te zien kregen was al zo'n twee maanden geleden opgenomen, want de 15 overgebleven kandidaten werden ontvangen in het Kursaal in Oostende in het weekend dat de K3 Dromen show daar liep, en dat was van 13 t/m 15 augustus. De kandidaten die komende zaterdag aantreden in de eerste van de vier studioshows hebben dus zo'n twee maanden de tijd gehad om te worden klaargestoomd. Ik ben benieuwd of daar veel van te merken zal zijn.
pi_201797768
Babette heeft net op Instagram het volgende gepost:

- een foto/screen van de bootcamp waarop Hanne en Marthe een telefoon vasthouden
- een selfie van Hanne en Marthe die al weken op Babette haar telefoon staat (met een opmerking dat zij niet hele goede beveiliging heeft)

Anders gezegd hebben Hanne en Marthe met Babette’s telefoon gespeeld?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2021 18:29:54 ]
pi_201797987
quote:
De kandidaten die komende zaterdag aantreden in de eerste van de vier studioshows hebben dus zo'n twee maanden de tijd gehad om te worden klaargestoomd. Ik ben benieuwd of daar veel van te merken zal zijn.
Bidden dat het enige wat Chanel gedaan heeft de afgelopen 2 maanden is zangles-zangles-zangles 🥵
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201798049
Dit staat wel een beetje haaks op hoe ze in de uitzending zei dat ze zich alleen voelde tijdens het bootcamp etc?

https://www.instagram.com/p/CVIJIRgIy9z/
pi_201798224
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:29 schreef Kerk het volgende:
Babette heeft net op Instagram het volgende gepost:

- een foto/screen van de bootcamp waarop Hanne en Marthe een telefoon vasthouden
- een selfie van Hanne en Marthe die al weken op Babette haar telefoon staat (met een opmerking dat zij niet hele goede beveiliging heeft)

Anders gezegd hebben Hanne en Marthe met Babette’s telefoon gespeeld?
Geef eens een linkje? Ik zie hier niks.

En: heb je K2 zoekt mee niet bekeken? Alle kandidaten moesten hun GSM inleveren en Hanne en Marthe hebben die door zitten kijken.
pi_201798491
Jammer dat Jemaima weg is, maar meerdere keer je tekst vergeten is ook niet echt goed. Ik snap wel dat ze haar dus niet per se met een gerust hart naar de studioshows sturen. Aan de andere kant, de bootcamp was erg kort, dus er werd twee keer verwacht dat iedereen hun teksten in een paar uur leerde (waarvan er bij de tweede keer ook gevraagd werd om evt een paar uur slaap in te leveren, terwijl dat ook weer een negatief effect heeft op je geheugen).
Elise en Babette weg snap ik dan weer minder van, die had ik toch wel liever een kans zien hebben dan een Amy of Chanel. Ik vind ook dat we weinig argumentatie van K2/de jury te zien krijgen. Ik had gehoopt dat dat iets meer in K2 Zoekt Mee zou zitten, maar niet echt. Diede en Giana werken behoorlijk op m'n zenuwen, maar die zullen er beiden nog wel even in blijven. Op dit moment ben ik het meest voor Julia en Manou.

Ik ben wel benieuwd wat ze in de studioshows gaan doen. Ik vond de bootcamp wel erg lijken op die van K3 Zoekt K3 - een eerste zangopdracht waar drie wild cards te krijgen waren, een avondje koken met kinderen waarna een vierde wild card uitgedeeld werd, en de laatste zangopdracht waarbij de live/studio show kandidaten gekozen werden. Het voornaamste verschil was dat het deze keer twee keer zo kort was in real time en uitzendtijd, dus er was nog minder tijd voor workshops. Ik hoop dat de studioshows toch wat meer te bieden hebben dan alleen een paar groepsoptredens en wat solo's, maar ik denk van niet.
pi_201798593
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:52 schreef Maartel het volgende:
Dit staat wel een beetje haaks op hoe ze in de uitzending zei dat ze zich alleen voelde tijdens het bootcamp etc?

https://www.instagram.com/p/CVIJIRgIy9z/
We gaan dus nooit te horen krijgen wat er echt aan de hand was.
pi_201798911
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 19:33 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
We gaan dus nooit te horen krijgen wat er echt aan de hand was.
Dat weet ik niet. Het valt wel op dat twee van de drie die nu weg zijn gestuurd een golden ticket van Hanne en Marthe op zak hadden voor de studioshows. En die hebben ze nu nog niet eens bereikt. Hebben Hanne en Marthe dus hun woord gebroken? Of krijgen we nog een plot twist à la K3 zoekt K3 toen Hanne, Jindra en Demi zogezegd naar huis werden gestuurd?
pi_201799127
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 19:54 schreef Riparius het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Het valt wel op dat twee van de drie die nu weg zijn gestuurd een golden ticket van Hanne en Marthe op zak hadden voor de studioshows. En die hebben ze nu nog niet eens bereikt. Hebben Hanne en Marthe dus hun woord gebroken? Of krijgen we nog een plot twist à la K3 zoekt K3 toen Hanne, Jindra en Demi zogezegd naar huis werden gestuurd?
Denk dat die bootcamp gewoon echt laat minute ingelast was toen ze de backlash zagen van geen publiek op audities rechtstreeks naar liveshows. Hanne, Demi en Jindra deden het tenminste heel erg goed te doen in de bootcamp vergeleken met deze afgevallen kandidaten.
pi_201799317
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 19:05 schreef Riparius het volgende:

[..]
Geef eens een linkje? Ik zie hier niks.

En: heb je K2 zoekt mee niet bekeken? Alle kandidaten moesten hun GSM inleveren en Hanne en Marthe hebben die door zitten kijken.

Heb dat van K2 zoekt mee gemist maar waarom zouden Hanne en Marthe die uberhaupt door MOGEN kijken?
pi_201799691
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:28 schreef Kerk het volgende:

[..]

Heb dat van K2 zoekt mee gemist maar waarom zouden Hanne en Marthe die uberhaupt door MOGEN kijken?
Ik gok/hoop dat ze niet letterlijk door foto's hebben zitten kijken, maar alleen de achtergrondafbeeldingen? En bij veel telefoons kan je een foto maken zonder te ontgrendelen
pi_201799886
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:45 schreef Melissa97 het volgende:

[..]
Ik gok/hoop dat ze niet letterlijk door foto's hebben zitten kijken, maar alleen de achtergrondafbeeldingen? En bij veel telefoons kan je een foto maken zonder te ontgrendelen
Even gekeken op mijn iPhone XS: als die niet is ontgrendeld (ook niet met de facescan) kan ik met die fotoknop rechtsonder idd een foto maken. Babette heeft volgens mij ook een iPhone. Dus idd dat kan wel…

Desalniettemin nog steeds raar dat ze dit hebben gedaan
pi_201800296
quote:
AIAIAIAIAIAAIAIAI
pi_201802277
twitter
Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
pi_201804177
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
Dat kan ook het verschil tussen Engelstalig en Nederlandstalig zingen zijn, dat kan bij bepaalde stemmen best wel anders klinken. En dit is nog een relatief laag stukje van het liedje, ik heb het gevoel dat Amy vooral moeite heeft met de wat hogere stukken van liedjes.
pi_201804414
Zo denderend vind ik dat fragment ook niet klinken eigenlijk
pi_201806437
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
omdat ze sindsdien verbetert is
pi_201806828
De indivuele promo's voor de eerste studioshow staat bij paar (Vlaamse) kandidaten al op socialmedia. Bij Remi, Amy en Justine.

Ik snap wel waarom Justine zo weinig in die gezamelijke promo te zien was. She just isnt bringing it like the other girls. 💀Amy deed het heel leuk maar die autotune hahaha. En Remi is gewoon Remi…

Wel oneerlijk dat de Nederlandse kandidaten dus pas na 29 oktober mogen posten over de liveshow maar zie dan wel voor me dat sommige er dan al uit zullen liggen… (Rip Chanel)
pi_201807020
Kato ook en haar video vind ik he-le-maal niets
pi_201807093
Nee ik vond Kato leuk bij de acteeropdracht en wel lekker vrolijk en naturel overkomen maar ik geloof er in dit geval bijna niks van dat dit haar beste takes waren
pi_201807171
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:58 schreef Kerk het volgende:
Kato ook en haar video vind ik he-le-maal niets
Ja jakkes ik zag die ook net. Wat kan ze hockey-en hé?
pi_201807224
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[ Bericht 30% gewijzigd door Banaanhangwagen op 18-10-2021 15:41:39 ]
pi_201807553
Ik heb de gifjes wel gemist 😭
pi_201809026
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:12 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Haha dit merkte ik pas na jouw bericht op. Nee Kato gaat het niet worden gok ik zo.

Giana staat er inmiddels ook op! En van de Nederlandse kandidaten geen een…?

Giana mist echt uitstraling, ze komt heel onzeker over. Ik denk dat van de 5 Vlaamse kandidaten Amy en misschien Remi het verst kunnen komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2021 18:46:36 ]
pi_201809071
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:45 schreef Kerk het volgende:

[..]
Ik denk dat van de 5 Vlaamse kandidaten Amy en misschien Remi het verst kunnen komen.
pi_201809168
quote:
Helaas heeft ze niet zo’n waar we puns op kunnen maken. Binnwnkort geen Karbonkel meer in K3 😭. Al vind ik het bij haar ook minder gepast om te doen aangezien ze zeegt vroeger gepest te zijn.
pi_201809201
quote:

[..]
Haha dit merkte ik pas na jouw bericht op. Nee Kato gaat het niet worden gok ik zo.

Giana staat er inmiddels ook op! En van de Nederlandse kandidaten geen een…?

Giana mist echt uitstraling, ze komt heel onzeker over. Ik denk dat van de 5 Vlaamse kandidaten Amy en misschien Remi het verst kunnen komen.
Ja wauw, Giana gaat het niet meer worden. Ze ziet een angstig uit alsof iemand haar dwingt te dansen. Misschien kan ze het op tiktok wel een leuk dansje doen omdat ze zichzelf ziet in de frontcam maar hier ineens niet.

De Nederlandse kandidaten mogen het pas posten na 29 oktober als de laatste auditie rond/bootcamp op tv is geweest.
pi_201810706
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 19:01 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Helaas heeft ze niet zo’n waar we puns op kunnen maken. Binnwnkort geen Karbonkel meer in K3 😭. Al vind ik het bij haar ook minder gepast om te doen aangezien ze zeegt vroeger gepest te zijn.
Ik maak gifjes van Amy en Luca omdat ik hen het leukst vindt. Als het wordt gezien als pesten dan kan ik het beter niet meer doen.
Alleen maar liefde voor Amy O+
pi_201810957
quote:

[..]
En van de Nederlandse kandidaten geen een…?
Om 'spoilers te voorkomen' omdat het hier nog niet is uitgezonden. Alsof Nederlandse kijkers alleen de nederlandse insta's zien :')
pi_201811210
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Ik maak gifjes van Amy en Luca omdat ik hen het leukst vindt. Als het wordt gezien als pesten dan kan ik het beter niet meer doen.
Alleen maar liefde voor Amy O+
Oh nee de gifjes zijn heel leuk. Ik moet er misschien zelf meer op letten dat ik Amy (en de andere kandidaten) niet te veel belachelijk maak.

[ Bericht 1% gewijzigd door Poedelpoes op 19-10-2021 02:28:51 ]
pi_201816256
Is dit een K3 cover of waren de oudere K3 nummers covers zonder dat ik het wist?
pi_201817986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 12:01 schreef Maartel het volgende:
Is dit een K3 cover of waren de oudere K3 nummers covers zonder dat ik het wist?
Dit nummer is uit 1999 en het refrein lijkt inderdaad extreem veel op Doe Maar van K3, dat in 2000 is uitgebracht. Lijkt me dat Miguel weer een beetje heeft lopen jatten. Dat geldt voor veel K3-nummers, zowel oude als nieuwe. Het refrein van Zoo is bijvoorbeeld gewoon een kopie van Itsy bitsy teenie weenie yellow polkadot bikini. En Beter als je danst lijkt net iets teveel op Hoe het danst van Marco Borsato & Davina Michelle.

Ik kende deze trouwens nog niet, bedankt voor het delen. Vind het altijd wel leuk om dit soort overeenkomsten te spotten.
pi_201818050
Het is weer tijd voor de wekelijkse poll.

POLL

Ik stem Julia.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:41:25 #138
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201818686
Denkt iemand hier dat ze toch voor een jongen gaan?
pi_201819039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:41 schreef Momo het volgende:
Kan me er niets bij voorstellen, vind dat nieuwe nummer ook totaal niet gemaakt op een mannenstem
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:08:40 #140
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201819584
Ook sommige van die meisjes (inclusief Diede, die in principe goed kan zingen) halen de hoge noten amper.
pi_201819817
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:41 schreef Momo het volgende:
Nee, maar er zal sowieso 1 jongen in de finale komen om vervolgens van Julia te verliezen.
pi_201820276
Hoi! Hier weer een stiekeme meelezer die zich voor het eerst mengt in het gesprek. Trouwe volger van de KzK zoektochten :)

Ik vond de bootcamp vermakelijk maar ergens ook erg chaotisch/stressvol om naar te kijken. De opzet was leuk en Waterval klinkt echt lekker, maar die laatste dag ging het zo snel allemaal. En er was duidelijk meer aan de hand met Babette en haar eliminatie. Hanne en Marthe leken eerst echt fan van haar (en van Elise ook). Ben echt benieuwd wat die nare dingen waren die ze heeft meegemaakt.

Denk ook dat Jemaima die beruchte Pina Colada-persoon was waar Hanne het in interviews over had, lol. Echt jammer dat ze eruit ligt.
pi_201821207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 18:29 schreef TeddyOliver het volgende:
Denk ook dat Jemaima die beruchte Pina Colada-persoon was waar Hanne het in interviews over had, lol. Echt jammer dat ze eruit ligt.
Ik denk ook dat zij het was. Zo jammer. Ik kijk nu ook haar stukje terug van waterval. Ze lijken zo enthousiast juist, jammer dat zij juist helemaal in de stress schoot waardoor het tweede optreden ook fout ging. Ik gok als ze Pina Colada gewoon goed gedaan had ze het haar wel vergeven hadden. Hanne deed de tekst van 10.000 Luchtballonnen ook fout.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:28:05 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201823473
https://www.instagram.com/lj.diez/live/

Luca is nu live met Julia, Dirk, Remi, Giana etc.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:43:50 #145
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_201823852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 18:29 schreef TeddyOliver het volgende:

Dit heb ik even gemist geloof ik, wat was hiermee? :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_201824079
Dit sto
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:43 schreef Meke het volgende:

[..]
Dit heb ik even gemist geloof ik, wat was hiermee? :o
Hanne noemde een paar keer in wat interviews dat wie Pina Colada niet kent, naar huis mag:

"Om een K3’tje te kunnen worden moet je goed voorbereid zijn. Want het draait om meer dan alleen goed kunnen zingen en dansen. “Als je niet weet dat ‘Pina Colada’ een van onze zomersingles is en hoe die klinkt, dan zoek je dat op voorhand op. Dat hebben wij ook gedaan toen wij deelnamen aan ‘K3 zoekt K3’”, vertelt Hanne in Dag Allemaal."

https://www.msn.com/nl-be(...)r-AAP2tEK?li=BBqj0iY
pi_201824424
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:39 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik gok als ze Pina Colada gewoon goed gedaan had ze het haar wel vergeven hadden. Hanne deed de tekst van 10.000 Luchtballonnen ook fout.
Ja inderdaad, die tweede keer tekst vergeten was vast net te veel.

Amy's stukje Waterval viel wel echt goed bij Team K3, dat kon je ook aan de blikken zien. Ik denk ook dat zij in de finale staat met Julia en Dirk als haar optredens gewoon goed gaan. Ik ben trouwens benieuwd hoe erg ze die optredens gaan nabewerken/gladtrekken, want dan wordt het verschil wel heel erg hoorbaar in de live finale lijkt me?
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:14:29 #148
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201824490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:12 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Ja inderdaad, die tweede keer tekst vergeten was vast net te veel.

Amy's stukje Waterval viel wel echt goed bij Team K3, dat kon je ook aan de blikken zien. Ik denk ook dat zij in de finale staat met Julia en Dirk als haar optredens gewoon goed gaan. Ik ben trouwens benieuwd hoe erg ze die optredens gaan nabewerken/gladtrekken, want dan wordt het verschil wel heel erg hoorbaar in de live finale lijkt me?
Op de insta live zong Amy net een minuut van Je hebt een vriend, dat klonk best goed eigenlijk. Zou ze dat nummer gaan zingen tijdens de studio shows ? :P
pi_201825453
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Op de insta live zong Amy net een minuut van Je hebt een vriend, dat klonk best goed eigenlijk. Zou ze dat nummer gaan zingen tijdens de studio shows ? :P
Luca gaat blijkbaar je hebt een vriend zingen
pi_201828624
JBC heeft de collectie voor volwassenen online staan. De "jogger" (met sweater en broek) vind ik erg leuk maar die jurk ziet er toch niet uit...
pi_201829439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:09 schreef Sisiorange94 het volgende:
JBC heeft de collectie voor volwassenen online staan. De "jogger" (met sweater en broek) vind ik erg leuk maar die jurk ziet er toch niet uit...
Ieh zijn echt net pyjama’s
  woensdag 20 oktober 2021 @ 11:40:39 #152
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201829587
Waar ik bij Amy moeite mee heb, is dat ze er op haar Instagram bij staat als een voetbalvrouw-in-wording, of op z'n minst als een stereotype oppervlakkig Insta-meisje, en in de K3-programma's juist de daar gewenste onschuldige 'girl next door' uithangt. Het zijn geheel verschillende Amy's die in mijn hoofd niet echt één kunnen worden.

Als de 'echte' Amy dichter bij de Instagram-persoonlijkheid zit, vormt dat iig geen combinatie met de andere twee.

https://www.instagram.com/amy_courtens/

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 20-10-2021 14:38:41 ]
pi_201829869
Heeft iemand toevallig een lijst van de niet-album tracks van K3?
Ik wil op Twitter binnenkort een verkiezing voor het ultieme K3 nummer starten maar wil dingen als de bonusdisc van het Ijsprinsesje niet over het hoofd zien.
pi_201832829
twitter

Ik loop nog even door de shortlist heen om te zorgen dat die compleet is, maar hier gaan de komende dagen heeel veel polletjes komen in een afvalrace op zoek naar de ultieme K3 Top 40.

Playlist/huidige shortlist
pi_201833957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:05 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand toevallig een lijst van de niet-album tracks van K3?
Ik wil op Twitter binnenkort een verkiezing voor het ultieme K3 nummer starten maar wil dingen als de bonusdisc van het Ijsprinsesje niet over het hoofd zien.
De tracks die niet op Spotify staan zijn (voor zover ik weet):
• De gordel is er weer (limited edition Alle Kleuren)
• Stapelgek (bonustrack Alle Kleuren)
• Ster aan de hemel (bonustrack Alle Kleuren)
• Ik sta je bij (bonustrack bij single Verliefd)
• Etiquetterap (K3 en Het IJsprinsesje)
• Meisje In De Spiegel (K3 en Het IJsprinsesje)
• Cake en Chocolade (K3 en Het IJsprinsesje)
• Betoverd (K3 en Het IJsprinsesje)

Also, ik weet niet of de je rerelease van Parels met Engelse en Afrikaanse teksten mee wil nemen, maar dat zijn deze:
• Heyah Mama (Engels)
• Yeke Yeke (Engels)
• We're Going Up (Engelse versie van Geen Tweede Keer)
• Give Me Love (Engelse versie van Wat Ik Wil)
• Perels (Afrikaanse vertaling van Parels)
• I Love You Baby (Engels)
• Boom Boom (Engels versie van Altijd Van Je Dromen)
• Proud To Be A Woman (Engelse versie van Zonder Jou)
• Heyah Mama (Afrikaans)
• Wat Ek Wil (Afrikaanse vertaling van Wat Ik Wil)
pi_201834042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:43 schreef Danawinter het volgende:

[..]

Also, ik weet niet of de je rerelease van Parels met Engelse en Afrikaanse teksten mee wil nemen, maar dat zijn deze:
• Heyah Mama (Engels)
• Yeke Yeke (Engels)
• Heyah Mama (Afrikaans)
Thanks!
Die engelse versies laat ik maar voor wat ze zijn, heb ik ook gedaan met de 2e versie van Willem-Alexander, de #samenk3 versie van Luchtballonnen en de musical versies van Toveren/Biggetjes. Deels om verwarring te voorkomen van casual stemmers die puur stemmen op een titel die ze kennen, maar t zijn ergens ook dezelfde nummers natuurlijk (net als dat ik ook geen onderscheid ga maken in de 1.0/2.0/3.0 opnames)
pi_201841176
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:43 schreef Danawinter het volgende:

[..]

• Heyah Mama (Engels)
• Yeke Yeke (Engels)
• Heyah Mama (Afrikaans)
En dan mis je nog K3 kan het en K3 loves you😊
pi_201842995
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:40 schreef Eightyone het volgende:
Waar ik bij Amy moeite mee heb, is dat ze er op haar Instagram bij staat als een voetbalvrouw-in-wording, of op z'n minst als een stereotype oppervlakkig Insta-meisje, en in de K3-programma's juist de daar gewenste onschuldige 'girl next door' uithangt. Het zijn geheel verschillende Amy's die in mijn hoofd niet echt één kunnen worden.

Als de 'echte' Amy dichter bij de Instagram-persoonlijkheid zit, vormt dat iig geen combinatie met de andere twee.

https://www.instagram.com/amy_courtens/

Mijn Amy droom is kapot nu :'(
Maar goed opgemerkt en verwoord. Ik ga vanaf nu stoppen met het pushen van Amy.
pi_201843672
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:41 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Mijn Amy droom is kapot nu :'(
Maar goed opgemerkt en verwoord. Ik ga vanaf nu stoppen met het pushen van Amy.
Same dit is ook beetje waar ik mee struggle met Amy. Zou er wel oke mee ziin als zij het wordt, betekend dat het volgende lid (als Marthe of Hanne de groep verlaten) een Nederlandse kan worden.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:09:49 #160
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201843787
Hopelijk zijn Gert & co tijdens het traject ook een beetje wakker. En worden ze niet al te erg verblind door die popperige, giebelige voordracht en lange benen.

Tja, ze heeft haar uiterlijk mee (als ik de overdosis zonnebank/bruiningscrème wegdenk) en dat zal haar vast veel gebracht hebben in het leven, maar voor deze baan zitten er veel geschiktere mensen in het traject. Het lijkt me meer iemand voor een nieuwe versie voor Luv.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 21-10-2021 11:17:03 ]
pi_201844934
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:09 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me meer iemand voor een nieuwe versie voor Luv.
Patty had haar zo niet leuk gevonden 😭💀 remember Noa ahahhaa
pi_201862135
pi_201863148
quote:
Ik krijg opnieuw extreme Klaasje-vibes bij Julia, ook wat betreft de styling:

Julia zingt Parels

Klaasje zingt Eeuwig en altijd

Het ligt er zó dik bovenop dat Julia het wordt..
pi_201863213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef WatIkWil het volgende:

[..]

Julia zingt Parels

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jakkes.
pi_201864185
quote:
Leuk om te zien dat de voltallige jury (inclusief mijn favoriet, de inmiddels hoogzwangere Natalia) ook weer meedoet. Omdat ze in de bootcamp aflevering alleen met vooraf opgenomen boodschappen op die TV waren te zien dacht ik even dat hun taak erop zat, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
pi_201864416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:46 schreef WatIkWil het volgende:

[..]

Julia zingt Parels

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goede vondst, die foto's. Julia is hier wel iets minder bloot gekleed maar verder is de gelijkenis treffend. Klaasje 2.0. Ze kan in ieder geval net zo goed schelden als Klaasje, alleen is ze wel een vals blondje. Ik hoop nog steeds dat Babette terug wordt gehaald want ik ben het nog altijd hartgrondig oneens met de beslissing (van wie eigenlijk?) om haar naar huis te sturen. Ik zeg niet dat Babette het zou moeten worden, dat moeten Hanne en Marthe echt beslissen, maar ze had het - in tegenstelling tot enkele andere kandidaten die wel 'door' zijn - absoluut verdiend om nog eens te schitteren in de studioshows.
pi_201865193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:20 schreef Riparius het volgende:

[..]
Goede vondst, die foto's. Julia is hier wel iets minder bloot gekleed maar verder is de gelijkenis treffend. Klaasje 2.0. Ze kan in ieder geval net zo goed schelden als Klaasje, alleen is ze wel een vals blondje. Ik hoop nog steeds dat Babette terug wordt gehaald want ik ben het nog altijd hartgrondig oneens met de beslissing (van wie eigenlijk?) om haar naar huis te sturen. Ik zeg niet dat Babette het zou moeten worden, dat moeten Hanne en Marthe echt beslissen, maar ze had het - in tegenstelling tot enkele andere kandidaten die wel 'door' zijn - absoluut verdiend om nog eens te schitteren in de studioshows.
Ben het helemaal met je eens dat Babette het had verdiend om op z'n minst door te gaan naar de studioshows. Zij werd er gewoon zonder duidelijke reden uitgegooid. Heel raar. Ik heb nog steeds de indruk dat er iets gebeurd is tijdens de bootcamp. Het probleem ligt niet bij de andere kandidaten, als we haar Instagrambericht over de bootcamp moeten geloven. Denk dat het probleem dan eerder zit bij de productie/regie/Studio 100/contract o.i.d.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:10:53 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201867492
quote:
Ik vind het dapper van Chanel dat ze het durft te hebben over de oudere problematische K3 liedjes! Sommige liedjes zijn inderdaad niet goed verjaart…
pi_201871160
Wie gaan er volgens jullie vanavond uit?

Ik wilde eigenlijk nog een poll hierover maken, maar ik kan geloof ik geen poll maken waar je op meerdere opties kunt stemmen..
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:01:56 #172
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201871380
Gokje: Manou (valt niet zo op), Justine (gebrek aan ervaring), Celester (zingt goed, maar oogt veel te hard voor in een kindergroepje).

Dat Giana een 'nervous breakdown' krijgt, en het daardoor stopt, is ook nog een optie. Toch hoop ik dat ze nog even blijft. Ze zingt goed en heeft een karakteristiek hoofd.

Chanel hoort er eigenlijk uit te gaan, maar wordt er door manipulatie in gehouden omdat de getinte kijker anders in opstand komt. :+
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:12:57 #173
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201871490
Ik zie Justine en Manou wel gaan ja, Chanel ook wel ondanks dat. Celester zijn ze juist wel fan van toch? Al vind ik haar eigenlijk er niet helemaal tussen passen. Kato of een van de jongens misschien?
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:14:01 #174
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201871496
Trouwens is Julia nou 18 of 23 jaar. Bij de auditie stond 18 jaar en bij de bootcamp 23 jaar. Nu zie ik online weer staan de 18-jarige Julia.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:17:12 #175
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201871521
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:12 schreef Momo het volgende:
Ik zie Justine en Manou wel gaan ja, Chanel ook wel ondanks dat. Celester zijn ze juist wel fan van toch? Al vind ik haar eigenlijk er niet helemaal tussen passen. Kato of een van de jongens misschien?
Celester lijkt ook wat te lang voor tussen Hanne en Marthe, net als Amy en twee van de drie jongens. Teveel lengteverschil is op het podium niet mooi.

Wat in die studioshows gaat missen is het combineren van Hanne en Marthe met de diverse kandidaten. Je moet nu maar een beetje fantaseren of het een match zal zijn. Giana tikt veel van de K3-boxjes af, maar als mens?

Hier staan ze trouwens alle twaalf, met de promofoto erbij:

https://www.nxtpop.be/fil(...)ows-van-k2-zoekt-k3/

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 23-10-2021 12:22:42 ]
pi_201871572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:14 schreef Momo het volgende:
Trouwens is Julia nou 18 of 23 jaar. Bij de auditie stond 18 jaar en bij de bootcamp 23 jaar. Nu zie ik online weer staan de 18-jarige Julia.
18 jaar (tenzij ze inmiddels 19 geworden is). Die 23 jaar uit de bootcamp is een fout.
pi_201871591
Manou, Kato en Celester zitten wel in de gevarenzone, denk ik.

Kato heeft afgelopen week al ergens in de krant gezegd dat ze de kans klein acht dat ze het wordt en dat ze sowieso een plan B heeft (haar huidige baan). Denk dat zij niet heel ver komt in de wedstrijd.

Ik heb het gevoel dat ze Justine vanavond nog niet zullen laten gaan. Misschien zeggen ze dan zo heel cliché: je krijgt nog even de kans je te verbeteren en anders lig je eruit.

Ergens denk ik ook dat Giana één van de afvallers zal zijn en dat ze die dan met een golden ticket weer opvissen. Haar previewfoto ziet er echt helemaal niet veelbelovend uit aangezien ze naast haar oma nóg kinderlijker lijkt.

Verder ziet de previewfoto van Celester er ziet niet echt K3 uit. Als je haar zo ziet staan dan zou je eerder denken dat ze een vroeg nummer van Britney staat te zingen ofzo.
pi_201872016
Ik gok dat er een jongen en een meisje eruit zullen gaan zodat het eerlijk lijkt. Denk ook dat het Giana zal zijn of een van de grijze muisjes (Manou, Justine). Sowieso blijft er wel 1 jongen over tot de finale.

[ Bericht 33% gewijzigd door Poedelpoes op 23-10-2021 13:21:20 ]
pi_201872103
Ik gok wel dat Chanel blijft tot het niet meer realistisch is, ze hebben gewoon een groot punt van diversity gemaakt en dan kunnen ze het gewoon niet meer maken om again voor alleen blonde meisjes te gaan en Remi. Tbh ze shoten zichzelf in de voet door al hun geld op Chanel te zetten, als Marijse of Laura (of any other poc die beter zong dan Chanel) in de bootcamp waren was er nog keuze. Nu hangt alles van haar af, zelfde met Nora vorig seizoen.

Als Julia eruit vliegt een van de weken, is dat zo erg? Er zijn 4 andere blondines.
pi_201872190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:25 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik gok wel dat Chanel blijft tot het niet meer realistisch is, ze hebben gewoon een groot punt van diversity gemaakt en dan kunnen ze het gewoon niet meer maken om again voor alleen blonde meisjes te gaan en Remi. Tbh ze shoten zichzelf in de voet door al hun geld op Chanel te zetten, als Marijse of Laura (of any other poc die beter zong dan Chanel) in de bootcamp waren was er nog keuze. Nu hangt alles van haar af, zelfde met Nora vorig seizoen.

Als Julia eruit vliegt een van de weken, is dat zo erg? Er zijn 4 andere blondines.
Ja, Marijse of Laura was beter geweest. Marijse was wellicht één van mijn favoriete kandidaten van alle audities bij elkaar. Haar "fouten" hadden ze er met wat begeleiding wel uit kunnen halen. Ze zong prima, deed het originele dansje erbij, zag er leuk gestyled uit, en had een schattige, maar niet té kinderlijke uitstraling. Wat mij betreft hebben ze een grove fout gemaakt. Sommige mensen vonden haar te jong ogen, maar ze droeg volgens mij ook amper make-up tijdens haar auditie. Met make-up en een glitterjurk is dat "probleem" opgelost.
pi_201872238
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:32 schreef WatIkWil het volgende:
Wie gaan er volgens jullie vanavond uit?

Ik wilde eigenlijk nog een poll hierover maken, maar ik kan geloof ik geen poll maken waar je op meerdere opties kunt stemmen..
Kato sowieso. Haar promo oogt ook enorm knullig, waarbij ik eerder denk dat gewoon niet de beste beelden zijn gebruikt om haar vooral niet te populair te maken.
Chanel zit in de Gevarenzone maar uhm ja, diversiteit... (waar ik helemaal voor ben maar dan moet het wel gemeend zijn)
Ik vrees ook voor Dirk omdat er idd ook wel vroeg of laat een jongen uit moet en Remi en Luca veel meer gehyped worden. Al zie ik ze ook wel doorgaan tot er 3 jongens en 3 meisjes zijn. Kunnen ze leuk heteronormatieve duetjes doen enzo
pi_201873023
Ik denk ook dat Kato, Manou en Celester er vanavond uitgaan. Ik zie Justine nog wel even blijven, ze heeft echt potentieel als ze betere steun gaat gebruiken om haar stem te verstevigen. De eerste promo's van het programma richtten zich trouwens op 'Wordt het een meisje... Of niet?' dus ze zullen de drie jongens er allemaal nog wel inhouden denk ik, voor spanningsredenen.
pi_201873379
Een beetje een brutale vraag, maar heeft iemand misschien al een digitale versie van Dans Van De Farao? :D
pi_201873881
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 16:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
Een beetje een brutale vraag, maar heeft iemand misschien al een digitale versie van Dans Van De Farao? :D
https://mega.nz/file/xzpC(...)2q4tCR8CMmY3fwEsY198
pi_201874127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 16:27 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hij staat ook op Spotnet
pi_201874183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 15:46 schreef TeddyOliver het volgende:
Ik denk ook dat Kato, Manou en Celester er vanavond uitgaan. Ik zie Justine nog wel even blijven, ze heeft echt potentieel als ze betere steun gaat gebruiken om haar stem te verstevigen. De eerste promo's van het programma richtten zich trouwens op 'Wordt het een meisje... Of niet?' dus ze zullen de drie jongens er allemaal nog wel inhouden denk ik, voor spanningsredenen.
Justine wordt te weinig gehypet! Ik denk dat ze echt lachen wordt als ze eenmaal een beetje los komt samen met Hanne en Marthe. Ze zingt ook prettig en ze komt wel weg met een blonde kleurspoeling.
pi_201874597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 18:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Justine wordt te weinig gehypet! Ik denk dat ze echt lachen wordt als ze eenmaal een beetje los komt samen met Hanne en Marthe. Ze zingt ook prettig en ze komt wel weg met een blonde kleurspoeling.
Ik denk het ook! Ze lijkt me wel een goeie keuze, iemand die niet na 4 jaar het zat is.
pi_201875104
Nou.. zitten we allemaal klaar?🤡
pi_201875116
Het begint om 19:55 deze week ipv 20:30!!!
pi_201875210
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 18:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Justine is echt (met Manou) degene waarvan ik elke keer denk 'wie is dat?' of 'oja die was er ook nog'
Ze kan best leuk zijn maar ergens is in de edit iets niet goed gegaan als een mogelijke kandidaat (waar ze echt iets in zien) zo overkomt
pi_201875300
Help mijn VTM Go Livestream staat op zwart??
pi_201875411
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 19:54 schreef Maartel het volgende:
Help mijn VTM Go Livestream staat op zwart??
Moet een probleem bij jou zijn, hier werkt het normaal.
pi_201875559
Een vriendin had precies hetzelfde, denk dat t druk was?
pi_201876232
Vind de optredens tot nu toe niet zo spetterend. Celester inderdaad op 1, was de beste tot nu toe.

EN IS REMI NU NET UIT DE KAST GEKOMEN ALS HETERO? What in the hell was deze nieuwe tekst?
pi_201876864
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 20:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind de optredens tot nu toe niet zo spetterend. Celester inderdaad op 1, was de beste tot nu toe.

EN IS REMI NU NET UIT DE KAST GEKOMEN ALS HETERO? What in the hell was deze nieuwe tekst?
Nu Amy op stoel 1, wie had dát gedacht?

En Remi uit de kast? Ik heb er nooit aan gewijfeld dat hij hetero was (maar eerlijk gezegd ook nooit echt bij stilgestaan). Maar wat maakt dat uit?
pi_201876873
Ze zijn Amy wel hard aan het verkopen. Julia als ze zo doorgaat kan ze eruit liggen.

Giana ligt er wel uit vanavond zo te zien…
pi_201877506
Het is wel duidelijk wie de faves van Studio 100 zijn: Amy, Chanel en Diede.. (als laatste om iedereen te wow-en).
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:05:34 #198
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201877515
Amy krijgt ook een relatief bekend liedje.

Ik vind het wel teleurstellend als dit rijtje kandidaten het beste is wat 22000 audities opleveren.

Gert oogde ook al niet alsof 'ie erg blij was met wat er zoal aan hem voorbij trok.

[ Bericht 12% gewijzigd door Eightyone op 24-10-2021 09:01:51 ]
pi_201877526
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 21:34 schreef Riparius het volgende:

[..]
Nu Amy op stoel 1, wie had dát gedacht?

En Remi uit de kast? Ik heb er nooit aan gewijfeld dat hij hetero was (maar eerlijk gezegd ook nooit echt bij stilgestaan). Maar wat maakt dat uit?
Een hetero jongen in K3 gaat zo’n andere dynamiek geven, die ik eigenlijk niet fijn vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')