Ik heb wel eens gezien dat een foto van Willem en Maxima geblurred was. (Op de 360 graden foto niet, zo kwam ik er achter).quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:00 schreef Mrmime het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt dit schilderij geblurred? Het is vast niet de echte Vermeer die daar hangt![]()
hier te vinden: https://www.funda.nl/koop/de-lutte/huis-42468292-dorpstraat-45/
Of er veel gebruik van gemaakt wordt kan ik niet zien. Wel dat de stofzuiger niet onder stoelen en banken komt. Ook staat er een stevig kapitaaltje aan drank in de tuin zonder slot ervoor. Met name een voorraad/sortering Jack Daniels wat meer aan verzamelen doet denken dan aan genieten.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Er is ook een buitenbar, waar zo te zien vaak gebruik van gemaakt word.
De refo's bij mij ouders in de straat hebben gewoon groen in de tuin. Wordt juist heel netjes onderhouden. Alleen wordt er uiteraard op zondag niet getuiniertquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Refo's, lekker makkelijk onderhoud aan de tuin.
Bijzonder laag geprijsd voor de regio trouwens.
Same here.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:48 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
De refo's bij mij ouders in de straat hebben gewoon groen in de tuin. Wordt juist heel netjes onderhouden. Alleen wordt er uiteraard op zondag niet getuiniert
Wat! 5 miljoen voor een huis waar meer dan 100 jaar niets aan gedaan is?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)123-boerhaaveweg-11/
Hier heeft de tijd ook stil gestaan. Mooi stukje grond krijg je er bij!
Ik heb even bij het kadaster gekeken, daar wordt het me niet duidelijk waar die lap grond dan ligt. En er vlak naast ligt zo te zien een soort megavilla van iemand.
Het gros is duinperceel, volgens de tekst.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb even bij het kadaster gekeken, daar wordt het me niet duidelijk waar die lap grond dan ligt. En er vlak naast ligt zo te zien een soort megavilla van iemand.
Dit inderdaad, rijd voor de grap eens door staphorst als je er langs rijdt. Tuintjes zijn piekfijn op orde, altijd bloemetjes en de kanten van het grasveld straks gesneden. Op zaterdag wordt het gras gemaaid zodat alles zondag er strak bij ligt!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:48 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
De refo's bij mij ouders in de straat hebben gewoon groen in de tuin. Wordt juist heel netjes onderhouden. Alleen wordt er uiteraard op zondag niet getuiniert
Een stukje grond naast de woning (rechts, tussen deze woning en die grote villa in) en dan drie stukken erachter, tot aan het paadje. Nummers staan netjes in de advertentie en op de kadastrale kaart.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ah, ik had de nummers in de advertentie gemist.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een stukje grond naast de woning (rechts, tussen deze woning en die grote villa in) en dan drie stukken erachter, tot aan het paadje. Nummers staan netjes in de advertentie en op de kadastrale kaart.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
Dit is ook grappig....quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
Monumentaal betekent niet dat het ook is aangewezen als monument.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:51 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Dit is ook grappig....
in de tekst:
Bijzonder fraaie monumentale villa
Daarna:
De woning mag worden geamoveerd en nieuw gebouwd in dezelfde vorm en stijl
Dan is het toch niet monumentaal...
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie oude villa op een prachtige plek in elk geval. Ik zou er na renovatie graag een tijdje willen wonen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros is duinperceel, volgens de tekst.
Zo te zien al dat bos rechts van het huis (van bovenaf gezien) tot dat zandpaadje.
Bijzonder dat zo'n huis zo lang in zo'n staat kan blijven, midden in de dorpskern van een mooi dorp als Bergen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:31 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit "spotgoedkope" pareltje hier al langs is geweest..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook wel voor renovatie, als iemand anders de gasrekening betaalt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Mooie oude villa op een prachtige plek in elk geval. Ik zou er na renovatie graag een tijdje willen wonen.
Dit wordt sinds lange tijd een huis wat niet overboden wordt. Ja, het is Bergen maar niet de mooiste plek vlak bij de drukke toegangsweg naar het centrum. De loopafstand naar het centrum is net te groot voor het mooie.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:31 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit "spotgoedkope" pareltje hier al langs is geweest..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel ouder nog denk ik. Ik kan het wel waarderen in zo'n huis.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:18 schreef Fietsertje70 het volgende:
Stortbak uit de jaren 60?
[ afbeelding ]
De stookkosten krijg je ook niet snel kwaad.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:35 schreef Chaos het volgende:
Deze open en eerlijke makelaar in Vlissingen voegt speciaal nog een closeup toe van hoe smerig de kookplaat is:
[ afbeelding ]
Bovendien met een "uitstekend functionerende Vereniging van Eigenaars" die bekend is van De Rijdende Rechter.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:35 schreef Chaos het volgende:
Deze open en eerlijke makelaar in Vlissingen voegt speciaal nog een closeup toe van hoe smerig de kookplaat is:
[ afbeelding ]
Bovendien met een "uitstekend functionerende Vereniging van Eigenaars" die bekend is van De Rijdende Rechter.
Dat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het voornamelijk lelijk, kil en slecht afgewerkt.
Het uitzicht is fenomenaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
En het uitzicht wordt je ook niet vrolijk van.
Doe mij maar voor de helft van dat bedrag een mooie villa in het groen, en voor de andere helft een leuk zomerverblijf aan een of ander Zwitsers of Italiaans meer of zo.
2 keukens?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit appartement heel cool. Tof gebruik van materialen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Seven., bronskleurig aluminium!
En een rare fascinatie voor bureaulampen (ja, weet dat het "design" isquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het voornamelijk lelijk, kil en slecht afgewerkt.
In de tekst staat dat het nu is ingedeeld in twee appartementen.quote:
Ik zie 2 appartementen met een gedeelde badkamer. Ideaal als je je partner niet kan zien of luchtenquote:
Door de kastquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de tekst staat dat het nu is ingedeeld in twee appartementen.
Maar ik zie niet goed hoe de toegang is tot het appartement rechtsboven.
Nee, twee badkamers.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zie 2 appartementen met een gedeelde badkamer. Ideaal als je je partner niet kan zien of luchten.
Daar had ik nog geeneens naar gekeken. Op de tweede foto zie je in de haven het depot waar waternet alle wrakken naar afsleeptquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
En het uitzicht wordt je ook niet vrolijk van.
Doe mij maar voor de helft van dat bedrag een mooie villa in het groen, en voor de andere helft een leuk zomerverblijf aan een of ander Zwitsers of Italiaans meer of zo.
Het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeurquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het uitzicht is fenomenaal.Wat een boerenpummels zijn jullie toch.
Nee, ik werk in de techniek. Ik zie alleen maar lelijke dingen hier. Ouwe tlbalken die we bij ons de fabriek uit slopen, maar hier hangt het omdat het hip is. Net als van die pizzatenten in noord waar je in zo'n ouwe loods zit, aan ouwe tafels en links en rechts een kabelhaspel als statafel. Allemaal ouwe zooi.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het uitzicht is fenomenaal.Wat een boerenpummels zijn jullie toch.
Die tl-balken hangen boven een werkbank. Dan zijn ze toch heel functioneel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
N
[..]
Nee, ik werk in de techniek. Ik zie alleen maar lelijke dingen hier. Ouwe tlbalken die we bij ons de fabriek uit slopen, maar hier hangt het omdat het hip is. Net als van die pizzatenten in noord waar je in zo'n ouwe loods zit, aan ouwe tafels en links en rechts een kabelhaspel als statafel. Allemaal ouwe zooi.
Maar half Amsterdam loopt er mee weg.
Over functioneel heb ik het nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die tl-balken hangen boven een werkbank. Dan zijn ze toch heel functioneel.
Haha, ik ook hoor. Maar ik kan het uitzicht over het IJ ook waarderen, al haalt zo'n locatie het niet bij Rotterdam.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur
Zelf heb ik jaren geleden de grote stad omgeruild voor het platteland.
En ik zou voor geen miljoen weer terug willen gaan.
En al helemaal niet voor 2,25 miljoen![]()
*gaat koei'n weer melk'n
Maar je beweert wel dat het er hangt omdat het hip is. Nee, het hangt er omdat het functioneel is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over functioneel heb ik het niet
Er zijn veel betere lampen om je werkplek te verlichten. Ook wel frappant dat het hele huis vol hangt met bureaulampen/beweegbare lampen en juist op de plek waar er 1 handig is om bij te lichten, bij de werkbank, heb je het nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je beweert wel dat het er hangt omdat het hip is. Nee, het hangt er omdat het functioneel is.
Ja, dag.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn veel betere lampen om je werkplek te verlichten. Ook wel frappant dat het hele huis vol hangt met bureaulampen/beweegbare lampen en juist op de plek waar er 1 handig is om bij te lichten, bij de werkbank, heb je het niet
In de advertentie staat:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, twee badkamers.
En toegang door de kast, maar dan sta je dus al binnen in appartement 1.
Maar hoe je het ook wendt of keert, er is maar één voordeur dus het kunnen inderdaad nooit twee zelfstandige appartementen worden.quote:- Geen draagmuren, dus vele variaties mogelijk, zie impressies;
1 badkamer en 1 wc.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, twee badkamers.
En toegang door de kast, maar dan sta je dus al binnen in appartement 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |