Dat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het voornamelijk lelijk, kil en slecht afgewerkt.
Het uitzicht is fenomenaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
En het uitzicht wordt je ook niet vrolijk van.
Doe mij maar voor de helft van dat bedrag een mooie villa in het groen, en voor de andere helft een leuk zomerverblijf aan een of ander Zwitsers of Italiaans meer of zo.
2 keukens?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit appartement heel cool. Tof gebruik van materialen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Seven., bronskleurig aluminium!
En een rare fascinatie voor bureaulampen (ja, weet dat het "design" isquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het voornamelijk lelijk, kil en slecht afgewerkt.
In de tekst staat dat het nu is ingedeeld in twee appartementen.quote:
Ik zie 2 appartementen met een gedeelde badkamer. Ideaal als je je partner niet kan zien of luchtenquote:
Door de kastquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de tekst staat dat het nu is ingedeeld in twee appartementen.
Maar ik zie niet goed hoe de toegang is tot het appartement rechtsboven.
Nee, twee badkamers.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zie 2 appartementen met een gedeelde badkamer. Ideaal als je je partner niet kan zien of luchten.
Daar had ik nog geeneens naar gekeken. Op de tweede foto zie je in de haven het depot waar waternet alle wrakken naar afsleeptquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
En het uitzicht wordt je ook niet vrolijk van.
Doe mij maar voor de helft van dat bedrag een mooie villa in het groen, en voor de andere helft een leuk zomerverblijf aan een of ander Zwitsers of Italiaans meer of zo.
Het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeurquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het uitzicht is fenomenaal.Wat een boerenpummels zijn jullie toch.
Nee, ik werk in de techniek. Ik zie alleen maar lelijke dingen hier. Ouwe tlbalken die we bij ons de fabriek uit slopen, maar hier hangt het omdat het hip is. Net als van die pizzatenten in noord waar je in zo'n ouwe loods zit, aan ouwe tafels en links en rechts een kabelhaspel als statafel. Allemaal ouwe zooi.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het uitzicht is fenomenaal.Wat een boerenpummels zijn jullie toch.
Die tl-balken hangen boven een werkbank. Dan zijn ze toch heel functioneel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
N
[..]
Nee, ik werk in de techniek. Ik zie alleen maar lelijke dingen hier. Ouwe tlbalken die we bij ons de fabriek uit slopen, maar hier hangt het omdat het hip is. Net als van die pizzatenten in noord waar je in zo'n ouwe loods zit, aan ouwe tafels en links en rechts een kabelhaspel als statafel. Allemaal ouwe zooi.
Maar half Amsterdam loopt er mee weg.
Over functioneel heb ik het nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die tl-balken hangen boven een werkbank. Dan zijn ze toch heel functioneel.
Haha, ik ook hoor. Maar ik kan het uitzicht over het IJ ook waarderen, al haalt zo'n locatie het niet bij Rotterdam.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur
Zelf heb ik jaren geleden de grote stad omgeruild voor het platteland.
En ik zou voor geen miljoen weer terug willen gaan.
En al helemaal niet voor 2,25 miljoen![]()
*gaat koei'n weer melk'n
Maar je beweert wel dat het er hangt omdat het hip is. Nee, het hangt er omdat het functioneel is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over functioneel heb ik het niet
Er zijn veel betere lampen om je werkplek te verlichten. Ook wel frappant dat het hele huis vol hangt met bureaulampen/beweegbare lampen en juist op de plek waar er 1 handig is om bij te lichten, bij de werkbank, heb je het nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je beweert wel dat het er hangt omdat het hip is. Nee, het hangt er omdat het functioneel is.
Ja, dag.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn veel betere lampen om je werkplek te verlichten. Ook wel frappant dat het hele huis vol hangt met bureaulampen/beweegbare lampen en juist op de plek waar er 1 handig is om bij te lichten, bij de werkbank, heb je het niet
In de advertentie staat:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, twee badkamers.
En toegang door de kast, maar dan sta je dus al binnen in appartement 1.
Maar hoe je het ook wendt of keert, er is maar één voordeur dus het kunnen inderdaad nooit twee zelfstandige appartementen worden.quote:- Geen draagmuren, dus vele variaties mogelijk, zie impressies;
1 badkamer en 1 wc.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, twee badkamers.
En toegang door de kast, maar dan sta je dus al binnen in appartement 1.
Volgens de tekst op Funda:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
1 badkamer en 1 wc.
En echt waar? Sta je dan al binnen?
tip: laat je sarcasme radar eens nakijken![]()
Zo te zien is er ook een douche in de wasruimte, dus dat zou dan de badkamer voor het appartement met de hoofdingang zijn.quote:De woning is nu zo ingedeeld dat er twee appartementen bestaan. Twee keukens en twee badkamers. Maar dat hoeft natuurlijk niet; het kan ook een open ruimte worden (geen draagmuren!). De woning krijgt dan een ongekende allure.
Volgens de tekst op Funda:quote:
Ik houd er wel van, slecht afgewerktquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit appartement heel cool. Tof gebruik van materialen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Seven., bronskleurig aluminium!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |