Nogmaals, niet in Oostenrijk en bovendien zat Perez bij de volgende bocht weer aan de binnenkant. Er is geen logicaquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat mag dus, als de inhalende partij aan de binnenkant zit
Andere situatie. Daar zit de verdediger aan de binnenkant terwijl er iemand helemaal naast zit.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In Oostenrijk dus niet. En zoals iemand anders ook al zei, als er een muur had gestaan ook niet. Als dat de regels zijn prima, maar dat wordt voor zover ik weet nooit zo gezegd?
quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:24 schreef SiGNe het volgende:
Een roze Red Bull.. ik zou het wel willen zien
Nou, dan is het toch prima.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar dat doet Perez toch ook? Hij laat zoveel ruimte dat hij naast de baan wordt geduwd
Oostenrijk was gewoon een totaal andere situatie. Het slaat nergens op om die met elkaar te vergelijken, al vond ik die straffen ook raar.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In Oostenrijk dus niet. En zoals iemand anders ook al zei, als er een muur had gestaan ook niet. Als dat de regels zijn prima, maar dat wordt voor zover ik weet nooit zo gezegd?
Waar staat in de regels dat dat uit maakt? Het gaat er gewoon om dat twee auto's naast elkaar de bocht uit komen. Geef het nou maar op, er is echt geen logica te ontdekken hierquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Andere situatie. Daar zit de verdediger aan de binnenkant terwijl er iem
Precies, gewoon blijven racen en elkaar de ruimte geven. Zoals in elke andere situatie ook moet volgens de regels.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch prima.
[..]
Oostenrijk was gewoon een totaal andere situatie. Het slaat nergens op om die met elkaar te vergelijken, al vond ik die straffen ook raar.
Laten we in godsnaam wel gewoon blijven racen.
In Oostenrijk zat de inhalende partij aan de BUITENKANT. Hier aan de BINNENKANT.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nogmaals, niet in Oostenrijk en bovendien zat Perez bij de volgende bocht weer aan de binnenkant. Er is geen logica
Leuk voor in de open haard.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:05 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Max (PSV) op weg naar het wereldkampioenschap
Nogmaals, wie aanvalt of wie verdedigt is niet relevant. Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar je hoeft niet te schreeuwen hoorquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In Oostenrijk zat de inhalende partij aan de BUITENKANT. Hier aan de BINNENKANT.
Ach ja.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Het Mercedes marketing van Ziggo is weer druk aan het doen alsof Hamilton niet alleen dankzij ontzettende mazzel (en boze opzet) nog meedoet voor de titel.
Er is wel degelijk logica. Dat hij die niet ziet, doet daar niets aan af.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waar staat in de regels dat dat uit maakt? Het gaat er gewoon om dat twee auto's naast elkaar de bocht uit komen. Geef het nou maar op, er is echt geen logica te ontdekken hier
Jawel, zie ook het schema dat de FIA in 2016 naar Mercedes heeft gestuurd waar Toto ineens in Silverstone mee kwam.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nogmaals, wie aanvalt of wie verdedigt is niet relevant. Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar je hoeft niet te schreeuwen hoor
Oh ja, dat random linkje weer. De stewards hebben al zo vaak beslissingen genomen die haaks staan op wat daar gezegd wordt, dat hele document is waardeloos. Ik zou niet weten waarom een blogje uit 2014 van iemand die niets met de stewards te maken heeft relevant is.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er is wel degelijk logica. Dat hij die niet ziet, doet daar niets aan af.
https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/
Dat zie je in zoveel landen joh, dat is echt niet een Jack-ding. Die paar races die ik in Brazilië keek, met een Braziliaanse interviewer...niet te verstaan. Ook als ik eens wat van Duitse TV zie, een partij stereotype Duits accent, niet normaal. Dat gedoe over 'Nederlands Engels' is ook altijd zo matig, alsof mensen nooit iemand Engels horen praten die niet uit een Engelstalig land of Nederland komt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Echt wel het is mede het probleem. Jacks Engels is steenkolen Engels, en zijn intonaties en zinsopbouwen kloppen van geen kant. Je ziet vaak bij de coureurs dat ze niet snappen wat Jack nou eigenlijk bedoelt in eerste instantie.
Omdat dat overeenkomt met hoe de stewards straffen en het schema dat Toto in Silverstone naar de FIA gestuurd heeft.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh ja, dat random linkje weer. De stewards hebben al zo vaak beslissingen genomen die haaks staan op wat daar gezegd wordt, dat hele document is waardeloos. Ik zou niet weten waarom een blogje uit 2014 van iemand die niets met de stewards te maken heeft relevant is.
Is mij ook al opgevallen dat ze altijd zeer pro-Mercedes zijn bij Ziggoquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Het Mercedes marketing van Ziggo is weer druk aan het doen alsof Hamilton niet alleen dankzij ontzettende mazzel (en boze opzet) nog meedoet voor de titel.
Nee, dat is dus niet waar. Er zijn al zoveel voorbeelden gegeven van andere beslissingen. Dat is een beetje het punt, het is in dit soort situaties volledig afhankelijk van de mening van de betreffende steward en dus krijg je tegenstrijdige uitkomsten bij verschillende races. Dat is met opzet want er zijn helemaal geen opgeschreven regels voor deze situaties.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat dat overeenkomt met hoe de stewards straffen
Geef dan voorbeelden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet waar. Er zijn al zoveel voorbeelden gegeven van andere beslissingen. Dat is een beetje het punt, het is in dit soort situaties volledig afhankelijke van de mening van de betreffende steward en dus krijg je tegenstrijdige uitkomsten bij verschillende races.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |