Echt wel het is mede het probleem. Jacks Engels is steenkolen Engels, en zijn intonaties en zinsopbouwen kloppen van geen kant. Je ziet vaak bij de coureurs dat ze niet snappen wat Jack nou eigenlijk bedoelt in eerste instantie.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan kunnen we dat wel voor elke niet-Engelse interviewer eisen. Het probleem is echt niet zijn Engels.
Omdat hij er als inhalende partij helemaal naast zit aan de binnenkantquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton echt weer zo'n smerige actie op Perez
HOE IS DAT GEEN STRAF
Duwt Perez echt volledig van de baan af. Doet niet eens een poging om in te sturen in de 1 na laatste bocht. En dan nog voorzichtig opperen dat Perez leaving the track and gaining an advantage in de studio? Hoe blind ben je dan? Als iemand hier een douw voor had moeten krijgen was het hamilton.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:15 schreef Nattekat het volgende:
HOE IS DAT GEEN STRAF
Je hebt een punt, in Oostenrijk kreeg Perez (of was het Norris?) volgens mij voor hetzelfde een straf. Maar iemand buiten de baan duwen mag als er asfalt ligt, zo lijkt het.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:15 schreef Nattekat het volgende:
HOE IS DAT GEEN STRAF
Toen ie Perez de pitstraat in dwong.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Huh? Wat, waar, wanneer? Ik heb echt niks gezien hoor.
Norris ook. Totale willekeur bij de stewards.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je hebt een punt, in Oostenrijk kreeg Perez volgens mij voor hetzelfde een straf. Maar iemand buiten de baan duwen mag als er asfalt ligt, zo lijkt het.
Ach, dat was van twee kanten een spierballenduel. Als we dit soort dingen gaan bestraffen dan blijf je bezig.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ie Perez de pitstraat in dwong.
dat vraag ik mij al jaren afquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:15 schreef Nattekat het volgende:
HOE IS DAT GEEN STRAF
hij laat geen raceroom voor de tegenstander die er nog naast zit.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat hij er als inhalende partij helemaal naast zit aan de binnenkant
Dat is precies wat Fernando probeerde duidelijk te makenquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris ook. Totale willekeur bij de stewards.
Ik denk dat het punt is dat het in Oostenrijk wel bestraft werd. Maar daar lag grind, dus tja... ik weet het ook niet. Ik vind eigenlijk dat je niet zomaar iemand buiten de baan mag duwen maar dat is schijnbaar alleen in de F1 al jaren een probleem.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, dat was van twee kanten een spierballenduel. Als we dit soort dingen gaan bestraffen dan blijf je bezig.
Inhalen aan de binnenkant of buitenkant wordt verschillend beoordeeld.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je hebt een punt, in Oostenrijk kreeg Perez (of was het Norris?) volgens mij voor hetzelfde een straf. Maar iemand buiten de baan duwen mag als er asfalt ligt, zo lijkt het.
Het is een mannensport.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat het in Oostenrijk wel bestraft werd. Maar daar lag grind, dus tja... ik weet het ook niet. Ik vind eigenlijk dat je niet zomaar iemand buiten de baan mag duwen maar dat is schijnbaar alleen in de F1 al jaren een probleem.
Maar dat doet Perez toch ook? Hij laat zoveel ruimte dat hij naast de baan wordt geduwdquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Inhalen aan de binnenkant of buitenkant wordt verschillend beoordeeld.
Perez haalde Norris in aan de buitenkant. Daar kreeg Norris (als verdediger) straf omdat Perez et al helemaal naast zat.
Hamilton haalt hier Perez in aan de binnenkant en zit er helemaal naast. Dan moet Petez ruimte geven.
onzin. Het was een typische #44. Als er een muur had gestaan was de tegenstander er in terecht gekomen, zo doet hij het altijdquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, dat was van twee kanten een spierballenduel. Als we dit soort dingen gaan bestraffen dan blijf je bezig.
Dat hoeft niet bij het uitkomen van de bocht. Alleen bij het ingaan van de bocht (Rosberg/Hamilton Oostenrijk 2016)quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij laat geen raceroom voor de tegenstander die er nog naast zit.
Nou, dan is het toch prima.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar dat doet Perez toch ook? Hij laat zoveel ruimte dat hij naast de baan wordt geduwd
En dat mag dus, als de inhalende partij aan de binnenkant zit.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar dat doet Perez toch ook? Hij laat zoveel ruimte dat hij naast de baan wordt geduwd
In Oostenrijk dus niet. En zoals iemand anders ook al zei, als er een muur had gestaan ook niet. Als dat de regels zijn prima, maar dat wordt voor zover ik weet nooit zo gezegd?quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch prima.
Fernando is het er niet mee eensquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hoeft niet bij het uitkomen van de bocht. Alleen bij het ingaan van de bocht (Rosberg/Hamilton Oostenrijk 2016)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |