Is gepitquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:30 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er met HAM gebeurd??? Ziggo kapte ermee.
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Ehh nee, hij wou juist doorrijden. En had hem mogelijk ook uit kunnen rijden.
Mercedes.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
De strategie van welk team was een blunder?![]()
Leuk voor Honda.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:32 schreef Werkperd het volgende:
Wel mooi. Straks twee RB's op podium met hun witte pakken.
Gasly heeft toch nog 5 sec pen?quote:
Nee Hamilton zelf eerst wou hij NIET naar binnen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes verneukt het gewoon nog harder.
Later de pits in jaquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Welke undercut? weet je uberhaupt wat undercut betekent?
En ik heb hem akkoord horen gaan met de pitstopquote:
Je weet natuurlijk niet wat er gebeurd was als ie door was blijven rijden. Denk dat ze gewoon op safe gespeeld hebben, alleen wou het team al eerder pitten.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
Hebben ze bij Mercedes iemand van de strategische divisie van Ferrari aangenomen?
Ga jij maar wielrennen kijken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:19 schreef groenen het volgende:
Hamilton tactisch ijzersterk voorlopig, maakte zelf de call. GOAT
Ingelost bij zijn pitstopquote:
Nee, want pitstop de 5 seconden ingecasseerdquote:
Het grainen van Lewis z'n banden is dadelijk ook gedaan, daarmee Gasly z'n kans ook verkeken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
gashly heeft echt geen kans tegen de merc, behalve als Hammie zo boos is dat ie een ragequit doet en het laat lopen
Dat had hij echt nooit uitgereden op die banden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij had gewoon niet moeten pitten, wat hij eigenlijk ook wilde….buiten blijven.
uitlopen bedoel jequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef Johannes788 het volgende:
Nee gasly gaat niet lukken. Wel gaat Max flink inlopen op Hamilton
Al ingelost.quote:
uitlopenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef Johannes788 het volgende:
Aannamequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat had hij echt nooit uitgereden op die banden.
Dat, want er werd m 2 a 3 x aangeraden binnen te komen en toen wou hij niet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik heb hem akkoord horen gaan met de pitstop
Zelfs voor Hamilton in het kampioenschapquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef Johannes788 het volgende:
Scheelt een punt he?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef TjjWester het volgende:
Het is toch juist in max zijn voordeel als bottas de snelste ronde houd??? wat loopt olav nou te janken.
Wel echt een beroerd resultaat ja. Zal ie dik van balenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:34 schreef -XOR- het volgende:
The GOAT toch mooi van 10 naar 5 opgeschoven in dezelfde auto waarmee zijn coordinatief gehandicapte teamgenoot de race met dikke voorsprong wint.
Zelf pakken is natuurlijk beter, levert extra punt op.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef TjjWester het volgende:
Het is toch juist in max zijn voordeel als bottas de snelste ronde houd??? wat loopt olav nou te janken.
Perez liep niet in op Ham.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat er gebeurd was als ie door was blijven rijden. Denk dat ze gewoon op safe gespeeld hebben, alleen wou het team al eerder pitten.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:34 schreef Mylene het volgende:
Kijken of Lewis Bottas gaat feliciteren.
Bedankt voor deze messcherpe analyse.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:33 schreef Montov het volgende:
Intermediate is 2 rondjes goed, daarna 5 rondjes ruk en dan stabiliseert het.
Jep..geen gekke dingen gedaanquote:
Niets, de Merc is hier gewoon sneller en of je nu op 5 of 12 seconden eindigt maakt niet uit.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:35 schreef VacaLoca het volgende:
14s op Bottas, ongekend dit seizoen. Benieuwd wat er loos is.
Denk gewoon simpel uitrijden geen risico nemen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:35 schreef VacaLoca het volgende:
Je kunt geen wonderen verwachten van Perez. Rb heeft een wagen die eigenlijk alleen verstappen goed ligt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Is Perez zo waar eindelijk een keer eens nuttig. Het zou fucking tijd worden.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Fuck ik vergeet woedend te zijn!
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ja, die had eerder moeten pitten, dan waren z'n banden op het eind op hun piek geweest.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton heeft dit wel aan zichzelf te danken door heel de tijd die stop af te houden
Doe dan maar ondeugendquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Wat een onzin. Buiten blijven was het beste geweest.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton heeft dit wel aan zichzelf te danken door heel de tijd die stop af te houden
Ook tov Perez en tov Ferrari was het gewoon niet zoals gewendquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niets, de Merc is hier gewoon sneller en of je nu op 5 of 12 seconden eindigt maakt niet uit.
nee die merc loopt echt hardquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
De komende 3 races zijn Max vaak goed gezind.
Dit was de genadeklap denk ik.
Verstappen verloor de laatste ronden extreem veel per ronde, dat was gewoon relaxt uitrijden en motortje sparen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niets, de Merc is hier gewoon sneller en of je nu op 5 of 12 seconden eindigt maakt niet uit.
Erkenning dat Mercedes gewoon niet te pakken was vandaag. Dan genoegen nemen met de tweede plaats en uitrijden op een minder belastende motor setting.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:35 schreef VacaLoca het volgende:
Heeft ie echt wel vaker gedaan dan een gasly of een albon. Tot dusver.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Is Perez zo waar eindelijk een keer eens nuttig. Het zou fucking tijd worden.
hij heeft nog wel een kansje de rest van het seizoen, als de top 2 weer op elkaar botsenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bottas’ laatste overwinning! Wij waren er getuige van
Geen risico, stuur gaarquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:35 schreef VacaLoca het volgende:
Viel verder inderdaad toch niets meer te halen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verstappen verloor de laatste ronden extreem veel per ronde, dat was gewoon relaxt uitrijden en motortje sparen.
Ditquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton had nooit moeten pitten natuurlijk. Zijn team gaat het (terecht) te verduren krijgen.
Op de replay was te zien dat Gasly nog wel ruimte had om uit te wijken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Gasly dus 5 seconden aangenaaid, scheelt Hamilton weer 2(?) punten.
Nee maar in 8 ronden kan een hoop gebeuren als je banden eraan gaan. En als er eentje klapt sta je al helemaal met lege handen.quote:
Mwah, hij had nu wel geluk met de gridstraf en geklooi bij Hamilton natuurlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Eerste keer dit jaar dat Verstappen drie keer op rij niet wint en alsnog pakt hij de leiding over![]()
Als hij niet crasht (door wiens schuld dan ook) of pech heeft, wordt hij élke race eerste of tweede, dat is eigenlijk gewoon dominant.
De vraag is of hij het gehouden zou hebben ten opzichte van Perez, maar inderdaad. Dan was hij derde of vierde geworden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton had nooit moeten pitten natuurlijk. Zijn team gaat het (terecht) te verduren krijgen.
Het is ook gewoon zijn aanstellerij en stoerdoenerij. Ik zou niet zomaar durven zeggen dat hij gelijk heeft.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oja inderdaad die bocht 1. Die straf was heel discutabelquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Eens, die banden hadden het wel gered denk ik.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meh zijn banden waren op en Leclerc kon ook de pace niet meer houden, denk dat hij dan meer problemen gehad had aan het eind.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Buiten blijven was het beste geweest.
Dan had ie zijn plek nooit vastgehouden. Vlak voor zijn stop verloor ie erg veel tijd op degenen achter hem.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mwoh hij ging wel erg glijden. Verloor best veel tijd al en tijdverlies per ronde zou wrs toenemenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het team ziet de data, dus dat denk ik niet, ze halen 'm niet voor niets naar binnen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, die banden hadden het wel gered denk ik.
Ditquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meh zijn banden waren op en Leclerc kon ook de pace niet meer houden, denk dat hij dan meer problemen gehad had aan het eind.
Maar het is giswerk, denk dat hij er beter aan gedaan had door binnen te komen wanneer merc wou.. die hadden een bepaalde strategie uitgerekend.
Nee echt niet, zie Ricciardo die als een baksteen naar beneden donderde op het eind.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, die banden hadden het wel gered denk ik.
Hij voelt toch zelf hoe die banden zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het team ziet de data, dus dat denk ik niet, ze halen 'm niet voor niets naar binnen.
quote:
Wanneer was het voor het laatst beide red Bull op het podium?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:41 schreef daNpy het volgende:
Het duurt 15 races maar Perez zit er een keer bij
Die heeft net telefonisch bij antivaxxNL geinformeerd of die galg er nog was.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:41 schreef PirE het volgende:
Kan iemand checken hoe het gaat met Damon Hill?
Ja, maar Bottas FL is niet slechter of beter dan ieder ander behalve Hamilton FL.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Liever bij Bottas dan bij Hamilton.
Ja, die waren op na 15 ronden volgens Lowietje.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij voelt toch zelf hoe die banden zijn.
Ja, geef eens wat voorbeelden dan?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heeft ie echt wel vaker gedaan dan een gasly of een albon. Tot dusver.
Die zegt wat de toeschouwer denkt, maar dat wil sky niet horen natuurlijk.quote:
En kon nog prima door na 50 rondjes.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, die waren op na 15 ronden volgens Lowietje.
Er zat imho nog genoeg ruimte tussen Perez en Gasly.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Oja inderdaad die bocht 1. Die straf was heel discutabel
Ervaring.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Max is dit jaar echt wel relaxed.. zou dat ook komen door z'n vriendin? (Dochter van Piquet)
Ligt er ook aan waar hij staat, op het podium ben je natuurlijk wat relaxter dan als je uit valt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Max is dit jaar echt wel relaxed.. zou dat ook komen door z'n vriendin? (Dochter van Piquet)
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Zal Hamilton nog een penalty krijgen voor Checo buiten de baan duwen?
Vooral Russen, meen ikquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Natuurlijk, al die all-inclusive hotels leven op Nederlanders.
Hamilton maakte de rondes daarvoor de knappe call om niet te pitten en besluit later om toch maar wel te gaan. Daar moet meer aan de hand geweest zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haha goedequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Dan ligt het toch aan de oppermachtige mercedes en banden sparenquote:
Af en toe stoom afblazen op haar zal echt wel bijdragen ja.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Vraag het maar aan Alonsoquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Hoewel ik niet twijfel aan de 'skills van Kvyat zijn babymamaquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton gaf toch meer dan genoeg ruimte?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Als hij hem al niet kreeg voor die actie met Verstappen vorige race krijgt hij hem hier zeker nietquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
is niet eens onderzocht, maar het was een typische #44 die de auto naar buiten liet lopen met iemand naast zich. Gelukkig was er nog een stukje asfalt en kon Checo er naast blijvenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Dat werkte niet voor Kvyatquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Af en toe stoom afblazen op haar zal echt wel bijdragen ja.
Ik ga zo maar even de teamradio van Hamilton beluisterenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hamilton maakte de rondes daarvoor de knappe call om niet te pitten en besluit later om toch maar wel te gaan. Daar moet meer aan de hand geweest zijn.
Mercedes zag wellicht wat er bij Leclerc gebeurde want die reed goede tijden en ineens verliest hij in 2 rondes 6 seconden
Ook ja, maar Nederlanders hebben een zeer groot aandeel daarquote:
Zoals Vettel zei: "How did you get my number?"quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef StephanL het volgende:
Rijd je daar, hoor je opeens die vrouw op je radio
Ik versta er geen fuck vanquote:
Van je zak legen op haar wordt iedereen relaxerquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Ik had een straf voor Perez niet eens raar gevondenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als hij hem al niet kreeg voor die actie met Verstappen vorige race krijgt hij hem hier zeker niet
Lolquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals Vettel zei: "How did you get my number?"
Wat meer voor de hand liggendquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had een straf voor Perez niet eens raar gevonden
Dat dus...echt tijd dat ze met iets nieuws komen op dat gebiedquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat idd, in de raceklasse die gaat om technologische vooruitgang. En dan hiermee komen
Hamilton ging zelf ook vlak langs de bollard. Perez aan de andere kant.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hamilton gaf toch meer dan genoeg ruimte?
Jup. Het was geen sandwich maar het was de eerste bocht en Gasly had iets teveel onderstuur (dacht ik). Dat leek mij een heel te gemakkelijk gegeven strafquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zat imho nog genoeg ruimte tussen Perez en Gasly.
Ocon (?) heeft de volle afstand ermee gereden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee maar in 8 ronden kan een hoop gebeuren als je banden eraan gaan. En als er eentje klapt sta je al helemaal met lege handen.
Ik snap wel van Mercedes dat ze het risico niet wilden nemen.
Epische reactiequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals Vettel zei: "How did you get my number?"
Een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:47 schreef Monolith het volgende:
Overigens lijken al die mind games bij Mercedes nog niet echt te werken. Er is maar één team dat onder druk blundert.
Dat moet een Fins vlaggetje zijnquote:
Is het niet gewoon een karakteristiek van de baan? Maar je hebt een punt, die bollard was ik even vergetenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton ging zelf ook vlak langs de bollard. Perez aan de andere kant.
Proestquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Van je zak legen op haar wordt iedereen relaxer
Nopequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso, laat dit soort beslissingen gewoon aan je team. Die zitten daar met een heel team, allerlei verschillende data en rekenmodellen. Daar moet je als coureur op vertrouwen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:47 schreef MoreDakka het volgende:
Als Hamilton gewoon naar binnen gegaan was toen het team het zei was hij derde geworden, net voor Perez.
Perez zat links van Gasly, hij kon niet veel verder naar links.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Jup. Het was geen sandwich maar het was de eerste bocht en Gasly had iets teveel onderstuur (dacht ik). Dat leek mij een heel te gemakkelijk gegeven straf
Goed Neerlandsquote:
Integendeel, als Gasly minder achterstand had dan was Hamilton niet gaan pitten. Dus zonder straf had Hamilton 3e kunnen zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Oké boomer.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga nog even liggen...viel bijna in slaap
Graag. Ik snap er geen zak van. Zowel de pitstop van LEC als HAM leek mij raarquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even de teamradio van Hamilton beluisteren
Oké opaquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga nog even liggen...viel bijna in slaap
Dat heeft ie al jaren.quote:
Podiums heeft ie ook vaker gehaald.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar hij staat, op het podium ben je natuurlijk wat relaxter dan als je uit valt.
Posten op mobiel excuusquote:
Met zijn standaard gezeik daar nog bij zou het toch moeten lukken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:30 schreef Werkperd het volgende:
Hamilton probeert het wegdek nog nat te krijgen met zijn tranen AHAHAHHA
Fout van HAM idd, als hij in eerste instantie buiten blijft moet hij die strategie doortrekken. Waarom MERC nu de schuld krijgt snap ik niet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:49 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Sowieso, laat dit soort beslissingen gewoon aan je team. Die zitten daar met een heel team, allerlei verschillende data en rekenmodellen. Daar moet je als coureur op vertrouwen.
Tja maar op deze manier kun je gewoon de schuld aan het team geven. Er zijn heel veel mensen die daar in trappen. Jenson Button niet maar die hield zijn mond op Sky merkte ikquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:49 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Sowieso, laat dit soort beslissingen gewoon aan je team. Die zitten daar met een heel team, allerlei verschillende data en rekenmodellen. Daar moet je als coureur op vertrouwen.
Nee hij was er snel uitquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton zal wel weer woest in zijn auto zijn blijven zitten bij de FIA garage
Ze zitten daar aan de pitsmuur niets anders te doen dan rekenen rekenen rekenen. Er zal echt wel een reden achter gezeten hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Graag. Ik snap er geen zak van. Zowel de pitstop van LEC als HAM leek mij raar
Tegenwoordig zijn ze wat strenger in de eerste ronde, meen ik. En onderstuur zegt dat je de auto niet onder controle hebt. Dat zou juist een extra argument zijn om te straffen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Jup. Het was geen sandwich maar het was de eerste bocht en Gasly had iets teveel onderstuur (dacht ik). Dat leek mij een heel te gemakkelijk gegeven straf
Als je de bandjes van Ocon bekijkt en hoeveel tijd Ocon verloor op het einde is het gewoon een goede call geweest om nog te stoppen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:50 schreef Fer het volgende:
Team had gelijk, gezien ook de pace van Bottas, Max, Perez en Gasly.
Door zo laat te stoppen had Hamilton er geen voordeel meer van, die eerste paar rondjes op nieuwe inters waren vandaag gewoon kut.
Weet ik niet zo zeker. Een zekere M.Schumacher had er een handje van zelf de calls te maken en het vaker wel dan niet bij het rechte eind te hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:49 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ricciardo ook, die verloor de laatste paar rondjes iets van 4 plekken ofzo. En die was zelfs nog gestopt tijdens de race, Hamilton's banden waren nog ouder. Hamilton was echt teruggezakt tot achter Norris en ook nog eens risico op klapband. Snap echt niet dat je zo'n beslissing maakt als titelkandidaat.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Als je de bandjes van Ocon bekijkt en hoeveel tijd Ocon verloor op het einde is het gewoon een goede call geweest om nog te stoppen.
Dat is alleen bij de kwalificatie want eerst een concert geven voor de kwalificatiequote:
Als hij met Perez gestopt was, had hij podium kunnen halen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Als je de bandjes van Ocon bekijkt en hoeveel tijd Ocon verloor op het einde is het gewoon een goede call geweest om nog te stoppen.
Er zat nog wel een meter ruimte tussen, te zien aan het shot van boven.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez zat links van Gasly, hij kon niet veel verder naar links.
Datawetenschap heeft nogal een vlucht gemaakt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Weet ik niet zo zeker. Een zekere M.Schumacher had er een handje van zelf de calls te maken en het vaker wel dan niet bij het rechte eind te hebben.
hij was echt een godquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Weet ik niet zo zeker. Een zekere M.Schumacher had er een handje van zelf de calls te maken en het vaker wel dan niet bij het rechte eind te hebben.
Sainz ook..quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ocon (?) heeft de volle afstand ermee gereden.
En Sainz niet dan?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sainz ook..
Maar dat zegt niks Hamilton heeft echt in begin heel veel risico genomen met inhalen.
We zullen het nooit weten.
En die verloor de laatste paar ronden secondes per rondje op zijn achtervolgers. Hamilton was met hetzelfde tempo teruggezakt tot achter Norris.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ocon (?) heeft de volle afstand ermee gereden.
hoezoquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Desalniettemin is het verschil in racepace wel zorgwekkend.
Leuk voor jequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef PS. het volgende:
Ik heb gewoon geen ruzie gehad met @:Nattekat deze race
Daarom kon Yuki in het begin van de race Hamilton ook zo lang afhouden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:50 schreef Fer het volgende:
Team had gelijk, gezien ook de pace van Bottas, Max, Perez en Gasly.
Door zo laat te stoppen had Hamilton er geen voordeel meer van, die eerste paar rondjes op nieuwe inters waren vandaag gewoon kut.
Hamilton had meteen naar binnen moeten komen en niet moeten zeuren.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:53 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Ocon, en Hamilton heeft veel harder gepushed op zijn 1e set.
Als zelfs Bottas zoveel op de rest van het veld inclusief Max uit kan lopen heeft Merc een serieus overschot.quote:
Had ik ook wel last van onderuit op de bank.quote:
Dat heet een pitstop.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:56 schreef nils7 het volgende:
Wat is er met Hamilton gebeurt?
Die lag derde en toen moest ik ergens heen met de auto.
Ik stap uit en ik check en hij ligt vijfde…
Que?
Gasly heeft alleen geen view van boven. Op een gegeven moment zit iemand naast je en uit je spiegels. Met Hans kun je je hoofd ook niet veel draaien.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zat nog wel een meter ruimte tussen, te zien aan het shot van boven.
Get in there, Lewis!quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:56 schreef nils7 het volgende:
Que?
Ja zonder die gridstraf was dit een onbezorgde P1 en P2 geworden voor Mercedes.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Ja maar die had een enorm gat achter zich reed op 8 en kon aan eind gewoon wat rustiger aan doen.quote:
'quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als zelfs Bottas zoveel op de rest van het veld inclusief Max uit kan lopen heeft Merc een serieus overschot.
Waar ik eerst nog dacht dat Amerika en Mexico meer in het voordeel zouden zijn voor RB, vrees ik toch voor de Mercedes power en wegligging van die bolide.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Verschil tussen Verstappen en Hamilton nu. Verstappen geeft geen krimp en luistert gewoon, heel chill. Hamilton gedraagt zich als een koppig kind en krijgt eindelijk eens de deksel op de neusquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hamilton had meteen naar binnen moeten komen en niet moeten zeuren.
Maakt ook allemaal geen drol uit. Verstappen pakt punten op hem in een verder slecht weekend.
Banden genotquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:56 schreef nils7 het volgende:
Que?
Dit. Sinds de banden, pitstop en gezeik om flexibele achtervleugels is Mercedes weer een klasse apart als je ziet hoe makkelijk Bottas stand kan houden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Dat klopt, maar na zijn call om buiten te blijven was toch nog stoppen de beste oplossing vs doorrijden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hamilton had meteen naar binnen moeten komen en niet moeten zeuren.
Maakt ook allemaal geen drol uit. Verstappen pakt punten op hem in een verder slecht weekend.
Op deze baan in elk geval wel.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als zelfs Bottas zoveel op de rest van het veld inclusief Max uit kan lopen heeft Merc een serieus overschot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |