Je kunt geen wonderen verwachten van Perez. Rb heeft een wagen die eigenlijk alleen verstappen goed ligt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Is Perez zo waar eindelijk een keer eens nuttig. Het zou fucking tijd worden.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Fuck ik vergeet woedend te zijn!
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ja, die had eerder moeten pitten, dan waren z'n banden op het eind op hun piek geweest.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton heeft dit wel aan zichzelf te danken door heel de tijd die stop af te houden
Doe dan maar ondeugendquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Wat een onzin. Buiten blijven was het beste geweest.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton heeft dit wel aan zichzelf te danken door heel de tijd die stop af te houden
Ook tov Perez en tov Ferrari was het gewoon niet zoals gewendquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niets, de Merc is hier gewoon sneller en of je nu op 5 of 12 seconden eindigt maakt niet uit.
nee die merc loopt echt hardquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
De komende 3 races zijn Max vaak goed gezind.
Dit was de genadeklap denk ik.
Verstappen verloor de laatste ronden extreem veel per ronde, dat was gewoon relaxt uitrijden en motortje sparen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niets, de Merc is hier gewoon sneller en of je nu op 5 of 12 seconden eindigt maakt niet uit.
Erkenning dat Mercedes gewoon niet te pakken was vandaag. Dan genoegen nemen met de tweede plaats en uitrijden op een minder belastende motor setting.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:35 schreef VacaLoca het volgende:
14s op Bottas, ongekend dit seizoen. Benieuwd wat er loos is.
Heeft ie echt wel vaker gedaan dan een gasly of een albon. Tot dusver.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Is Perez zo waar eindelijk een keer eens nuttig. Het zou fucking tijd worden.
hij heeft nog wel een kansje de rest van het seizoen, als de top 2 weer op elkaar botsenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bottas’ laatste overwinning! Wij waren er getuige van
Geen risico, stuur gaarquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:35 schreef VacaLoca het volgende:
14s op Bottas, ongekend dit seizoen. Benieuwd wat er loos is.
Viel verder inderdaad toch niets meer te halen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verstappen verloor de laatste ronden extreem veel per ronde, dat was gewoon relaxt uitrijden en motortje sparen.
Ditquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton had nooit moeten pitten natuurlijk. Zijn team gaat het (terecht) te verduren krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |