Nee echt niet, zie Ricciardo die als een baksteen naar beneden donderde op het eind.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, die banden hadden het wel gered denk ik.
Hij voelt toch zelf hoe die banden zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het team ziet de data, dus dat denk ik niet, ze halen 'm niet voor niets naar binnen.
quote:
Wanneer was het voor het laatst beide red Bull op het podium?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:41 schreef daNpy het volgende:
Het duurt 15 races maar Perez zit er een keer bij
Die heeft net telefonisch bij antivaxxNL geinformeerd of die galg er nog was.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:41 schreef PirE het volgende:
Kan iemand checken hoe het gaat met Damon Hill?
Ja, maar Bottas FL is niet slechter of beter dan ieder ander behalve Hamilton FL.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Liever bij Bottas dan bij Hamilton.
Ja, die waren op na 15 ronden volgens Lowietje.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij voelt toch zelf hoe die banden zijn.
Ja, geef eens wat voorbeelden dan?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heeft ie echt wel vaker gedaan dan een gasly of een albon. Tot dusver.
Die zegt wat de toeschouwer denkt, maar dat wil sky niet horen natuurlijk.quote:
En kon nog prima door na 50 rondjes.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, die waren op na 15 ronden volgens Lowietje.
Er zat imho nog genoeg ruimte tussen Perez en Gasly.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Oja inderdaad die bocht 1. Die straf was heel discutabel
Ervaring.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Max is dit jaar echt wel relaxed.. zou dat ook komen door z'n vriendin? (Dochter van Piquet)
Ligt er ook aan waar hij staat, op het podium ben je natuurlijk wat relaxter dan als je uit valt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Max is dit jaar echt wel relaxed.. zou dat ook komen door z'n vriendin? (Dochter van Piquet)
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Zal Hamilton nog een penalty krijgen voor Checo buiten de baan duwen?
Vooral Russen, meen ikquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Natuurlijk, al die all-inclusive hotels leven op Nederlanders.
Hamilton maakte de rondes daarvoor de knappe call om niet te pitten en besluit later om toch maar wel te gaan. Daar moet meer aan de hand geweest zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton had nooit moeten pitten natuurlijk. Zijn team gaat het (terecht) te verduren krijgen.
Haha goedequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Dan ligt het toch aan de oppermachtige mercedes en banden sparenquote:
Af en toe stoom afblazen op haar zal echt wel bijdragen ja.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Vraag het maar aan Alonsoquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Hoewel ik niet twijfel aan de 'skills van Kvyat zijn babymamaquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton gaf toch meer dan genoeg ruimte?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Als hij hem al niet kreeg voor die actie met Verstappen vorige race krijgt hij hem hier zeker nietquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
is niet eens onderzocht, maar het was een typische #44 die de auto naar buiten liet lopen met iemand naast zich. Gelukkig was er nog een stukje asfalt en kon Checo er naast blijvenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Dat werkte niet voor Kvyatquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Af en toe stoom afblazen op haar zal echt wel bijdragen ja.
Ik ga zo maar even de teamradio van Hamilton beluisterenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hamilton maakte de rondes daarvoor de knappe call om niet te pitten en besluit later om toch maar wel te gaan. Daar moet meer aan de hand geweest zijn.
Mercedes zag wellicht wat er bij Leclerc gebeurde want die reed goede tijden en ineens verliest hij in 2 rondes 6 seconden
Ook ja, maar Nederlanders hebben een zeer groot aandeel daarquote:
Zoals Vettel zei: "How did you get my number?"quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef StephanL het volgende:
Rijd je daar, hoor je opeens die vrouw op je radio
Ik versta er geen fuck vanquote:
Van je zak legen op haar wordt iedereen relaxerquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Ik had een straf voor Perez niet eens raar gevondenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als hij hem al niet kreeg voor die actie met Verstappen vorige race krijgt hij hem hier zeker niet
Lolquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals Vettel zei: "How did you get my number?"
Wat meer voor de hand liggendquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had een straf voor Perez niet eens raar gevonden
Dat dus...echt tijd dat ze met iets nieuws komen op dat gebiedquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat idd, in de raceklasse die gaat om technologische vooruitgang. En dan hiermee komen
Hamilton ging zelf ook vlak langs de bollard. Perez aan de andere kant.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hamilton gaf toch meer dan genoeg ruimte?
Jup. Het was geen sandwich maar het was de eerste bocht en Gasly had iets teveel onderstuur (dacht ik). Dat leek mij een heel te gemakkelijk gegeven strafquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zat imho nog genoeg ruimte tussen Perez en Gasly.
Ocon (?) heeft de volle afstand ermee gereden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee maar in 8 ronden kan een hoop gebeuren als je banden eraan gaan. En als er eentje klapt sta je al helemaal met lege handen.
Ik snap wel van Mercedes dat ze het risico niet wilden nemen.
Epische reactiequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals Vettel zei: "How did you get my number?"
Een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:47 schreef Monolith het volgende:
Overigens lijken al die mind games bij Mercedes nog niet echt te werken. Er is maar één team dat onder druk blundert.
Dat moet een Fins vlaggetje zijnquote:
Is het niet gewoon een karakteristiek van de baan? Maar je hebt een punt, die bollard was ik even vergetenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton ging zelf ook vlak langs de bollard. Perez aan de andere kant.
Proestquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Van je zak legen op haar wordt iedereen relaxer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |