Was je gezelschap de onlangs beflirte hockeyer die niet eens schandalig jong is?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Zondag hockeydag
En ik mag voor het eerst sinds half september daadwerkelijk weer meedoen in de wedstrijd
Jouw dagje klinkt ook lekker Lucky!
En nog meer mooie foto's van sigme
Het kan zijn dat we heel asociaal snel weg moetenquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zwam![]()
Lekker gezwommen, dadelijk bier bezorging en verder weinig op het program.
Kijk maar hoe het uitkomt, jullie hebben het drukker dan ik.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het kan zijn dat we heel asociaal snel weg moetenof we hebben juist redelijk wat tijd.
We hebben een adres waar we voor een bepaalde tijd moeten zijn en idealiter gaan we eerst langs jou, maar mochten we het niet redden dan gaan we als laatste naar jou.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kijk maar hoe het uitkomt, jullie hebben het drukker dan ik.
App maar als je een ETA hebt
Is Caroline in de stad? Wat meldt RTV Arnhem?quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat hier nou aan de hand is, afgelopen 10 20 minuten reden (rijden dus) er wel 40 tractoren richting binnenstad
Nee zij is elders en nergens wat te lezen. Ik ga nu wandelen en lees het straks wel ergens. Al die tractoren maakten trouwens een heel stuk minder lawaai dan veel minder motorenquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is Caroline in de stad? Wat meldt RTV Arnhem?
Gelukkig begint er bijna weer een nieuwe week.quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:28 schreef fietsie het volgende:
-gaap-
Gewoon nergens zin in vandaag; eigenlijk nog moe van afgelopen week
Kennemerduinenboks!quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:53 schreef borisz het volgende:
Goed uitgekozen om vanmorgen te wandelen. Inmiddels bewolkt, net nog zon.
De NS wandeling Santpoort-Noord - Overveen door de Kennemerduinen.
Altijd fijn.
[ afbeelding ]
Ook voor jou rust 2.0quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:28 schreef fietsie het volgende:
-gaap-
Gewoon nergens zin in vandaag; eigenlijk nog moe van afgelopen week
neuj Niet echt, in haar hoofd zit nog steeds het beeld dat de rest van de wereld zich moet aanpassen om haar (over)gevoeligheid te accomoderen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook voor jou rust 2.0
Kan mw. fiets beetje rust vinden?
Hahaquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Kennemerduinenboks!
Ik deed een fietsritje door de duinen, banaan-water-rustpauze bij het vogelmeer en nog 400m naar een uitkijkpunt geklommen.
Rest vd dag bankhangen, lezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk aan mijn moeder 😂quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef AnneX het volgende:
Mislukte cookies 😢 😂 🤪
[ link | afbeelding ]
Hebben we die cuties gemistquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb bier en had dit op schoot. Goede zondag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh mensen, wat kreeg ik mooie cadeautjes te zien tijdens het wandelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn toppers. Krijg dan de neiging de gasfles dicht te draaienquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:48 schreef z80 het volgende:
Maar is snap mensen niet.
Gastank (zuurstof) op een rolstoel, slang in de neus van de persoon die in de rolstoel zit. En een peuk op de lip.![]()
Nederlanders zijn best wel een kut volk wat dat betreft. Er zijn regels, hou je er aan en ga niet overal je mening over ventileren. En leg vooral niet de schuld bij een ander als je consequenties ondervind van het je niet aan de regels houden.quote:En bij de eetgelegenheid hier in Duitsland. Nederlanders die lopen te klagen dat een zakdoek op de kin niet voldoet als mondmasker. En een ander die zeurt om het verplichte bewijs dat je aan de 3G regel voldoet.
Beide werden de tent uit gezet. Waarna er op straat een bult gescheld en geschreeuw richting eettent ging.
Stelletje heldere lichten.
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:46 schreef sigme het volgende:
Voor @:lucky_strike absolute getallen: vandaag t/m nu 210 walnoten geraapt, 20113 getelde stappen gezet.
Tja, geen tijd voor koffie hebben, dan krijg je datquote:
Beter verder open draaien… pure O2 en open vuur is een top combinatiequote:Op zondag 10 oktober 2021 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, dat zijn toppers. Krijg dan de neiging de gasfles dicht te draaien
[..]
Nederlanders zijn best wel een kut volk wat dat betreft. Er zijn regels, hou je er aan en ga niet overal je mening over ventileren. En leg vooral niet de schuld bij een ander als je consequenties ondervind van het je niet aan de regels houden.
Heb je inmiddels andere schoenen? Want dan zou ik ze wegdoen. Evt doorverkopen. Want helemaal passend krijg je ze nooit lijkt me.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat een prachtige foto's
@:Kaatje1 ik vind het een talent joh.
Ik was net met m'n ouders wandelen. Duizend paddenstoelen gezien, geen camera mee.
Ik heb bij hen nog een paar bergschoenen liggen waar ik vreselijke blaren in krijg omdat de hielen te wijd zijn. Wat zouden jullie doen? Zooltjes zoeken om dat te compenseren, zodat ik die schoenen wel kan gebruiken? Of naar de weggeefwinkel doen en hopen dat een ander er nog wat aan heeft? Het zijn Meindl schoenen, prima dingen, ze passen alleen niet.
Hier hadden we trouwens ook nog last van:quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tja, geen tijd voor koffie hebben, dan krijg je dat
En net te klein om mee te nemen naar de voordeur.
Jaaaa! Ik las het net! En daar zijn jullie uiteraard ook langs gekomen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier hadden we trouwens ook nog last van:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211010_94722082
Het gras bij de buren is altijd groener. Blijkbaar ook voor de wandelende kebab.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is nou een verslavingquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:48 schreef z80 het volgende:
In de zon op een rommelmarkt rondlopen zonder jas was wel lekker. Fietsen zonder jas in het begin behoorlijk fris.
Net wezen eten en zonder jas op de fiets was goed te doen met het zonnetje er bij.
Gastank (zuurstof) op een rolstoel, slang in de neus van de persoon die in de rolstoel zit. En een peuk op de lip.![]()
Je zou toch zeggen dat je alle lucht die je binnen krijgt wil gaan gebruiken. Die persoon was ook nog eens niet heel oud. In de zin van, voor die laatste paar jaar voor sterven aan ouderdom maakt het ook niet meer uit.
Het lijkt voor velen een te grote opgave om 'verslaving' en 'hobby' van elkaar te onderscheiden.quote:
Ach ja, al de mensen die ik heb zien staan roken voor de ingang van de onkologie, met een standaard op rolletjes en een drip in hun arm.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:48 schreef z80 het volgende:
Je zou toch zeggen dat je alle lucht die je binnen krijgt wil gaan gebruiken. Die persoon was ook nog eens niet heel oud. In de zin van, voor die laatste paar jaar voor sterven aan ouderdom maakt het ook niet meer uit.
Helaas de schapen zelf niet gezienquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik las het net! En daar zijn jullie uiteraard ook langs gekomen.
Kleinstedelijk nieuws![]()
![]()
Ook van een verslaving is af te komen, zeker roken. Ja dit kost moeite. Heel veel moeite. En waarschijnlijk wat hulp.quote:
Als je het zo ver laat komen is allicht ook stukje desinteresse en desinformatie en niet willen. Zoals nu met dat stoptober zijn er volgens mij genoeg initiatieven om mensen te helpen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Het lijkt voor velen een te grote opgave om 'verslaving' en 'hobby' van elkaar te onderscheiden.
mislukt? Dat is gewoon 1 groot koekjequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef AnneX het volgende:
Mislukte cookies 😢 😂 🤪
[ link | afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:36 schreef Molo het volgende:
En waarom denken jullie dat iemand het als blijkbaar 'makkelijke' weg verkiest om in rolstoel met slang in de neus, weer een peuk op te steken?
Wel lekker relaxt als je de wereld zo simpel kunt bekijken trouwens
quote:
Welke nieuwe attracties bedoel je?quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:36 schreef minilot het volgende:
Zo dan, het was echt loeidruk in de Efteling vandaag, en dan ben ik wat dat betreft echt wel wat gewendOmzet voor nieuwe attracties, jeeej!
Met een broer en een zus en dan dat alles een beetje smoezelig wordt tussen die mistige paardebloemen?quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tt doet me denken aan een tot nu doe onbekend gebleven Virgina Andrews manuscript
Maar wel mooi, vol, lekkerruikend haar.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Met een broer en een zus en dan dat alles een beetje smoezelig wordt tussen die mistige paardebloemen?
Ik zie toevallig net dat we ons lokale dorpsnieuws hebben gehaaldquote:
Zulks een sociale happening voor julliequote:Op zondag 10 oktober 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zie toevallig net dat we ons lokale dorpsnieuws hebben gehaald![]()
https://www.alblasserdams(...)-alblasserdam-fotos/
Spot de Günther, J. en ondergetekende
[ afbeelding ]
Mooi prinsesje in de roze jurk aan het roeienquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zie toevallig net dat we ons lokale dorpsnieuws hebben gehaald![]()
https://www.alblasserdams(...)-alblasserdam-fotos/
Spot de Günther, J. en ondergetekende
[ afbeelding ]
Al die nieuwe nog te bouwen attracties!quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke nieuwe attracties bedoel je?
En lekker weer voor vandaag!
Oh!quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Al die nieuwe nog te bouwen attracties!
Ik zou eerst zooltjes kopen. Als dat niet werkt komen die zooltjes nog wel een keer van pas.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat een prachtige foto's
@:Kaatje1 ik vind het een talent joh.
Ik was net met m'n ouders wandelen. Duizend paddenstoelen gezien, geen camera mee.
Ik heb bij hen nog een paar bergschoenen liggen waar ik vreselijke blaren in krijg omdat de hielen te wijd zijn. Wat zouden jullie doen? Zooltjes zoeken om dat te compenseren, zodat ik die schoenen wel kan gebruiken? Of naar de weggeefwinkel doen en hopen dat een ander er nog wat aan heeft? Het zijn Meindl schoenen, prima dingen, ze passen alleen niet.
Hehe, Blatenkempweg.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laceerachtbaan in antiek circusthema in Strookrijkquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh!
Ja ben benieuwd wat er nog bij komt, het is al zo allemachtig groot en veel joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Dit is ook wel een echt probleem hoor. Ik leef met je mee.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:39 schreef Molo het volgende:
Ik heb pas een wereldprobleem. De Italiaanse traiteur belde op dat hun ravioli pompoen was mislukt en of het dan nu ook ravioli spinazie ricotta mocht zijn![]()
Ik heb een héél zwaar levuhhhhh, ja echt waaaarrrrr
#kaandorp
Snelle luie vette bek: kipfiletquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:26 schreef Barreltje het volgende:
Ok. Ik ga weer eens roti eten.. welke variant is het beste om te doen? Gewoon kip of lams , eend, of weet ik het wat?
quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Laceerachtbaan in antiek circusthema in StrookrijkAha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks voor mij, ik spuug de hele bende onder geloof ik. Maar prima, doe ik de rustige attracties wel
#oma
In mei naar Efteling hotel, ben benieuwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja, daar viel mij oog ook opquote:
Ik heb nog geen andere schoenen. Ik wandel nu op m'n oude hardloopschoenen. Maar ik denk dat het nu het kouder en natter wordt wel fijn kan zijn om stevigere, waterdichte schoenen te hebben. Het is wel een boel geld, goede bergschoenen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je inmiddels andere schoenen? Want dan zou ik ze wegdoen. Evt doorverkopen. Want helemaal passend krijg je ze nooit lijkt me.
In plaats van dure wandel/bergschoenen kun je ook werkschoenen overwegen. Naar gelang je smaak in sportschoen of nette schoen uitvoering. Het hoge model geeft goede ondersteuning aan de enkel en de zool zorgt voor grip, ook als het nat is.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen andere schoenen. Ik wandel nu op m'n oude hardloopschoenen. Maar ik denk dat het nu het kouder en natter wordt wel fijn kan zijn om stevigere, waterdichte schoenen te hebben. Het is wel een boel geld, goede bergschoenen.
@:Lucky_Strike het is natuurlijk ook geen enorm kostbare optie om zooltjes te proberen. Maar ik weet niet of ik er ooit wat aan zou hebben voor andere schoenen, want inmiddels ben ik niet meer zo gek om me niet passende schoenen aan te laten smeren.
Is het überhaupt na te streven, geen blaren in bergschoenen? Moet je een of andere supergelukkige eenhoorn zijn om blaarloos te wandelen in die dingen?
Geen idee wat die "standaard" Grisport schoenen kosten, volgens mij rond de ¤90 Lopen prima inderdaad.quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:00 schreef z80 het volgende:
[..]
In plaats van dure wandel/bergschoenen kun je ook werkschoenen overwegen. Naar gelang je smaak in sportschoen of nette schoen uitvoering. Het hoge model geeft goede ondersteuning aan de enkel en de zool zorgt voor grip, ook als het nat is.
Bijkomend voordeel, die schoenen zijn waterdicht en vuil afstotend. Na gebruik even een stoffer of bezem er langs en weer klaar voor de volgende tocht.
Ik heb naast mijn goede berg schoenen ook een paar van de decathlon en eerlijk die zijn ook dikke prima en kosten nog niet de helftquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen andere schoenen. Ik wandel nu op m'n oude hardloopschoenen. Maar ik denk dat het nu het kouder en natter wordt wel fijn kan zijn om stevigere, waterdichte schoenen te hebben. Het is wel een boel geld, goede bergschoenen.
@:Lucky_Strike het is natuurlijk ook geen enorm kostbare optie om zooltjes te proberen. Maar ik weet niet of ik er ooit wat aan zou hebben voor andere schoenen, want inmiddels ben ik niet meer zo gek om me niet passende schoenen aan te laten smeren.
Is het überhaupt na te streven, geen blaren in bergschoenen? Moet je een of andere supergelukkige eenhoorn zijn om blaarloos te wandelen in die dingen?
Ik, mijn liefste en allerlei andere mensen die ik ken, krijgen geen blaren in wandelschoenen. Of hooguit bij uitzondering (nieuw, nat, verkeerde/geen sokken). Maar sommige mensen blijven altijd blaren krijgen, ongeacht de schoen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:52 schreef Tele6 het volgende:
Boks ouwe!quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik krijg al blaren wanneer ik langs een schoenwinkel loop (en moet ook nieuwe wandelschoenen)
Daar heb je ook echt hele fijne schoenen te koopquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wandelschoenen moeten meteen goed zitten werd mij verteld door de mensen van Bever. Als je denkt mweh daar knelt het een beetje.. niet doen.
Balen zeg!quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst sinds een paar maanden mijn dichte schoenen aan, die zijn dus echt wel ingelopen. Vandaag kon ik er niet op vooruit komen, blareb
Ik snap hier helemaal niets van.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:52 schreef fietsie het volgende:
“Je zit me hier gewoon even te intervieuwen aan de eetkamertafel maat , dat is Fokking irritant maat, dat je het even weet..” over een gesprek over wat er komende week aan naaschoolse zaken te verwachten was…
Ik denk dat Fiets even een inkijkje wil geven in hoe brutaal zijn kersverse brugpieper inmiddels kan wezenquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap hier helemaal niets van.
Ik gok dat fiets nazaat aan de puberette is geslagen maat!quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk dat Fiets even een inkijkje wil geven in hoe brutaal zijn kersverse brugpieper inmiddels kan wezen
De vakanties in Zuid Duitsland en gedeelte Oostenrijk. Door de bergen en bossen wandelen ging ook perfect op normale schoenen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:49 schreef minilot het volgende:
Ik wandel wel geregeld hele fijne afstanden maar nooit zoals @:Z80 wel in echt ruig en onherbergzaam gebied - ik heb eigenlijk nooit gedacht van 'had ik maar bergschoenen in plaats van deze afgetrapte gympies', ook niet op hiketochtjes in Tsjechië, Schotland en Slovenië..
Leuk!quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:52 schreef minilot het volgende:
Ik had @:Molo -schoenen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Yikes!quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:57 schreef z80 het volgende:
[..]en wat beestjes die graag wat bloed van je willen hebben
Ik heb lage bergschoenen maar dat is vooral voor de grip. En omdat mijn voeten dan lekker comfortabel droog blijven.quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:57 schreef z80 het volgende:
[..]
De vakanties in Zuid Duitsland en gedeelte Oostenrijk. Door de bergen en bossen wandelen ging ook perfect op normale schoenen.
In het noorden van Vietnam op de berghellingen waren mijn enkels wel blij met de extra ondersteuning.
Ook gebieden met veel slootjes, beekjes een waterdoorgangen zijn stevige schoenen prettig. Aangezien hier veel gladde en scherpe stenen liggen.
In het oerwoud kan je lopen op dat wat lekker zit. Beetje drassige grond en wat beestjes die graag wat bloed van je willen hebben. Maar lopen op flipflops, wat 1 van de dragers deed kan dus ook prima.
Sowieso fijn dat het weer de tijd van het jaar is voor dikke zwarte panty's/maillotsquote:
Had van mij nog even uitgesteld mogen worden maar op zich wel weer zin in ook ja.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Sowieso fijn dat het weer de tijd van het jaar is voor dikke zwarte panty's/maillots
Ik ben al dagen in tenue van een keur aan hele korte broekjes met een zwarte Snag Tight eronder + laarsjes. Herfstkleren for the winquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Had van mij nog even uitgesteld mogen worden maar op zich wel weer zin in ook ja.
Seizoenen zijn wel top qua kleding en zulks wisselen.
Vaker weer hakjes enzo aan ipv de hele dag sloffen hier denk ik. En ook daar veel zin in.
Zat van de week in net jurkje met thermolegging en sloffen eronder te werken. Das geen gezicht natuurlijk, maar Teams boeit dat niet.
Maar ik ben er onderhand wel beetje klaar mee
Tijd voor optutten
Prima weer voor jaquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben al dagen in tenue van een keur aan hele korte broekjes met een zwarte Snag Tight eronder + laarsjes. Herfstkleren for the win
Rendangquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen wordt mijn slowcooker geleverd. Mocht iemand nog leuke tips hebben qua eten. Graag!
Leuk mooi kleur! Groenig?quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:52 schreef minilot het volgende:
Ik had @:Molo -schoenen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Rendang van @RobinOokquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen wordt mijn slowcooker geleverd. Mocht iemand nog leuke tips hebben qua eten. Graag!
Hoisin pulled chicken. Morgen kan ik een mss een lekker vega recept doorgeven eerst testenquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon weglaten of de minder vochtige variant van dingen gebruikenquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha rendang is ook precies wat ik wilde gaan maken dinsdag/ want oh rendang![]()
Maar vraag mij idd af hoe ik dat met het vocht moet doen.
Jup, glimmend legergroen, voor onder mijn legertussenjasquote:
Wat let je?quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook laarsjes en tights en kort broekje.
Vega is ook helemaal primaquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoisin pulled chicken. Morgen kan ik een mss een lekker vega recept doorgeven eerst testen
Ik heb spullen in huis voor het recept wat ik altijd gebruik. Maar kan aanbraden in de binnenpan. Doe dat toch ook met het vlees dus dat kan de volgende keer dan primaquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon weglaten of de minder vochtige variant van dingen gebruiken
Santen ipv kokosmelk. Geen bouillon. Dat soort dingen.
Weet haar recept niet meer uit mijn hoofd
De boemboe wel eerst los aanbakken. Die zo in de slowcooker doen is zonde. Dan ga je smaak missen
Welke?quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb weer twee jurkjes bij topvintage gekocht. Zo leuk
Ik heb nog twee paar nieuwe (ok, tweedehandse) beenwarmers gekocht. Voor bij die maillots/pantys. Hoewl ik tegenwoordig ook beenwarmers draag over leggings en spiekerboxems. Als het weer lekker koud is dan.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Sowieso fijn dat het weer de tijd van het jaar is voor dikke zwarte panty's/maillots
Jaloersquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb weer twee jurkjes bij topvintage gekocht. Zo leuk
Vandaag, 20duizend stappen. De meeste hierop:quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:18 schreef Blues het volgende:
Ik stiefel op mijn nikes of op mijn docs.
Hooguit 4-5 km dat dan weer wel.. die afstanden die jullie lopen (w.s./aannames) zou ik ook echt wandelschoenen voor kopen.
Leuk, echt najaars gevoel.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Deze twee![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja al had die groene eigenlijk ook driekwart mouwen moeten hebben.quote:
Oh ja inderdaad. Korte zou ik het nu echt al koud mee hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja al had die groene eigenlijk ook driekwart mouwen moeten hebben.
Ja ik doe er dan maar op een jasje ofzo op. Kon hem er niet op laten :’)quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad. Korte zou ik het nu echt al koud mee hebben.
quote:
Ik vind voor mezelf shoppen echt lastig.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je leuk vind hoor. Maar gewoon voor casual kun je ook leuk bij de only enzo terecht. Of de webshop 77online.
Kwam daar van de week dit jurkje tegen
[ link | afbeelding ]
Even afwachten of het past met mijn borsten :’) jasje er op, laarsjes er onder dikke prima.
Jazekerquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Was je gezelschap de onlangs beflirte hockeyer die niet eens schandalig jong is?
Maar dat zit toch heel strak om je bovenlichaam?quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb vooral de Vintage Chic jurkjes van Topvintage. Mensen snappen niet dat die net zo lekker zitten als een joggingbroekdus dat heb ik altijd aan als ik op de bank hang.
Heb ik er ook een paar van.quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb vooral de Vintage Chic jurkjes van Topvintage. Mensen snappen niet dat die net zo lekker zitten als een joggingbroekdus dat heb ik altijd aan als ik op de bank hang.
Het is heel stretchy. Genoeg dat de bh uit kan maar er nog steeds goed uit zietquote:Op zondag 10 oktober 2021 21:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat zit toch heel strak om je bovenlichaam?
Ik vond jou nog wel zo’n jurken typequote:Op zondag 10 oktober 2021 21:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb ik geen last van.
Heb ook geen joggingbroek overigens.
Dit kwartje viel veel te traag bij mijquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:46 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben een bloemkool taart uit de nieuwe otto, ruikt lekker
Oooh, die zijn idd leukquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Deze twee![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 10 oktober 2021 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiJames Bond gezien
Was tof
Wel bijna de godganse dag koppijn gehad
Dat staat ook op het programma binnenkort.quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiJames Bond gezien
Was tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#boobspost
Heb er alleen wat minder aan in de winter, maar geen zin om truien te zoeken die me net zo goed bevallen
[ Bericht 35% gewijzigd door minilot op 10-10-2021 22:35:34 ]Let me see you stripped down to the bone
Hoe vond je de film?quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiJames Bond gezien
Was tof
Film was tofquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe vond je de film?Kus voor het hoofd!
Waar koop je beenwarmers?quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog twee paar nieuwe (ok, tweedehandse) beenwarmers gekocht. Voor bij die maillots/pantys. Hoewl ik tegenwoordig ook beenwarmers draag over leggings en spiekerboxems. Als het weer lekker koud is dan.
Nu al zin an
De aanspeeekvorm die “uk” hanteert voor mij is sinds een paar dagen ‘maat’…quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeemanquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waar koop je beenwarmers?
Ik wilde ze zelf breien, maar kwam er niet uit met de maten en dan de benodigde hoeveelheid garen en welke pennen en.......
Dan toch maar kopen misschien
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
De aanspeeekvorm die “uk” hanteert voor mij is sinds een paar dagen ‘maat’…
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
De aanspeeekvorm die “uk” hanteert voor mij is sinds een paar dagen ‘maat’…
klikquote:Op zondag 10 oktober 2021 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg nu reclame voor Otto te zienEn jurkjes. Dus deze pagina vol leuke jurkjes: https://www.otto.nl/dames(...)dls/?fid=10099503426
Allemaal dirndls(echt even klikken
)
Mocht ik ooit nog eens gaan trouwen dan wordt de dresscode 'dirndl'quote:
Zitten ook jurkjes die net niet dat typische hebben en nog leuk zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mocht ik ooit nog eens gaan trouwen dan wordt de dresscode 'dirndl'
Heb ik wel, maar bij klachten moet je naar de GGD.quote:Op maandag 11 oktober 2021 06:15 schreef Barreltje het volgende:
Beterschap vlindertje!
Heb je niet ergens een Zelftest bij de hand?
Ik ging gister met mn nichtje zwemmen.. met een hoop geproest.. dus ik verwacht aan het eind van deze week wel weer een loopneus![]()
Ik ben sowieso om de haverklap verkouden.. Dit wordt sinds eind augustus vorig jaar (dus in 13.5 maand) de 20e keer dat ik me laat testen ivm verkoudheidsklachtenquote:Op maandag 11 oktober 2021 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Kinderen kunnen tot wel 12x per jaar verkouden zijn, heb ik ooit in een ver verleden geleerdDus als je vaak in de buurt van kinderen bent: succes met nooit verkouden worden.
Goedemorgen! Ik ben nog aan het werk.
Ik heb vrijwel altijd in alle schoenen blaren. Maar nooit in mijn wandelschoenenquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
7.00, nu in de trein.quote:Op maandag 11 oktober 2021 06:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso om de haverklap verkouden.. Dit wordt sinds eind augustus vorig jaar (dus in 13.5 maand) de 20e keer dat ik me laat testen ivm verkoudheidsklachtendeel daarvan komt ongetwijfeld van contact met de buurkindjes, maar heb het sowieso altijd al gehad. Alleen tot corona nooit echt last van ondervonden
![]()
Hoe lang moet je nog? Tot 7.30 ofzo?
Wat Molo ook zegt: Zeeman.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waar koop je beenwarmers?
Ik wilde ze zelf breien, maar kwam er niet uit met de maten en dan de benodigde hoeveelheid garen en welke pennen en.......
Dan toch maar kopen misschien
Het is gewoon ook soms gokken en verliezen, dan zet ik het weer te koop.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou best meer willen kopen op Vinted, maar ik vind mijn maat en lijf maar ingewikkeld (kledingmerken vinden dat ook, trouwens) Eigenlijk heb ik geen "vaste" merken want ik koop heel weinig kleding. Is een beetje een vicieuze cirkel dit.
Waarom zou je graag op vinted willen kopen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou best meer willen kopen op Vinted, maar ik vind mijn maat en lijf maar ingewikkeld (kledingmerken vinden dat ook, trouwens) Eigenlijk heb ik geen "vaste" merken want ik koop heel weinig kleding. Is een beetje een vicieuze cirkel dit.
Dan ren je de trap op terwijl echtgenoot wat treuzelt bij het binnenlaten van het bezoek bij de voordeur om een jurk aan te trekken??quote:
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik vind het altijd geweldig om te horen welke woorden hip zijn bij pubersBij voorkeur met veel eye rolls. Gelukkig zijn er veel puberkinderen in de omgeving de komende jaren.
quote:
Nou tot nu toe zijn de teksten waar ze mee komt vrij cabaretesk, dan is het wel grappig eigenlijk.quote:
Omdat ik meer toffe, gave, mooie kleding verdien/mag hebben dan dat ik nu heb en omdat ik nieuw kopen nog veel lastiger vind. Dat dan nog los van het feit dat het veel duurzamer is om tweedehands kleding te kopen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom zou je graag op vinted willen kopen?
Ik gebruik het enkel voor dingen die niet zo duur zijn dat direct ongeschikt verklaren me zeer doet en ik probeer geen dingen te kopen van niet-rekkende stof bij een model waar dat lastig kan zijn (rond de tetten met name, en dan heb ik nota bene een normaal C-cupje).
Nee die heb ik juist al aanquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan ren je de trap op terwijl echtgenoot wat treuzelt bij het binnenlaten van het bezoek bij de voordeur om een jurk aan te trekken??
Aha. Ja, als "nieuw kopen" niet makkelijker is, dan snap ik dat je een voorkeur hebt voor vinted. Mooiere kleren voor minder geld en duurzamer ook.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat ik meer toffe, gave, mooie kleding verdien/mag hebben dan dat ik nu heb en omdat ik nieuw kopen nog veel lastiger vind. Dat dan nog los van het feit dat het veel duurzamer is om tweedehands kleding te kopen.
Ik ben fervent tegenstander van budgetteren in principe omdat het niet echt nodig is en ik dan het gevoel heb dat ik niet dingen "mag" of kan. (wat F. dus echt een belachelijke strategie vindquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Aha. Ja, als "nieuw kopen" niet makkelijker is, dan snap ik dat je een voorkeur hebt voor vinted. Mooiere kleren voor minder geld en duurzamer ook.
Ik doe mezelf een budget per maand, wat ik dan ook probeer uit te geven. Zou dat wat zijn? Mijn lief vindt het een belachelijke strategie, maar voor mij werkt het.
Ja, ditquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik vergeet altijd dat de meeste mensen gewoon elke maand kleren kopen. Dat zit zo niet in mijn systeem.
Er gaat soms wel een jaar voorbij dat ik alleen sokken koop, ook niet helemaal normaal I know.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dit![]()
Ik heb dit jaar eindelijk een tussenjas gekocht, dat stond al jaren op de planning. Verder een thuisjurk en een set van 5 hemdjes. Eigenlijk waren alleen die hemdjes 100% noodzakelijk dus ik vind al dat ik wild met geld heb gesmeten.
Tijd om te shoppen!quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag van de fysio zeker een week niet trainen.
[ afbeelding ]
Het helpt wel dat ik al jaren hetzelfde weegquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ook niet iedere maand maar wel een paar keer per jaar. Toch altijd wel wat nodig. Zag nu bijvoorbeeld dat mijn shirts met lange mouwen eigenlijk allemaal te groot zijn. Dus dan koop ik er meteen een paar zodat ik er weer genoeg heb. Zelfde geld voor broeken. Die koop ik vaak tegelijkertijd dus gaan ook tegelijkertijd kapot :’)
Wordt het binnenkort wel weer wat rustiger?quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Ik heb het deze week weer net zo druk als vorige week. Maar dan met een halve dag minder tijd. Ik en mijn goede ideeën![]()
Ik wil helemaal niet zo'n persoon zijn die altijd miept over drukte.
Ik zag bij de tweedehands winkel een panterprint drindl die ik wil hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tijd om te shoppen!![]()
Hier ook niet maandelijks, maar wel regelmatig. Zeker met Vinted want dan kost het weinig dus kan ik mezelf ook daarmee niet tegen houden
Oh ja altijd leuk van die dingen die je echt niet nodig hebt en toch stiekem leuk zijnquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag bij de tweedehands winkel een panterprint drindl die ik wil hebben.![]()
Een beetje. Maar ik wil heel erg inzetten op klantenwerving omdat het de tijd van kerstpakketten is. Dus ergens eind december zal het wel rustiger worden. Dan rond aspergetijd weer drukker.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wordt het binnenkort wel weer wat rustiger?
Oja kerstpakketten komen er al weer aan. Je bent wel echt goed bezig zegquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een beetje. Maar ik wil heel erg inzetten op klantenwerving omdat het de tijd van kerstpakketten is. Dus ergens eind december zal het wel rustiger worden. Dan rond aspergetijd weer drukker.
Soms vergeet ik dat ik dit leuk vind. Ik ben nogal geneigd om alles dat ik doe als last te ervaren omdat ik altijd keuzes moet maken in wat ik doe. Ik ben van plan om daar toch eens wat aan te gaan doen.
Lekker veel tijd om naar leuke steden te rijden en daar de opnieuw en coos en de rataplans te raidenquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag van de fysio zeker een week niet trainen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat mijn klantenwerving nut heeft. We gaan het zien de komende weken en maandenquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja kerstpakketten komen er al weer aan. Je bent wel echt goed bezig zeg![]()
En dat laatste is wel goed om je van bewust te zijn, dan kan je er ook mee aan de slag.
Ik heb ook werkelijk geen idee wat 'normaal' is (maak dat topic in LIF!). Ik geef mijzelf in principe 100 euro/maand aan vrij te besteden zakgeld, en dat gaat de afgelopen 2 jaar voor het grootste deel naar kleding.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben fervent tegenstander van budgetteren in principe omdat het niet echt nodig is en ik dan het gevoel heb dat ik niet dingen "mag" of kan. (wat F. dus echt een belachelijke strategie vind) maar gaat super met alle dingen, behalve dus dit, dus misschien dat het hiervoor juist wel kan werken.
Wat is je budget dan? In euro's of als percentage van je te besteden geld of andere concrete informatie? Want ik heb geen idee wat normaal is.
Misschien moet ik topic maken in LIF.
Dit! Ik koop kleren als ik daar zin in heb.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik vergeet altijd dat de meeste mensen gewoon elke maand kleren kopen. Dat zit zo niet in mijn systeem.
Leuk dat je handel van de grond komtquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een beetje. Maar ik wil heel erg inzetten op klantenwerving omdat het de tijd van kerstpakketten is. Dus ergens eind december zal het wel rustiger worden. Dan rond aspergetijd weer drukker.
Soms vergeet ik dat ik dit leuk vind. Ik ben nogal geneigd om alles dat ik doe als last te ervaren omdat ik altijd keuzes moet maken in wat ik doe. Ik ben van plan om daar toch eens wat aan te gaan doen.
Boks!quote:Op maandag 11 oktober 2021 05:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Mogge!
![]()
Wakker met keelpijn en hoesten, dus net maar een coronatest weer ingepland voor vanochtend. Nu kijken of ik nog een ruim uurtje kan slapen voor m'n wekker gaat.
Nou ja.quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Boks!
Kennen jullie die mop van die vrouw die vandaag begon met reintegreren?
Die werd ziek (gisteravond, vannacht koorts/keelpijn/beroerd/koppijn) negatieve Covidtest. Afgebeld.![]()
Dat heb ik ookquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Het helpt wel dat ik al jaren hetzelfde weeg
ipv 'maat' dat jouw uk gebruikt, noemden mijn ukken mij jarenlang bij mijn naam ipv Mama. Vond het toen wel oké en 'hip' (jaren 90).quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:54 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen. Ja, nog net. Ik had even tijd voor Fok
Oh shit! Beterschap!quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Boks!
Kennen jullie die mop van die vrouw die vandaag begon met reintegreren?
Die werd ziek (gisteravond, vannacht koorts/keelpijn/beroerd/koppijn) negatieve Covidtest. Afgebeld.![]()
Hier gaat de werkgever eind oktober weer een weekje mensen steken; dan zorg ik ook wel dat ik in de rij sta ja.quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beterschap zieken! Het heerst, ik hoor in mijn omgeving ook al diverse ziekmeldingen.
Heb me nu zelfs voor het eerst aangemeld voor de griepprik…. Want volgens mij wordt het een heftig najaar en winter
Ja maar dan wel op zo’n typische toonquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pap, mam. En als ze me niet horen (in een drukke omgeving): HEEJ <voornaam>
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar dan wel op zo’n typische toon![]()
Mijn vader heet Peter en dan echt pppeeejjjttuuuurrrrr :’) ik ben een vervelend kind. Gelukkig komen ze mij niet zo vaak tegen in het wild want ik woon niet echt bij ze in de buurt
quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Of ik interesse had in een baan voor 2 weken maar wel als zzp'er. Geen idee hoe lang het duurt om een inschrijving bij de KvK te regelen, maar dat is nou echt niet wat ik zoek. 30-35 jaar geleden samen met een collega dat wel uitgezocht maar (toen) te veel nadelen.
En Linkedin vacatures werkt ook richting recruiters erg vreemd. Hebben ze in Groningen geen werkzoekende secretaresses?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wat?
Vind het wel leuk om mee te zoeken alleen weet ik niet hoeveel je wil werken tegen welk salaris.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:39 schreef Blues het volgende:
[..]Dit is ook op uitzendbasis. En eerst zoek ik nog iets tegen een beter uurloon (verschil hier is echt flink).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wat?
Vind het wel leuk om mee te zoeken alleen weet ik niet hoeveel je wil werken tegen welk salaris.
Maar net een sollicitatie de deur uitgedaan voor een leuke vacature. Maar eerlijk gezegd dat het zo'n beetje de eerste sollicitatiebrief in ruim 30 jaar wasen dat ik hoopte dat een 60 jarige ook in aanmerking zou komen (even jezelf naar voren halen ipv 13 in dozijn)
En gisteravond zag ik nog een leuke vacature, maar die is nu al weer weggehaald. Dat was een paar weken geleden bij een andere vacature ook. Binnen een paar uur weg. Vreemd
Oh ja, en ik zoek iets, bij voorkeur voor 32-36 uur. Langer zeker niet. Verder moet het goed fietsbaar zijn, want met de bus lukt het me ook niet langer dan ca 20 min.We have far more in common than that which devides us..
Op zondagavond stond het erop en maandagochtend niet meer. Het was een vacature alert.quote:Op maandag 11 oktober 2021 17:02 schreef Blues het volgende:
Dan is er vast iemand intern of via een kruiwagen aangenomen.
Ik heb dat zelf 2x meegemaakt.. dat ik via via ben aangenomen toen er net een vacature uitstond.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heet 'moeder', als ik geroepen word, 'mam' met name in schriftelijke communicatie, maar bovenal ben ik 'maarmama' en 'neemama'![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heet 'moeder', als ik geroepen word, 'mam' met name in schriftelijke communicatie, maar bovenal ben ik 'maarmama' en 'neemama'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Maar eens zien hoe dit zich nou weer gaat ontwikkelen..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:30 schreef Barreltje het volgende:
Ik had een lunch date!Hoe houd je ze uit elkaar johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Maar eens zien hoe dit zich nou weer gaat ontwikkelen..
En K… lekker laten sudderen.
Ik heb ooit een ontzettend slecht voorbereide verhuizing meegemaakt. Genoeg hulptroepen en dat was maar goed ook want maar 1/3 was ingepakt. Op het laatst alles lukraak in de nieuwe woning geplempt. En succes met uitzoeken van wat waar hoort en weg kan
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Vriend (op dat moment zwaar depressief) had nul niets noppes ingepakt. Dat hoorde iemand donderdagavond en zaterdag was de verhuizing. Volle hoekwoning van 3 etages naar een veel kleiner appartement uit begin 1900 (van 4 slaapkamers naar 1 oa). Ik heb begrepen dat 10 mensen zijn gaan inpakken en verhuizen en de week erna (kerst) hebben we in shifts alles uitgepakt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe houd je ze uit elkaar joh
En K… lekker laten sudderen.
Ik heb ooit een ontzettend slecht voorbereide verhuizing meegemaakt. Genoeg hulptroepen en dat was maar goed ook want maar 1/3 was ingepakt. Op het laatst alles lukraak in de nieuwe woning geplempt. En succes met uitzoeken van wat waar hoort en weg kan
Goede vriendenquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vriend (op dat moment zwaar depressief) had nul niets noppes ingepakt. Dat hoorde iemand donderdagavond en zaterdag was de verhuizing. Volle hoekwoning van 3 etages naar een veel kleiner appartement uit begin 1900 (van 4 slaapkamers naar 1 oa). Ik heb begrepen dat 10 mensen zijn gaan inpakken en verhuizen en de week erna (kerst) hebben we in shifts alles uitgepakt.
Een jaar later is hij weer vertrokken uit dat huis, naar de wijk waar hij vandaan kwam (en is nu enorm blij)
quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:30 schreef Barreltje het volgende:
Ik had een lunch date!Niet bang verliefd te worden? Gezien de open relatie zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Maar eens zien hoe dit zich nou weer gaat ontwikkelen..
Pfff. blije muis dus.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog een event hier vandaag! Poes kwam binnen met een muis. Een levende
Gelukkig bleek beestje verrast genoeg om tussen snijplank en doosje gevangen te worden.
Status nu:
Muis in tuin
Kattenluik op slot
Katten teleurgesteld
Ik hoop het… hij leek niet gewond. Anders heb ik hem nu tot een ellendige dood veroordeeldquote:
Ik las gisteren op fb van een vrouw die kittens opvangt dat er 2 waren gevonden, ijs en ijskoud. Naar de DA. Temp was zo laag dat die niet te meten was. Vannacht gevoerd, en vandaag was er 1 op temp en de ander bijna. En een filmpje dat ze aansterkende pap aten (zelf).quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik hoop het… hij leek niet gewond. Anders heb ik hem nu tot een ellendige dood veroordeeld
Awquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las gisteren op fb van een vrouw die kittens opvangt dat er 2 waren gevonden, ijs en ijskoud. Naar de DA. Temp was zo laag dat die niet te meten was. Vannacht gevoerd, en vandaag was er 1 op temp en de ander bijna. En een filmpje dat ze aansterkende pap aten (zelf).
Dezen hebben het gered gelukkig. Maar lees vaak bij haar dat ze zo iniminie klein zijn dat ze het niet redden, zo verdrietig danquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aw![]()
![]()
![]()
Als het buiten regent kijk ik ook naar de warme slapende hoop in mijn kitten kamer en ben blij dat moeder ze nu alleen van eten, en niet meer van beschutting hoeft te voorzien.
Zijn ze al op?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef AnneX het volgende:
Mislukte cookies 😢 😂 🤪
[ link | afbeelding ]
Ohohoh, allemaal lekkere ingrediënten. Gisteren ook spruiten gegeten, ook in de oven. Prima te doen. Maar deze gaat op t lijstjequote:Op maandag 11 oktober 2021 20:43 schreef fietsie het volgende:
@:Kaatje1 je zocht laatst toch een recept voor spruitjes zonder vlees? https://imgur.com/a/RFI8ypK
Cookies zijn opperdepop.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn ze al op?![]()
Hoe gaat het daar met jullie? Al een beetje bekomen van de schrik van het overlijden van jullie vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:03 schreef AnneX het volgende:
Cookies zijn opperdepop.
Neen, niet bekomen. Het is en blijft onwerkelijk, voorlopig.
Ws. morgen de papieren in orde voor repatriëring per vliegtuig (hij) en dan terugrijden naar huis, zij, zoon en haar broer.Ja, ik begrijp dat zoiets heel onwerkelijk blijft. Meeste mensen die ik ken nemen wel altijd een reisverzekering als ze op vakantie gaan; hopelijk hebben ze dat ook gedaan. Dit is ook niet iets waarvoor je verwacht je verzekering eventueel nodig te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Boksquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Even egoïstisch tussendoor: Het Roer Om kijken. Met (ESF)Henk
[..]
Cookies zijn opperdepop.
Ws. morgen de papieren in orde voor repatriëring per vliegtuig (hij) en dan terugrijden naar huis, zij, zoon en haar broer.Heftig allemaal hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd leuk om te kijken, nu extra lollig omdat ik Henk en zijn café kenquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Boks![]()
Ik ben nu bij aflevering 2. Heerlijk programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Cookies zijn opperdepop.
Ws. morgen de papieren in orde voor repatriëring per vliegtuig (hij) en dan terugrijden naar huis, zij, zoon en haar broer.Wat erg, ook nog die lange tocht naar huis moeten makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Altijd leuk om te kijken, nu extra lollig omdat ik Henk en zijn café kenIk heb net de afl met die grote (horror-)camper en de 2 mannen met pleegzoons in Spanje gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mo mi bellen met nieuwe MTL (moet zo wennen aan haar) en eventueel wo of vrij dat half uurtje komen qua reïntegratie.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:41 schreef AnneX het volgende:
Wat is het plan dan deze week?
Antwoord: Echt echt uitzieken!
Het heerst enorm! Mijn man is anderhalve week ziek geweest en ik heb heel vorige week ook niet gewerkt door de griep.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Mo mi bellen met nieuwe MTL (moet zo wennen aan haar) en eventueel wo of vrij dat half uurtje komen qua reïntegratie.
Of ma vlg week als deze week nog ziek.
Yup ik ziek uit.
Hoefde me ook niet ziek te melden want dat was ik al een maand of 3
Ik vind het wel vrij stom van m'n lijf om uitgerekend nu ziek te worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honden in de late middagzon
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik weet ook niet of ik er uitgebreid over uitgewijd heb. Het is niet alleen mijn schouder, het is mijn hele lijf dat uit elkaar dreigt te vallen. Fysio, coach en Lonaa maakte zich wel zorgen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:03 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb niet meegelezen Lonaa, is het je schouder?
Hmm, da's behoorlijk balen. Soort overtraining ofzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik er uitgebreid over uitgewijd heb. Het is niet alleen mijn schouder, het is mijn hele lijf dat uit elkaar dreigt te vallen. Fysio, coach en Lonaa maakte zich wel zorgen.
Ruim een volle week niet trainen is de enige optie die ik nog niet geprobeerd heb. Aangepast trainen, goed eten, goed drinken, voldoende slaap, fysio, yoga, was allemaal niet afdoende.
Wel echt heel naar want van niet trainen word ik ook niet beter, (hoofd vindt het lastig en futloos en bleh) maar waarschijnlijk in the long run wel.
Ja, mogelijk. Lijf trok in ieder geval aan de noodrem en dat heb ik een tijdje genegeert want zo werk ik en uh, well that backfires.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:20 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Hmm, da's behoorlijk balen. Soort overtraining ofzo?
Oeh wat ellendig en zorgelijk. Kan het zijn dat je teveel getraind hebt? Slaap je wel goed?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik er uitgebreid over uitgewijd heb. Het is niet alleen mijn schouder, het is mijn hele lijf dat uit elkaar dreigt te vallen. Fysio, coach en Lonaa maakte zich wel zorgen.
Ruim een volle week niet trainen is de enige optie die ik nog niet geprobeerd heb. Aangepast trainen, goed eten, goed drinken, voldoende slaap, fysio, yoga, was allemaal niet afdoende.
Wel echt heel naar want van niet trainen word ik ook niet beter, (hoofd vindt het lastig en futloos en bleh) maar waarschijnlijk in the long run wel.
Ja, mogelijk toch te weinig rust. Fysio omschreef het als 'you fried your nervous system'. Ik had ook geen trek meer en ik vind dat ik best wel wat haaruitval had en pijntjes hier en daar en ineens vrij lage rusthartslag als ik slaap en zo'n plekje in mn keel en naja, van die dingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh wat ellendig en zorgelijk. Kan het zijn dat je teveel getraind hebt? Slaap je wel goed?
Mogge trouwens. Hier is het droog, hopelijk blijft dat zo, dan vanmiddag weer wandelen of een stukje fietsen
Ai dat is wel beperkend ja. Maar dat lijf moet nog minstens 60 jaar mee, dus wel goed om er nu naar te luisterenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, mogelijk toch te weinig rust. Fysio omschreef het als 'you fried your nervous system'. Ik had ook geen trek meer en ik vind dat ik best wel wat haaruitval had en pijntjes hier en daar en ineens vrij lage rusthartslag als ik slaap en zo'n plekje in mn keel en naja, van die dingen.
Ik mag dus alleen maar "ontspannende" beweging. Dus ik mag wel Dora uitlaten en wel een stukje fietsen maar niet trainen, de badkamer schoonmaken of fietsen alsof mn leven er vanaf hangt en ik voel me enorm onthand.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Regen. Kou. Donker.
Ik heb nog wel een hele mooie spin voor jullie. Even in spoilers voor als er spinnenschrikkers zijn.Mooie plaatjes! (Waarom wil autocorrect daar omaatjes van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honden in de late middagzon
[ afbeelding ])
Ja, dat zeg je mooi.quote:
Kun je mooi vinted af gaan speuren. Sterktequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je mooi.
Ik zie het maar als een les dat ik beter moet leren luisteren naar m'n lijf.
Mind over matter is mooi, maar niet als het je lijf kost.
Ik was niet voor niks begonnen met het uitmesten van de kledingkast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kun je mooi vinted af gaan speuren. Sterkte
Kan ook therapeutisch werken. Dingen een beetje uitmesten en opruimenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was niet voor niks begonnen met het uitmesten van de kledingkast.
Dankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |