Was je gezelschap de onlangs beflirte hockeyer die niet eens schandalig jong is?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Zondag hockeydag
En ik mag voor het eerst sinds half september daadwerkelijk weer meedoen in de wedstrijd
Jouw dagje klinkt ook lekker Lucky!
En nog meer mooie foto's van sigme
Het kan zijn dat we heel asociaal snel weg moetenquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zwam![]()
Lekker gezwommen, dadelijk bier bezorging en verder weinig op het program.
Kijk maar hoe het uitkomt, jullie hebben het drukker dan ik.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het kan zijn dat we heel asociaal snel weg moetenof we hebben juist redelijk wat tijd.
We hebben een adres waar we voor een bepaalde tijd moeten zijn en idealiter gaan we eerst langs jou, maar mochten we het niet redden dan gaan we als laatste naar jou.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kijk maar hoe het uitkomt, jullie hebben het drukker dan ik.
App maar als je een ETA hebt
Is Caroline in de stad? Wat meldt RTV Arnhem?quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat hier nou aan de hand is, afgelopen 10 20 minuten reden (rijden dus) er wel 40 tractoren richting binnenstad
Nee zij is elders en nergens wat te lezen. Ik ga nu wandelen en lees het straks wel ergens. Al die tractoren maakten trouwens een heel stuk minder lawaai dan veel minder motorenquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is Caroline in de stad? Wat meldt RTV Arnhem?
Gelukkig begint er bijna weer een nieuwe week.quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:28 schreef fietsie het volgende:
-gaap-
Gewoon nergens zin in vandaag; eigenlijk nog moe van afgelopen week
Kennemerduinenboks!quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:53 schreef borisz het volgende:
Goed uitgekozen om vanmorgen te wandelen. Inmiddels bewolkt, net nog zon.
De NS wandeling Santpoort-Noord - Overveen door de Kennemerduinen.
Altijd fijn.
[ afbeelding ]
Ook voor jou rust 2.0quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:28 schreef fietsie het volgende:
-gaap-
Gewoon nergens zin in vandaag; eigenlijk nog moe van afgelopen week
neuj Niet echt, in haar hoofd zit nog steeds het beeld dat de rest van de wereld zich moet aanpassen om haar (over)gevoeligheid te accomoderen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook voor jou rust 2.0
Kan mw. fiets beetje rust vinden?
Hahaquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Kennemerduinenboks!
Ik deed een fietsritje door de duinen, banaan-water-rustpauze bij het vogelmeer en nog 400m naar een uitkijkpunt geklommen.
Rest vd dag bankhangen, lezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk aan mijn moeder 😂quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef AnneX het volgende:
Mislukte cookies 😢 😂 🤪
[ link | afbeelding ]
Hebben we die cuties gemistquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb bier en had dit op schoot. Goede zondag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh mensen, wat kreeg ik mooie cadeautjes te zien tijdens het wandelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn toppers. Krijg dan de neiging de gasfles dicht te draaienquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:48 schreef z80 het volgende:
Maar is snap mensen niet.
Gastank (zuurstof) op een rolstoel, slang in de neus van de persoon die in de rolstoel zit. En een peuk op de lip.![]()
Nederlanders zijn best wel een kut volk wat dat betreft. Er zijn regels, hou je er aan en ga niet overal je mening over ventileren. En leg vooral niet de schuld bij een ander als je consequenties ondervind van het je niet aan de regels houden.quote:En bij de eetgelegenheid hier in Duitsland. Nederlanders die lopen te klagen dat een zakdoek op de kin niet voldoet als mondmasker. En een ander die zeurt om het verplichte bewijs dat je aan de 3G regel voldoet.
Beide werden de tent uit gezet. Waarna er op straat een bult gescheld en geschreeuw richting eettent ging.
Stelletje heldere lichten.
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:46 schreef sigme het volgende:
Voor @:lucky_strike absolute getallen: vandaag t/m nu 210 walnoten geraapt, 20113 getelde stappen gezet.
Tja, geen tijd voor koffie hebben, dan krijg je datquote:
Beter verder open draaien… pure O2 en open vuur is een top combinatiequote:Op zondag 10 oktober 2021 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, dat zijn toppers. Krijg dan de neiging de gasfles dicht te draaien
[..]
Nederlanders zijn best wel een kut volk wat dat betreft. Er zijn regels, hou je er aan en ga niet overal je mening over ventileren. En leg vooral niet de schuld bij een ander als je consequenties ondervind van het je niet aan de regels houden.
Heb je inmiddels andere schoenen? Want dan zou ik ze wegdoen. Evt doorverkopen. Want helemaal passend krijg je ze nooit lijkt me.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat een prachtige foto's
@:Kaatje1 ik vind het een talent joh.
Ik was net met m'n ouders wandelen. Duizend paddenstoelen gezien, geen camera mee.
Ik heb bij hen nog een paar bergschoenen liggen waar ik vreselijke blaren in krijg omdat de hielen te wijd zijn. Wat zouden jullie doen? Zooltjes zoeken om dat te compenseren, zodat ik die schoenen wel kan gebruiken? Of naar de weggeefwinkel doen en hopen dat een ander er nog wat aan heeft? Het zijn Meindl schoenen, prima dingen, ze passen alleen niet.
Hier hadden we trouwens ook nog last van:quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tja, geen tijd voor koffie hebben, dan krijg je dat
En net te klein om mee te nemen naar de voordeur.
Jaaaa! Ik las het net! En daar zijn jullie uiteraard ook langs gekomen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier hadden we trouwens ook nog last van:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211010_94722082
Het gras bij de buren is altijd groener. Blijkbaar ook voor de wandelende kebab.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is nou een verslavingquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:48 schreef z80 het volgende:
In de zon op een rommelmarkt rondlopen zonder jas was wel lekker. Fietsen zonder jas in het begin behoorlijk fris.
Net wezen eten en zonder jas op de fiets was goed te doen met het zonnetje er bij.
Gastank (zuurstof) op een rolstoel, slang in de neus van de persoon die in de rolstoel zit. En een peuk op de lip.![]()
Je zou toch zeggen dat je alle lucht die je binnen krijgt wil gaan gebruiken. Die persoon was ook nog eens niet heel oud. In de zin van, voor die laatste paar jaar voor sterven aan ouderdom maakt het ook niet meer uit.
Het lijkt voor velen een te grote opgave om 'verslaving' en 'hobby' van elkaar te onderscheiden.quote:
Ach ja, al de mensen die ik heb zien staan roken voor de ingang van de onkologie, met een standaard op rolletjes en een drip in hun arm.quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:48 schreef z80 het volgende:
Je zou toch zeggen dat je alle lucht die je binnen krijgt wil gaan gebruiken. Die persoon was ook nog eens niet heel oud. In de zin van, voor die laatste paar jaar voor sterven aan ouderdom maakt het ook niet meer uit.
Helaas de schapen zelf niet gezienquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik las het net! En daar zijn jullie uiteraard ook langs gekomen.
Kleinstedelijk nieuws![]()
![]()
Ook van een verslaving is af te komen, zeker roken. Ja dit kost moeite. Heel veel moeite. En waarschijnlijk wat hulp.quote:
Als je het zo ver laat komen is allicht ook stukje desinteresse en desinformatie en niet willen. Zoals nu met dat stoptober zijn er volgens mij genoeg initiatieven om mensen te helpen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Het lijkt voor velen een te grote opgave om 'verslaving' en 'hobby' van elkaar te onderscheiden.
mislukt? Dat is gewoon 1 groot koekjequote:Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef AnneX het volgende:
Mislukte cookies 😢 😂 🤪
[ link | afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:36 schreef Molo het volgende:
En waarom denken jullie dat iemand het als blijkbaar 'makkelijke' weg verkiest om in rolstoel met slang in de neus, weer een peuk op te steken?
Wel lekker relaxt als je de wereld zo simpel kunt bekijken trouwens
quote:
Welke nieuwe attracties bedoel je?quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:36 schreef minilot het volgende:
Zo dan, het was echt loeidruk in de Efteling vandaag, en dan ben ik wat dat betreft echt wel wat gewendOmzet voor nieuwe attracties, jeeej!
Met een broer en een zus en dan dat alles een beetje smoezelig wordt tussen die mistige paardebloemen?quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tt doet me denken aan een tot nu doe onbekend gebleven Virgina Andrews manuscript
Maar wel mooi, vol, lekkerruikend haar.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Met een broer en een zus en dan dat alles een beetje smoezelig wordt tussen die mistige paardebloemen?
Ik zie toevallig net dat we ons lokale dorpsnieuws hebben gehaaldquote:
Zulks een sociale happening voor julliequote:Op zondag 10 oktober 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zie toevallig net dat we ons lokale dorpsnieuws hebben gehaald![]()
https://www.alblasserdams(...)-alblasserdam-fotos/
Spot de Günther, J. en ondergetekende
[ afbeelding ]
Mooi prinsesje in de roze jurk aan het roeienquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zie toevallig net dat we ons lokale dorpsnieuws hebben gehaald![]()
https://www.alblasserdams(...)-alblasserdam-fotos/
Spot de Günther, J. en ondergetekende
[ afbeelding ]
Al die nieuwe nog te bouwen attracties!quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke nieuwe attracties bedoel je?
En lekker weer voor vandaag!
Oh!quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Al die nieuwe nog te bouwen attracties!
Ik zou eerst zooltjes kopen. Als dat niet werkt komen die zooltjes nog wel een keer van pas.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:04 schreef Tele6 het volgende:
Wat een prachtige foto's
@:Kaatje1 ik vind het een talent joh.
Ik was net met m'n ouders wandelen. Duizend paddenstoelen gezien, geen camera mee.
Ik heb bij hen nog een paar bergschoenen liggen waar ik vreselijke blaren in krijg omdat de hielen te wijd zijn. Wat zouden jullie doen? Zooltjes zoeken om dat te compenseren, zodat ik die schoenen wel kan gebruiken? Of naar de weggeefwinkel doen en hopen dat een ander er nog wat aan heeft? Het zijn Meindl schoenen, prima dingen, ze passen alleen niet.
Hehe, Blatenkempweg.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laceerachtbaan in antiek circusthema in Strookrijkquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh!
Ja ben benieuwd wat er nog bij komt, het is al zo allemachtig groot en veel joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Dit is ook wel een echt probleem hoor. Ik leef met je mee.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:39 schreef Molo het volgende:
Ik heb pas een wereldprobleem. De Italiaanse traiteur belde op dat hun ravioli pompoen was mislukt en of het dan nu ook ravioli spinazie ricotta mocht zijn![]()
Ik heb een héél zwaar levuhhhhh, ja echt waaaarrrrr
#kaandorp
Snelle luie vette bek: kipfiletquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:26 schreef Barreltje het volgende:
Ok. Ik ga weer eens roti eten.. welke variant is het beste om te doen? Gewoon kip of lams , eend, of weet ik het wat?
quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Laceerachtbaan in antiek circusthema in StrookrijkAha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks voor mij, ik spuug de hele bende onder geloof ik. Maar prima, doe ik de rustige attracties wel
#oma
In mei naar Efteling hotel, ben benieuwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja, daar viel mij oog ook opquote:
Ik heb nog geen andere schoenen. Ik wandel nu op m'n oude hardloopschoenen. Maar ik denk dat het nu het kouder en natter wordt wel fijn kan zijn om stevigere, waterdichte schoenen te hebben. Het is wel een boel geld, goede bergschoenen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je inmiddels andere schoenen? Want dan zou ik ze wegdoen. Evt doorverkopen. Want helemaal passend krijg je ze nooit lijkt me.
In plaats van dure wandel/bergschoenen kun je ook werkschoenen overwegen. Naar gelang je smaak in sportschoen of nette schoen uitvoering. Het hoge model geeft goede ondersteuning aan de enkel en de zool zorgt voor grip, ook als het nat is.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen andere schoenen. Ik wandel nu op m'n oude hardloopschoenen. Maar ik denk dat het nu het kouder en natter wordt wel fijn kan zijn om stevigere, waterdichte schoenen te hebben. Het is wel een boel geld, goede bergschoenen.
@:Lucky_Strike het is natuurlijk ook geen enorm kostbare optie om zooltjes te proberen. Maar ik weet niet of ik er ooit wat aan zou hebben voor andere schoenen, want inmiddels ben ik niet meer zo gek om me niet passende schoenen aan te laten smeren.
Is het überhaupt na te streven, geen blaren in bergschoenen? Moet je een of andere supergelukkige eenhoorn zijn om blaarloos te wandelen in die dingen?
Geen idee wat die "standaard" Grisport schoenen kosten, volgens mij rond de ¤90 Lopen prima inderdaad.quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:00 schreef z80 het volgende:
[..]
In plaats van dure wandel/bergschoenen kun je ook werkschoenen overwegen. Naar gelang je smaak in sportschoen of nette schoen uitvoering. Het hoge model geeft goede ondersteuning aan de enkel en de zool zorgt voor grip, ook als het nat is.
Bijkomend voordeel, die schoenen zijn waterdicht en vuil afstotend. Na gebruik even een stoffer of bezem er langs en weer klaar voor de volgende tocht.
Ik heb naast mijn goede berg schoenen ook een paar van de decathlon en eerlijk die zijn ook dikke prima en kosten nog niet de helftquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen andere schoenen. Ik wandel nu op m'n oude hardloopschoenen. Maar ik denk dat het nu het kouder en natter wordt wel fijn kan zijn om stevigere, waterdichte schoenen te hebben. Het is wel een boel geld, goede bergschoenen.
@:Lucky_Strike het is natuurlijk ook geen enorm kostbare optie om zooltjes te proberen. Maar ik weet niet of ik er ooit wat aan zou hebben voor andere schoenen, want inmiddels ben ik niet meer zo gek om me niet passende schoenen aan te laten smeren.
Is het überhaupt na te streven, geen blaren in bergschoenen? Moet je een of andere supergelukkige eenhoorn zijn om blaarloos te wandelen in die dingen?
Ik, mijn liefste en allerlei andere mensen die ik ken, krijgen geen blaren in wandelschoenen. Of hooguit bij uitzondering (nieuw, nat, verkeerde/geen sokken). Maar sommige mensen blijven altijd blaren krijgen, ongeacht de schoen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:52 schreef Tele6 het volgende:
Boks ouwe!quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik krijg al blaren wanneer ik langs een schoenwinkel loop (en moet ook nieuwe wandelschoenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |