oh die heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Weet niet of ik 'banger' ben voor corona of voor die supergriep/verkoudheid die nu rond schijnt te gaan
Iemand mag TT kapen, ik heb 0 inspiratie.
Grappigquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:48 schreef Em31 het volgende:
Ik ken iemand die soms kleding krijgt voor haar kinderen van een vriendin en die vriendin krijgt het soms weer van de vrouw van Van Dijk (). Niet dat het dan 3 keer gedragen is, meer meteen doorgeven.
Komen die kinderen ineens in truien van 300 euro aan![]()
Nou ja, beter zo dan dat ze ongebruikt in een kast liggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:48 schreef Em31 het volgende:
Ik ken iemand die soms kleding krijgt voor haar kinderen van een vriendin en die vriendin krijgt het soms weer van de vrouw van Van Dijk (). Niet dat het dan 3 keer gedragen is, meer meteen doorgeven.
Komen die kinderen ineens in truien van 300 euro aan![]()
Mee naar Nederlandquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
GrappigMaar sturen ze dat dan vanuit Engeland of neemt ze dat zelf steeds mee naar NL?
Zowel De Dijk als De Kast zijn bands. Leuk hè?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, beter zo dan dat ze ongebruikt in een kast liggen
Zo, wat een verbanden leg jij nog zo op de late avondquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zowel De Dijk als De Kast zijn bands. Leuk hè?
Ja beter dan zo weggooienquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, beter zo dan dat ze ongebruikt in een kast liggen
Die is bijna net zo goed als het Boston concert in Chicago of was het andersom.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zowel De Dijk als De Kast zijn bands. Leuk hè?
Ik verbaas mezelf er ook overquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo, wat een verbanden leg jij nog zo op de late avond
Hij heeft een suikerrush.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo, wat een verbanden leg jij nog zo op de late avond
Als jij dat al doet. Hoe moeten wij ons dan niet voelenquote:
Hé, is dat niet de broer van de eerste koning van ons land?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
1769
Het jaar dat Corsica bij Frankrijk werd ingelijfd nadat de Corsicaanse troepen verslagen werden in de Slag om Ponte Novu.
Ook het geboortejaar van deze man:
[ afbeelding ]
Dus ook dat lijkt een interessante tijd aan te duiden.
My my!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is hij idd wel de geschiedenis ingegaan, als het broertje van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hé, is dat niet de broer van de eerste koning van ons land?
Het konijn van Holland lijkt me historisch inderdaad wel relevanter dan deze onbekende gast.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo is hij idd wel de geschiedenis ingegaan, als het broertje van.
Hey dat is die gast die is vernoemd naar die snoepjes!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
1769
Het jaar dat Corsica bij Frankrijk werd ingelijfd nadat de Corsicaanse troepen verslagen werden in de Slag om Ponte Novu.
[ afbeelding ]
Ja, en waarschijnlijk hield hij daar niet eens van, want hij kijkt altijd zo vies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hey dat is die gast die is vernoemd naar die snoepjes!
Waarschijnlijk waren z'n ouders daar enorme fans van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hey dat is die gast die is vernoemd naar die snoepjes!
Denk het. Hij heeft daarom daar later maar grotere kogels van gemaakt om te gebruiken in de wapens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk hield hij daar niet eens van, want hij kijkt altijd zo vies.
Ja. Waarbij hij zelf maar naar zijn opa ging voor een Werthers Echte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren z'n ouders daar enorme fans van.
"Als iedereen me die vieze troep blijft voeren ga ik ze ermee beschieten!" is een van zijn bekendste quotes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk het. Hij heeft daarom daar later maar grotere kogels van gemaakt om te gebruiken in de wapens.
Die zijn ook veel lekkerder natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij hij zelf maar naar zijn opa ging voor een Werthers Echte.
Oh nee, dan heb ik toch liever zo'n zure bol.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn ook veel lekkerder natuurlijk.
Daarnaast verklaard het wel waarom die altijd last van maagzuur had en daardoor met zijn hand altijd op zijn maag hield.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Als iedereen me die vieze troep blijft voeren ga ik ze ermee beschieten!" is een van zijn bekendste quotes.
Eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn ook veel lekkerder natuurlijk.
Maar in de klasse zure snoepjes zijn er wel betere alternatieven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nee, dan heb ik toch liever zo'n zure bol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |