abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201707340
Zeg, eeeeuhm OMADjes... hoe is jullie stoelgang?

:9~ asking for a friend :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201707801
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 09:21 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Die salade ziet er echt goddelijk uit. Gewoon bij de Appie?
Echt hè. Ik ga die de volgende keer ook kopen. :9~
ROBODEMONS..................|:(
pi_201708270
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

Elke ochtend, en van prima substantie :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201708309
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:15 schreef minilot het volgende:

[..]
Elke ochtend, en van prima substantie :)
*stil*
Mooi

Jaloersmakend. Ook.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201708324
Zeg Poebs, bij veel mensen is het verschil tussen wel en geen blaren het dragen van wandel/loopsokken. Ik heb zelf gewoon simpele van de HEMA en het scheelt enorm in hoe goed mijn voeten voelen na, zeg, een dag in de Efteling zoals vandaag met.. *checkt* tweeëndertigduizend stappen.

Gegeten in het park vandaag:
- cappuccino + bitterkoek
- salade en een pistolet met tonijnsalade en ei, flesje cola zero erbij
- kaasbroodje, notenbrownie

Dat zit qua kcals wel snor dus :)
pi_201708336
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
*stil*
Mooi

Jaloersmakend. Ook.
Vezels, vet en genoeg drinken! Krijg je mooie poep van :)
pi_201708347
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:20 schreef minilot het volgende:
Zeg Poebs, bij veel mensen is het verschil tussen wel en geen blaren het dragen van wandel/loopsokken. Ik heb zelf gewoon simpele van de HEMA en het scheelt enorm in hoe goed mijn voeten voelen na, zeg, een dag in de Efteling zoals vandaag met.. *checkt* tweeëndertigduizend stappen.

Gegeten in het park vandaag:
- cappuccino + bitterkoek
- salade en een pistolet met tonijnsalade en ei, flesje cola zero erbij
- kaasbroodje, notenbrownie

Dat zit qua kcals wel snor dus :)
Neehee niet dat tipding doen joh :D ik ben inmiddels oud en de hele fucking familie heeft het en ook altijd gehad, dus we hebben ze allemaal al 9000 keer gehoord en getest en irrelevant bevonden.
pi_201708395
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Neehee niet dat tipding doen joh :D ik ben inmiddels oud en de hele fucking familie heeft het en ook altijd gehad, dus we hebben ze allemaal al 9000 keer gehoord en getest en irrelevant bevonden.
Sorry! :D *zuigt tip weer op naar waar -ie vandaan kwam*
pi_201708421
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 08:24 schreef Myraela het volgende:
Ben vanochtend weer gaan lopen. :D Ik was heel benieuwd of ik het volgende interval-stapje aankom en heb morgen een te lange dag Den Haag om te gaan. Het lukte!
Jaaaa! O+ Progressie O+
Zit je nu in week 2? :9
pi_201710057
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:20 schreef minilot het volgende:
Vezels, vet en genoeg drinken! Krijg je mooie poep van :)
In het verleden, als ik weer eens ging 'dieten' dan at ik meer vezels dan ooit en dronk vreselijk veel. Knikkers. Keiharde knikkers.

Echt nergens was toen te lezen dat je ook genoeg vet moet eten voor mooie poep. Die conclusie trok ik zelf maar, want dat leek het geheime mooie poep ingrediënt te zijn bovenop vocht en vezels.

Vriend maakte me wakker midden in een rare droom (hij wilde ergens betalen met kerstgeld van 2020 en dat kon niet) en vroeg wat ik voor take-away wilde want hij had geen zin om te koken. Dus ik ging slaapdronken akkoord met al zijn vette, zoute aanbevelingen. Die ik de kcal helemaal niet waard vind :{ Dus nu spijt. Maar ja, morgen weer een nieuwe dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201710951
Awww, wat heb je dan gegeten @Isabeau? Moest niet mogen, dat soort dingen vragen als je amper wakker bent ;)

En jup, vet O+ Zo goed voor zoveel dingen!
pi_201711113
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:46 schreef minilot het volgende:
Awww, wat heb je dan gegeten @:Isabeau? Moest niet mogen, dat soort dingen vragen als je amper wakker bent ;)

En jup, vet O+ Zo goed voor zoveel dingen!
Een kiphamburger en gefrituurde kip (denk KFC-achtig). Geen fan. Wel veel vet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201712357
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:27 schreef minilot het volgende:
Jaaaa! O+ Progressie O+
Zit je nu in week 2? :9
Yes! Ik ben wel echt enthousiast. Hopelijk lukt het me om deze keer echt door te zetten totdat voor het eerst in m’n leven een lang stuk achter elkaar kan rennen.

Ik heb wel dubbele motivatie. Ik ‘moet’ vanwege dat ASR Vitality sowieso sporten, dus dat helpt hopelijk ook.

Lijst vandaag:
L: pastasalade met volkoren pasta, tomaat, komkommer, lente-ui, boontjes en hummus
T: Banaan
T: Rijstwafels
D: Geplette aardappels uit de oven met paprika, lente-ui en tomaatjes
pi_201714172
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik moet van mijn J. even melden dat toen hij vorig jaar met OMAD begon, hij initieel wel wat last kreeg van obstipatie, maar dat dat na een paar weken helemaal in orde kwam. :)
pi_201714190
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 07:02 schreef Myraela het volgende:

[..]
Yes! Ik ben wel echt enthousiast. Hopelijk lukt het me om deze keer echt door te zetten totdat voor het eerst in m’n leven een lang stuk achter elkaar kan rennen.
Gaaf! Misschien ren je over een paar maanden ook wel een halve marathonafstand - het zou zomaar kunnen O+
pi_201714235
Rustdag vandaag. Gisteren zijn we met groepje op zeer hoog looptempo kriskras door de Efteling gegaan en derhalve ook de hele dag zo'n beetje mijn peuter op mijn schouders gehad, want die haalt zelf nog geen volwassenen-met-haast-snelheid :+ Ik voel het momenteel wel: zeventien kilo gedragen van 10:00 tot 17:00 met heel veel hoog optillen en weer neerzetten :Y

Lijst:
T: Koffie
B: Beetje huishouden, uurtje wandelen
D: https://food52.com/recipe(...)etarian-chili-recipe en verse ananas toe :9
pi_201714296
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 overgebleven krentenbolletjes met boter
T: Handje roodfruit/noten mix
D: Sla met Bieze rauwkost, stukjes kaas en croutons + vega chicken tenders. Toetje toe.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 11 oktober 2021 @ 11:22:24 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_201714362
Zoooo, zijn we weer na een heftig verjaardagsweekend (taart, taart, sushi, frieten, donuts, alcohol, alcohol, allesss :'))

Ik merk dat het goed werkt om een paar dagen per week 1500 kcals te eten maar ik krijg dat moeilijk in mijn eetpatroon ingepast, dus ik ga ook maar weer eens IF doen vanaf nu.

Dag 1, dus dikke honger natuurlijk. Ik stort me maar op mijn werk :')
disclaimer
pi_201714482
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:22 schreef SQ het volgende:
Zoooo, zijn we weer na een heftig verjaardagsweekend (taart, taart, sushi, frieten, donuts, alcohol, alcohol, allesss :'))

Ik merk dat het goed werkt om een paar dagen per week 1500 kcals te eten maar ik krijg dat moeilijk in mijn eetpatroon ingepast, dus ik ga ook maar weer eens IF doen vanaf nu.

Dag 1, dus dikke honger natuurlijk. Ik stort me maar op mijn werk :')
:Y Afleiding! Werk ze en succes!
pi_201714810
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:06 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik moet van mijn J. even melden dat toen hij vorig jaar met OMAD begon, hij initieel wel wat last kreeg van obstipatie, maar dat dat na een paar weken helemaal in orde kwam. :)
Dank! De eeuh friend, met dit probleem heeft ieder nogal last van offensieve sproeikak :D Nu twee dagen op rij, maar eerlijk is eerlijk, ook 2 dagen nadat ik die vriend een vieslekkere magnetron maaltijd als OMAD had genuttigd, dus misschien dat het daar ook wat mee samenhangt...
pi_201715440
Poeppraat _O_
Ik had zo'n enorme patatkak vanmorgen dat de wc er van verstopt raakte :7
pi_201716199
Wat is patatkak....?

Uur lopen er weer op zitten *O*
pi_201716477
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is patatkak....?

Uur lopen er weer op zitten *O*
Zaterdagavond raspatat en een kaassoufflé uit de frituur gehad, daar kunnen m'n darmen heul niet tegen. Gisteren zat ik verstopt en vanmorgen had ik een kneiterharde tennisbal :+
Bij normale patat gaat het ook nog gepaard met 2 dagen buikkrampen, dat viel nu mee *O*
pi_201716545
Oh dat klinkt wel als de moeite waard allemaal *O*
pi_201716550
Hier geen OMAD, maar wel IF. Geen kak ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')