SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Oja, volgens mij heb ik die jaren geleden nog eens gezien. Weet wel dat ze uit Turkije komen, maar was de naam van de band vergeten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Hierheen straks:
Ik voorspel het verbranden van minstens achthonderd kcals
Ik klapte net in Rotterdam al uit elkaar van de trek dus stationsaankopen tot dusver zijn espresso, een zoutekaramelproteïnereepdinges en een spinaziewrap met tomaat en kaas. Straks in Utrecht nog wat warms
In Rotterdam toevallig? Ik was daar helemaal opgetut en wel naartoe gereisd in de veronderstelling dat er nog wel kaartjes aan de deur te krijgen zouden zijn, maar bleek uitverkocht. Kon ik weer naar huisquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Oja, volgens mij heb ik die jaren geleden nog eens gezien. Weet wel dat ze uit Turkije komen, maar was de naam van de band vergeten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:28 schreef minilot het volgende:
Iets warms.
[ afbeelding ]
@:Declan-Harp Jouw schuld!![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel fijne avond daar (is dat nu ook om 12 uur afgelopen?)
Hahahquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:15 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN kind vindt ze goorHet hielp ook niet dat hij voor het bereiden een stuk pakte en in z'n mond duwde, met het idee dat het een stuk komkommer was
![]()
Ik vond het wel lekker, maar ze kunnen nog wel wat krokanter denk ik.
Nou ja, ik neem aan dat het dan ook wat eerder begint dan normaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:40 schreef minilot het volgende:
Behoudens illegale afterparties natuurlijk, maar dat zal wel meevallen
Da's heul geen doos van 20!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:28 schreef minilot het volgende:
Iets warms.
[ afbeelding ]
@:Declan-Harp Jouw schuld!![]()
Half uur. Broodkruim was wel lekker bruin en knapperig, maar de courgettes nog wat te nat en slap. Heb ze van te voren wel gesneden en met zout besprenkeld..quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HahahHoe lang heb je ze in de oven gehad?
Een LIF>Dieetclub-verantwoorde portie van louter vier stuks!quote:
Dat is geen #YOLOquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Een LIF/Dieetclubverantwoorde portie van louter vier stuks!
Kaaaaarig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Een LIF>Dieetclub-verantwoorde portie van louter vier stuks!
Wel afgedept?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:45 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Da's heul geen doos van 20!
Enjoy
[..]
Half uur. Broodkruim was wel lekker bruin en knapperig, maar de courgettes nog wat te nat en slap. Heb ze van te voren wel gesneden en met zout besprenkeld..
Yes, overtollig vocht er nog uitgehaald. Maar misschien moet de binnenkant hol zijn?quote:
Nee, doe ik ook niet. Beetje vochtig blijft het ook wel maar niet dat het van je kin afdruipt ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Yes, overtollig vocht er nog uitgehaald. Maar misschien moet de binnenkant hol zijn?
Zal wel in de Baroeg geweest zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:32 schreef minilot het volgende:
[..]
In Rotterdam toevallig? Ik was daar helemaal opgetut en wel naartoe gereisd in de veronderstelling dat er nog wel kaartjes aan de deur te krijgen zouden zijn, maar bleek uitverkocht. Kon ik weer naar huisVandaag revanche!
(In B4 'goeie dieettip')
Ja die zaadlijsten, kon niet op het woord komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Beetje vochtig blijft het ook wel maar niet dat het van je kin afdruipt ofzo. ik probeer wel zoveel mogelijk van de zaadlijsten weg te snijden maar niet helemaal.
20 euro éénmalig of per maand?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 07:59 schreef Myraela het volgende:
Yay, derde loopje van de week zit erop.
Nu zegt m’n app wel ineens dat ik moet gaan betalen (20 euro) voor de rest van het plan richting de 5k.
Wat vinden jullie de fijnste 5k-app? Ik vind het niet erg om te betalen, maar dan wil ik wel de fijnste. Deze is heel basic. Ook prima, maar dan vind ik 20 euro wel wat enthousiast. Als dat overal is, dan doe ik dat wel gewoon.
quote:
Nul! Maar de combinatie chilicheesenuggets en het nodige aan wijn en bier bleek interessant toen het er in omgekeerde volgorde boven een een bosje weer uit kwam, deels op mijn schoenenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 18:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]Hoeveel pillen heb je naar binnen gewerkt?
Holy shit, bikkel!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 18:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Nul! Maar de combinatie chilicheesenuggets en het nodige aan wijn en bier bleek interessant toen het er in omgekeerde volgorde boven een een bosje weer uit kwam, deels op mijn schoenenNaja, scheelt wel kcals zullen we maar zeggen
Ik kwam uiteindelijk pas tegen half vijf thuis en had om negen uur afspraak personal training in de sportschool. En gewoon niet afgezegd hè?Nu wel een beetje veel gaar.
Lijst!
B: Krap twee uur gefietst
O: Boterham met pindakaas, een banaan, heel veel zwarte sterkte koffie
B: Uur krachttraining
B: Hele middag met koter rondgelopen en spelletjes gedaan op 'sprookjesfeest' van de lokale kinderboerderij![]()
D: Broodje hamburger @ voornoemde kinderboerderij
#MeTooquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet bikkel, ik denk 'hou eens op je lijf zo te slopen, wat heeft het gedaan dat het dit verdiend heeft'
Nou, volgens mij is mijn lijf anders danig opgeknapt van die sessies in de sportschoolquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet bikkel, ik denk 'hou eens op je lijf zo te slopen, wat heeft het gedaan dat het dit verdiend heeft'
Jij slaapt vast als een roos vannachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 18:29 schreef minilot het volgende:
Nou, volgens mij is mijn lijf anders danig opgeknapt van die sessies in de sportschoolZulke feestjes, daar moet ik er inderdaad niet teveel van hebben.
Dat weet ik wel zeker! Vroeg erin en uitslapen tot helemaal acht uur morgenochtend, want volle dag Efteling met vriendengroep op de planningquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij slaapt vast als een roos vannacht
Die neem ik wel eens mee van een AH to go! Super lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een heel net dagje gehad. Die begon al vroeg door gewoon het rondje 'hard'lopen. Zou in de avond bij een vriendin hapjes eten, maar die was verkouden. Dus dat werd spontaan chinees bij de schoonfamilie. Maar daar hebben ze geen lekkere vega-opties, dus zelf een AH-salade meegenomen.
Dat werd dus:
L: Havermout met banaan en cacao, kokosyoghurt en stoofpeertjes
T: Halve McPlant - Ik moest kei-nodig plassen en vind het ongemakkelijk zonder iets alleen te gaan plassen.
D: Gado gado salade van AH
Die salade is trouwens wel echt onwijs lekker en heeft echt belachelijk weinig kcal. Maar iets van 330 voor de hele bak. En het vult verrassend goed. Ondanks de McPlant is m'n lijstje dus zelfs wat karig, maarja, ik vond het ook wat onzinnig om dat op te vullen met de koekjes bij de koffie. Ik eet morgen wel gewoon weer wat meer van iets voedzaams.
Deze salade:
[ afbeelding ]
Is dat die met bietenhummus? Ik weet niet of het alleen de hummus is, maar die hele salade heeft ruim 2x zoveel kcal. Nou begrijp ik van deze ook niet hoe het echt zo weinig kan zijn, dus dat het wat meer is, is ook niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Die neem ik wel eens mee van een AH to go! Super lekkerEén met hummus is ook favoriet. En nu vraag ik me prompt af hoe kcalrijk de hummus in de betreffende salade is
Ik hou ook van hummusquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:47 schreef Myraela het volgende:
Is dat die met bietenhummus? Ik weet niet of het alleen de hummus is, maar die hele salade heeft ruim 2x zoveel kcal. Nou begrijp ik van deze ook niet hoe het echt zo weinig kan zijn, dus dat het wat meer is, is ook niet zo vreemd.
Maar laten we voor het gemak toch de hummus de schuld geven. Shoooo hummus.
Ik eet nog altijd 2 bakjes hummus per week.
Die salade ziet er echt goddelijk uit. Gewoon bij de Appie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een heel net dagje gehad. Die begon al vroeg door gewoon het rondje 'hard'lopen. Zou in de avond bij een vriendin hapjes eten, maar die was verkouden. Dus dat werd spontaan chinees bij de schoonfamilie. Maar daar hebben ze geen lekkere vega-opties, dus zelf een AH-salade meegenomen.
Dat werd dus:
L: Havermout met banaan en cacao, kokosyoghurt en stoofpeertjes
T: Halve McPlant - Ik moest kei-nodig plassen en vind het ongemakkelijk zonder iets alleen te gaan plassen.
D: Gado gado salade van AH
Die salade is trouwens wel echt onwijs lekker en heeft echt belachelijk weinig kcal. Maar iets van 330 voor de hele bak. En het vult verrassend goed. Ondanks de McPlant is m'n lijstje dus zelfs wat karig, maarja, ik vond het ook wat onzinnig om dat op te vullen met de koekjes bij de koffie. Ik eet morgen wel gewoon weer wat meer van iets voedzaams.
Deze salade:
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Wel de Appies met een iets grotere to-go/kant en klare selectie. Dus de grotere winkels of de winkels in de stad.quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:21 schreef SilverEyes het volgende:
Die salade ziet er echt goddelijk uit. Gewoon bij de Appie?
Thx, ga straks even naar de grootste Appie hier in de buurt. Fingers crossedquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel de Appies met een iets grotere to-go/kant en klare selectie. Dus de grotere winkels of de winkels in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |