abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201724977
Als ik van die ballen zou maken en ik zette ze in de koelkast, dan waren er dezelfde dag niet meer van die ballen in de koelkast. Ik heb daar bij lange na niet genoeg zelfdiscipline voor :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_201725167
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 wraps kaas/houmous
T: Bakje olijven
D: Risotto met spinazie, prei en feta.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201725234
B: Half uurtje boksen
L: Twee plakken roggebrood, hummus, komkommer, radijs en ijsbergsla
T: Zonnebloempitjes
T: Pure chocolade
D: Dahl, courgette en rijst
pi_201725286
Balansdag. :7

L: boterham, roerei met ham, champignons en tomat
D: hasselback pompoen met gehaktballetjes.
T: bak blauwe bessen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201725421
Het bleek vanmorgen vroeg werkelijk te stortregen en ik kon de waterdichte koptelefoon niet vinden (we hebben thuis een gewoon setje bone conduction dingesen en een set waarmee je onder de douche kunt :)) dus mijn eerste B: werd in plaats van hardlopen een half uurtje krakend en piepend yoga en ik gooi er straks alsnog een paar kilometer temporun in. Hoop ik. Want ik moet ook nog kind naar peuterschool brengen, douchen, mijn echtgenoot grondig misbruiken, boodschappen doen en een uurtje zwemmen en dat moet allemaal klaar wezen voordat het 13:00 is :7 :9

@Lonaa Balansze! :) :*

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 12-10-2021 08:34:51 ]
pi_201725489
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 05:49 schreef minilot het volgende:
Als ik van die ballen zou maken en ik zette ze in de koelkast, dan waren er dezelfde dag niet meer van die ballen in de koelkast. Ik heb daar bij lange na niet genoeg zelfdiscipline voor :')
Ik verbaas me ook over mezelf hoor *) Heb er afgelopen woensdag 15 gemaakt en vandaag aan de laatste 2 bezig. Als ik in the zone zit, vind ik het niet lastig. uit de zone zijn ze binnen een kwartier op. :')

Lijstje dan maar:
L: 2 bliss balls en verse zelfgemaakte pompoensoep :9
L2/T: salade hummus en zoete aardappel
T: zelfgemaakte gezonde bounty (nou ja gezond, in ieder geval gezonder)
D: Restant pompoensoep met nog lading groente erbij
B: uurtje wandelen
T: schaaltje kwark met blauwe bessen
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:42:43 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_201725559
gisteren maar 1350 kcal op, vandaag nog steeds dik, VERDOMME.
disclaimer
pi_201725587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:42 schreef SQ het volgende:
Chill, vast morgen een drop van jewelste! :*
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:48:49 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_201725598
Ik was niet serieus hoor. :D O+
disclaimer
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:49:13 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_201725601
Soberso zit ik in de dikke helft van mijn cyclus :')
disclaimer
pi_201725679
HIer ook, eerste twee weken: kilo's vliegen eraf. Tweede helft: opgeblazen ballon incoming :{w
pi_201725682
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:49 schreef SQ het volgende:
Soberso zit ik in de dikke helft van mijn cyclus :')
Maak je nou een grapje? Heb daar nog nooit van gehoord. :@ :P
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:06:49 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_201725704
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Maak je nou een grapje? Heb daar nog nooit van gehoord. :@ :P
Nee echt. Al heeft de cyclus op iedereen een andere uitwerking :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef SilverEyes het volgende:
HIer ook, eerste twee weken: kilo's vliegen eraf. Tweede helft: opgeblazen ballon incoming :{w
Want ik heb het dus precies andersom. :D
Als dat ei eenmaal is gesprongen ben ik weer superslank :7
disclaimer
pi_201725887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:42 schreef SQ het volgende:
Hier word ik ook kwaad om. Ik ben nu al een ruime maand fucking netjes bezig. Waarom ben ik nog niet maat 32?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201725898
Ik heb te veel sociale dingen om te weten of mijn cyclus effect heeft. Ik heb ook te weinig cyclus om te weten of mijn cyclus effect heeft :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201726033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb te veel sociale dingen om te weten of mijn cyclus effect heeft.
Dit.
pi_201726055
Hier verandert de vorm van mijn buik onderaan en ga ik vocht vasthouden. Duidelijk wel :+

Gisteravond laat m'n IF onderbroken, lang gefietst en geskate en had trek. Dat heb ik normaal niet op dat tijdstip, dus warme proteïnehavermout gemaakt en een banaan erbij. Nom.
pi_201726247
*O* weer new low *O*

-O- Geen ATL -O-
pi_201726548
Kak! Eindelijk! Opluchting! *O*
pi_201726702
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:21 schreef SilverEyes het volgende:
Kak! Eindelijk! Opluchting! *O*
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:32:21 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201726718
Hier even een dipje. Moe en blegh. Laatste tijd ook enorm behoefte weer aan vlees. Gister met diëtiste besproken en die denkt aan een ijzer en/of B12 tekort. Dus binnenkort even laten prikken.

Voor nu in ieder geval vlees eten als ik daar behoefte aan heb (kip)
pi_201727469
Hoera voor de kak (altijd een jubel waard als het dwars zit!) van @SilverEyes en een bemoedigende knuffel voor @LPFAN :Y

Zo, de ochtend is een eind op weg en ik vrees dat 'boodschappen doen' het onderspit delft aangezien er wat anders nogal uitliep :s) Nu op naar het zwembad *O*

Overigens inmiddels het land der 55.x weten te bereiken: 55.8 op de teller vanmorgen, ondanks gisteren een zoutige tweepersoonsportie chili en zowat een halve liter ongezond sinaasappelsap :Y)
pi_201727487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* weer new low *O*

-O- Geen ATL -O-
Yay en hoe ver nu nog tot je ATL? :)
pi_201727519
Ik merk qua gewicht niet echt waar ik in mijn cyclus zit. Ik merk het wel heel sterk aan mijn libido en in iets minder hevige mate aan mijn algehele stemming, met name op het gebied van enthousiasme :)
pi_201728788
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:34 schreef minilot het volgende:

[..]
Yay en hoe ver nu nog tot je ATL? :)
Hmmm, zeg 10? Maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik eeeenorm dipte toen ik met mn AD medicatie begon. (Waar 1 van de bekende bijwerkingen was/is om heul erg aan te komen, dus #jeej.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ruim 10 jaar geleden 25/30 kilo afgevallen en toen gestabiliseerd op een nieuw normaal ( :') ). Dat lag zo'n 5 (VIJF!!!!!) kilo lager dan waar ik nu zit :9~ Toen kon er ook nog wel wat af, ik denk dat ik toen maat 40/42 had bereikt, maar toen was ik er wel klaar mee. Maar vanaf daar dus nog een kilo of 5 gedipt toen ik aan de medicatie ging. En zelfs toen kon er nog zeeeeker 5 af voor je mn ribben zou kunnen tellen zeg maar. Dus ik ga nog maar even door op deze weg *O* Want ik vind het nog steeds niet ingewikkeld zolang ik mn sociaal leven op afstand hou :') En dat is door meerdere dingen toch al een beetje nodig du moment, dan kan ik dat net zo goed even combineren met keihard OMADeren.

WEER mn stickertje verdiend *O* Door de regen vandaag :( Ondanks dat die kut app zei dat ik voor de regen uit zou lopen. :( EN DE HOGE HEREN DOEN ER WEER HELEMAAL NIKS AN :(
pi_201733372
Kak nr2 *O*

Ik ga zo op de weegschaal morgen :')
pi_201737259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:40 schreef SilverEyes het volgende:
Kak nr2 *O*

Ik ga zo op de weegschaal morgen :')
En en en? :D

@DancingPhoebe Onverwacht effect van zulke meds ja! En zijn je sociale dingen dan zo lastig te combineren met OMAD? Gaan jouwes de hele dag en nacht door? :)

Hier ook vanmorgen nog 55.8 dus ik neem het maar serieus als het nieuwe gewicht :)

Lijst wat wazig, want eten met broertje :')

T: Koffie
B: Rustdag (één van twee deze week, zondag weer). Halfuurtje wandelen, beetje huishouden
D: McDonald's. Jaja. Ik neem de McPlant en kleine milkshake en eet thuis nog een banaan en een mandarijntje.

Morgen en overmorgen weer volop groenten met zelfgekookt plantaardig en dan zaterdag helaas een All-You-Can-Eat-Halloweenbuffet in Toverland :') Het leven van een pretparkcriticus is zwaar :+
pi_201737273
Vanochtend -0.4 in een week, ondanks een weekend vol vreterij en alcohol *O*

En, dat betekent dat ik nu een bmi onder de 40 heb! *O* *O*
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:12:15 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_201737361
Gefeliciteerd! *O*
disclaimer
pi_201737455
Ik heb week 2, run 2 van couch to 5k net twee keer meteen achter elkaar gelopen. :D *O* De vorige keer kwam ik thuis en dacht ik 'ach, ik voel me nog wel fris genoeg om het nog een keer te doen eigenlijk.' maar toen had ik het niet gedaan. Nu had ik er zelfs over gedroomd, dus moest ik het deze ochtend wel uittesten. :D

L: Grote bord havermout met cacao en banaan, halve bak amandelyoghurt met nog wat laatste stoofpeertjes
T: Worteltjes met hummus
D: Couscous verspakket, met een vegan 'juicy steak' van de Lidl
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:30:59 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201737499
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb week 2, run 2 van couch to 5k net twee keer meteen achter elkaar gelopen. :D *O* De vorige keer kwam ik thuis en dacht ik 'ach, ik voel me nog wel fris genoeg om het nog een keer te doen eigenlijk.' maar toen had ik het niet gedaan. Nu had ik er zelfs over gedroomd, dus moest ik het deze ochtend wel uittesten. :D

L: Grote bord havermout met cacao en banaan, halve bak amandelyoghurt met nog wat laatste stoofpeertjes
Ik snap je enthousiasme, maar hou echt de opbouw aan die het programma heeft. :Y Het gaat vooral zo 'traag' om je pezen en gewrichten de kans te geven om te wennen aan de nieuwe impact, conditie is grappig genoeg niet de belangrijkste factor in beginnen met hardlopen.

Maar wel top dat het zo goed gaat al! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201737714
@Myraela Yup, ik wilde dit typen maar @IJsdraakje was me al voor.

Gaaf dat je conditie al zo vooruit gaat, Myra! O+ Helaas is dat bij het beginnen met hardlopen ook meteen een groot risico qua blessures omdat je er al snel wat overmoedig van raakt :) Als je nog zoveel puf hebt na je training, beter dezelfde dag iets anders erachteraan gooien: boksen, zwemmen, yoga, in elk geval iets waarbij je niet nog meer hardloopt dan het programma voorschrijft :) Uiteindelijk moet je het uiteraard zelf weten, maar we hebben het in elk geval gezegd nu ;)

@SilverEyes Hoezee! Mooie mijlpaal :)
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 08:54:59 #131
5428 crew  miss_sly
pi_201737738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 07:59 schreef SilverEyes het volgende:

Wat fijn! Gefeliciteerd *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 08:57:52 #132
5428 crew  miss_sly
pi_201737766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:26 schreef Myraela het volgende:

Mooi is dat, he, hoe fijn dat voelt en zo snel al!

Ik herhaal maar niet wat de andere dames al zeggen :) Wat ik deed was zorgen dat ik nog een (flink) stukje uit moest wandelen, daar kon ik dan ook nog wat energie in kwijt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201737784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:

Ik snap je enthousiasme, maar hou echt de opbouw aan die het programma heeft. :Y Het gaat vooral zo 'traag' om je pezen en gewrichten de kans te geven om te wennen aan de nieuwe impact, conditie is grappig genoeg niet de belangrijkste factor in beginnen met hardlopen.

Maar wel top dat het zo goed gaat al! *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:52 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Yup, ik wilde dit typen maar @:IJsdraakje was me al voor.

Gaaf dat je conditie al zo vooruit gaat, Myra! O+ Helaas is dat bij het beginnen met hardlopen ook meteen een groot risico qua blessures omdat je er al snel wat overmoedig van raakt :) Als je nog zoveel puf hebt na je training, beter dezelfde dag iets anders erachteraan gooien: boksen, zwemmen, yoga, in elk geval iets waarbij je niet nog meer hardloopt dan het programma voorschrijft :) Uiteindelijk moet je het uiteraard zelf weten, maar we hebben het in elk geval gezegd nu ;)
O+ Ik weet het, ik was niet van plan om het elke keer te doen. Zal verder braaf het programma volgen. Dit is uiteindelijk overigens nog steeds maar 16 minuutjes hardlopen van dat hele uur buiten. :D Wel weer braaf gestretched volgens mini's website. De eerste keer had ik dat niet gedaan, maar wat een enorme verschil is dat al direct zeg. Daarna gewoon helemaal geen last, terwijl ik de eerste keer echt stijf werd.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 07:59 schreef SilverEyes het volgende:

En hier gewoon overheen gekeken net, maar wat een mooie mijlpaal. *O*
  woensdag 13 oktober 2021 @ 09:06:00 #134
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201737874
Stretchen is wel echt top ja. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201738081
*O* SE *O*

@minilot, niet perse hele nacht en dag door, maar ook niet een uurtje. En ik bedoel niet de avondjes bios, waarbij het an sich nog wel te matchen moet zijn, of de ouderverjaardag waarbij alles ook nog wel rond de avondmaaltijd te centreren is.

De kroegafspraken, de laten we drinken en dansen afspraken (of alleen drinken zolang dansen nog frowned upon is) zijn het probleem. Ik kan wel zeggen "ok deze 5 uur tanken telt als 1 maaltijd", maar mn lichaam doet daar niet aan mee :D ook niet omdat je toch een bodempje wil hebben en omdat het met een kater voelt als een misdaad tegen mn menselijkheid om geen bunkerontbijt naar binnen te schuiven en ik 9/10 keer ook een rondje lopen niet voor elkaar krijg.

Ik probeer daar dan ook helemaal niet zo krampachtig over te doen, ik kies er bewust voor om nu even te minderen met dat soort afspraken, maar bij de paar die ik wel plan, accepteer ik gewoon dat ik een paar correctiedagen nodig heb op mn grafiekje ¯\_(ツ)_/¯

Ik ben al 4 op mijzelf dat ik thuis niet meer drink :@ dat werd eerlijk gezegd een beetje chanant :@ en naast dat ik uit mn grootste maat begon te blorben, mn grootste motivator om het roer weer eens stevig om te gooien :@
pi_201738522
En new low zonder kakken *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:10:46 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_201738570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En new low zonder kakken *O*
SPOILER
Goed bezig, en myraela ook!

En sja, echt afvallen en gezond leven gaan gewoon niet samen met sloten alcohol, maar dat weet jij ook wel ;)
En ik weet ook hoe lastig het is om daar mee te stoppen. Het is mij wel grotendeels gelukt maar ik denk ook alleen maar omdat ik nu drie kinderen heb en ik het ten eerste niet vind kunnen om dan ieder weekend laveloos te zijn en ten tweede omdat uitkateren gewoon nooit, maar dan ook nooit meer echt tot de opties behoort. Dus ik weet zulke uitspattingen inmiddels tot ten hoogste eens in de maand te beperken. En met mijn frisjonge leeftijd voel ik het dan ook meestal nog wel een volle week nadreunen. :')
disclaimer
pi_201738597
Ik ben een beetje met Poebs, ik heb wel weer de gelegenheid voor uit de hand lopende nachten met mensen, maar ik beperk het bewust nu er wat gezonder geleefd wordt, en mijn J. ook. Helemaal zonder uitspattingen (zoals afgelopen vrijdag nog en mijn echtgenoot de dinsdagnacht ervoor :')) zie ik niet gebeuren, zo zijn we niet gewired en hebben één en ander zo met covid toch wel danig gemist :Y Verder een boks met DP voor de beperking van thuis zuipen, dat scheelt me een berg kcals en hoofdpijn hè? ^O^
pi_201738603
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:10 schreef SQ het volgende:

[..]
Goed bezig, en myraela ook!

En sja, echt afvallen en gezond leven gaan gewoon niet samen met sloten alcohol, maar dat weet jij ook wel ;)
En ik weet ook hoe lastig het is om daar mee te stoppen. Het is mij wel grotendeels gelukt maar ik denk ook alleen maar omdat ik nu drie kinderen heb en ik het ten eerste niet vind kunnen om dan ieder weekend laveloos te zijn en ten tweede omdat uitkateren gewoon nooit, maar dan ook nooit meer echt tot de opties behoort. Dus ik weet zulke uitspattingen inmiddels tot ten hoogste eens in de maand te beperken. En met mijn frisjonge leeftijd voel ik het dan ook meestal nog wel een volle week nadreunen. :')
Geloof me, als ik geen alcoholica was kon ik naast Sylvie Meis gaan staan en haar fatshamen. Het is ook niet alleen sec de alcohol, het is alles wat me een goed idee lijkt als ik dronken ben er ook nog eens bij :')
pi_201738623
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:13 schreef minilot het volgende:
Ik ben een beetje met Poebs, ik heb wel weer de gelegenheid voor uit de hand lopende nachten met mensen, maar ik beperk het bewust nu er wat gezonder geleefd wordt, en mijn J. ook. Helemaal zonder uitspattingen (zoals afgelopen vrijdag nog en mijn echtgenoot de dinsdagnacht ervoor :')) zie ik niet gebeuren, zo zijn we niet gewired en hebben één en ander zo met covid toch wel danig gemist :Y Verder een boks met DP voor de beperking van thuis zuipen, dat scheelt me een berg kcals en hoofdpijn hè? ^O^
Alleen cals eigenlijk. Hoofdpijn had ik nooit, ik was ook nooit dronken ofzo. Zeker niet meer nuchter, maar zeker niet dronken. Dat lag helaas meer aan mn tolerantie dan mn inname :') Het wasiswas gewoon gemakzucht en lamballigheid gecombineerd met samenwonen met een enablend verzorgend typeje :')

Ik kan ALLES laten staan. Alles. Eten, alcohol, weed, alle andere drugs. Totdat je ze recht voor mn neus neerzet :')
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:16:06 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_201738625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Geloof me, als ik geen alcoholica was kon ik naast Sylvie Meis gaan staan en haar fatshamen. Het is ook niet alleen sec de alcohol, het is alles wat me een goed idee lijkt als ik dronken ben er ook nog eens bij :')
Ja ik voel je, zuster. _O- maar als ik het kan, kan jij het vast ook een beetje!

En vooral geen drank in huis halen. Of denken dat eentje best kan. ;(
* SQ neemt nog een kop kruidenthee
disclaimer
pi_201738636
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:16 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja ik voel je, zuster. _O- maar als ik het kan, kan jij het vast ook een beetje!

En vooral geen drank in huis halen. Of denken dat eentje best kan. ;(
* SQ neemt nog een kop kruidenthee
Sowieso #teamallesofniets, daarom ook dramastic afval maatregelen, de rest werkt niet (lang genoeg) voor me.
pi_201738640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Jup, in mindere mate de kcals van de vloeistoffen zelf en in meerdere mate het bijkomende gebrek aan zelfdiscipline waarbij ALLES ETEN 's nachts inenen een fenomenaal idee lijkt én het jezelf de volgende morgen weer proberen in acceptabele toestand te krijgen met een bruut ontbijt :')
pi_201738650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik kan ALLES laten staan. Alles. Eten, alcohol, weed, alle andere drugs. Totdat je ze recht voor mn neus neerzet :')
Ja eens. Aanvullend nog op opsomming: aantrekkelijke mensen :s) :@
pi_201738656
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:20 schreef minilot het volgende:

[..]
Ja eens. Aanvullend nog op opsomming: aantrekkelijke mensen :s) :@
Die hoef jij niet te laten staan toch?
pi_201738704
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Die hoef jij niet te laten staan toch?
Béétje wel althans. Soms. :')
pi_201738713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:26 schreef minilot het volgende:

[..]
Béétje wel althans. Soms. :')
Daar kun je iig nog calorietjes mee verbranden...

Erg geintrigeerd door jullie do's and dont's nu :D Maar dat is wellicht niet zo topic gerelateerd en nogal prive :D
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:49:36 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_201738910
Ik heb niet eens seks met mijn man, laat staan met vreemden :P
disclaimer
pi_201738979
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:49 schreef SQ het volgende:
Ik heb niet eens seks met mijn man
Daar kan ik me dan weer lastig wat bij voorstellen - het is op afstand mijn favoriete manier van kcals verbranden O+ Al valt het uiteindelijk op dat punt toch wat tegen en kun je in hetzelfde tijdsbestek beter hardlopen of gewichtheffen, maar ja.. :9
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:58:08 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_201738996
Ja, het is een aandachtspunt hoor. Ik heb gewoon geen enkel libido momenteel, echt nul komma niks. Dus daar moet ik wel wat mee, ik weet alleen niet zo goed wat. :')
disclaimer
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:00:05 #151
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201739016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik herken dit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201739025
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:58 schreef SQ het volgende:
Ja, het is een aandachtspunt hoor. Ik heb gewoon geen enkel libido momenteel, echt nul komma niks. Dus daar moet ik wel wat mee, ik weet alleen niet zo goed wat. :')
Anticonceptiepil toevallig?
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:01:51 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_201739033
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:01 schreef minilot het volgende:

[..]
Anticonceptiepil toevallig?
Nee hoor, al 15 jaar niet meer.

Maar goed, dat komt ook wel weer goed, als ik er bewust aan werk. Maar momenteel is het een beetje hetzelfde als met lange tanden eten zeg maar. :')
disclaimer
pi_201739089
quote:
qft.

Ik zou Phoeps ook nog wel kunnen quoten aangaande drank.
pi_201739094
quote:
Ik sta op het punt om 85 kilo kwijt te raken, die ik totaaaaal niet ontrekkelijk vind atm :')

Boks.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:10:02 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_201739101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik sta op het punt om 85 kilo kwijt te raken, die ik totaaaaal niet ontrekkelijk vind atm :')

Boks.
Als we t op zijn hondjes doen hoor je alles klapperen :D
disclaimer
pi_201739109
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:10 schreef SQ het volgende:

[..]
I can relate.
pi_201739130
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:10 schreef SQ het volgende:

[..]
O bij mij is het niet fysiek :D

Dik ist ook goed neuken hoor *O* niemand hoeft er naar te kijken.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:17:28 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_201739164
Nee hier ook niet fysiek, maar t helpt ook niet mee zeg maar. :')
disclaimer
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:22:09 #160
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201739206
Omg, lees ik na tijden weer is keertje mee.

Wat is dit :D
pi_201739219
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Omg, lees ik na tijden weer is keertje mee.

Wat is dit :D
We willen allemaal niet neuken behalve @minilot & @IJsdraakje
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:24:59 #162
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201739243
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]
We willen allemaal niet neuken behalve @:minilot
Oi. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201739257
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]
We willen allemaal niet neuken behalve @:minilot
O ik wil dolgraag neuken. Alleen niet met de man.
pi_201739259
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Oi. :{w
Ge-edit.
pi_201739265
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ik wil dolgraag neuken. Alleen niet met de man.
Ja, oke, dat had ik moeten specificeren want uh, dit is wel waarheid. :@
pi_201739275
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, oke, dat had ik moeten specificeren want uh, dit is wel waarheid. :@
Laten we sisterhouse in the woods bouwen O+
pi_201739278
Oke, nou, nieuwe samenvatting dan?

DP wil wel neuken maar niet met de man net als Lonaa. SQ in ieder geval niet met de man en verder weet ik het niet, mini wil eigenlijk alleen maar uit de band springen met veel mensen en ik vergat IJsdraakje te melden.

Goed?
Goed.
pi_201739285
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:27 schreef Lonaa het volgende:

DP wil wel neuken maar niet met de man net als Lonaa. SQ in ieder geval niet met de man en verder weet ik het niet, mini wil eigenlijk alleen maar uit de band springen met veel mensen en ik vergat IJsdraakje te melden.

Goed?
Goed.
Krabbel voor akkoord.
pi_201739293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Krabbel voor akkoord.
Top.

Dan ga ik nu mijn 10k aan stappen maken met De Hond.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:31:46 #170
298315 SacreCoeur
pi_201739327
Het wordt steeds vreemder :P

Waarom zou je niet met je man seksen?
Waarom zijn klets geluiden erg?
Waarom zou je uberhaupt niet willen seksen?

Zoveel vragen.
pi_201739376
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:31 schreef SacreCoeur het volgende:

Omdat ie niet sexy is. Voor mij. En dat heeft precies niks met zn uiterlijk te maken. En die battle wordt nu in huize DP gestreden.
pi_201739384
Ik vind de kletsgeluiden overigens niet erg. Ze zijn zeker niet mn favoriet, maar daar neuk ik wel doorheen :9~
pi_201739421
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:27 schreef Lonaa het volgende:

Goed?
Goed.
Nee, ik wil én uit de band en ook met mijn echtgenoot want op die kan ik het allermeest :9 En vaak ook.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:39:34 #174
298315 SacreCoeur
pi_201739447
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Omdat ie niet sexy is. Voor mij. En dat heeft precies niks met zn uiterlijk te maken. En die battle wordt nu in huize DP gestreden.
Vet lastig.
Was dat altijd al of dat niet?
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:40:26 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_201739458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Het wordt steeds vreemder :P

Waarom zijn klets geluiden erg?
Waarom zou je uberhaupt niet willen seksen?

Zoveel vragen.
Ja dit soort reacties zijn dus precies de reden waarom het een taboe onderwerp is wat ik probeer te doorbreken. Maar ik vind het wel moeilijk.
disclaimer
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:41:31 #176
298315 SacreCoeur
pi_201739472
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja dit soort reacties zijn dus precies de reden waarom het een taboe onderwerp is wat ik probeer te doorbreken. Maar ik vind het wel moeilijk.
Zo bedoel ik het niet.

Ik vind het niet vreemd in de zin van dat het raar zou zijn.
Meer omdat ik in een dieet topic binnenval en dit zo allemaal opeens lees.
pi_201739518
Ooit een herkenbaar artikel gelezen over libido-verlies bij je partner. Dit verhaal past niet bij SQ. Sorry. Maar het ging vooral over kind-loze/vrije stellen. Het vrouwelijk lichaam is gemaakt om kinderen te krijgen en als je die niet krijgt, dan is blijkbaar (volgens je lijf/brein) de huidige partner niet geschikt en moet je dus een nieuwe vinden. Dag libido voor partner en hallo libido voor mannen die niet je eigen man zijn. Ik weet niet meer in hoeverre dit op wetenschap was gebaseerd :D

Ik ben 4 kg lichter dan 2 weken geleden *O* (ok, toen had ik een absurde piek nav te veel eten en drinken op een verjaardag :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:46:17 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_201739552
Haha isa. Ik denk dat dat wel een factor is hoor, mijn lichaam heeft zich voldoende voortgeplant en derhalve is seks niet meer interessant :')!

En yay voor de mooie drop!
disclaimer
pi_201739567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:39 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Vet lastig.
Was dat altijd al of dat niet?
Het was er altijd al, het was altijd aan dingen werken. Maar ik ben nu op het punt dat ik er niet meer aan mee wil doen. Als dit as good as it gets is...

SPOILER
pi_201739579
*O* ISA *O*
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:52:59 #181
298315 SacreCoeur
pi_201739652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een herkenbaar artikel gelezen over libido-verlies bij je partner. Dit verhaal past niet bij SQ. Sorry. Maar het ging vooral over kind-loze/vrije stellen. Het vrouwelijk lichaam is gemaakt om kinderen te krijgen en als je die niet krijgt, dan is blijkbaar (volgens je lijf/brein) de huidige partner niet geschikt en moet je dus een nieuwe vinden. Dag libido voor partner en hallo libido voor mannen die niet je eigen man zijn. Ik weet niet meer in hoeverre dit op wetenschap was gebaseerd :D

Ik ben 4 kg lichter dan 2 weken geleden *O* (ok, toen had ik een absurde piek nav te veel eten en drinken op een verjaardag :') )
Dit vind ik wel echt super interessant.

Ik heb twee kinderen met mijn huidige partner (en ik zou er nog wel 1000 willen en hij ook, ware het niet dat onbetaalbaar is en we dan geen vrije tijd meer hebben :') ) We waren 16 bij de eerste en wij hebben daartussen beide een andere lange relatie gehad, maar (bleek later) viel het dus een beetje samen met de theorie hierboven. Ik heb mijn ex partner nooit echt aantrekkelijk gevonden en ben altijd verliefd op mijn huidige partner gebleven (en andersom ook, godzijdank :P ).

O ja en jaloers op de kilo's ;(
pi_201739717
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:46 schreef SQ het volgende:
Haha isa. Ik denk dat dat wel een factor is hoor, mijn lichaam heeft zich voldoende voortgeplant en derhalve is seks niet meer interessant :')!

En yay voor de mooie drop!
Hey, mijn oma had er 11 zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen want katholiek :+

Ik val overigens heel langzaam af hoor, maar Cronometer staat standaard op gewichtsverlies in de afgelopen 2 weken en ik moest vanmorgen lachen :+ Komt dus vooral doordat ik 2 weken terug zoveel was aangekomen dat het nu op -4 kg stond :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:58:40 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_201739731
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hey, mijn oma had er 11 zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen want katholiek :+

Ik val overigens heel langzaam af hoor, maar Cronometer staat standaard op gewichtsverlies in de afgelopen 2 weken en ik moest vanmorgen lachen :+ Komt dus vooral doordat ik 2 weken terug zoveel was aangekomen dat het nu op -4 kg stond :P
Ja maar in die tijd was seks vooral nog een recht van de man in plaats van een leuke activiteit voor 2 :')
disclaimer
pi_201739736
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef SQ het volgende:

Ja maar in die tijd was seks vooral nog een recht van de man in plaats van een leuke activiteit voor 2 :')
We hebben het er nooit over gehad :7 Maar zou best kunnen, opa was wel wat autoritair.
pi_201739762
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef SQ het volgende:

[..]
Heb eerlijk is eerlijk ook vaak het idee dat het voor de man in die tijd ook maar netan masturbatie+ was. Niemand werd geleerd dat het ook jolig kon zijn en dat je met een lijf kon en mocht spelen en dat dat het voor alle betrokken partijen alleen maar 3000 keer leuker zou maken.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:03:43 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201739793
Libido wat is dat _O-

Geen behoefte aan en nooit gehad ook.
pi_201739799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

Heb eerlijk is eerlijk ook vaak het idee dat het voor de man in die tijd ook maar netan masturbatie+ was. Niemand werd geleerd dat het ook jolig kon zijn en dat je met een lijf kon en mocht spelen en dat dat het voor alle betrokken partijen alleen maar 3000 keer leuker zou maken.
Hoe heette die Netflix serie over dat super conservatieve Joodse milieu in NY. Unorthodox! Die seksscenes :X :X :X
pi_201739828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoe heette die Netflix serie over dat super conservatieve Joodse milieu in NY. Unorthodox! Die seksscenes :X :X :X
Unorthodox!
Jaaaa *rillerderil* :r
pi_201740299
Ik had blijkbaar m'n Garmin even afgedaan voor ik wegging en NIET MEER OMGEDAAN.

Voor niks gelopen ;( Zo word ik natuurlijk nooit dun. ;(
pi_201740355
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik had blijkbaar m'n Garmin even afgedaan voor ik wegging en NIET MEER OMGEDAAN.

Voor niks gelopen ;( Zo word ik natuurlijk nooit dun. ;(
O+

Ik heb ooit hetzelfde rondje nog een keer gelopen, want dan pas zou het meetellen. Ik had eigenlijk dubbel zoveel gelopen, dus je blijft in de war in je hoofd :')
pi_201740379
Daar tegenover zit ik al een uur met mn schoenen aan te wachten op divine intervention ofzo :')
pi_201740577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar tegenover zit ik al een uur met mn schoenen aan te wachten op divine intervention ofzo :')
Dit is óók herkenbaar ;)

Hup, naar buiten jij. ~O>
pi_201740585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:

O+

Ik heb ooit hetzelfde rondje nog een keer gelopen, want dan pas zou het meetellen. Ik had eigenlijk dubbel zoveel gelopen, dus je blijft in de war in je hoofd :')
Dit heb ik ook weleens gedaan. :D

Ik heb dat door die ASR-vitality ook met de hartslag. Vanaf een hartslag van 133 krijg ik na 30 minuten 200 punten. Gisteren had ik bij het boksen een hartslag van 132. Dan voelt die hele work-out ineens nog maar de helft zo goed.

En daarna baal ik van mezelf, want het gaat natuurlijk eigenlijk helemaal niet om die punten.
pi_201740595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je nu gaat, kun je eerder weer op de bank zitten, maar dan met een relaxt gevoel.
pi_201740608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:08 schreef Myraela het volgende:

[..]
Als je nu gaat, kun je eerder weer op de bank zitten, maar dan met een relaxt gevoel.
O+ Ik voel me gesnapt O+
pi_201741210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
O+

Oja. Zo ging het bij mij ook altijd. Ik heb al bijna 2 jaar geen tracker meer om omdat hij problemen gaf, en in fases mis ik het echt om te weten wat ik loop en de motivatie die het meebrengt om nog een extra rondje te lopen. Maar ik mis niet hoe obsessief mijn hoofd is met dingen tracken, dus ik heb nog steeds geen nieuwe. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')