abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201737273
Vanochtend -0.4 in een week, ondanks een weekend vol vreterij en alcohol *O*

En, dat betekent dat ik nu een bmi onder de 40 heb! *O* *O*
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:12:15 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_201737361
Gefeliciteerd! *O*
disclaimer
pi_201737455
Ik heb week 2, run 2 van couch to 5k net twee keer meteen achter elkaar gelopen. :D *O* De vorige keer kwam ik thuis en dacht ik 'ach, ik voel me nog wel fris genoeg om het nog een keer te doen eigenlijk.' maar toen had ik het niet gedaan. Nu had ik er zelfs over gedroomd, dus moest ik het deze ochtend wel uittesten. :D

L: Grote bord havermout met cacao en banaan, halve bak amandelyoghurt met nog wat laatste stoofpeertjes
T: Worteltjes met hummus
T: Zonnebloempitjes
D: Couscous verspakket, met een vegan 'juicy steak' van de Lidl
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:30:59 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201737499
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb week 2, run 2 van couch to 5k net twee keer meteen achter elkaar gelopen. :D *O* De vorige keer kwam ik thuis en dacht ik 'ach, ik voel me nog wel fris genoeg om het nog een keer te doen eigenlijk.' maar toen had ik het niet gedaan. Nu had ik er zelfs over gedroomd, dus moest ik het deze ochtend wel uittesten. :D

L: Grote bord havermout met cacao en banaan, halve bak amandelyoghurt met nog wat laatste stoofpeertjes
Ik snap je enthousiasme, maar hou echt de opbouw aan die het programma heeft. :Y Het gaat vooral zo 'traag' om je pezen en gewrichten de kans te geven om te wennen aan de nieuwe impact, conditie is grappig genoeg niet de belangrijkste factor in beginnen met hardlopen.

Maar wel top dat het zo goed gaat al! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201737714
@Myraela Yup, ik wilde dit typen maar @IJsdraakje was me al voor.

Gaaf dat je conditie al zo vooruit gaat, Myra! O+ Helaas is dat bij het beginnen met hardlopen ook meteen een groot risico qua blessures omdat je er al snel wat overmoedig van raakt :) Als je nog zoveel puf hebt na je training, beter dezelfde dag iets anders erachteraan gooien: boksen, zwemmen, yoga, in elk geval iets waarbij je niet nog meer hardloopt dan het programma voorschrijft :) Uiteindelijk moet je het uiteraard zelf weten, maar we hebben het in elk geval gezegd nu ;)

@SilverEyes Hoezee! Mooie mijlpaal :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 08:54:59 #131
5428 crew  miss_sly
pi_201737738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 07:59 schreef SilverEyes het volgende:

Wat fijn! Gefeliciteerd *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 08:57:52 #132
5428 crew  miss_sly
pi_201737766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:26 schreef Myraela het volgende:

Mooi is dat, he, hoe fijn dat voelt en zo snel al!

Ik herhaal maar niet wat de andere dames al zeggen :) Wat ik deed was zorgen dat ik nog een (flink) stukje uit moest wandelen, daar kon ik dan ook nog wat energie in kwijt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201737784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:

Ik snap je enthousiasme, maar hou echt de opbouw aan die het programma heeft. :Y Het gaat vooral zo 'traag' om je pezen en gewrichten de kans te geven om te wennen aan de nieuwe impact, conditie is grappig genoeg niet de belangrijkste factor in beginnen met hardlopen.

Maar wel top dat het zo goed gaat al! *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:52 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Yup, ik wilde dit typen maar @:IJsdraakje was me al voor.

Gaaf dat je conditie al zo vooruit gaat, Myra! O+ Helaas is dat bij het beginnen met hardlopen ook meteen een groot risico qua blessures omdat je er al snel wat overmoedig van raakt :) Als je nog zoveel puf hebt na je training, beter dezelfde dag iets anders erachteraan gooien: boksen, zwemmen, yoga, in elk geval iets waarbij je niet nog meer hardloopt dan het programma voorschrijft :) Uiteindelijk moet je het uiteraard zelf weten, maar we hebben het in elk geval gezegd nu ;)
O+ Ik weet het, ik was niet van plan om het elke keer te doen. Zal verder braaf het programma volgen. Dit is uiteindelijk overigens nog steeds maar 16 minuutjes hardlopen van dat hele uur buiten. :D Wel weer braaf gestretched volgens mini's website. De eerste keer had ik dat niet gedaan, maar wat een enorme verschil is dat al direct zeg. Daarna gewoon helemaal geen last, terwijl ik de eerste keer echt stijf werd.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 07:59 schreef SilverEyes het volgende:

En hier gewoon overheen gekeken net, maar wat een mooie mijlpaal. *O*
  woensdag 13 oktober 2021 @ 09:06:00 #134
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201737874
Stretchen is wel echt top ja. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201738081
*O* SE *O*

@minilot, niet perse hele nacht en dag door, maar ook niet een uurtje. En ik bedoel niet de avondjes bios, waarbij het an sich nog wel te matchen moet zijn, of de ouderverjaardag waarbij alles ook nog wel rond de avondmaaltijd te centreren is.

De kroegafspraken, de laten we drinken en dansen afspraken (of alleen drinken zolang dansen nog frowned upon is) zijn het probleem. Ik kan wel zeggen "ok deze 5 uur tanken telt als 1 maaltijd", maar mn lichaam doet daar niet aan mee :D ook niet omdat je toch een bodempje wil hebben en omdat het met een kater voelt als een misdaad tegen mn menselijkheid om geen bunkerontbijt naar binnen te schuiven en ik 9/10 keer ook een rondje lopen niet voor elkaar krijg.

Ik probeer daar dan ook helemaal niet zo krampachtig over te doen, ik kies er bewust voor om nu even te minderen met dat soort afspraken, maar bij de paar die ik wel plan, accepteer ik gewoon dat ik een paar correctiedagen nodig heb op mn grafiekje ¯\_(ツ)_/¯

Ik ben al 4 op mijzelf dat ik thuis niet meer drink :@ dat werd eerlijk gezegd een beetje chanant :@ en naast dat ik uit mn grootste maat begon te blorben, mn grootste motivator om het roer weer eens stevig om te gooien :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201738522
En new low zonder kakken *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:10:46 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_201738570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En new low zonder kakken *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig, en myraela ook!

En sja, echt afvallen en gezond leven gaan gewoon niet samen met sloten alcohol, maar dat weet jij ook wel ;)
En ik weet ook hoe lastig het is om daar mee te stoppen. Het is mij wel grotendeels gelukt maar ik denk ook alleen maar omdat ik nu drie kinderen heb en ik het ten eerste niet vind kunnen om dan ieder weekend laveloos te zijn en ten tweede omdat uitkateren gewoon nooit, maar dan ook nooit meer echt tot de opties behoort. Dus ik weet zulke uitspattingen inmiddels tot ten hoogste eens in de maand te beperken. En met mijn frisjonge leeftijd voel ik het dan ook meestal nog wel een volle week nadreunen. :')
disclaimer
pi_201738597
Ik ben een beetje met Poebs, ik heb wel weer de gelegenheid voor uit de hand lopende nachten met mensen, maar ik beperk het bewust nu er wat gezonder geleefd wordt, en mijn J. ook. Helemaal zonder uitspattingen (zoals afgelopen vrijdag nog en mijn echtgenoot de dinsdagnacht ervoor :')) zie ik niet gebeuren, zo zijn we niet gewired en hebben één en ander zo met covid toch wel danig gemist :Y Verder een boks met DP voor de beperking van thuis zuipen, dat scheelt me een berg kcals en hoofdpijn hè? ^O^
pi_201738603
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:10 schreef SQ het volgende:

[..]
Goed bezig, en myraela ook!

En sja, echt afvallen en gezond leven gaan gewoon niet samen met sloten alcohol, maar dat weet jij ook wel ;)
En ik weet ook hoe lastig het is om daar mee te stoppen. Het is mij wel grotendeels gelukt maar ik denk ook alleen maar omdat ik nu drie kinderen heb en ik het ten eerste niet vind kunnen om dan ieder weekend laveloos te zijn en ten tweede omdat uitkateren gewoon nooit, maar dan ook nooit meer echt tot de opties behoort. Dus ik weet zulke uitspattingen inmiddels tot ten hoogste eens in de maand te beperken. En met mijn frisjonge leeftijd voel ik het dan ook meestal nog wel een volle week nadreunen. :')
Geloof me, als ik geen alcoholica was kon ik naast Sylvie Meis gaan staan en haar fatshamen. Het is ook niet alleen sec de alcohol, het is alles wat me een goed idee lijkt als ik dronken ben er ook nog eens bij :')
pi_201738623
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:13 schreef minilot het volgende:
Ik ben een beetje met Poebs, ik heb wel weer de gelegenheid voor uit de hand lopende nachten met mensen, maar ik beperk het bewust nu er wat gezonder geleefd wordt, en mijn J. ook. Helemaal zonder uitspattingen (zoals afgelopen vrijdag nog en mijn echtgenoot de dinsdagnacht ervoor :')) zie ik niet gebeuren, zo zijn we niet gewired en hebben één en ander zo met covid toch wel danig gemist :Y Verder een boks met DP voor de beperking van thuis zuipen, dat scheelt me een berg kcals en hoofdpijn hè? ^O^
Alleen cals eigenlijk. Hoofdpijn had ik nooit, ik was ook nooit dronken ofzo. Zeker niet meer nuchter, maar zeker niet dronken. Dat lag helaas meer aan mn tolerantie dan mn inname :') Het wasiswas gewoon gemakzucht en lamballigheid gecombineerd met samenwonen met een enablend verzorgend typeje :')

Ik kan ALLES laten staan. Alles. Eten, alcohol, weed, alle andere drugs. Totdat je ze recht voor mn neus neerzet :')
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:16:06 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_201738625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Geloof me, als ik geen alcoholica was kon ik naast Sylvie Meis gaan staan en haar fatshamen. Het is ook niet alleen sec de alcohol, het is alles wat me een goed idee lijkt als ik dronken ben er ook nog eens bij :')
Ja ik voel je, zuster. _O- maar als ik het kan, kan jij het vast ook een beetje!

En vooral geen drank in huis halen. Of denken dat eentje best kan. ;(
* SQ neemt nog een kop kruidenthee
disclaimer
pi_201738636
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:16 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja ik voel je, zuster. _O- maar als ik het kan, kan jij het vast ook een beetje!

En vooral geen drank in huis halen. Of denken dat eentje best kan. ;(
* SQ neemt nog een kop kruidenthee
Sowieso #teamallesofniets, daarom ook dramastic afval maatregelen, de rest werkt niet (lang genoeg) voor me.
pi_201738640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Jup, in mindere mate de kcals van de vloeistoffen zelf en in meerdere mate het bijkomende gebrek aan zelfdiscipline waarbij ALLES ETEN 's nachts inenen een fenomenaal idee lijkt én het jezelf de volgende morgen weer proberen in acceptabele toestand te krijgen met een bruut ontbijt :')
pi_201738650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik kan ALLES laten staan. Alles. Eten, alcohol, weed, alle andere drugs. Totdat je ze recht voor mn neus neerzet :')
Ja eens. Aanvullend nog op opsomming: aantrekkelijke mensen :s) :@
pi_201738656
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:20 schreef minilot het volgende:

[..]
Ja eens. Aanvullend nog op opsomming: aantrekkelijke mensen :s) :@
Die hoef jij niet te laten staan toch?
pi_201738704
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Die hoef jij niet te laten staan toch?
Béétje wel althans. Soms. :')
pi_201738713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:26 schreef minilot het volgende:

[..]
Béétje wel althans. Soms. :')
Daar kun je iig nog calorietjes mee verbranden...

Erg geintrigeerd door jullie do's and dont's nu :D Maar dat is wellicht niet zo topic gerelateerd en nogal prive :D
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:49:36 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_201738910
Ik heb niet eens seks met mijn man, laat staan met vreemden :P
disclaimer
pi_201738979
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:49 schreef SQ het volgende:
Ik heb niet eens seks met mijn man
Daar kan ik me dan weer lastig wat bij voorstellen - het is op afstand mijn favoriete manier van kcals verbranden O+ Al valt het uiteindelijk op dat punt toch wat tegen en kun je in hetzelfde tijdsbestek beter hardlopen of gewichtheffen, maar ja.. :9
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:58:08 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_201738996
Ja, het is een aandachtspunt hoor. Ik heb gewoon geen enkel libido momenteel, echt nul komma niks. Dus daar moet ik wel wat mee, ik weet alleen niet zo goed wat. :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')