abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201725234
B: Half uurtje boksen
L: Twee plakken roggebrood, hummus, komkommer, radijs en ijsbergsla
T: Zonnebloempitjes
T: Pure chocolade
D: Dahl, courgette en rijst
pi_201725286
Balansdag. :7

L: boterham, roerei met ham, champignons en tomat
D: hasselback pompoen met gehaktballetjes.
T: bak blauwe bessen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201725421
Het bleek vanmorgen vroeg werkelijk te stortregen en ik kon de waterdichte koptelefoon niet vinden (we hebben thuis een gewoon setje bone conduction dingesen en een set waarmee je onder de douche kunt :)) dus mijn eerste B: werd in plaats van hardlopen een half uurtje krakend en piepend yoga en ik gooi er straks alsnog een paar kilometer temporun in. Hoop ik. Want ik moet ook nog kind naar peuterschool brengen, douchen, mijn echtgenoot grondig misbruiken, boodschappen doen en een uurtje zwemmen en dat moet allemaal klaar wezen voordat het 13:00 is :7 :9

@Lonaa Balansze! :) :*

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 12-10-2021 08:34:51 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_201725489
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 05:49 schreef minilot het volgende:
Als ik van die ballen zou maken en ik zette ze in de koelkast, dan waren er dezelfde dag niet meer van die ballen in de koelkast. Ik heb daar bij lange na niet genoeg zelfdiscipline voor :')
Ik verbaas me ook over mezelf hoor *) Heb er afgelopen woensdag 15 gemaakt en vandaag aan de laatste 2 bezig. Als ik in the zone zit, vind ik het niet lastig. uit de zone zijn ze binnen een kwartier op. :')

Lijstje dan maar:
L: 2 bliss balls en verse zelfgemaakte pompoensoep :9
L2/T: salade hummus en zoete aardappel
T: zelfgemaakte gezonde bounty (nou ja gezond, in ieder geval gezonder)
D: Restant pompoensoep met nog lading groente erbij
B: uurtje wandelen
T: schaaltje kwark met blauwe bessen
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:42:43 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_201725559
gisteren maar 1350 kcal op, vandaag nog steeds dik, VERDOMME.
disclaimer
pi_201725587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:42 schreef SQ het volgende:
Chill, vast morgen een drop van jewelste! :*
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:48:49 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_201725598
Ik was niet serieus hoor. :D O+
disclaimer
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:49:13 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_201725601
Soberso zit ik in de dikke helft van mijn cyclus :')
disclaimer
pi_201725679
HIer ook, eerste twee weken: kilo's vliegen eraf. Tweede helft: opgeblazen ballon incoming :{w
pi_201725682
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:49 schreef SQ het volgende:
Soberso zit ik in de dikke helft van mijn cyclus :')
Maak je nou een grapje? Heb daar nog nooit van gehoord. :@ :P
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:06:49 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_201725704
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Maak je nou een grapje? Heb daar nog nooit van gehoord. :@ :P
Nee echt. Al heeft de cyclus op iedereen een andere uitwerking :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef SilverEyes het volgende:
HIer ook, eerste twee weken: kilo's vliegen eraf. Tweede helft: opgeblazen ballon incoming :{w
Want ik heb het dus precies andersom. :D
Als dat ei eenmaal is gesprongen ben ik weer superslank :7
disclaimer
pi_201725887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:42 schreef SQ het volgende:
Hier word ik ook kwaad om. Ik ben nu al een ruime maand fucking netjes bezig. Waarom ben ik nog niet maat 32?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201725898
Ik heb te veel sociale dingen om te weten of mijn cyclus effect heeft. Ik heb ook te weinig cyclus om te weten of mijn cyclus effect heeft :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201726033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb te veel sociale dingen om te weten of mijn cyclus effect heeft.
Dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201726055
Hier verandert de vorm van mijn buik onderaan en ga ik vocht vasthouden. Duidelijk wel :+

Gisteravond laat m'n IF onderbroken, lang gefietst en geskate en had trek. Dat heb ik normaal niet op dat tijdstip, dus warme proteïnehavermout gemaakt en een banaan erbij. Nom.
pi_201726247
*O* weer new low *O*

-O- Geen ATL -O-
pi_201726548
Kak! Eindelijk! Opluchting! *O*
pi_201726702
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:21 schreef SilverEyes het volgende:
Kak! Eindelijk! Opluchting! *O*
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:32:21 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201726718
Hier even een dipje. Moe en blegh. Laatste tijd ook enorm behoefte weer aan vlees. Gister met diëtiste besproken en die denkt aan een ijzer en/of B12 tekort. Dus binnenkort even laten prikken.

Voor nu in ieder geval vlees eten als ik daar behoefte aan heb (kip)
pi_201727469
Hoera voor de kak (altijd een jubel waard als het dwars zit!) van @SilverEyes en een bemoedigende knuffel voor @LPFAN :Y

Zo, de ochtend is een eind op weg en ik vrees dat 'boodschappen doen' het onderspit delft aangezien er wat anders nogal uitliep :s) Nu op naar het zwembad *O*

Overigens inmiddels het land der 55.x weten te bereiken: 55.8 op de teller vanmorgen, ondanks gisteren een zoutige tweepersoonsportie chili en zowat een halve liter ongezond sinaasappelsap :Y)
pi_201727487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* weer new low *O*

-O- Geen ATL -O-
Yay en hoe ver nu nog tot je ATL? :)
pi_201727519
Ik merk qua gewicht niet echt waar ik in mijn cyclus zit. Ik merk het wel heel sterk aan mijn libido en in iets minder hevige mate aan mijn algehele stemming, met name op het gebied van enthousiasme :)
pi_201728788
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:34 schreef minilot het volgende:

[..]
Yay en hoe ver nu nog tot je ATL? :)
Hmmm, zeg 10? Maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik eeeenorm dipte toen ik met mn AD medicatie begon. (Waar 1 van de bekende bijwerkingen was/is om heul erg aan te komen, dus #jeej.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ruim 10 jaar geleden 25/30 kilo afgevallen en toen gestabiliseerd op een nieuw normaal ( :') ). Dat lag zo'n 5 (VIJF!!!!!) kilo lager dan waar ik nu zit :9~ Toen kon er ook nog wel wat af, ik denk dat ik toen maat 40/42 had bereikt, maar toen was ik er wel klaar mee. Maar vanaf daar dus nog een kilo of 5 gedipt toen ik aan de medicatie ging. En zelfs toen kon er nog zeeeeker 5 af voor je mn ribben zou kunnen tellen zeg maar. Dus ik ga nog maar even door op deze weg *O* Want ik vind het nog steeds niet ingewikkeld zolang ik mn sociaal leven op afstand hou :') En dat is door meerdere dingen toch al een beetje nodig du moment, dan kan ik dat net zo goed even combineren met keihard OMADeren.

WEER mn stickertje verdiend *O* Door de regen vandaag :( Ondanks dat die kut app zei dat ik voor de regen uit zou lopen. :( EN DE HOGE HEREN DOEN ER WEER HELEMAAL NIKS AN :(
pi_201733372
Kak nr2 *O*

Ik ga zo op de weegschaal morgen :')
pi_201737259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:40 schreef SilverEyes het volgende:
Kak nr2 *O*

Ik ga zo op de weegschaal morgen :')
En en en? :D

@DancingPhoebe Onverwacht effect van zulke meds ja! En zijn je sociale dingen dan zo lastig te combineren met OMAD? Gaan jouwes de hele dag en nacht door? :)

Hier ook vanmorgen nog 55.8 dus ik neem het maar serieus als het nieuwe gewicht :)

Lijst wat wazig, want eten met broertje :')

T: Koffie
B: Rustdag (één van twee deze week, zondag weer). Halfuurtje wandelen, beetje huishouden
D: McDonald's. Jaja. Ik neem de McPlant en kleine milkshake en eet thuis nog een banaan en een mandarijntje.

Morgen en overmorgen weer volop groenten met zelfgekookt plantaardig en dan zaterdag helaas een All-You-Can-Eat-Halloweenbuffet in Toverland :') Het leven van een pretparkcriticus is zwaar :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')