Ik verbaas me ook over mezelf hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 05:49 schreef minilot het volgende:
Als ik van die ballen zou maken en ik zette ze in de koelkast, dan waren er dezelfde dag niet meer van die ballen in de koelkast. Ik heb daar bij lange na niet genoeg zelfdiscipline voor
Chill, vast morgen een drop van jewelste!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:42 schreef SQ het volgende:
gisteren maar 1350 kcal op, vandaag nog steeds dik, VERDOMME.
Maak je nou een grapje? Heb daar nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:49 schreef SQ het volgende:
Soberso zit ik in de dikke helft van mijn cyclus
Nee echt. Al heeft de cyclus op iedereen een andere uitwerkingquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Heb daar nog nooit van gehoord.![]()
Want ik heb het dus precies andersom.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef SilverEyes het volgende:
HIer ook, eerste twee weken: kilo's vliegen eraf. Tweede helft: opgeblazen ballon incoming
Hier word ik ook kwaad om. Ik ben nu al een ruime maand fucking netjes bezig. Waarom ben ik nog niet maat 32?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:42 schreef SQ het volgende:
gisteren maar 1350 kcal op, vandaag nog steeds dik, VERDOMME.
Dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb te veel sociale dingen om te weten of mijn cyclus effect heeft.
Hmmm, zeg 10? Maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik eeeenorm dipte toen ik met mn AD medicatie begon. (Waar 1 van de bekende bijwerkingen was/is om heul erg aan te komen, dus #jeej.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ruim 10 jaar geleden 25/30 kilo afgevallen en toen gestabiliseerd op een nieuw normaal (). Dat lag zo'n 5 (VIJF!!!!!) kilo lager dan waar ik nu zit
Toen kon er ook nog wel wat af, ik denk dat ik toen maat 40/42 had bereikt, maar toen was ik er wel klaar mee. Maar vanaf daar dus nog een kilo of 5 gedipt toen ik aan de medicatie ging. En zelfs toen kon er nog zeeeeker 5 af voor je mn ribben zou kunnen tellen zeg maar. Dus ik ga nog maar even door op deze weg
Want ik vind het nog steeds niet ingewikkeld zolang ik mn sociaal leven op afstand hou
En dat is door meerdere dingen toch al een beetje nodig du moment, dan kan ik dat net zo goed even combineren met keihard OMADeren.
WEER mn stickertje verdiendDoor de regen vandaag
Ondanks dat die kut app zei dat ik voor de regen uit zou lopen.
EN DE HOGE HEREN DOEN ER WEER HELEMAAL NIKS AN
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
En en en?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:40 schreef SilverEyes het volgende:
Kak nr2![]()
Ik ga zo op de weegschaal morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |