Ik herken dit.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan ALLES laten staan. Alles. Eten, alcohol, weed, alle andere drugs. Totdat je ze recht voor mn neus neerzet
Anticonceptiepil toevallig?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:58 schreef SQ het volgende:
Ja, het is een aandachtspunt hoor. Ik heb gewoon geen enkel libido momenteel, echt nul komma niks. Dus daar moet ik wel wat mee, ik weet alleen niet zo goed wat.
Nee hoor, al 15 jaar niet meer.quote:
qft.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:58 schreef SQ het volgende:
Ja, het is een aandachtspunt hoor. Ik heb gewoon geen enkel libido momenteel, echt nul komma niks. Dus daar moet ik wel wat mee, ik weet alleen niet zo goed wat.
Ik sta op het punt om 85 kilo kwijt te raken, die ik totaaaaal niet ontrekkelijk vind atmquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:58 schreef SQ het volgende:
Als we t op zijn hondjes doen hoor je alles klapperenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om 85 kilo kwijt te raken, die ik totaaaaal niet ontrekkelijk vind atm![]()
Boks.
I can relate.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Als we t op zijn hondjes doen hoor je alles klapperen
O bij mij is het niet fysiekquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Als we t op zijn hondjes doen hoor je alles klapperen
We willen allemaal niet neuken behalve @minilot & @IJsdraakjequote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Omg, lees ik na tijden weer is keertje mee.
Wat is dit
Oi.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We willen allemaal niet neuken behalve @:minilot
O ik wil dolgraag neuken. Alleen niet met de man.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We willen allemaal niet neuken behalve @:minilot
Ja, oke, dat had ik moeten specificeren want uh, dit is wel waarheid.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik wil dolgraag neuken. Alleen niet met de man.
Laten we sisterhouse in the woods bouwenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, oke, dat had ik moeten specificeren want uh, dit is wel waarheid.
Krabbel voor akkoord.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Oke, nou, nieuwe samenvatting dan?
DP wil wel neuken maar niet met de man net als Lonaa. SQ in ieder geval niet met de man en verder weet ik het niet, mini wil eigenlijk alleen maar uit de band springen met veel mensen en ik vergat IJsdraakje te melden.
Goed?
Goed.
Omdat ie niet sexy is. Voor mij. En dat heeft precies niks met zn uiterlijk te maken. En die battle wordt nu in huize DP gestreden.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Waarom zou je niet met je man seksen?
Nee, ik wil én uit de band en ook met mijn echtgenoot want op die kan ik het allermeestquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Oke, nou, nieuwe samenvatting dan?
DP wil wel neuken maar niet met de man net als Lonaa. SQ in ieder geval niet met de man en verder weet ik het niet, mini wil eigenlijk alleen maar uit de band springen met veel mensen en ik vergat IJsdraakje te melden.
Goed?
Goed.
Vet lastig.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat ie niet sexy is. Voor mij. En dat heeft precies niks met zn uiterlijk te maken. En die battle wordt nu in huize DP gestreden.
Ja dit soort reacties zijn dus precies de reden waarom het een taboe onderwerp is wat ik probeer te doorbreken. Maar ik vind het wel moeilijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Het wordt steeds vreemder![]()
Waarom zou je niet met je man seksen?
Waarom zijn klets geluiden erg?
Waarom zou je uberhaupt niet willen seksen?
Zoveel vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |