Bewaar de botjes om bouillon van te trekken!!! Goed voor je, en zeker als je grieperig bent! Sterkte!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:14 schreef Karzai het volgende:
Grieperig, ik ga zo wat kippenpootjes braden ook voor vanavond, ovenpatat erbij
Beterschap, maak een kippensoepie van die pootjes.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:14 schreef Karzai het volgende:
Je ontbijtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef sigme het volgende:
Ontbijt.
[ afbeelding ]
Capucijners in vetspek met spekreepjes, siepel, appel, wat knolraaploof en rookworst.
Gelardeerd met een gebakken ei met ham.
Toe kwam nog chocoladeyoghurt met lange vinger & banaan.
Gefrituurd, geroosterd, gebakken, kipfilet, poten, dijen?quote:
Wordt gauw beterquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:14 schreef Karzai het volgende:
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gefrituurd, geroosterd, gebakken, kipfilet, poten, dijen?
Is het ook kip geworden?
[..]
Wordt gauw beter![]()
Ik had witlof met ham en kaas met krieltjes.
Mmmmm heerlijk allemaalquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren hadden we taco's
Vanmiddag een kippenbout met kerriesaus.
Straks raspatat, frikandel speciaal en een bourgondische kroket, van de snackbar
Ik las mondkapgebakjequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mmmmm heerlijk allemaal![]()
Ik had gado gado (met chunky pindasaus) met rijst.
En later een mokkagebakje.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las mondkapgebakje
Net een hotdog op met alles erop en eraan
Lekker herfstig, zo'n ovenbaksel heb ik gisteren ook gemaakt, met eendenborst (canettes, die zijn wat kleiner dan canardsquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Spruitjes, pompoen, wortel en krielaardappelen uit de oven met veel kruiden en een peperjus
Mooi bordje zoquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:04 schreef Karzai het volgende:
fotootje erbij, ik heb er een oosterse dressing over gedaan van ketjap, vissaus en limoensap, 6 lekkere hapjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja is wel genoeg, zit een hele bol mozzarella, hele kipfilet in en ik heb nog een toetjequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooi bordje zoWas het voldoende voor je?
Leuk en lekker makkelijk om te vouwen en etenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:04 schreef Karzai het volgende:
fotootje erbij, ik heb er een oosterse dressing over gedaan van ketjap, vissaus en limoensap, 6 lekkere hapjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ooeeh lekker!!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:12 schreef Karzai het volgende:
mixed grill besteld bij een indaas restaurant
[ afbeelding ]
Oe lekkerrrrrrquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:12 schreef Karzai het volgende:
mixed grill besteld bij een indaas restaurant
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk inderdaad.quote:
Klinkt heel goed.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:09 schreef Kanaroe het volgende:
'Traybake' met kippendijfilet, bloemkool, zoete aardappel, rode ui en een hele hoop aziatische kruiden, knoflook en rode peper.
Staat nu in de oven, straks nog kikkererwten en tomaat toevoegen. Het ruikt al heerlijk!
Ja, was lekker, maar iets te nat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt heel goed.
Ik had spruitjes met noten en spekjes.
Komend weekend elke dag gebak. Begin vanavond al met mijn lievelingskasteeltjeEn morgen echt oranjekoek in Friesland
Oh dat is makkelijk ook eens proberenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:46 schreef maily het volgende:
Lunchgenot![]()
rest stuk courgette geraspt, stuk parmezaan geraspt, eitje geklutst, alles door elkaar geroerd en in een koekenpan gebakken
Mmmm, dat belooft een lekkere dis te worden!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:57 schreef Karzai het volgende:
ik ga hier iets mee maken
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu toastjes met tapenade, 'pikante' hummus en fuet.
Vanavond gourmetten
Pohhhh kaasfonduequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mmmm, dat belooft een lekkere dis te worden!
Hier maar weer eens een kaasfonduetje, K&K uit een pakje, aangevuld met veel knoflook, jalapeño's en een (stinkend lekkere) port salut.
Erbij; bleekselderij, krieltjes, gepofte uien en tomaatjes en een runderhamburger
Ook lekker, stamppot!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pohhhh kaasfondue![]()
Hier boerenkool met spekjes en worst
Veel kaas, knoflook en jalapeños. Beter kan nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mmmm, dat belooft een lekkere dis te worden!
Hier maar weer eens een kaasfonduetje, K&K uit een pakje, aangevuld met veel knoflook, jalapeño's en een (stinkend lekkere) port salut.
Erbij; bleekselderij, krieltjes, gepofte uien en tomaatjes en een runderhamburger
Een Advocaatjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel kaas, knoflook en jalapeños. Beter kan niet![]()
Gourmetten was heerlijk. En net sinds jaren een advocaat met slagroom op. Ouwe tak
Ooh corned beef vond ik vroeger ook zo lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:10 schreef Karzai het volgende:
ontbijt, kopje koffie, yoghurt met een mandarijn, boterhammen met kaas en corned beef
[ afbeelding ]
Heerlijk en gezellig!quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:08 schreef Blues het volgende:
@:golfer maakte Zwitsere kaasfondue voor ons, gezellig voor de tv dippen tijdens het schaatsen
Met 2 soorten broodjes, bloemkool en shitakes.
[ link | afbeelding ]
Hier met gehaktquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Met garnalen en knoflook en peterselie
Toevallig jarig?quote:Op maandag 1 november 2021 18:01 schreef Karzai het volgende:
hapje van moeders meegekregen er zit geloof ik kip, aardappel, kikkererwten, linzen, tauge en peper in, frisse salade erbij.
en ik heb koeken gehaald voor later vanavond en om mee te nemen naar het werk morgen
[ afbeelding ]
Nee hoor niet jarig ik had gewoon trek in iets lekkers bij de koffiequote:Op dinsdag 2 november 2021 01:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toevallig jarig?![]()
Had gisteren gebakweekend afgesloten met een Friese slagroompunt (met marsepein en boerenjongens)
Omnomnom! Lekkere kazenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:59 schreef Karzai het volgende:
patatje en een salade
en ik heb een flesje wijn gehaald en kaasjes, gaat niet allemaal op vandaag, maar had ik gewoon trek in
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:34 schreef golfer het volgende:
Verse spaghetti met een door mij in elkaar gezette saus met gehakt en groenten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |