Veel kaas, knoflook en jalapeños. Beter kan nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mmmm, dat belooft een lekkere dis te worden!
Hier maar weer eens een kaasfonduetje, K&K uit een pakje, aangevuld met veel knoflook, jalapeño's en een (stinkend lekkere) port salut.
Erbij; bleekselderij, krieltjes, gepofte uien en tomaatjes en een runderhamburger
Een Advocaatjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel kaas, knoflook en jalapeños. Beter kan niet![]()
Gourmetten was heerlijk. En net sinds jaren een advocaat met slagroom op. Ouwe tak
Ooh corned beef vond ik vroeger ook zo lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:10 schreef Karzai het volgende:
ontbijt, kopje koffie, yoghurt met een mandarijn, boterhammen met kaas en corned beef
[ afbeelding ]
Heerlijk en gezellig!quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:08 schreef Blues het volgende:
@:golfer maakte Zwitsere kaasfondue voor ons, gezellig voor de tv dippen tijdens het schaatsen
Met 2 soorten broodjes, bloemkool en shitakes.
[ link | afbeelding ]
Hier met gehaktquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Met garnalen en knoflook en peterselie
Toevallig jarig?quote:Op maandag 1 november 2021 18:01 schreef Karzai het volgende:
hapje van moeders meegekregen er zit geloof ik kip, aardappel, kikkererwten, linzen, tauge en peper in, frisse salade erbij.
en ik heb koeken gehaald voor later vanavond en om mee te nemen naar het werk morgen
[ afbeelding ]
Nee hoor niet jarig ik had gewoon trek in iets lekkers bij de koffiequote:Op dinsdag 2 november 2021 01:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toevallig jarig?![]()
Had gisteren gebakweekend afgesloten met een Friese slagroompunt (met marsepein en boerenjongens)
Omnomnom! Lekkere kazenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:59 schreef Karzai het volgende:
patatje en een salade
en ik heb een flesje wijn gehaald en kaasjes, gaat niet allemaal op vandaag, maar had ik gewoon trek in
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |