Klinkt heel goed.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:09 schreef Kanaroe het volgende:
'Traybake' met kippendijfilet, bloemkool, zoete aardappel, rode ui en een hele hoop aziatische kruiden, knoflook en rode peper.
Staat nu in de oven, straks nog kikkererwten en tomaat toevoegen. Het ruikt al heerlijk!
Ja, was lekker, maar iets te nat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt heel goed.
Ik had spruitjes met noten en spekjes.
Komend weekend elke dag gebak. Begin vanavond al met mijn lievelingskasteeltjeEn morgen echt oranjekoek in Friesland
Oh dat is makkelijk ook eens proberenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:46 schreef maily het volgende:
Lunchgenot![]()
rest stuk courgette geraspt, stuk parmezaan geraspt, eitje geklutst, alles door elkaar geroerd en in een koekenpan gebakken
Mmmm, dat belooft een lekkere dis te worden!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:57 schreef Karzai het volgende:
ik ga hier iets mee maken
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu toastjes met tapenade, 'pikante' hummus en fuet.
Vanavond gourmetten
Pohhhh kaasfonduequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mmmm, dat belooft een lekkere dis te worden!
Hier maar weer eens een kaasfonduetje, K&K uit een pakje, aangevuld met veel knoflook, jalapeño's en een (stinkend lekkere) port salut.
Erbij; bleekselderij, krieltjes, gepofte uien en tomaatjes en een runderhamburger
Ook lekker, stamppot!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pohhhh kaasfondue![]()
Hier boerenkool met spekjes en worst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |