Lekker herfstig, zo'n ovenbaksel heb ik gisteren ook gemaakt, met eendenborst (canettes, die zijn wat kleiner dan canardsquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Spruitjes, pompoen, wortel en krielaardappelen uit de oven met veel kruiden en een peperjus
Mooi bordje zoquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:04 schreef Karzai het volgende:
fotootje erbij, ik heb er een oosterse dressing over gedaan van ketjap, vissaus en limoensap, 6 lekkere hapjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja is wel genoeg, zit een hele bol mozzarella, hele kipfilet in en ik heb nog een toetjequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooi bordje zoWas het voldoende voor je?
Leuk en lekker makkelijk om te vouwen en etenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:04 schreef Karzai het volgende:
fotootje erbij, ik heb er een oosterse dressing over gedaan van ketjap, vissaus en limoensap, 6 lekkere hapjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ooeeh lekker!!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:12 schreef Karzai het volgende:
mixed grill besteld bij een indaas restaurant
[ afbeelding ]
Oe lekkerrrrrrquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:12 schreef Karzai het volgende:
mixed grill besteld bij een indaas restaurant
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |