Alles behalve de vermicelliquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigengemaakte groentesoep met vermicelli en veel vlees (poulet en soepballetjes) met een stukje heerlijk gebakken varkensvlees met truffelmayonaise.
Boe!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Neee! Vermicelli is een must. Lekker veel
quote:
Lekker allemaal! Enjoy, ook je verblijf aldaarquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:07 schreef Prego het volgende:
[..]![]()
![]()
Zonet spinazietaart (spanakopita)
Vanavond stifado, kennelijk gemaakt door oma en geserveerd door de (klein)kinderen. Toe is altijd een verrassing en een paar glaasjes raki.
#viesdik
(Verkapte « kijk mij eens op Kreta zitten » post![]()
)
Ik vind krab uit blik altijd zo waterig, heb je een geheim? Merk o.i.d.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:55 schreef golfer het volgende:
Nu: Brabants worstenbroodje van onze dorpsslager.
Vanavond dit recept uit de Allerhande.
Oeh, lekker! (behalve de piccalilly dan)quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef maily het volgende:
Stamppot boerenkool![]()
Met rookworst, spekjes, piccalilly![]()
Goed uit laten lekken?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vind krab uit blik altijd zo waterig, heb je een geheim? Merk o.i.d.
[..]
Oeh, lekker! (behalve de piccalilly dan)
Jep, ik doe het met grove mosterdquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Goed uit laten lekken?
@:piccalilly: smaken verschillen. Ik ben hier de enige die het lekker vindt.
Inderdaad goed laten uitlekken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:23 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind krab uit blik altijd zo waterig, heb je een geheim? Merk o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad goed laten uitlekken.
Ik had bij onze visjuwelier dit Spaanse blik echte krabstukjes in zeewater gekocht.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als deze zaak weer online is moet je hier eens kijken![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad goed laten uitlekken.
Ik had bij onze visjuwelier dit Spaanse blik echte krabstukjes in zeewater gekocht.
[ afbeelding ]Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, jij hebt een visjuwelier, handig! Zeewater zal ook wel wat doen inderdaad.
Voor dat geld had ik 4 ingeblikte eendenboutjes, maar ja, goed eten is heel belangrijk![]()
In België ook wel goede echte te verkrijgen bij Delhaize:quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:03 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
Als deze zaak weer online is moet je hier eens kijken
Daar moest ik maar gewoon niet heen gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
In België ook wel goede echte te verkrijgen bij Delhaize:
https://www.delhaize.be/n(...)S2021060400103140098
Ik ga ook niet mee, gevaarlijk veel luxe lekkers!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
Daar moest ik maar gewoon niet heen gaan
Dat geldt ook voor mij en mijn portemonnee.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:16 schreef maily het volgende:
Daar moest ik maar gewoon niet heen gaan
Oehquote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond snijbonen, aardappels, jus en een houthakkerssteak.
Morgen zuurkoolstamppot met bacon.
al eerder gehaald was wel lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, hopelijk zal het smaken
Klinkt goed allemaal! Was het geslaagd?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:43 schreef Kanaroe het volgende:
Zie topictitel!
Ik kreeg 1 kilo stoofperen vandaag, nooit eerder gemaakt want ik ben er niet dol op. Maar vooruit, ze staan zachtjes te pruttelen. Met bosbessensap, basterdsuiker, kaneel en kruidnagel.
En goulash van riblappen, dat staat in de oven. Daarbij een aardappel/knolselderijpuree.
Mijn huis ruikt naar een midwinterrestaurant!
Ja, heel lekker gegeten! Geen peertjes voor mij, maar mijn disgenoten waren ermee in hun nopjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal! Was het geslaagd?
Mijn moeder maakte ze zolang het kon, zo vaak ze kon.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:43 schreef Kanaroe het volgende:
Zie topictitel!
Ik kreeg 1 kilo stoofperen vandaag, nooit eerder gemaakt want ik ben er niet dol op. Maar vooruit, ze staan zachtjes te pruttelen. Met bosbessensap, basterdsuiker, kaneel en kruidnagel.
Oefquote:En goulash van riblappen, dat staat in de oven. Daarbij een aardappel/knolselderijpuree.
Mijn huis ruikt naar een midwinterrestaurant!
quote:
Lekker hoor, smakelijks en goed weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:41 schreef Kanaroe het volgende:
Toch maar geen kliekjes eten vandaag.
Stokbroodje pittige kip, gemarineerd in ketjap, sambal en gembersiroop. Af te bakken met een uitje en knoflook.
Erbij komkommer, taugé en ge-mandolineerde rode kool.
Smakelijk en fijn weekend allen!
Cheers, ik neem een lekkere trappist!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker hoor, smakelijks en goed weekend![]()
![]()
ik zit aan het bier
Proost!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Cheers, ik neem een lekkere trappist!![]()
Was lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:41 schreef golfer het volgende:
Indachtig de TT: stoofpeertjes, aardappelgratin en procureurrollade.
Lekker! Ik braad het vlees altijd eerst aan, maar dat is niet nodig als ik jouw pannetje zo zie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:31 schreef marc0871 het volgende:
Mijn goulash staat lekker te pruttelen.
De een zegt van wel, de ander doet het niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker! Ik braad het vlees altijd eerst aan, maar dat is niet nodig als ik jouw pannetje zo zie.
Oké, moge het je welbekomen! Misschien ga ik het ook eens zo proberen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De een zegt van wel, de ander doet het niet.
Ik heb het allebei gedaan en het was allebei lekker.
Het heeftquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oké, moge het je welbekomen! Misschien ga ik het ook eens zo proberen.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:33 schreef Karzai het volgende:
vanavond procureurstoof in uiensaus, het heeft een nachtje gestaan![]()
https://favorflav.com/nl/(...)met-zachte-uiensaus/
Lijkt me heerlijk! Wat eet je erbij?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:33 schreef Karzai het volgende:
vanavond procureurstoof in uiensaus, het heeft een nachtje gestaan![]()
https://favorflav.com/nl/(...)met-zachte-uiensaus/
Mijn moeder heeft het gemaaktquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk! Wat eet je erbij?
Lekker, eet ze!quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het gemaakt, daar ga ik zo eten, denk een puree zoals in het recept beschreven
quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:59 schreef Blues het volgende:
Kantenklare boerenkool met worst van een vreemd merk.
g had bami kipsaté van dat merk.
Doen we nooit meer![]()
Juk!quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:59 schreef Blues het volgende:
Doen we nooit meer![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:59 schreef Blues het volgende:
Doen we nooit meer![]()
Daily Chef?quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:59 schreef Blues het volgende:
Doen we nooit meer![]()
Jak. Nou het zou wel een moetje zijn geweest. Volgende keer weer vers.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:40 schreef Blues het volgende:
Dit merk![]()
https://www.dekamarkt.nl/(...)lstamppot-1-kg/22124
Ziet er goed uit! Met peren-/appelsap, bijzonderquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:29 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer een maaltijd gemaakt uit het blad Boodschappen van de Dekamarkt: Koreaans rundvlees (bulgogi) volgens dit recept.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:17 schreef Karzai het volgende:
Viva la France, viva la republigue je presenter la burger camembert!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn jullie bouwvakkers?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef sigme het volgende:
Ontbijt.
[ afbeelding ]
Capucijners in vetspek met spekreepjes, siepel, appel, wat knolraaploof en rookworst.
Gelardeerd met een gebakken ei met ham.
Toe kwam nog chocoladeyoghurt met lange vinger & banaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |