quote:Laura had zes jaar lang relatie met getrouwde man: ‘Zijn vrouw had geen benul’
BV DE LIEFDE In de rubriek BV de Liefde vertellen lezers openlijk en anoniem over hun relatie. Laura had zes jaar een relatie met de getrouwde Remco.
Ik lag in scheiding en had zin in een avontuur, zes jaar geleden. Ik schreef me in op een datingsite, en diezelfde dag kwam Remco voorbij. Los van zijn knappe kop reageerde hij gevat op mijn opmerkingen. Woest aantrekkelijk vond ik dat. Over één ding was hij duidelijk: Hij was getrouwd, maar ongelukkig. Dat was voor mij geen probleem: Meer dan een avontuur zou dit niet worden.
quote:Dagboek van een Minnares: 'Laura heeft seks in zee: Spannend he, dat iedereen ons kan zien.'
quote:Wat Esther nog goed weet, is hoe automobiliste Laura direct na de aanrijding haar toe kwam en zei: ‘sorry sorry, mijn schuld, ik was aan het WhatsAppen’.[...]De rechter beschrijft hoe Laura een paar dagen na het ongeval naar het bureau moest komen om haar auto en telefoon in te leveren voor onderzoek. Op die telefoon ontbreekt de berichtendienst WhatsApp. „De politie noteerde dat deze functie in de nacht vóór de telefoon bij de politie moest worden ingeleverd, is verwijderd.”
Daar zegt Laura niks van te weten. „Ik heb het niet verwijderd, dat weet ik zeker.”
Klacht: : Laura'squote:Laura en haar vriend Aaron waren zo druk met Netflixen dat ze vergaten dat het driejarige dochtertje van Laura, Rylee Rose, nog in de auto zat. Het meisje overleefde de brandende zon niet.
Uitstekende analyse.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:15 schreef Phoenyx-God het volgende:
Zelf lijkt het me niet dat je door het netflixen vergeet dat je kind in de auto zit, ik denk dat je het dan gewoon hebt vergeet al daarvoor. Wel treurig nieuws
Ik zat met een Laura op de basisschool. Ze kwam uit Italie. Jaren later zag ik haar en haar zus. Nou, van nette meiden zijn het tokkies geworden...quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:21 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ai, nog nooit een nare Laura meegemaakt. Maar ik had liever nooit gezegd... FML
Klinkt als een Karenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat met een Laura op de basisschool. Ze kwam uit Italie. Jaren later zag ik haar en haar zus. Nou, van nette meiden zijn het tokkies geworden...
In de bijbaantijd was er in de winkelgroep ook een Laura die een relatie had met een assistent manager. Ze kregen twee kinderen. Maar die Laura hield van plezier, boten en geld. Dus zo ging ze stiekem daten met een supermarktmanager die dat allemaal had. Uiteindelijk kwam die assistent manager erachter en gingen ze scheiden. Hij zat in de penarie met allerlei gevoelens van verdriet die hij niet kon verwerken. Zij had wat ze wou...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:19 schreef -Sigaartje het volgende:
Gewoon op een boot zetten en naar zee sturen.
Waar een vuist in zit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:50 schreef PS. het volgende:
Ik ken alleen maar lieve Laura's die je met fluwelen handschoenen moet benaderen.
Die rokende kameraad van me zong dit lied regelmatig zachtjes als die Laura in kwestie eens een keertje ter sprake kwam!quote:
Vreselijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die rokende kameraad van me zong dit lied regelmatig zachtjes als die Laura in kwestie eens een keertje ter sprake kwam!
En daarna de keien opschopt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:50 schreef PS. het volgende:
Ik ken alleen maar lieve Laura's die je met fluwelen handschoenen moet benaderen.
Tot je ze in bed helemaal naar de tiefus neukt.
Dus gewoon het licht uit haar ogen naaien, dat zet haar wel weer met de poten op de grond.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:38 schreef herverwijderd het volgende:
De enige Laura die ik echt goed ken is juist een beetje zo'n licht zweverige vrouw die het altijd over haar emoties heeft. Wel een lief mens verder.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:08 schreef Dven het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)jaar-duren~ac69369a/
Samenvatting: Laura heeft iets heel ergs meegemaakt, dus nu moet iemand anders haar huis schoonmaken. Want de 39-jarige Laura heeft echt niet wekelijks twee uur de tijd om schoon te maken. Laura vindt dat ze het verdient om in een schoon huis te wonen. Over een paar maanden wil Laura ook gaan studeren. Laura weet al wat ze wil worden. Verpleegster.
NEE LAURA, je verdient het om in een schoon huis te wonen wanneer je die varkensstal van je schoonhoudt! Godverdomme niet 2 uur per week (20 minuten per dag!) om je eigen teringzooi op de ruimenEn dat wil verpleegster worden.
"Sorry meneer maar u moet uw eigen reet maar schoonmaken want ik heb iets heel ergs meegemaakt en nog steeds geen schoonmaker gekregen van de gemeente".
Een schop voor haar luie excuusreet, dat verdient Laura. IK BEN WOEST.
Naast gewetenloze wijven zijn Laura's ook dikwijls kuthoeren ja.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:17 schreef jigggy het volgende:
2 Laura’s geneukt in mijn leven
Lieve meiden
En jij reageerde daar lauw op?quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:24 schreef Selenophilia het volgende:
Ik had een klasgenoot die zei dat alleen haar bff’s haar Lau mochten noemen![]()
![]()
en haar besties in de klas heel trots Lauuu Lauuu riepen
Flauwquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En jij reageerde daar lauw op?
Laura Dekker zou ik tegenwoordig kkrhard neuken. Toen ook al, maar mocht niet.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Laura Dekker zou ik tegenwoordig kkrhard neuken. Toen ook al, maar mocht niet.
En ondertussen dubbel liggen op de grond. Hihaho.quote:
Op de basisschool zat ik in de klas met een Laura. Met haar communiceren was prima en het was een relaxte meid. Maar ik heb begrepen dat, jaren later, er met haar niet normaal valt te communiceren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:12 schreef Dven het volgende:
Het kan geen toeval zijn. Je kan geen krant - fysiek of digitaal - openslaan of één of andere kille kut van een Laura heeft wéér wat geflikt. Anderen het licht uit de ogen rijden, je broeisel laten aanbakken in de wagen, je gleuf dienst laten doen als zaadcontainer voor de hele buurt. Voorbeelden te legio, alleen vandaag al tweemaal. Laura's zijn duivelsgebroed. Gewetenloze kutwijven.
[..]
[..]
[..]
[..]
Klacht: : Laura's
Of PAU LAquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
wat een kutnaam inderdaad.... LauraMoet je eens over nadenken de opbouw van die naam: L AU RA
Waar slaat dat in hemelsnaam op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |