He! Je was bij mij in de straatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar
Sergio Hermans Frites Atelier, Roosendaal
Wanneer
16 augustus
Wat at je?
Slow cooked beef croquette
Frites Specials:
- Flemish Beef Stew
- Arabic Baba & Feta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Impressie
In het sfeerloze tokkieparadijs Outlet Mall Rosada, is een pleintje met wat restaurants. Daar heeft Sergio Herman zijn frites atelier met een terrasje. Je moet binnen bestellen en krijgt dan een pieper mee. Als de pieper af gaat, kan je je eten ophalen.
De frites was optimaal. Slechts een keer aten we lekkerder frites. De toppings waren echt lekker. De Vlaamse stoof smaakte echt zoals het hoort.
Mijn frites met baba ganoush, aioli, harissa, feta en courgette was echt subliem. Echt een geweldige combinatie.
Mijn man had honger en bestelde nog een kroket na de frites. Die kroket had een goede smaak en geweldige paneerlaag maar was niet meer dan 2 bitterballen groot.
De prijs van ¤ 5,95 is toch echt wat te hoog daarvoor.
Het grootste nadeel waren de kleine tafeltjes. Gelukkig was er bijna geen publiek, we konden allebei ons eigen tafeltje nemen.
Leuk detail is dat Kamagurka mee heeft gewerkt aan de servetten en placemats.
[ afbeelding ]
Kosten
¤ 28,90 voor 2 frites. 1 kroket en 1 bruiswater.
Cijfer
9 voor de frites met toppings, 7 voor de kroket, 4 voor de ambiance.
Volgende keer zwaai ik naar jequote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
He! Je was bij mij in de straat
Heb het daar nog nooit druk gezien trouwens maar
de paar keer dat ik nu ben geweest was altijd doordeweeks.
Sfeerloos is het sowieso
Die frieten zien eruit!
Wat precies begrijp jij niet aan de TT: WAAR heb je gegeten?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:11 schreef FlauwKapsel het volgende:
Conclusie: besteld en kwam precies binben de aangegeven tijd. Alles warm. Fufu met de saus was lekker maar fufu is erg machtig.
Je kunt daar niet eten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat precies begrijp jij niet aan de TT: WAAR heb je gegeten?
Het is nu 7.25 en ik heb trek in frietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar
Sergio Hermans Frites Atelier, Roosendaal
Wanneer
16 augustus
Wat at je?
Slow cooked beef croquette
Frites Specials:
- Flemish Beef Stew
- Arabic Baba & Feta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Impressie
In het sfeerloze tokkieparadijs Outlet Mall Rosada, is een pleintje met wat restaurants. Daar heeft Sergio Herman zijn frites atelier met een terrasje. Je moet binnen bestellen en krijgt dan een pieper mee. Als de pieper af gaat, kan je je eten ophalen.
De frites was optimaal. Slechts een keer aten we lekkerder frites. De toppings waren echt lekker. De Vlaamse stoof smaakte echt zoals het hoort.
Mijn frites met baba ganoush, aioli, harissa, feta en courgette was echt subliem. Echt een geweldige combinatie.
Mijn man had honger en bestelde nog een kroket na de frites. Die kroket had een goede smaak en geweldige paneerlaag maar was niet meer dan 2 bitterballen groot.
De prijs van ¤ 5,95 is toch echt wat te hoog daarvoor.
Het grootste nadeel waren de kleine tafeltjes. Gelukkig was er bijna geen publiek, we konden allebei ons eigen tafeltje nemen.
Leuk detail is dat Kamagurka mee heeft gewerkt aan de servetten en placemats.
[ afbeelding ]
Kosten
¤ 28,90 voor 2 frites. 1 kroket en 1 bruiswater.
Cijfer
9 voor de frites met toppings, 7 voor de kroket, 4 voor de ambiance.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is nu 7.25 en ik heb trek in friet![]()
Het ziet er heerlijk uit.
Wat heb je er gegeten en wat kostte het?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:34 schreef Azula2.0 het volgende:
The Anthony Utrecht is echt suuuuuper lekker eten.
Ik ga daar zaterdag lunchen!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:34 schreef Azula2.0 het volgende:
The Anthony Utrecht is echt suuuuuper lekker eten.
Geniet ervan. Ben er al drie keer geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ga daar zaterdag lunchen!
Ben benieuwd
Hm geen idee hoe het allemaal heet. Zal later even de foto’s zoeken. Prijzen zijn verrassend laag.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heb je er gegeten en wat kostte het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:43 schreef stavromulabeta het volgende:
Nu wil ik ook naar Durbuy!
Alleen die pizza, die ziet er uit als iets wat je hier bij de shoarmatent krijgt
Kan je vertellen dat ie zeker niet zo smaakt. Toch wel top, maar anders. Maar vakantie was heerlijk daar ik heb het denk ik wat onderschat, maar Marc Coecke heeft er echt een paradijs van gemaakt. Wil graag terug, ondanks dat ik eerst dacht dat het shit was (midden in corona geboekt, omdat er niks anders was en overal een run was op vakantie huizen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou bijna willen zeggen dat ik er wil wonen, echt top
2 jaar geleden een keer gegeten aangezien we daar redelijk in de buurt wonen, was echt een geweldige maaltijd inderdaad! Fijn restaurant, fijne ambiance en mooie en smakelijke gerechtenquote:Op maandag 25 juli 2022 19:06 schreef anndb het volgende:
Waar: Bochica te Reusel
Wanneer: gisteren
Wat:
Amuse was een crackertje met parfait van miso:
[ afbeelding ]
Volgende amuse structuren van rode biet:
[ afbeelding ]
Gegrilde en gemarineerde watermeloen en tomaat:
[ afbeelding ]
Zachtgegaarde kabeljauw met gerookte paling en pompoen:
[ afbeelding ]
Zeebaars met beurre blanc, klassiek:
[ afbeelding ]
Kwartel met jus en een aardappel bereiding:
[ afbeelding ]
Banaan ijs met witte chocolade:
[ afbeelding ]
Iets witte chocolade met granite en zanddeeg:
[ afbeelding ]
Al met al weer top gegeten, blijft een super tentje vooral voor de prijs (160 eur inclusief drinken voor 2). Cijfer dus weer een dikke 9.
Vind het eigenlijk nu zijn sous chef het overgenomen heeft nog beter. Toch iets meer spannendere gerechten/minder wat je verwacht.quote:Op maandag 5 september 2022 15:18 schreef Molleman het volgende:
[..]
2 jaar geleden een keer gegeten aangezien we daar redelijk in de buurt wonen, was echt een geweldige maaltijd inderdaad! Fijn restaurant, fijne ambiance en mooie en smakelijke gerechten
Dan wordt het weer eens nodig tijd om op bezoek te gaan. Vorige keer al ontzettend van genoten.quote:Op maandag 5 september 2022 15:32 schreef anndb het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk nu zijn sous chef het overgenomen heeft nog beter. Toch iets meer spannendere gerechten/minder wat je verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |