0 kans Paul.quote:
Goed bezig Tong. Lekker visje scoren.quote:
Nee, ik ga DIRECT kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:05 schreef Wereldgozer het volgende:
@:fetx heb je de nieuwe FOK!-stok al gezien?
Heb je alweer een driepunter mogen bijschrijven op het palmares?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed bezig Tong. Lekker visje scoren.
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 02:56 schreef GGMM het volgende:
the many sainds of newark 6/10
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:caland check deze review
Dat is die Sopranos-prequelquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je de ondertiteling wel aan staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie graag dat je me voortaan meeneemt in je reviews. Ze zijn kort & bondig. Daar hou ik vanquote:
Ik zal het overwegenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie graag dat je me voortaan meeneemt in je reviews. Ze zijn kort & bondig. Daar hou ik van
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is die Sopranos-prequel
Ik vond er afgezien van 'hey dat character ken ik!' niet veel aanDat weet ik lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks deze (lange) uiteenzetting ga ik hem vooral daarom toch wel kijken.
Ging ik ook wel stuk om ja. Zo’n heerlijke backfire dit van de boel inclusiever maken. Niemand vroeg om genderneutrale prijzenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben die gouden kalveren genderneutraal gemaakt en nu hebben WE vrijwel alles gewonnen en zijn de vrouwtjes boos.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben die gouden kalveren genderneutraal gemaakt en nu hebben WE vrijwel alles gewonnen en zijn de vrouwtjes boos.
[ afbeelding ]
Het valt mij op dat veel van die complotwappies op een zelfde manier praten. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, het is alsof ze heel willekeurig de nadruk leggen op specifieke lettergrepen en ook op willekeurige momenten pauze houden tussen bepaalde lettergrepen.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt mij op dat veel van die complotwappies op een zelfde manier praten. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, het is alsof ze heel willekeurig de nadruk leggen op specifieke lettergrepen en ook op willekeurige momenten pauze houden tussen bepaalde lettergrepen.
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je alweer een driepunter mogen bijschrijven op het palmares?
Koekoek.quote:
M'n broertje zat ook in zo'n team toen hij een jaar of 10 was, wonnen vaak met 10-15 doelpunten verschil en aan het einde van de (halve) competitie hadden ze er iets van 250 voor en 10 tegen, gekkenwerk.quote:
Topshowquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Rode kaart of heb je wat manieren bijgebracht?quote:
Gewoon trots hoor. Bij tenminste van zich af.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rode kaart of heb je wat manieren bijgebracht?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon trots hoor. Bij tenminste van zich af.
Hier dacht ik ook aan, maar ik vond hem toch net te kinderachtig.quote:
Gelukkig liggen mijn standaarden een stuk lagerquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook aan, maar ik vond hem toch net te kinderachtig.
DM maar terug dat hij weg moet blijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Zojuist een DM ontvangen van een FOK!ker die we al een tijdje kwijt zijn.
KingRoland mag lekker op zijn kerkhof blijven liggen en wiet roken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys.
Zojuist een DM ontvangen van een FOK!ker die we al een tijdje kwijt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KingRolandWhat can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |