Het werd dit jaar nog gelijk hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Utrecht had dat misschien wel gekund maar in Amsterdam denk ik niet
Niet voorbij zien komen, alleen dat @Coco wederom bozig zat te doen omdat er zwarte acteurs in zitten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is hier al een review van Dune geplaatst?
Ga er vandaag heen en wil graag voorbereid zijn.
hou je daar maar aan vastquote:
@doublepain is geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is hier al een review van Dune geplaatst?
Ga er vandaag heen en wil graag voorbereid zijn.
0 kans Paul.quote:
Goed bezig Tong. Lekker visje scoren.quote:
Nee, ik ga DIRECT kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:05 schreef Wereldgozer het volgende:
@:fetx heb je de nieuwe FOK!-stok al gezien?
Heb je alweer een driepunter mogen bijschrijven op het palmares?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed bezig Tong. Lekker visje scoren.
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 02:56 schreef GGMM het volgende:
the many sainds of newark 6/10
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:caland check deze review
Dat is die Sopranos-prequelquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je de ondertiteling wel aan staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie graag dat je me voortaan meeneemt in je reviews. Ze zijn kort & bondig. Daar hou ik vanquote:
Ik zal het overwegenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie graag dat je me voortaan meeneemt in je reviews. Ze zijn kort & bondig. Daar hou ik van
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is die Sopranos-prequel
Ik vond er afgezien van 'hey dat character ken ik!' niet veel aanDat weet ik lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks deze (lange) uiteenzetting ga ik hem vooral daarom toch wel kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |