Had je de ondertiteling wel aan staan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 02:56 schreef GGMM het volgende:
the many sainds of newark 6/10
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:caland check deze review
Prima. Ga nu rondje lopen met hem. Daarna naar het voetbalveld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke review.
Hoe gaat het met Adolf?
[ afbeelding ]
Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:50 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Mijn koffie gifje werkt niet meer.
heb je er vertrouwen in?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:17 schreef Paul het volgende:
VBL / [Kraker 03-10] Ajax - FC Utrecht #1
Gelijkspel moet kunnen, Utrecht kan ook goed spelen als ze zin hebbenquote:
in Utrecht had dat misschien wel gekund maar in Amsterdam denk ik nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelijkspel moet kunnen, Utrecht kan ook goed spelen als ze zin hebben
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:17 schreef Paul het volgende:
VBL / [Kraker 03-10] Ajax - FC Utrecht #1
Het werd dit jaar nog gelijk hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Utrecht had dat misschien wel gekund maar in Amsterdam denk ik niet
Niet voorbij zien komen, alleen dat @Coco wederom bozig zat te doen omdat er zwarte acteurs in zitten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is hier al een review van Dune geplaatst?
Ga er vandaag heen en wil graag voorbereid zijn.
hou je daar maar aan vastquote:
@doublepain is geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is hier al een review van Dune geplaatst?
Ga er vandaag heen en wil graag voorbereid zijn.
0 kans Paul.quote:
Goed bezig Tong. Lekker visje scoren.quote:
Nee, ik ga DIRECT kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:05 schreef Wereldgozer het volgende:
@:fetx heb je de nieuwe FOK!-stok al gezien?
Heb je alweer een driepunter mogen bijschrijven op het palmares?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed bezig Tong. Lekker visje scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |