abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201591323
Mijn vriendin heeft een groepsapp op Whatsapp met studiegenoten. Deze groep bestaat uit vier personen, waarvan twee meiden (incl mijn vriendin) en twee jongens. Helemaal aan het begin vroeg ik al wat het doel van die groepsapp was, toen zei ze: ja, voor huiswerk en examens. Prima, en daarna nooit meer over gesproken.

Totdat ik laatst in het weekend met haar meekeek en zag dat er 75 ongelezen berichten waren in de groepsapp. Ik vroeg meteen waarom zo een studiegroep-app zo actief is en zeker in het weekend? Toen gaf zij aan dat die andere meid veel deelt over haar weekend en bla bla. Vervolgens ben ik naar huis gegaan (woon dus niet samen met mijn vriendin) en heb steeds aan die groepsapp moeten denken.

Vandaag zag ik haar opnieuw en vroeg of ik even in de groepsapp mocht kijken. Ze zei meteen waar het op sloeg. Ik zei ja, als het een gesprek met je ouders, vriendinnen of andere familieleden was, had ik het nooit gevraagd, want dat is gewoon persoonlijk, maar in de groepsapp van studie zou niets moeten worden besproken wat ik niet zou moeten of kunnen zien. Met veel tegenzin mocht ik meekijken en scrolde zij even en zag ik meteen allerlei prive foto's van haar in de groepsapp en dat is volgens haar puur een statusupdate met wat ze bezig was op dat moment. Ik zei meteen al: ja maar dit was toch puur voor studie, dit zijn toch niet je vrienden of mensen die je buiten school spreekt, tenminste dat zei je. Ze zei ja, maar dit is ook niet super belangrijk ofso. Vervolgens vroeg ik of ik door de chats mocht scrollen en dit mocht niet. Ik ben toen gaan opstaan en weggelopen. Zij achter mij aan. En ik zei laat eens mij die chats lezen en ze pakte de telefoon en wiste de groep voordat ik erin mocht lezen en dit was voor mij voldoende om weg te lopen. Want waarom zou ze die berichten verwijderen? Wat zou volgens jullie de reden kunnen zijn? Wat mocht ik niet zien?

Ik ben weggelopen en sindsdien belt ze mij iedere minuut. Ze weet dat ze schuldig is en ik vraag mij af: wat zou in die chat besproken worden wat ik niet mag zien, zo erg dat ze het zelfs voor mijn neus verwijderd.

Ik ben echt benieuwd naar jullie mening en advies.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
  Spellchecker vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:55:34 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201591367
Deel 1 niet gelezen.

Zoveelste topic over wel of niet in telefoon mogen/willen kijken ....
Of spijt daarvan hebben.

Veel vertrouwen heb je er niet meer in?
pi_201591423
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef maily het volgende:
Deel 1 niet gelezen.

Zoveelste topic over wel of niet in telefoon mogen/willen kijken ....
Of spijt daarvan hebben.

Veel vertrouwen heb je er niet meer in?
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_201591424
In dat soort chats kan van alles worden besproken. Misschien heeft ze daar advies gevraagd hoe ze het met je uit moet maken maar misschien heeft ze daar advies gevraagd hoe ze een romantisch weekendje weg kan plannen. Alleen zij weten dat.

Nu ben ik wel van mening dat een relatie gebouwd is op vertrouwen en klaarblijkelijk heeft zij wat te verbergen. Hoe is jullie relatie verder, hoe oud zijn jullie en hoe lang samen?

Ik weet de toegangscode van mn vriendin en zij die van mij, we vertrouwen elkaar en hebben verder niks te verbergen. Maar ik zou het ook niet echt chill vinden als mijn vriendin in mijn groepsapps keek. Dat is toch wel altijd de verzamelplaats van vunzige filmpjes en mannenpraat. Daarentegen in mijn studiegroepapps gaat het idd alleen over projecten etc maar ik weet niet hoe hecht haar studiegroep is.

Edit: WhatsApp maakt elke dag om 02:00 een back up als ze dat niet heeft uitgezet. Als je het echt wilt lezen kan je haar die back up laten terugzetten als je er naast zit en alsnog lezen mits zij instemt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Maidai op 01-10-2021 13:07:44 ]
pi_201591445
Denk dat ze naast studie ook gewoon leuke gesprekstof heeft met de mensen uit de app. Dat heb jij wellicht toch ook in groepen waarin je zit. Vreemd wel dat ze daar niet open over is. Dat kan verschillende redenen hebben. Dat kun je het beste zelf inschatten denk ik. Misschien ben je jaloers aangelegd en is ze bang dat je dingen verkeerd zou opvatten uit de app.

Ik denk iig niet dat ze een foursome hebben hoor. Wees maar niet bang.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:03:38 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_201591479
Waarschijnlijk zat ze in die chat gewoon met die andere jongens te flirten. Net zoals jij als je op stap bent.
Denk zelfs dat ze al wel een van die jongens gepijpt heeft.

Succes met het eventuele gesprek in elk geval.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Manager PR/Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:03:42 #7
269689 crew  Viv
pi_201591483
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken.
Nog geen antwoord gekregen hierop:

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 09:23 schreef Viv het volgende:
Om van het gezeur af te zijn heeft je vriendin toen gezegd dat zij enkel studie-gerelateerde zaken besprak. Wat als ze toen eerlijk was geweest, en had gezegd: "Klopt, het begon als een studie-groepsapp maar inmiddels zijn we goed bevriend en gaat het over van alles en nog wat."

Had je het dan los kunnen laten?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:03:48 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201591486
quote:

[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Vind je het niet een beetje makkelijk om het gesprek met haar uit de weg te blijven gaan?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:05:01 #9
197773 crew  maily
pi_201591505
quote:

[..]
Brutaal voor jouw neus de gespreksgeschiedenis verwijderd?

Wow.
pi_201591545
Ze zal ongetwijfeld iets te verbergen hebben maar TS, andere vraag moet zijn of je haar ooit überhaupt gaat geloven of vertrouwen mocht je hier overheen kunnen stappen.
pi_201591609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarschijnlijk zat ze in die chat gewoon met die andere jongens te flirten. Net zoals jij als je op stap bent.
Denk zelfs dat ze al wel een van die jongens gepijpt heeft.

Succes met het eventuele gesprek in elk geval.
Ik denk dat ze beide jongens al gepijpt heeft, waarschijnlijk ook wel geneukt, anaal, zonder condoom.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:13:45 #12
64831 2NutZ
pi_201591628
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:12 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze beide jongens al gepijpt heeft, waarschijnlijk ook wel geneukt, anaal, zonder condoom.
Lijkt mij ook anders schiet je niet zo in de paniek zoals zij leek te doen.
Misschien alvast even een SOA test? TS?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:16:47 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201591661
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:00 schreef Maidai het volgende:
Edit: WhatsApp maakt elke dag om 02:00 een back up als ze dat niet heeft uitgezet. Als je het echt wilt lezen kan je haar die back up laten terugzetten als je er naast zit en alsnog lezen mits zij instemt.

Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201591797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik denk dat TS al stiefvader is zonder dat ie 't weet :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.
Dat ja, ik snap nooit waarom dit soort topics zo vaak terugkomen? Het antwoord / de conclusie is altijd hetzelfde :')
pi_201591942
Toxic relatie dit.

Soms mis ik dat, man. De ruzies en dan de kick als je het weer goed maakt ❤️

Jij gaat haar nu afstraffen. Zij gaat daaraan toegeven. Dan heb jij de macht en controle, zoals je wil.

Het is niet haar gedrag, vertel eens waarom je hier een probleem van maakt maar wel consequent negeert dat jij bijv. met anderen flirt als zij er niet is. Dat doe je om je ego op te krikken en dat mag wel?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:48:16 #16
64831 2NutZ
pi_201591989
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:43 schreef Rupibma het volgende:
Toxic relatie dit.

De gemiddelde vrouw is zo, Stimorol.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:48:56 #17
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201591995
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef maily het volgende:
Deel 1 niet gelezen.
Korte versie: Meneer is opdringerig, wantrouwend, achterdochtig en onzeker.
Heeft veel reacties met advies e.d. gekregen maar omdat het geen advies is wat voor hem uitkomt blijft meneer doordraven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef Viv het volgende:

[..]
Nog geen antwoord gekregen hierop:
[..]

Stelde hem gister twee vragen waar hij, als hij er over nadacht, wat mee kon en zelfs daar deed hij ontwijkend over en gaf hij uiteindelijk geen antwoord op.

quote:
je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Er is dus meer aan de hand. Tijd voor jou om na te denken over wat jij misdaan hebt.
Wij kennen jullie niet.
Wij weten niet hoe jullie relatie tot dusver verlopen is.
Wij weten niet wat er over WA tussen jullie besproken is of waar er over gesproken is.
Wij kunnen je verder niet helpen omdat je hetgeen dat wij zeggen naast je laat liggen om je eigen zin door te drammen en je koste wat kost je gelijk probeert te halen.

Al maak je er 100 nieuwe topics over. Het zal niets aan de situatie veranderen. Vroeg of laat (waarschijnlijk vroeger dan later zoals het er nu uitziet) zal zij er een punt achter gaan zetten.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ricje op 01-10-2021 14:05:45 (water is nat, het regent) ]
pi_201592109
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu ik de andere topics heb gelezen denk ik idd dat dit de beste optie is
pi_201592181
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
:D
pi_201592188
Maar maak het lekker uit joh, beter voor haar en beter voor jou (kan je lekker met onbekende vrouwen flirten en tongen op stap, lekker man ouwe reus)
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:11:31 #21
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201592202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:10 schreef Oriente het volgende:
Maar maak het lekker uit joh, beter voor haar en beter voor jou (kan je lekker met onbekende vrouwen flirten en tongen op stap, lekker man ouwe reus)
Versieren van andere vrouwen was hij al mee bezig. Alleen het tongen e.d. deed hij niet.
Misschien dat één van de studiegenoten van zijn vriendin hem gezien had terwijl hij bezig was, dit in de groepsapp zette en ze daar over bezig waren (waar hij dan weer niet achter mocht komen).

Who knows :+

Edit:
Voor het geval hij sneaky zijn oude berichten gaat wijzigen:

[ Bericht 5% gewijzigd door Ricje op 01-10-2021 14:18:31 (Dweilen op het strand) ]
pi_201592280
Tja, misschien was ze een trio voor je aan het regelen, misschien waren er inmiddels 2 uit de groep en zat ze er met een of andere gozer stout te zijn.

Maar schijnbaar heb je wel moeite met vertrouwen anders was dit allemaal niet zo geëscaleerd. En dan heb ik het over het "goh dat zijn verdacht veel berichtjes" en niet "ze wist de boel voor m'n neus".

Ga eens even goed na waar dat vandaan kwam en ga dan een eerlijk en open gesprek met d'r aan. Zij is niet onschuldig aan het kweken van wantrouwen (met het wissen) maar jij ook zeker niet!
pi_201592308
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Nee, toch? Volgens jou was ik labiel.
pi_201592361
Wat wil je met dit topic dan? De vorige 13 pagina's aan dezelfde antwoorden herhalen? Je bent aan het fucken of niet?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:29:01 #25
64831 2NutZ
pi_201592387
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:22 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nee, toch? Volgens jou was ik labiel.
Precies ;)
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:29:33 #26
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201592394
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:43 schreef Rupibma het volgende:
Toxic relatie dit.

Jij gaat haar nu afstraffen. Zij gaat daaraan toegeven. Dan heb jij de macht en controle, zoals je wil.

Het is niet haar gedrag, vertel eens waarom je hier een probleem van maakt maar wel consequent negeert dat jij bijv. met anderen flirt als zij er niet is. Dat doe je om je ego op te krikken en dat mag wel?
Daar gaat het in dit geval toch niet om?

Het gaat erom dat zij ontwijkend gedrag vertoont als er ergens naar gevraagd wordt, vervolgens geheimzinnig gaat doen en daarna dat hele gesprek verwijderd.

Dus wordt er een probleem gecreeerd om iets wat dat helemaal niet had hoeven zijn.
pi_201592401
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Precies ;)
Neukt wel beter ;(
pi_201592416
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het gaat erom dat zij ontwijkend gedrag vertoont als er ergens naar gevraagd wordt, vervolgens geheimzinnig gaat doen en daarna dat hele gesprek verwijderd.

Dus wordt er een probleem gecreeerd om iets wat dat helemaal niet had hoeven zijn.
Been there done this. Je hoort nu alleen zijn kant van het verhaal. Hij heeft het over vertrouwen, terwijl hij zelf ook achterbaks is (flirten terwijl vriendin dat niet zoi willen). Dit soort relaties slaan nergens op. Kappen gewoon.

TS heeft trust issues. Overdrijft ook. Gedraag je normaal, ga het gesprek aan en vind een middenweg.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:32:13 #29
64831 2NutZ
pi_201592427
Ik ben benieuwd of TS hier nog komt om te zeggen dat het volgens hem waarschijnlijk beter is om te stoppen en dan door te zemelen over van alles en nog wat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:29 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Neukt wel beter ;(
Dat klopt.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:37:42 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201592496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:31 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Been there done this. Je hoort nu alleen zijn kant van het verhaal. Hij heeft het over vertrouwen, terwijl hij zelf ook achterbaks is (flirten terwijl vriendin dat niet zoi willen). Dit soort relaties slaan nergens op. Kappen gewoon.

TS heeft trust issues. Overdrijft ook. Gedraag je normaal, ga het gesprek aan en vind een middenweg.
Nogmaals het gaat niet over zijn flirten, het gaat over vaag doen wat betreft die berichten/het verwijderen.

Volgens mij is dat vooral jouw invulling.
Klopt, dus hoe is de reactie van zijn vriendin normaal?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:38:05 #31
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201592503
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben benieuwd of TS hier nog komt om te zeggen dat het volgens hem waarschijnlijk beter is om te stoppen en dan door te zemelen over van alles en nog wat.
Onwaarschijnlijk. Als het na het vorige topic nog niet tot hem doorgedrongen is zal het nog wel even duren.

quote:

[..]

Controlerend, argwanend, achterdochtig, wantrouwend, onzeker.
We weten niet wat voor die tijd heeft afgespeeld maar de manier hoe hij in het vorige topic bezig was zegt me dat hij niet klaar is voor een stabiele relatie. Overigens respecteert hij haar privacy niet, vertrouwt hij haar niet (terwijl hij zelf andere vrouwen aan het versieren is.. Pot, ketel) en lijkt hij niets te doen met het advies dat hij van diverse mensen hier gekregen heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ricje op 01-10-2021 14:39:09 (Hoera weer een edit.) ]
pi_201592525
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Nogmaals het gaat niet over zijn flirten, het gaat over vaag doen wat betreft die berichten/het verwijderen.

Volgens mij is dat vooral jouw invulling.
Klopt, dus hoe is de reactie van zijn vriendin normaal?
Misschien raakte ze in paniek? Omdat hij overheersend was en niet omdat ze iets verborg.
Natuurlijk is het mijn invulling, kan moeilijk jouw invulling hier typen.
pi_201592563
Ik weet nog hoe ik vroeger in paniek raakte bij vragen of hij in mijn laptop foto's etc kon checken. Nee, er zaten privé foto's van vroeger en die wilde ik hem niet tonen. Was ik daardoor minder betrouwbaar? Nee.

Wel leuk dat hij daarna stieken in mijn laptop ging kijken :)

Ik blijf er bij, TS is de schuldige hier. meteen ervan uitgaan dat ze niet te vertrouwen is ipv gesprek aangaan. Echt, sluit dit topic.
pi_201592570
@2NutZ mannen zijn ook labiel. TS is een goed voorbeeld ;(
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:48:27 #35
64831 2NutZ
pi_201592628
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:43 schreef Rupibma het volgende:
@:2nutz mannen zijn ook labiel. TS is een goed voorbeeld ;(
Daar heb je een valide punt, ja.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:53:32 #36
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201592693
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:43 schreef Rupibma het volgende:
@:2nutz mannen zijn ook labiel. TS is een goed voorbeeld ;(
Tja, iedereen heeft wel wat tegenwoordig.
Over een paar honderd jaar duikt iedereen regelmatig met iedereen in bed om voort te planten en zijn we weer terug af waar we 150.000 jaar geleden begonnen. Enige verschil dan nog is de technologie.
Dat of we gaan richting uitsterven in verband met virtual reality. :')
pi_201592706
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:53 schreef Ricje het volgende:

[..]
Tja, iedereen heeft wel wat tegenwoordig.
Over een paar honderd jaar duikt iedereen regelmatig met iedereen in bed om voort te planten en zijn we weer terug af waar we 150.000 jaar geleden begonnen. Enige verschil dan nog is de technologie.
Dat of we gaan richting uitsterven in verband met virtual reality. :')
Ik zoek nog een daddy. Tijd tikt.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:55:40 #38
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201592716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:39 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Misschien raakte ze in paniek? Omdat hij overheersend was en niet omdat ze iets verborg.
Natuurlijk is het mijn invulling, kan moeilijk jouw invulling hier typen.
Dus heeft iemand toch iets te verbergen. Iemand die dat niet heeft zou niet zo vaag doen.

Jouw invulling, als in dat het vooral je eigen verzinsel/projectie is en totaal niet relevant is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:38 schreef Ricje het volgende:

[..]
Controlerend, argwanend, achterdochtig, wantrouwend, onzeker.
We weten niet wat voor die tijd heeft afgespeeld maar de manier hoe hij in het vorige topic bezig was zegt me dat hij niet klaar is voor een stabiele relatie. Overigens respecteert hij haar privacy niet, vertrouwt hij haar niet (terwijl hij zelf andere vrouwen aan het versieren is.. Pot, ketel) en lijkt hij niets te doen met het advies dat hij van diverse mensen hier gekregen heeft.
Heb je daar ook onderbouwing voor of is dat op aanname van een paar posts hier?

Klopt dat weten we niet, dus daarom is het belangrijk dat er niet vanalles bij wordt gehaald wat er totaal niet toe doet. Vorige deel heb ik het ook al aangekaart maar hoe het er in dat topic aan toe ging was compleet onnodig.

Iemand die zich in allerlei bochten wringt om berichten maar niet te hoeven laten zien en ze vervolgens verwijderd heeft iets te verbergen. Dus heb je een probleem in je relatie.

(Zijn gedrag heeft met dit onderwerp niks te maken, ondanks dat het ook niet goed te praten is)
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:58:46 #39
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201592756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:54 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik zoek nog een daddy. Tijd tikt.

Niets te vinden op apps? :@
pi_201592816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:58 schreef Ricje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Niets te vinden op apps? :@
Nee. Ben denk te lelijk.
pi_201592829
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dus heeft iemand toch iets te verbergen. Iemand die dat niet heeft zou niet zo vaag doen.

Jouw invulling, als in dat het vooral je eigen verzinsel/projectie is en totaal niet relevant is.
[..]

Klopt dat weten we niet, dus daarom is het belangrijk dat er niet vanalles bij wordt gehaald wat er totaal niet toe doet. Vorige deel heb ik het ook al aangekaart maar hoe het er in dat topic aan toe ging was compleet onnodig.

Iemand die zich in allerlei bochten wringt om berichten maar niet te hoeven laten zien en ze vervolgens verwijderd heeft iets te verbergen. Dus heb je een probleem in je relatie.

(Zijn gedrag heeft met dit onderwerp niks te maken, ondanks dat het ook niet goed te praten is)
Hahahahahahahhahaha. Heel fok is gebouwd op je eigen referentiekader. Als je het bij de feiten wil houden ga je maar brieven schrijven naar de editors van een journal.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:09:03 #42
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201592857
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:55 schreef S95Sedan het volgende:

Dat maakte ik op uit hetgeen dat hij zelf neerzette.

quote:
Aangezien we TS en zijn vriendin niet kennen, verder niet weten of/wat ervoor heeft afgespeeld en we beperkte informatie hebben moeten we, gebaseerd op de informatie die we hebben, advies geven die misschien wel helemaal niet van toepassing zijn.
Overigens gaf hij geen verweer op de dingen die ik benoemde in mijn reacties in het vorige topic waardoor het lijkt dat ik de juiste richting op ging.

quote:
Klopt. We weten echter niet wat de reden daarachter is. Afgaand op zijn reactie (boos weg lopen et cetera, drammerig doen) lijkt het mij dat zij zich niet veilig voelt of dat hij gewoon, zoals ik eerder aangaf, niet stabiel is om een relatie mee te hebben.

quote:
Zijn gedrag kan de reden zijn dat zij zo deed. Helaas hebben we maar beperkte informatie on feitelijke conclusies te kunnen trekken dus kunnen we enkel speculeren.

Dat is het nadeel aan een topic maken en advies vragen aan vreemden. Ze kennen je verder niet en het advies dat je krijgt is dan ook maar gebaseerd op speculatie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:05 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nee. Ben denk te lelijk.
Valt wel mee toch? :{
pi_201592865
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:09 schreef Ricje het volgende:

[..]
Dat maakte ik op uit hetgeen dat hij zelf neerzette.
[..]
Aangezien we TS en zijn vriendin niet kennen, verder niet weten of/wat ervoor heeft afgespeeld en we beperkte informatie hebben moeten we, gebaseerd op de informatie die we hebben, advies geven die misschien wel helemaal niet van toepassing zijn.
Overigens gaf hij geen verweer op de dingen die ik benoemde in mijn reacties in het vorige topic waardoor het lijkt dat ik de juiste richting op ging.
[..]
Klopt. We weten echter niet wat de reden daarachter is. Afgaand op zijn reactie (boos weg lopen et cetera, drammerig doen) lijkt het mij dat zij zich niet veilig voelt of dat hij gewoon, zoals ik eerder aangaf, niet stabiel is om een relatie mee te hebben.
[..]
Zijn gedrag kan de reden zijn dat zij zo deed. Helaas hebben we maar beperkte informatie on feitelijke conclusies te kunnen trekken dus kunnen we enkel speculeren.

Dat is het nadeel aan een topic maken en advies vragen aan vreemden. Ze kennen je verder niet en het advies dat je krijgt is dan ook maar gebaseerd op speculatie.
[..]
Valt wel mee toch? :{
Volgens fokkers dik en lelijk, weet niet of dat iets zegt.
pi_201592869
Onderbouwing vragen in een r&p topic. I can't.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:19:34 #45
64831 2NutZ
pi_201592933
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:05 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nee. Ben denk te lelijk.
Ja, kan ik beamen.
pi_201592958
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ja, kan ik beamen.
;( Had laatst wel contact met iemand die aangaf op mijn Whatsapp foto te komen. :)

:r

Misschien was het TS. Ook islamitisch.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:27:04 #47
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201593011
quote:

[..]

Nee, het gaat erom dat hij haar privé apps wil lezen. Daar heeft hij 0,0 recht op. Privé = privé.

En een goede relatie is gebaseerd op vertrouwen, niet op wantrouwen en de ander steeds (willen) controleren.

Ik zou het niet pikken als mijn vriend dit soort gedrag zou flikken (eisen dat hij mijn appjes mag lezen). Of hij vertrouwt me of het is over en uit met de relatie.

Daarnaast kan ik je aanraden deel #1 van het topic even door te nemen, en dan met name de posts van TS :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-10-2021 15:36:00 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:29:39 #48
64831 2NutZ
pi_201593046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:22 schreef Rupibma het volgende:

[..]
;( Had laatst wel contact met iemand die aangaf op mijn Whatsapp foto te komen. :)

Gvd _O-
pi_201593073
quote:

[..]
maar het gaat je werkelijkwaar geen ene reet aan wat er in een groep staat waar jij geen lid van bent.. zoiets heet privacy.
als je daar niet mee om kan gaan moet je bij jezelf te raden gaan :{w

de manier waarop alles gebeurd is vanuit haar kant is onhandig maar goed naar de oorzaak daarvan valt alleen te gissen
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:43:11 #50
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201594143
Een tweede topic :')
Dat hij op één lijn zit met die Bookfreak zegt mij genoeg.

Zonde van de energie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:48:30 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201594194
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:31 schreef mschol het volgende:

[..]
maar het gaat je werkelijkwaar geen ene reet aan wat er in een groep staat waar jij geen lid van bent.. zoiets heet privacy.
als je daar niet mee om kan gaan moet je bij jezelf te raden gaan :{w

de manier waarop alles gebeurd is vanuit haar kant is onhandig maar goed naar de oorzaak daarvan valt alleen te gissen
Mja onhandig ... TS zit gewoon te drammen

Waarom zit je in die chat met die mannen?
Studie
Zijn wel veel berichtjes voor studie
Ja sommigen delen wat meer
Laat eens zien?
Kijk maar
Wow niet zo snel scrollen?
Wat?
Dat was te kort?
Wtf?
Laat mij maar gewoon lezen
Nee
Ja laat mij maar gewoon lezen
Pfffff ik stap er wel uit
JE BENT NIET TE VERTROUWEN!
/TS stampt weg en neemt zijn telefoon niet meer op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:07:33 #52
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201595842
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:22 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Wees eerlijk: was het een kameel of een geitenfoto?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_201596149
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wees eerlijk: was het een kameel of een geitenfoto?
Een schaap in shorts en shirt.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:30:17 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201596246
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:23 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Een schaap in shorts en shirt.
Niks mis mee. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_201596334
Zo lelijk dit, "als zij het gewoon had laten lezen en niet was gaan liegen was er niets aan de hand."

Je zou je ook kunnen afvragen waarom jij niet gewoon met je drammerige controlerende tengels van haar integriteit bent afgebleven, ipv haar het mes op de keel te zetten omdat er 75 ongelezen berichten in haar studie appgroepje staan. Dan was er namelijk niets aan de hand.

Maarja wel lekker veilig om zo je relatie te saboteren, hoef je geen echte intimiteit en bijbehorende onzekerheid aan te gaan. Daar gaat dit uiteindelijk over neem ik aan.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_201596407
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Niks mis mee. :D
Vond hij ook ;)
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:46:25 #57
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201596648
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:36 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Vond hij ook ;)
Vroeg hij niet om meer?
pi_201596859
Ik ben vast heel dom, maar als er 75 ongelezen berichten staan in een groepsapp van 4 personen, dan is degene die 75 berichten nog niet gelezen heeft volgens mij niet enorm bezig met die groepsapp.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:57:54 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201596908
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ja ach, en dan kom je zo'n mormel tegen die je nicht gaat opbellen en gaat eisen dat je het contact verbreekt,
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:38:17 #60
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201597720
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:56 schreef sigme het volgende:
Ik ben vast heel dom, maar als er 75 ongelezen berichten staan in een groepsapp van 4 personen, dan is degene die 75 berichten nog niet gelezen heeft volgens mij niet enorm bezig met die groepsapp.
Dat, of ze waren een spelletje aan het spelen "1 woord per bericht! Laten we samen een raar verhaal maken hiermee" maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. :+
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:09:32 #61
441859 crew  Lenny77
pi_201600035
Een topic waarbij je niet weet of je moet lachen of janken...

TS: grow up
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201600712
Ik wilde eerst deel 1 lezen, maar eigenlijk moest ik na de OP al kotsen en na 1 pagina wist ik al waar dit op uit gaat draaien.

De dag dat mijn vriendin me ter verantwoording roept in welke groepsapps ik zit kan ze een schop krijgen. Andersom zal het mij ook jeuken in welke groepsapps ze zit.

Ts is een maximale controlefreak en ik hoop voor haar dat hij de relatie afkapt. Dan kan ze iemand zoeken die niet van het padje is.
pi_201600741
Iedereen zit hier wel dik te gaan op de saus dat TS niet in haar telefoon moet kijken en paranoia doet, maar als je objectief kijkt zit die meid van hem gewoon iets te verzwijgen/over te liegen.

Ik zou haar lekker laten, TS. Als je er langer mee doorgaat ga je toch spijt krijgen, lijkt niet alsof ze er erg mee zit dat ze liegt (speelt de bal naar jou toe, verwijderd die shit in principe voor je neus en dan heb jij het weer gedaan).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2021 00:19:32 ]
pi_201600758
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:56 schreef sigme het volgende:
Diegene was er zelfs zo niet mee bezig dat het toch wel bijster belangrijk was de hele chat te wissen alvorens iemand anders het zou inzien.
pi_201600766
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 00:18 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Iedereen zit hier wel dik te gaan op de saus dat TS niet in haar telefoon moet kijken en paranoia doet, maar als je objectief kijkt zit die meid van hem gewoon iets te verzwijgen/over te liegen.

Ik zou haar lekker laten, TS. Als je er langer mee doorgaat ga je toch spijt krijgen, lijkt niet alsof ze er erg mee zit dat ze liegt (speelt de bal naar jou toe, verwijderd die shit in principe voor je neus en dan heb jij het weer gedaan).
Elk woord kan bij deze ts slecht vallen. Waarschijnlijk had hij haar een paar hoeken gegeven als ze in de app iets had gezegd als 'goh, wat heb je dat project goed uitgewerkt, kun je mij vanavond helpen?'

Terwijl hij zelf als een hypocriete kneus een dubbele moraal hanteert door tijdens het stappen achter de vrouwen aan te gaan :r

Ts, je bent een walgelijk persoon, niets meer en niets minder.
pi_201600777
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 00:22 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Elk woord kan bij deze ts slecht vallen. Waarschijnlijk had hij haar een paar hoeken gegeven als ze in de app iets had gezegd als 'goh, wat heb je dat project goed uitgewerkt, kun je mij vanavond helpen?'

Terwijl hij zelf als een hypocriete kneus een dubbele moraal hanteert door tijdens het stappen achter de vrouwen aan te gaan :r

Ts, je bent een walgelijk persoon, niets meer en niets minder.
Ja, als dat zo is, is het wel smerig (geen idee wie TS is en ben te lui om te lezen). Relatie klinkt behoorlijk toxic, laat elkaar dan gewoon met rust denk ik dan.
pi_201600792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 00:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ja, als dat zo is, is het wel smerig (geen idee wie TS is en ben te lui om te lezen). Relatie klinkt behoorlijk toxic, laat elkaar dan gewoon met rust denk ik dan.
Dat laatste lijkt me een goed plan en ts kan beter pas aan een nieuwe relatie beginnen als hij zijn partner als gelijkwaardig beschouwt.
pi_201600815
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 00:28 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt me een goed plan en ts kan beter pas aan een nieuwe relatie beginnen als hij zijn partner als gelijkwaardig beschouwt.
Ja, dat zal best, maar als je gewoon objectief kijkt dan doen ze beide gewoon dingen die niet kunnen, liegen ze elkaar allebei voor. Geen idee of TS echt een heethoofd is of dat zij ook spelletjes met hem speelt (ik vind bijv. iets verwijderen en dan daarna toch appen dat het de ‘schuld’ is van degene die het perse wilde zien ook aardig toxic en niet echt getuigen van angst voor consequenties). Maar dat is mijn visie.
pi_201600997
Vandaag met haar fysiek afgesproken. Ze gaf meteen aan dat ze loog, omdat ik haar zo onder druk had gezet, volgens haar. Ze zei dat er niks geks in wordt besproken, maar dat ze iedere keer bang is dat ik toch wat zal vinden en mij zal kwijtraken, dus heeft ze uit paniek verwijderd, zegt ze.

Ik heb via Icloud het gesprek terug gehaald en ze hebben zoals verwacht vaker over andere dingen dan studie, maar geen rare gesprekken. Wel dat ze soort vrienden zijn geworden. Ik heb toen aangegeven dat ze zakelijk moet kunnen zijn tegen mannen op werk en studie, dat amicale gedoe en iedereen te vriend willen houden, vind ik niks.

Ze vroeg of ze in de groep kon blijven en enkel studie gerelateerde dingen kon bespreken. Ik zei nee, omdat ze heeft aangetoond dat ze het niet kan en zich laat meeslepen door anderen. Ze is nu uit de groep. En ze vindt het niet erg, zegt ze.

Ik zit wel met een dubbel gevoel. Ik heb haar weer vergeven en waarom moest er een ruzie te pas komen voor dit. Het moet geen bevel-uitvoering relatie zijn. Ik verwacht dit soort dingen uit haar zed al..

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibraltar70 op 02-10-2021 01:25:02 ]
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 01:17:09 #70
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201601001
:')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201601006
Fijne relatie hebben jullie, als ik die vrouw was had ik het uitgemaakt
  Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 01:22:13 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201601011
Nou ... All's well that ends well
pi_201601042
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:20 schreef Cupfighter het volgende:
Komt er nog een topic, wil je dat?
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 01:46:06 #74
269689 crew  Viv
pi_201601051
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:16 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik heb toen aangegeven dat ze zakelijk moet kunnen zijn tegen mannen op werk en studie, dat amicale gedoe en iedereen te vriend willen houden, vind ik niks.

Ze vroeg of ze in de groep kon blijven en enkel studie gerelateerde dingen kon bespreken. Ik zei nee, omdat ze heeft aangetoond dat ze het niet kan en zich laat meeslepen door anderen. Ze is nu uit de groep. En ze vindt het niet erg, zegt ze.
Jammer dat ze toestemming van haar vriendje denkt nodig te hebben om met haar bevriende studiegenoten te kunnen appen. Jullie verdienen elkaar wel dan. :{
pi_201601061
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:20 schreef Cupfighter het volgende:
Dat komt omdat jij feminist bent. Je bent dus een man in je hoofd.
pi_201601068
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:55 schreef BookFreak het volgende:

[..]
🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 02:00:20 #77
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201601069
quote:
Vandaag met haar fysiek afgesproken. Ze gaf meteen aan dat ze loog, omdat ik haar zo onder druk had gezet, volgens haar.
Zoals ik dus gister al zei in mijn allereerste reactie.

quote:
Ze zei dat er niks geks in wordt besproken, maar dat ze iedere keer bang is dat ik toch wat zal vinden en mij zal kwijtraken, dus heeft ze uit paniek verwijderd, zegt ze.
Zoals ik gister al zei.

quote:
Ik heb via Icloud het gesprek terug gehaald en ze hebben zoals verwacht vaker over andere dingen dan studie, maar geen rare gesprekken. Wel dat ze soort vrienden zijn geworden. Ik heb toen aangegeven dat ze zakelijk moet kunnen zijn tegen mannen op werk en studie, dat amicale gedoe en iedereen te vriend willen houden, vind ik niks.

Dus, zoals we al aangaven, er was niets aan de hand.
Overigens moet je beter aan je communicatie werken. Dat is wel duidelijk.

quote:
Ik zit wel met een dubbel gevoel. Ik heb haar weer vergeven en waarom moest er een ruzie te pas komen voor dit.
Slechte communicatie, weinig vertrouwen, snel conclusies trekken.
Ben je mijn allereerste reactie op je eerste topic alweer vergeten?

quote:
Het moet geen bevel-uitvoering relatie zijn. Ik verwacht dit soort dingen uit haar zed al..
Vertrouwen moet van twee kanten komen.
Zoals ik gister al tegen je zei: Als je de twee gestelde vragen beantwoordt, zal je een beter inzicht krijgen en beseffen waarom je fout zit.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 05:14:29 #78
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_201601236
quote:
Vandaag met haar fysiek afgesproken. Ze gaf meteen aan dat ze loog, omdat ik haar zo onder druk had gezet, volgens haar. Ze zei dat er niks geks in wordt besproken, maar dat ze iedere keer bang is dat ik toch wat zal vinden en mij zal kwijtraken, dus heeft ze uit paniek verwijderd, zegt ze.

Mag ze ook vrij naar buiten zonder jouw toestemming? :')

quote:
Ja want hoe durft ze het om het ook maar over iets anders te hebben dan een studie :') :') :')
quote:
Ik zit wel met een dubbel gevoel. Ik heb haar weer vergeven en waarom moest er een ruzie te pas komen voor dit. Het moet geen bevel-uitvoering relatie zijn. Ik verwacht dit soort dingen uit haar zed al..
Maar ondertussen beveel je haar wel dat ze niet in een groepschat mag :') :') :') koop gewoon een realdoll heb je een lekker onderdaanse vriendin.

Conclussie TS is of een puike troll of een psychopaat die we misschien binnenkort in dat SBS programma kunnen zien over giftige relaties
pi_201601244
Mooi. Eind goed, al goed.

Volgende patiënt!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201601562
Een tip voor de vriendin : rennen!

Wat een psychopaat is deze TS
pi_201601655
quote:

Ik heb toen aangegeven dat ze zakelijk moet kunnen zijn tegen mannen op werk en studie, dat amicale gedoe en iedereen te vriend willen houden, vind ik niks.

Gooi jezelf weg man :')
  Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:18:30 #82
441859 crew  Lenny77
pi_201601844
quote:

Ok.. nu is het officieel een topic om van te janken.
Wat een klote leven gaat dat meisje tegenmoet...
Je hebt alles kunnen zien, hebt gezien dat er niets raars in staat, dat je wantrouwen dus ongegrond was. Dat het verwijderen uit pure angst is gedaan (hoe voel je je nu? Dat zij eigenlijk bang voor je is? Leuk zeker? Kneus...)
Dan heb je haar haar vrijheid afgenomen om nog vrienden te kunnen zijn met eigenlijk iedereen en ook haar vrijheid om nog in een groepsapp te zitten met wie dan ook. Je hebt haar daarbovenop ook nog het gevoel gegeven dat ze niet in staat is om zelf keuzes te maken en dat ze buiten de lijn is gegaan door andere dingen dan studie te bespreken (dat dit zelfs kan.. ongelofelijk...)
Ik zit hier bij elke zin tot 100 te tellen want als ik echt moest schrijven wat ik dacht...

Ik vind dat je een reuze klotestreek hebt uitgehaald en mijn hart breekt voor dat meisje.
Ik hoop dat haar ogen nog opengaan voordat jij het restantje vuur wat nog in haar brandt volledig gaat uitdoven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201601861
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 00:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Diegene was er zelfs zo niet mee bezig dat het toch wel bijster belangrijk was de hele chat te wissen alvorens iemand anders het zou inzien.
quote:

Nou gallemies, daar zit je toch mooi mis hoor. TS is gewoon een angstaanjagende eikel, met een vriendinnetje dat zo bang voor 'm is dat ze in paniek schiet uit pure angst voor hém terwijl ze niets onoirbaars gedaan heeft.

En dat was ook wel uit alles af te leiden eigenlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201602209
quote:

Wat een ranzig manipulatief en bijna-abusievelijk stuk vreten ben je toch ook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_201602281
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:55 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Ik ben een man overigens, goede relatie is dit, waar de vrouw zich moet verantwoorden voor haar app gedrag, een goede relatie is een relatie waarin je los van elkaar ook dingen doet met vrienden en niet aan elkaar geplakt zit
pi_201602298
quote:

Jammer dat ik gelijk heb. Ik hoop echt dat ze genoeg in haarzelf leert te geloven, zodat eikels als jij geen kans bij haar maken.
En dat jij leert jezelf te helen, want ook jij hebt je pijn.
pi_201602304
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:20 schreef sigme het volgende:

[..]
[..]
Nou gallemies, daar zit je toch mooi mis hoor. TS is gewoon een angstaanjagende eikel, met een vriendinnetje dat zo bang voor 'm is dat ze in paniek schiet uit pure angst voor hém terwijl ze niets onoirbaars gedaan heeft.

En dat was ook wel uit alles af te leiden eigenlijk.
U heeft een zeer goed punt, dank voor de verheldering.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:16:39 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201602330
quote:

Ik heb zo'n medelijden met jouw vriendin. Je zult maar zo'n jaloerse klootzak als vriend hebben.

Ze komt hopelijk snel een fijne kerel tegen en dan kan ze jou bij het oud vuil zetten. Want dat ben je.
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:42:48 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201602550
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:16 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik heb zo'n medelijden met jouw vriendin. Je zult maar zo'n jaloerse klootzak als vriend hebben.

Ze komt hopelijk snel een fijne kerel tegen en dan kan ze jou bij het oud vuil zetten. Want dat ben je.
Eens

En ze vind het sowieso wel erg dat ze uit die groep is

Zeker omdat er dus idd niets aan de hand was
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:45:33 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201602577
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat probeert TS dus krampachtig te voorkomen :') . Snap het wel hoor; als je zo'n persoonlijkheid hebt als TS dan zijn andere mannen al snel leuker dan dat jij bent.

Ik begin alleen steeds minder van dit hele verhaal te geloven, maar misschien zijn er meer vrouwen die zichzelf compleet laten wegcijferen door jaloerse en manipulatieve mannen dan ik denk.
Huilen dan.
pi_201602591
deze TS kleineerde ook zijn broer door hem te laten smeken of hij de auto van zijn vader mocht gebruiken.

Ik zie een patroon…
pi_201602617
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat probeert TS dus krampachtig te voorkomen :') . Snap het wel hoor; als je zo'n persoonlijkheid hebt als TS dan zijn andere mannen al snel leuker dan dat jij bent.

[quote]Ik begin alleen steeds minder van dit hele verhaal te geloven, maar misschien zijn er meer vrouwen die zichzelf compleet laten wegcijferen door jaloerse en manipulatieve mannen dan ik denk.
Ik denk dat je onderschat hoeveel relaties tussen mensen die zich ehh ... voornamelijk in de socio-economisch lagere regionen van onze samenleving begeven, er precies zo uit zien.

Ik gok ook zomaar dat TS' opvattingen en gedrag, hartstikke normaal zijn en wellicht zelfs toegejuicht worden in zijn sociale kringen. Zelfde voor haar.
pi_201602626
En jullie geloven dit allemaal? TS staat in andere subfora bekend als leugenaar en blijft weg als hij betrapt wordt. Hier kan dat niet.

Morgen zal er wel een topic volgen dat zijn vader zijn moeder in elkaar heeft geslagen omdat ze vriendelijk was tegen de postbode en dat dat terecht was.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201602689
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef bijdehand het volgende:
En jullie geloven dit allemaal? TS staat in andere subfora bekend als leugenaar en blijft weg als hij betrapt wordt. Hier kan dat niet.

Morgen zal er wel een topic volgen dat zijn vader zijn moeder in elkaar heeft geslagen omdat ze vriendelijk was tegen de postbode en dat dat terecht was.
Wat ik er van mee krijgt liegt hij in andere subfora om zichzelf beter of interessanter voor te doen dan hij eigenlijk is.

Het lijkt er sterk op dat hij hier toch echt een heel ander effect bereikt.

Dus eh ... Ik geloof wel dat TS zo'n onzekere, hypocriete en achterdochtige kneus is, dat dit echt gebeurd is. Imo is zijn zielige en leugenachtige gedrag in andere subfora, daar juist bewijs van.

Zegmaar ... Ik had er meer moeite mee gehad dit te geloven wanneer TS een fatsoenlijk figuur was, in staat tot een normaal, eerlijk en open gesprek. Dat hij dat in andere topics ook niet kan, geeft imo juist aan dat dit waar zou kunnen zijn.
pi_201602825
quote:

Dan is het dus puur aandacht trekken??
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:13:27 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201602856
quote:

En hij en Bookfreak zijn maatjes en in het echt zijn het sneue zolderkamerautisten die zich graag inbeelden dat ze baas zijn?

Ja, daar kan ik wel mee leven.
  Spellchecker zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:16:19 #97
197773 crew  maily
pi_201602879
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:47 schreef bami_haar het volgende:
deze TS kleineerde ook zijn broer door hem te laten smeken of hij de auto van zijn vader mocht gebruiken.

Ik zie een patroon…
O ja dat was hij ook ...
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:16:20 #98
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201602880
quote:

Ah, echt? Vond het al te mooi om waar te zijn.
pi_201603131
quote:

Ts is een trotse Turk die vindt dat vrouwen kort gehouden moeten worden. Beter gaat ie in een conservatieve provincie in Turkije wonen, dan kan hij daar lekker zijn middeleeuwse gedachtegoed prakkiseren.
pi_201603368
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:42 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Ts is een trotse Turk die vindt dat vrouwen kort gehouden moeten worden. Beter gaat ie in een conservatieve provincie in Turkije wonen, dan kan hij daar lekker zijn middeleeuwse gedachtegoed prakkiseren.
Noord Afrikaans.
pi_201603387
quote:

[..]

Ik begin alleen steeds minder van dit hele verhaal te geloven, maar misschien zijn er meer vrouwen die zichzelf compleet laten wegcijferen door jaloerse en manipulatieve mannen dan ik denk.
Ik denk dat jij geen idee hebt hoe manipulatie werkt.
pi_201603389
Watch what she does > listen to what she says
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:09:53 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201603435
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:03 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Noord Afrikaans.
Nee, Turks.
pi_201603484
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, Turks.
Waar staat dat, vorige x was het een Mocro.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:18:45 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201603533
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:13 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Waar staat dat, vorige x was het een Mocro.
Eén voorbeeld.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:47 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Die twee gaan prima samen. Ik ben in Turkije trots dat ik een Nederlander ben en in Nederland trotst dat ik Turks ben. Ik kan namelijk door meerdere brillen kijken naar de ontwikkelingen en culturen binnen zo een land en dat verrijkt mij als land.
pi_201603549
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Eén voorbeeld.
[..]

Turkse mannen blijken klein geschapen te zijn. Misschien ligt daar zijn bewijs- en controledrang.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:22:25 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201603579
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:19 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Turkse mannen blijken klein geschapen te zijn. Misschien ligt daar zijn bewijs- en controledrang.
Jij bent een rare.
pi_201603626
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij bent een rare.
Klopt.
pi_201603972
Voordeel is wel; dankzij TS hark ik thumbs-up's binnen.
pi_201604102
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:56 schreef probeer het volgende:
Voordeel is wel; dankzij TS hark ik thumbs-up's binnen.
Ben je afhankelijk van andermans validatie?

Open een topic.
pi_201604149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:08 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ben je afhankelijk van andermans validatie?

Open een topic.
Niet echt, betekent niet dat het niet vleiend kan zijn.

Niet zo bitchy doen.
pi_201604477
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:12 schreef probeer het volgende:

[..]
Niet echt, betekent niet dat het niet vleiend kan zijn.

Niet zo bitchy doen.
Het was niet bitchy bedoeld ❤️
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:00:03 #113
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201604711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:19 schreef Rupibma het volgende:

[..]
ah! Dat verklaard een hoop.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201604824
Ik hoop dat het nep is. Anders laat het wel weer mooi zien dat de islamitische waarden en westerse waarden mijlenver uit elkaar liggen en dat we eigenlijk de personen ook mijlenver uitelkaar moeten houden
No bitch to me
pi_201604847
Ook 'ff' de chat uit de icloud terug halen.

Huh? Kan dat zomaar zonder credentials etc.?

Nouja, alles is vast weer goed. Voortaan gewoon alles Appen.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:10:53 #116
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_201604873
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:07 schreef TornadoDK het volgende:
Ik hoop dat het nep is. Anders laat het wel weer mooi zien dat de islamitische waarden en westerse waarden mijlenver uit elkaar liggen en dat we eigenlijk de personen ook mijlenver uitelkaar moeten houden
Er zijn helaas ook genoeg 'Nederlandse' psychopaten die hun vriendin zo mishandelen
pi_201605479
quote:
Ja, want blanken hebben geen last van controlerende mannen.

pi_201605840
quote:
De mens aan zich heeft geen haat als je hem op een gebalanceerde manier weet op te voeden en hem op een doortastende weet te onderwijzen.

Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding of omgeving.

Men versterkt de onmacht, men geeft het gevoel dat de gewone man niks meer te vertellen heeft in zijn omgeving, en men gebruikt spookvijandige beelden om de angst doen te versterken.

Je kan van de haat afstappen door jezelf te balanceren en je eigen zorgvuldig te laten onderwijzen voordat je meegaat met een bepaalde stroming die toeleid naar de haat van iets wat je niet wil en kan begrijpen.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:45:05 #119
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201605844
quote:
Mja, het is helaas niet zo dat figuren als TS een bordje op hun hoofd hebben met "ik ben een manipulatieve en controlerende idioot". Dat zou het al een stuk makkelijker maken.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:45:43 #120
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201605852
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 15:44 schreef Gibraltar70 het volgende:
Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding of omgeving.
Aldus een ervaringsdeskundige, zo blijkt maar weer.
pi_201606300
TS,

Vind t bijzonder dat je vriendin uiteindelijk jou de gesprekken heeft laten zien (terwijl dit totaal niet nodig was als je haar gewoon een stukje vertrouwen geeft) en dan ga je haar toch verbieden om in die groep te blijven (terwijl er niks raars was uiteindelijk). Arme meid, hopen dat ze voor zichzelf op gaat komen.

Wat ik dan helemaal min vind van je is dat jij ondertussen tijdens uitgaan wel met allerlei meiden aan t flirten bent.

Ik vraag me af hoe jou vriendin dit naar haar studiegroep communiceert: “ik mag er niet meer in van m’n hypocriete vriend”
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:19:56 #122
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201606310
quote:

[..]
De mens aan zich heeft geen haat als je hem op een gebalanceerde manier weet op te voeden en hem op een doortastende weet te onderwijzen.

Men versterkt de onmacht, men geeft het gevoel dat de gewone man niks meer te vertellen heeft in zijn omgeving, en men gebruikt spookvijandige beelden om de angst doen te versterken.

Je kan van de haat afstappen door jezelf te balanceren en je eigen zorgvuldig te laten onderwijzen voordat je meegaat met een bepaalde stroming die toeleid naar de haat van iets wat je niet wil en kan begrijpen.
Misschien moet je anders wat beter lezen ipv invullen, maar goed doe je ook al voor je vriendin.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201606358
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:19 schreef Thaddeus het volgende:
TS,

Vind t bijzonder dat je vriendin uiteindelijk jou de gesprekken heeft laten zien (terwijl dit totaal niet nodig was als je haar gewoon een stukje vertrouwen geeft) en dan ga je haar toch verbieden om in die groep te blijven (terwijl er niks raars was uiteindelijk). Arme meid, hopen dat ze voor zichzelf op gaat komen.

Wat ik dan helemaal min vind van je is dat jij ondertussen tijdens uitgaan wel met allerlei meiden aan t flirten bent.

Ik vraag me af hoe jou vriendin dit naar haar studiegroep communiceert: “ik mag er niet meer in van m’n hypocriete vriend”
Ik flirt al heel lang niet meer.
pi_201606413
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:23 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Maar dat heb je wel gedaan. En dat is hypocriet
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:30:09 #125
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201606425
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:29 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
TS is hyporociet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201606450
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:29 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
We zijn zondaars. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Iets met reflectie en ontwikkeling van de mens.
pi_201606513
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:33 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
We zijn zondaars. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Iets met reflectie en ontwikkeling van de mens.
Klinkt allemaal mooi en aardig, maar jij neemt van niemand hier wat aan. Maar feit blijft wel dat zij dus niks fout deed in die app, van jou moest verwijderen en er niet meer in mag. Je verbied een ander iets terwijl diegene niets verkeerd heeft gedaan. En toch blijf je maar excuses zoeken en reflecteer je 0% op je eigen handelen hierin.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:58:36 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201606692
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:33 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ja, als je dat laatste ook een beetje had gedaan had je nu nog een relatie gehad. Als je het iets meer had gedaan had je een fatsoenlijke relatie gehad.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:59:28 #129
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201606704
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:23 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Proest. :D Schijnheilig gelul galore. Zoals wel vaker met dergelijke manipulatieve figuren.
pi_201607137
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:59 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Proest. :D Schijnheilig gelul galore. Zoals wel vaker met dergelijke manipulatieve figuren.
Verklaar en manipulatieve man eens. Ik zie het steeds verschijnen hier, maar volgens mij heeft een ieder daar een eigen beschrijving van. Ik ben benieuwd naar jouw beschrijving daarvan. Als bonus zou ik graag een voorbeeld vanuit mij toegepast zien worden. Dank.
pi_201607140
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, als je dat laatste ook een beetje had gedaan had je nu nog een relatie gehad. Als je het iets meer had gedaan had je een fatsoenlijke relatie gehad.
Dat is de volgende fase. Ben nog jong. Alles kan nog.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:51:42 #132
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201607172
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:47 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Verklaar en manipulatieve man eens. Ik zie het steeds verschijnen hier, maar volgens mij heeft een ieder daar een eigen beschrijving van. Ik ben benieuwd naar jouw beschrijving daarvan. Als bonus zou ik graag een voorbeeld vanuit mij toegepast zien worden. Dank.
De enige reden dat je daar graag een onderbouwing van wil zien is zodat je heel hard kunt roepen dat dat helemaal niet het geval is en jij stiekem echt wel een prima jongen bent en je verder je ego kunt voeden. Oprechte intenties heb je niet, dus thanks, but no thanks.
pi_201607350
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 15:15 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ja, want blanken hebben geen last van controlerende mannen.

Nederlanders met een Noordwest-Europese achtergrond zullen niet gauw op deze manier bevestiging gaan zoeken voor hun mentale achterstanden, omdat die ook wel aanvoelen dat het gaat backfiren.

TS is vriendjes zoals BookFreak gewend die meegaan hierin.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:22:54 #134
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201607537
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:07 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nederlanders met een Noordwest-Europese achtergrond zullen niet gauw op deze manier bevestiging gaan zoeken voor hun mentale achterstanden, omdat die ook wel aanvoelen dat het gaat backfiren.

Precies dit :Y
Die Bookfreak is een incel toch? :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201607752
quote:

[..]

Nergens de term haat genoemd :-) alleen geconstateerd dat de verschillen groot zijn.

Wel lachen met jou dat moet ik je wel meegeven
No bitch to me
pi_201607948
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:07 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Bazel niet, mens.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:28:30 #137
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201608266
Ik zou je volgende vriendin gewoon verbieden überhaupt een smartphone te bezitten, dat is misschien beter voor jouw gemoedsrust.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:59:10 #138
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_201608685
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:28 schreef Twiitch het volgende:
Ik zou je volgende vriendin gewoon verbieden überhaupt een smartphone te bezitten, dat is misschien beter voor jouw gemoedsrust.
Schaap is beter voor hem
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:54:41 #139
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201609360
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:19 schreef Thaddeus het volgende:

Ah die spreekt ze in het vervolg 1-op-1. Leuk zo met die 2 mannelijke studiegenoten. :+

Heeft TS straks weer reden om door het lint te gaan en hier weer een nieuw topic te openen.
"Vriendin spreekt stiekem met andere mannen via WhatsApp".
Kunnen we weer van voor af aan beginnen uit te leggen hoe dat nou zo komt. :')

quote:
11s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:28 schreef Twiitch het volgende:
En gaan samenwonen in een huis met tralies voor elk raam en 20 sloten op de enige deur naar buiten. Better safe than sorry. :')

Maar TS, je snapt zelf toch wel dat het inperken van haar vrijheid averechts zal werken en haar vroeg of laat (vroeger dan later waarschijnlijk) bij je weg zal duwen?

[ Bericht 18% gewijzigd door Ricje op 02-10-2021 21:01:10 ]
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:19:07 #140
269689 crew  Viv
pi_201609762
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:54 schreef Ricje het volgende:
En gaan samenwonen in een huis met tralies voor elk raam en 20 sloten op de enige deur naar buiten. Better safe than sorry. :')
Breng hem nou niet op ideeën.. ;) :X
pi_201610298
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:54 schreef Ricje het volgende:

[..]
Ah die spreekt ze in het vervolg 1-op-1. Leuk zo met die 2 mannelijke studiegenoten. :+

Heeft TS straks weer reden om door het lint te gaan en hier weer een nieuw topic te openen.
"Vriendin spreekt stiekem met andere mannen via WhatsApp".
Kunnen we weer van voor af aan beginnen uit te leggen hoe dat nou zo komt. :')
[..]

Maar TS, je snapt zelf toch wel dat het inperken van haar vrijheid averechts zal werken en haar vroeg of laat (vroeger dan later waarschijnlijk) bij je weg zal duwen?
Ik beperk haar niet. Ik geef mijn voorwaarden aan. Het is aan haar om hierin mee te gaan. Aan het begin, toen ze begon over een groepsapp, heb ik het nooit willen bekijken of argwaan over gehad, omdat ik zelf ook gestudeerd heb en die groepjes ook had, maar wat moet ik met die mensen bespreken buiten studie om. Ik heb daarvoor mn partner, vrienden en familie. Ik dacht dat zij er ook zo in zat, dat zij ze tenminste. Achteraf bleef het niet waar te zien, dus gevraagd om het helemaal te vermijden nu, omdat ze er niet mee kan omgaan.

Nothing more. Begrijp dat het misschien extreem overkomt, maar als je vroeger tientallen wijven hebben gehad in je bed die achteraf allemaal een man bleken te hebben, gaat je vertrouwen in de mens er niet beter van worden.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:49:21 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201610482
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:41 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ik beperk haar niet. Ik geef mijn voorwaarden aan. Het is aan haar om hierin mee te gaan. Aan het begin, toen ze begon over een groepsapp, heb ik het nooit willen bekijken of argwaan over gehad, omdat ik zelf ook gestudeerd heb en die groepjes ook had, maar wat moet ik met die mensen bespreken buiten studie om. Ik heb daarvoor mn partner, vrienden en familie. Ik dacht dat zij er ook zo in zat, dat zij ze tenminste. Achteraf bleef het niet waar te zien, dus gevraagd om het helemaal te vermijden nu, omdat ze er niet mee kan omgaan.

Nothing more. Begrijp dat het misschien extreem overkomt, maar als je vroeger tientallen wijven hebben gehad in je bed die achteraf allemaal een man bleken te hebben, gaat je vertrouwen in de mens er niet beter van worden.
Jouw vriendin moet boeten omdat jij hebt rondgeneukt. Fraai.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:49:39 #143
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201610488
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jouw vriendin moet boeten omdat jij hebt rondgeneukt. Fraai.
Exact dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201610573
Je studententijd is juist de tijd om vrienden voor het leven te maken, met je medestudenten dus.
pi_201610763
quote:

[..]

Jouw onzekerheid en daaruit voortvloeiende wantrouwen is niet het probleem van jouw vriendin, maar van jou. Het is niet aan haar om daarmee om te gaan, maar aan jou. Zij is niet degene die er niet mee om kan gaan, jij bent degene die er niet mee om kan gaan.

Ik hoop van harte dat ze heel snel bij jou weggaat, want je vertoont echt ziekelijk controlerend gedrag.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:04:47 #146
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201610858
quote:

[..]

Nou ja, los van de nogal absurde veronderstellingen en dito houding van jou die hieraan ten grondslag liggen: jij denkt dat je partner je aantrekkelijker vindt met dit soort sneue paniekvoetbal en manipulatieve controleren en beperken van haar gedrag? Die rent vanzelf wel een keer tegen een jongen aan die niet zo ziekelijk jaloers, onzeker en beperkend is in zijn gedrag als jij.

Self-fulfilling prophecies enzo.
pi_201610874
quote:

[..]
Ik beperk haar niet. Ik geef mijn voorwaarden aan..

…Achteraf bleef het niet waar te zien, dus gevraagd om het helemaal te vermijden nu, omdat ze er niet mee kan omgaan.

Je perkt haar vrijheid dus wel in. Van jou mag ze niet meer in die groep.

“Ze kan er niet mee omgaan” het lijkt eerder dat jij er niet mee om kan gaan.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:06:15 #148
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201610898
quote:

[..]
Ik beperk haar niet. Ik geef mijn voorwaarden aan.
Proest, trouwens.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:11:55 #149
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201611048
En ondertussen is TS zelf allesbehalve loyaal en projecteert dit gebrek aan loyaliteit op zijn huishou, eh... partner.

Prototype laffe en hypocriete zak.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:13:13 #150
496293 Greetje21
High on heels
pi_201611076
Jij hebt 0,0% recht op het inzien van haar gesprekken.

Ps: Jouw vriendin is niet verantwoordelijk voor de fouten van jouw exvriendinnen, nooit.

[ Bericht 45% gewijzigd door Greetje21 op 02-10-2021 22:30:10 ]
“Take my shoes off and throw them in the lake, and I”ll be two steps in the water”.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:26:54 #151
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201611385
quote:

[..]
Ik beperk haar niet. Ik geef mijn voorwaarden aan.
"Jij mag niet meer in die app of anders" is inperken van haar vrijheid.

quote:
Het is aan haar om hierin mee te gaan.
"of anders". <- manipulatie/emotionele chantage.

quote:
Aan het begin, toen ze begon over een groepsapp, heb ik het nooit willen bekijken of argwaan over gehad, omdat ik zelf ook gestudeerd heb en die groepjes ook had, maar wat moet ik met die mensen bespreken buiten studie om.
Tot aan je 30ste is het het makkelijkst om vrienden te maken. Dat zij vrienden wil maken van haar studiegenoten is haar keuze. Daar heb jij niets mee te maken. Je bent haar restricties aan het opleggen en aan het manipuleren.

quote:
Ik heb daarvoor mn partner, vrienden en familie. Ik dacht dat zij er ook zo in zat, dat zij ze tenminste.
Dus jij mag wel jouw vrienden hebben maar zij mag geen vrienden maken. Wederom inperken van vrijheid. En hoe doe je dat? Manipulatie en chantage.

quote:
Achteraf bleef het niet waar te zien, dus gevraagd om het helemaal te vermijden nu, omdat ze er niet mee kan omgaan.
"Jij kan niet met mijn gestelde voorwaarden omgaan dus nu mag je het helemaal niet meer". En hoe bedoel je "niet mee kan omgaan"? Je laat het nu overkomen alsof ze dom is.

quote:
Nothing more. Begrijp dat het misschien extreem overkomt
Het IS extreem. Er is geen "misschien". Als jij dit niet kan beseffen dan raad ik je aan om hulp te gaan zoeken.

quote:
maar als je vroeger tientallen wijven hebben gehad in je bed die achteraf allemaal een man bleken te hebben, gaat je vertrouwen in de mens er niet beter van worden.
En op deze manier wil jij dit voorkomen? Succes daarmee. Ik kan je verzekeren dat zij vroeg of laat "vertier" gaat zoeken "buiten de deur" of dat ze je aan de kant zet als je op deze wijze door blijft gaan.
Overigens "wijven"? Onzeker EN respectloos. :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:53 schreef Ed1234 het volgende:
Je studententijd is juist de tijd om vrienden voor het leven te maken, met je medestudenten dus.
Dit dus.
Zodra je het volwassen leven ingaat heb je minder mogelijkheden om vrienden te maken en te behouden. Waarom gun jij haar dit niet TS?
Alles wat ik lees riekt naar enorme onzekerheid.
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:04 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou ja, los van de nogal absurde veronderstellingen en dito houding van jou die hieraan ten grondslag liggen: jij denkt dat je partner je aantrekkelijker vindt met dit soort sneue paniekvoetbal en manipulatieve controleren en beperken van haar gedrag? Die rent vanzelf wel een keer tegen een jongen aan die niet zo ziekelijk jaloers, onzeker en beperkend is in zijn gedrag als jij.

Self-fulfilling prophecies enzo.
Dit dus. Uiteindelijk zal ze wel ERGENS een man tegenkomen waarbij ze zich prettiger voelt (en hoe jij haar nu behandeld zal daar niet heel veel voor nodig zijn) en binnen de kortste keren zegt ze jou dan adieu.

Denk je nou echt dat je goed aan het handelen bent?
Als je echt van iemand houdt, wil je het beste voor ze. Jij houdt dus niet van jouw vriendin anders zat zij nu weer op die groepsapp.
Jij houdt niet echt van jouw vriendin anders was je haar niet aan het manipuleren.
Het enige dat ik steeds weer terug zie uit al jouw reacties is een onzekere man die koste wat kost zijn vriendin, onder andere door middel van manipulatie en controleer gedrag, voor zichzelf probeert te houden en haar geen vrijheid en eigen keuzes gunt.

We leven in de 21ste eeuw. Niet in de 18e eeuw waar vrouw alleen achter het aanrecht mocht staan en de kinderen mocht verzorgen/opvoeden.

Als jij dit niet kan accepteren blijf dan vrijgezel.
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:44:57 #152
269689 crew  Viv
pi_201611669
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:26 schreef Ricje het volgende:
We leven in de 21ste eeuw. Niet in de 18e eeuw waar vrouw alleen achter het aanrecht mocht staan en de kinderen mocht verzorgen/opvoeden.

Als jij dit niet kan accepteren blijf dan vrijgezel.
Hij staat toch toe dat ze een studie volgt? ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:49:52 #153
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201611741
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:44 schreef Viv het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk was dat een voorwaarde van haar om een relatie met hem aan te gaan. ;(
SPOILER
pi_201612426
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:44 schreef Viv het volgende:

[..]
SPOILER

Manager PR/Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:49:40 #155
269689 crew  Viv
pi_201612489
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 23:43 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Je quote steeds hetzelfde reaguursel uit https://www.geenstijl.nl/(...)keeen-nieuw-zeeland/ , wat wil je hiermee zeggen? En denk je dat dit gunstig of ongunstig is voor de indruk die we hier van je krijgen?

quote:

Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding omgeving of bestuursapparaat.

Alle facetten die zich nu aan het versterken zijn in de Wereld, men versterkt de onwetendheid door te censureren, men versterkt de onmacht men geeft het gevoel dat de gewone man niks meer te vertellen heeft in zijn omgeving, en men gebruikt spookvijandige beelden om de angst doen te versterken.

RobWil | 15-03-19 | 10:04
  zondag 3 oktober 2021 @ 00:29:55 #156
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201612726
quote:

[..]

Is dat een copy/paste bericht dat je uit een tekst bestandje haalt? Want iedere keer als de waarheid voorbij komt gebruik jij dit als struisvogeltactiek.

Of geef je aan dat dit copy/paste bericht heel erg van toepassing is op jezelf?

"Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding of omgeving."
Je bent haar aan het "opvoeden" (lees: controleren, manipuleren) en je wordt boos op haar als zij wat anders voor ogen heeft.
Je bent haar aan het "onderwijzen" ("Dit is niet hoe ik het wil. Leer hoe je het wel moet doen!") zodat ze straks geen eigen wil meer heeft (vrijheidsberoving).

"Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding of omgeving."
Afgaand op je berichten is dit stuk heel erg van toepassing.
Je haat het dat zij iets voor haarzelf wilt hebben (vrijheid om te kiezen wat zij op haar telefoon doet onder andere) omdat je onwetend bent over hoe een gezonde relatie werkt en het feit dat ze met anderen spreekt in een GROEPSAPP maakt jou angstig waardoor je haar wilt controleren en wilt "opvoeden" ("DAT IS SLECHT ZEG IK JE! DAAR HEB JE MIJ VOOR!").

"Men versterkt de onmacht, men geeft het gevoel dat de gewone man niks meer te vertellen heeft in zijn omgeving, en men gebruikt spookvijandige beelden om de angst doen te versterken."
TS en de telefoon van zijn vriendin.

"Je kan van de haat afstappen door jezelf te balanceren en je eigen zorgvuldig te laten onderwijzen voordat je meegaat met een bepaalde stroming die toeleid naar de haat van iets wat je niet wil en kan begrijpen."
Je kan van je onzekerheid afkomen door aan jezelf te werken (balanceren) met eventuele hulp via therapie. Hierdoor "onderwijs" je jezelf waardoor je in de toekomst een betere partner kan zijn in een relatie en je je zodoende niet meer controlerend, argwanend, wantrouwend en onzeker hoeft op te stellen.

Heb je copy/paste bericht voor je ontleedt. Graag gedaan? :{

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Ricje op 03-10-2021 00:35:37 (Bezig met opzetten van een school voor Calimero's) ]
  Moderator zondag 3 oktober 2021 @ 07:56:14 #157
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_201613284
quote:

Wanneer staat het hoofddoekje op de planning?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_201613397
quote:

[..]
Ik beperk haar niet. Ik geef mijn voorwaarden aan. Het is aan haar om hierin mee te gaan. Aan het begin, toen ze begon over een groepsapp, heb ik het nooit willen bekijken of argwaan over gehad, omdat ik zelf ook gestudeerd heb en die groepjes ook had, maar wat moet ik met die mensen bespreken buiten studie om.
Dat lieg je. Je hebt hier al verteld hoe je vanaf het begin argwanend en controlerend was.

quote:
Ik heb daarvoor mn partner, vrienden en familie. Ik dacht dat zij er ook zo in zat, dat zij ze tenminste. Achteraf bleef het niet waar te zien, dus gevraagd om het helemaal te vermijden nu, omdat ze er niet mee kan omgaan.
Moet ik je nou uit gaan leggen hoe 'vrienden maken' werkt? Dat zij wellicht wel behoefte heeft aan contact met studiegenoten buiten haar studie om?

En omdat jij daar geen behoefte aan hebt, betekent dat dan ook dat zij daar geen behoefte aan mag hebben? Ook dit is weer dat controlerende; ze moet dingen doen zoals jij ze doet, want anders gedraagt ze zich verdacht.

Slaat helemaal nergens op, en is negatief controlerend gedrag.

quote:
Jouw probleem. Stop dat eens op haar te projecteren. Daarbij, je bent zelf ook niet te vertrouwen.
pi_201613404
quote:

[..]

Je kan ook van achterlijkheid afstappen door eens te luisteren naar wat tig mensen je hier zeggen.
pi_201613493
quote:

[..]

Het is slechts een kwestie van tijd voor ze je gaat haten. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 3 oktober 2021 @ 15:10:30 #161
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201618486
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 08:36 schreef probeer het volgende:

[..]
Je kan ook van achterlijkheid afstappen door eens te luisteren naar wat tig mensen je hier zeggen.
dat wil hij helemaal niet, was ook niet zijn bedoeling volgens mij.
Ik zie het maar als een troll :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 4 oktober 2021 @ 08:39:23 #162
64831 2NutZ
pi_201628556
TS is wel een meestertroll _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')