Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef maily het volgende:
Deel 1 niet gelezen.
Zoveelste topic over wel of niet in telefoon mogen/willen kijken ....
Of spijt daarvan hebben.
Veel vertrouwen heb je er niet meer in?
Nog geen antwoord gekregen hierop:quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:23 schreef Viv het volgende:
Om van het gezeur af te zijn heeft je vriendin toen gezegd dat zij enkel studie-gerelateerde zaken besprak. Wat als ze toen eerlijk was geweest, en had gezegd: "Klopt, het begon als een studie-groepsapp maar inmiddels zijn we goed bevriend en gaat het over van alles en nog wat."
Had je het dan los kunnen laten?
Vind je het niet een beetje makkelijk om het gesprek met haar uit de weg te blijven gaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Brutaal voor jouw neus de gespreksgeschiedenis verwijderd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Ik denk dat ze beide jongens al gepijpt heeft, waarschijnlijk ook wel geneukt, anaal, zonder condoom.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarschijnlijk zat ze in die chat gewoon met die andere jongens te flirten. Net zoals jij als je op stap bent.
Denk zelfs dat ze al wel een van die jongens gepijpt heeft.
Succes met het eventuele gesprek in elk geval.
Lijkt mij ook anders schiet je niet zo in de paniek zoals zij leek te doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:12 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beide jongens al gepijpt heeft, waarschijnlijk ook wel geneukt, anaal, zonder condoom.
Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:00 schreef Maidai het volgende:
Edit: WhatsApp maakt elke dag om 02:00 een back up als ze dat niet heeft uitgezet. Als je het echt wilt lezen kan je haar die back up laten terugzetten als je er naast zit en alsnog lezen mits zij instemt.
Ik denk dat TS al stiefvader is zonder dat ie 't weetquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook anders schiet je niet zo in de paniek zoals zij leek te doen.
Misschien alvast even een SOA test? TS?
Dat ja, ik snap nooit waarom dit soort topics zo vaak terugkomen? Het antwoord / de conclusie is altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.
De gemiddelde vrouw is zo, Stimorol.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:43 schreef Rupibma het volgende:
Toxic relatie dit.
Soms mis ik dat, man. De ruzies en dan de kick als je het weer goed maakt ❤️
Korte versie: Meneer is opdringerig, wantrouwend, achterdochtig en onzeker.quote:
Stelde hem gister twee vragen waar hij, als hij er over nadacht, wat mee kon en zelfs daar deed hij ontwijkend over en gaf hij uiteindelijk geen antwoord op.quote:
Er is dus meer aan de hand. Tijd voor jou om na te denken over wat jij misdaan hebt.quote:je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Nu ik de andere topics heb gelezen denk ik idd dat dit de beste optie isquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.
Versieren van andere vrouwen was hij al mee bezig. Alleen het tongen e.d. deed hij niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:10 schreef Oriente het volgende:
Maar maak het lekker uit joh, beter voor haar en beter voor jou (kan je lekker met onbekende vrouwen flirten en tongen op stap, lekker man ouwe reus)
Preciesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, toch? Volgens jou was ik labiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |