Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef maily het volgende:
Deel 1 niet gelezen.
Zoveelste topic over wel of niet in telefoon mogen/willen kijken ....
Of spijt daarvan hebben.
Veel vertrouwen heb je er niet meer in?
Nog geen antwoord gekregen hierop:quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:23 schreef Viv het volgende:
Om van het gezeur af te zijn heeft je vriendin toen gezegd dat zij enkel studie-gerelateerde zaken besprak. Wat als ze toen eerlijk was geweest, en had gezegd: "Klopt, het begon als een studie-groepsapp maar inmiddels zijn we goed bevriend en gaat het over van alles en nog wat."
Had je het dan los kunnen laten?
Vind je het niet een beetje makkelijk om het gesprek met haar uit de weg te blijven gaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Brutaal voor jouw neus de gespreksgeschiedenis verwijderd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Ik denk dat ze beide jongens al gepijpt heeft, waarschijnlijk ook wel geneukt, anaal, zonder condoom.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarschijnlijk zat ze in die chat gewoon met die andere jongens te flirten. Net zoals jij als je op stap bent.
Denk zelfs dat ze al wel een van die jongens gepijpt heeft.
Succes met het eventuele gesprek in elk geval.
Lijkt mij ook anders schiet je niet zo in de paniek zoals zij leek te doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:12 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beide jongens al gepijpt heeft, waarschijnlijk ook wel geneukt, anaal, zonder condoom.
Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:00 schreef Maidai het volgende:
Edit: WhatsApp maakt elke dag om 02:00 een back up als ze dat niet heeft uitgezet. Als je het echt wilt lezen kan je haar die back up laten terugzetten als je er naast zit en alsnog lezen mits zij instemt.
Ik denk dat TS al stiefvader is zonder dat ie 't weetquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook anders schiet je niet zo in de paniek zoals zij leek te doen.
Misschien alvast even een SOA test? TS?
Dat ja, ik snap nooit waarom dit soort topics zo vaak terugkomen? Het antwoord / de conclusie is altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.
De gemiddelde vrouw is zo, Stimorol.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:43 schreef Rupibma het volgende:
Toxic relatie dit.
Soms mis ik dat, man. De ruzies en dan de kick als je het weer goed maakt ❤️
Korte versie: Meneer is opdringerig, wantrouwend, achterdochtig en onzeker.quote:
Stelde hem gister twee vragen waar hij, als hij er over nadacht, wat mee kon en zelfs daar deed hij ontwijkend over en gaf hij uiteindelijk geen antwoord op.quote:
Er is dus meer aan de hand. Tijd voor jou om na te denken over wat jij misdaan hebt.quote:je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Nu ik de andere topics heb gelezen denk ik idd dat dit de beste optie isquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.
Versieren van andere vrouwen was hij al mee bezig. Alleen het tongen e.d. deed hij niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:10 schreef Oriente het volgende:
Maar maak het lekker uit joh, beter voor haar en beter voor jou (kan je lekker met onbekende vrouwen flirten en tongen op stap, lekker man ouwe reus)
Preciesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, toch? Volgens jou was ik labiel.
Daar gaat het in dit geval toch niet om?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:43 schreef Rupibma het volgende:
Toxic relatie dit.
Soms mis ik dat, man. De ruzies en dan de kick als je het weer goed maakt ❤️
Jij gaat haar nu afstraffen. Zij gaat daaraan toegeven. Dan heb jij de macht en controle, zoals je wil.
Het is niet haar gedrag, vertel eens waarom je hier een probleem van maakt maar wel consequent negeert dat jij bijv. met anderen flirt als zij er niet is. Dat doe je om je ego op te krikken en dat mag wel?
Been there done this. Je hoort nu alleen zijn kant van het verhaal. Hij heeft het over vertrouwen, terwijl hij zelf ook achterbaks is (flirten terwijl vriendin dat niet zoi willen). Dit soort relaties slaan nergens op. Kappen gewoon.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het in dit geval toch niet om?
Het gaat erom dat zij ontwijkend gedrag vertoont als er ergens naar gevraagd wordt, vervolgens geheimzinnig gaat doen en daarna dat hele gesprek verwijderd.
Dus wordt er een probleem gecreeerd om iets wat dat helemaal niet had hoeven zijn.
Dat klopt.quote:
Nogmaals het gaat niet over zijn flirten, het gaat over vaag doen wat betreft die berichten/het verwijderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:31 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Been there done this. Je hoort nu alleen zijn kant van het verhaal. Hij heeft het over vertrouwen, terwijl hij zelf ook achterbaks is (flirten terwijl vriendin dat niet zoi willen). Dit soort relaties slaan nergens op. Kappen gewoon.
TS heeft trust issues. Overdrijft ook. Gedraag je normaal, ga het gesprek aan en vind een middenweg.
Onwaarschijnlijk. Als het na het vorige topic nog niet tot hem doorgedrongen is zal het nog wel even duren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben benieuwd of TS hier nog komt om te zeggen dat het volgens hem waarschijnlijk beter is om te stoppen en dan door te zemelen over van alles en nog wat.
Controlerend, argwanend, achterdochtig, wantrouwend, onzeker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gaat erom dat zij ontwijkend gedrag vertoont als er ergens naar gevraagd wordt, vervolgens geheimzinnig gaat doen en daarna dat hele gesprek verwijderd.
Dus wordt er een probleem gecreeerd om iets wat dat helemaal niet had hoeven zijn.
Misschien raakte ze in paniek? Omdat hij overheersend was en niet omdat ze iets verborg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat niet over zijn flirten, het gaat over vaag doen wat betreft die berichten/het verwijderen.
Volgens mij is dat vooral jouw invulling.
Klopt, dus hoe is de reactie van zijn vriendin normaal?
Daar heb je een valide punt, ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:43 schreef Rupibma het volgende:
@:2nutz mannen zijn ook labiel. TS is een goed voorbeeld
Tja, iedereen heeft wel wat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:43 schreef Rupibma het volgende:
@:2nutz mannen zijn ook labiel. TS is een goed voorbeeld
Ik zoek nog een daddy. Tijd tikt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:53 schreef Ricje het volgende:
[..]
Tja, iedereen heeft wel wat tegenwoordig.
Over een paar honderd jaar duikt iedereen regelmatig met iedereen in bed om voort te planten en zijn we weer terug af waar we 150.000 jaar geleden begonnen. Enige verschil dan nog is de technologie.
Dat of we gaan richting uitsterven in verband met virtual reality.
Dus heeft iemand toch iets te verbergen. Iemand die dat niet heeft zou niet zo vaag doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Misschien raakte ze in paniek? Omdat hij overheersend was en niet omdat ze iets verborg.
Natuurlijk is het mijn invulling, kan moeilijk jouw invulling hier typen.
Heb je daar ook onderbouwing voor of is dat op aanname van een paar posts hier?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:38 schreef Ricje het volgende:
[..]
Controlerend, argwanend, achterdochtig, wantrouwend, onzeker.
We weten niet wat voor die tijd heeft afgespeeld maar de manier hoe hij in het vorige topic bezig was zegt me dat hij niet klaar is voor een stabiele relatie. Overigens respecteert hij haar privacy niet, vertrouwt hij haar niet (terwijl hij zelf andere vrouwen aan het versieren is.. Pot, ketel) en lijkt hij niets te doen met het advies dat hij van diverse mensen hier gekregen heeft.
Nee. Ben denk te lelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:58 schreef Ricje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets te vinden op apps?
Hahahahahahahhahaha. Heel fok is gebouwd op je eigen referentiekader. Als je het bij de feiten wil houden ga je maar brieven schrijven naar de editors van een journal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus heeft iemand toch iets te verbergen. Iemand die dat niet heeft zou niet zo vaag doen.
Jouw invulling, als in dat het vooral je eigen verzinsel/projectie is en totaal niet relevant is.
[..]
Heb je daar ook onderbouwing voor of is dat op aanname van een paar posts hier?
Klopt dat weten we niet, dus daarom is het belangrijk dat er niet vanalles bij wordt gehaald wat er totaal niet toe doet. Vorige deel heb ik het ook al aangekaart maar hoe het er in dat topic aan toe ging was compleet onnodig.
Iemand die zich in allerlei bochten wringt om berichten maar niet te hoeven laten zien en ze vervolgens verwijderd heeft iets te verbergen. Dus heb je een probleem in je relatie.
(Zijn gedrag heeft met dit onderwerp niks te maken, ondanks dat het ook niet goed te praten is)
Dat maakte ik op uit hetgeen dat hij zelf neerzette.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
Heb je daar ook onderbouwing voor of is dat op aanname van een paar posts hier?
Aangezien we TS en zijn vriendin niet kennen, verder niet weten of/wat ervoor heeft afgespeeld en we beperkte informatie hebben moeten we, gebaseerd op de informatie die we hebben, advies geven die misschien wel helemaal niet van toepassing zijn.quote:Klopt dat weten we niet, dus daarom is het belangrijk dat er niet vanalles bij wordt gehaald wat er totaal niet toe doet. Vorige deel heb ik het ook al aangekaart maar hoe het er in dat topic aan toe ging was compleet onnodig.
Klopt. We weten echter niet wat de reden daarachter is. Afgaand op zijn reactie (boos weg lopen et cetera, drammerig doen) lijkt het mij dat zij zich niet veilig voelt of dat hij gewoon, zoals ik eerder aangaf, niet stabiel is om een relatie mee te hebben.quote:Iemand die zich in allerlei bochten wringt om berichten maar niet te hoeven laten zien en ze vervolgens verwijderd heeft iets te verbergen. Dus heb je een probleem in je relatie.
Zijn gedrag kan de reden zijn dat zij zo deed. Helaas hebben we maar beperkte informatie on feitelijke conclusies te kunnen trekken dus kunnen we enkel speculeren.quote:(Zijn gedrag heeft met dit onderwerp niks te maken, ondanks dat het ook niet goed te praten is)
Valt wel mee toch?quote:
Volgens fokkers dik en lelijk, weet niet of dat iets zegt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:09 schreef Ricje het volgende:
[..]
Dat maakte ik op uit hetgeen dat hij zelf neerzette.
[..]
Aangezien we TS en zijn vriendin niet kennen, verder niet weten of/wat ervoor heeft afgespeeld en we beperkte informatie hebben moeten we, gebaseerd op de informatie die we hebben, advies geven die misschien wel helemaal niet van toepassing zijn.
Overigens gaf hij geen verweer op de dingen die ik benoemde in mijn reacties in het vorige topic waardoor het lijkt dat ik de juiste richting op ging.
[..]
Klopt. We weten echter niet wat de reden daarachter is. Afgaand op zijn reactie (boos weg lopen et cetera, drammerig doen) lijkt het mij dat zij zich niet veilig voelt of dat hij gewoon, zoals ik eerder aangaf, niet stabiel is om een relatie mee te hebben.
[..]
Zijn gedrag kan de reden zijn dat zij zo deed. Helaas hebben we maar beperkte informatie on feitelijke conclusies te kunnen trekken dus kunnen we enkel speculeren.
Dat is het nadeel aan een topic maken en advies vragen aan vreemden. Ze kennen je verder niet en het advies dat je krijgt is dan ook maar gebaseerd op speculatie.
[..]
Valt wel mee toch?
Ja, kan ik beamen.quote:
quote:
Nee, het gaat erom dat hij haar privé apps wil lezen. Daar heeft hij 0,0 recht op. Privé = privé.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gvdquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]Had laatst wel contact met iemand die aangaf op mijn Whatsapp foto te komen.
![]()
Misschien was het TS. Ook islamitisch.
maar het gaat je werkelijkwaar geen ene reet aan wat er in een groep staat waar jij geen lid van bent.. zoiets heet privacy.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Mja onhandig ... TS zit gewoon te drammenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het gaat je werkelijkwaar geen ene reet aan wat er in een groep staat waar jij geen lid van bent.. zoiets heet privacy.
als je daar niet mee om kan gaan moet je bij jezelf te raden gaan
de manier waarop alles gebeurd is vanuit haar kant is onhandig maar goed naar de oorzaak daarvan valt alleen te gissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |