abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201591323
Mijn vriendin heeft een groepsapp op Whatsapp met studiegenoten. Deze groep bestaat uit vier personen, waarvan twee meiden (incl mijn vriendin) en twee jongens. Helemaal aan het begin vroeg ik al wat het doel van die groepsapp was, toen zei ze: ja, voor huiswerk en examens. Prima, en daarna nooit meer over gesproken.

Totdat ik laatst in het weekend met haar meekeek en zag dat er 75 ongelezen berichten waren in de groepsapp. Ik vroeg meteen waarom zo een studiegroep-app zo actief is en zeker in het weekend? Toen gaf zij aan dat die andere meid veel deelt over haar weekend en bla bla. Vervolgens ben ik naar huis gegaan (woon dus niet samen met mijn vriendin) en heb steeds aan die groepsapp moeten denken.

Vandaag zag ik haar opnieuw en vroeg of ik even in de groepsapp mocht kijken. Ze zei meteen waar het op sloeg. Ik zei ja, als het een gesprek met je ouders, vriendinnen of andere familieleden was, had ik het nooit gevraagd, want dat is gewoon persoonlijk, maar in de groepsapp van studie zou niets moeten worden besproken wat ik niet zou moeten of kunnen zien. Met veel tegenzin mocht ik meekijken en scrolde zij even en zag ik meteen allerlei prive foto's van haar in de groepsapp en dat is volgens haar puur een statusupdate met wat ze bezig was op dat moment. Ik zei meteen al: ja maar dit was toch puur voor studie, dit zijn toch niet je vrienden of mensen die je buiten school spreekt, tenminste dat zei je. Ze zei ja, maar dit is ook niet super belangrijk ofso. Vervolgens vroeg ik of ik door de chats mocht scrollen en dit mocht niet. Ik ben toen gaan opstaan en weggelopen. Zij achter mij aan. En ik zei laat eens mij die chats lezen en ze pakte de telefoon en wiste de groep voordat ik erin mocht lezen en dit was voor mij voldoende om weg te lopen. Want waarom zou ze die berichten verwijderen? Wat zou volgens jullie de reden kunnen zijn? Wat mocht ik niet zien?

Ik ben weggelopen en sindsdien belt ze mij iedere minuut. Ze weet dat ze schuldig is en ik vraag mij af: wat zou in die chat besproken worden wat ik niet mag zien, zo erg dat ze het zelfs voor mijn neus verwijderd.

Ik ben echt benieuwd naar jullie mening en advies.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
  Spellchecker vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:55:34 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201591367
Deel 1 niet gelezen.

Zoveelste topic over wel of niet in telefoon mogen/willen kijken ....
Of spijt daarvan hebben.

Veel vertrouwen heb je er niet meer in?
pi_201591423
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef maily het volgende:
Deel 1 niet gelezen.

Zoveelste topic over wel of niet in telefoon mogen/willen kijken ....
Of spijt daarvan hebben.

Veel vertrouwen heb je er niet meer in?
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_201591424
In dat soort chats kan van alles worden besproken. Misschien heeft ze daar advies gevraagd hoe ze het met je uit moet maken maar misschien heeft ze daar advies gevraagd hoe ze een romantisch weekendje weg kan plannen. Alleen zij weten dat.

Nu ben ik wel van mening dat een relatie gebouwd is op vertrouwen en klaarblijkelijk heeft zij wat te verbergen. Hoe is jullie relatie verder, hoe oud zijn jullie en hoe lang samen?

Ik weet de toegangscode van mn vriendin en zij die van mij, we vertrouwen elkaar en hebben verder niks te verbergen. Maar ik zou het ook niet echt chill vinden als mijn vriendin in mijn groepsapps keek. Dat is toch wel altijd de verzamelplaats van vunzige filmpjes en mannenpraat. Daarentegen in mijn studiegroepapps gaat het idd alleen over projecten etc maar ik weet niet hoe hecht haar studiegroep is.

Edit: WhatsApp maakt elke dag om 02:00 een back up als ze dat niet heeft uitgezet. Als je het echt wilt lezen kan je haar die back up laten terugzetten als je er naast zit en alsnog lezen mits zij instemt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Maidai op 01-10-2021 13:07:44 ]
pi_201591445
Denk dat ze naast studie ook gewoon leuke gesprekstof heeft met de mensen uit de app. Dat heb jij wellicht toch ook in groepen waarin je zit. Vreemd wel dat ze daar niet open over is. Dat kan verschillende redenen hebben. Dat kun je het beste zelf inschatten denk ik. Misschien ben je jaloers aangelegd en is ze bang dat je dingen verkeerd zou opvatten uit de app.

Ik denk iig niet dat ze een foursome hebben hoor. Wees maar niet bang.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:03:38 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_201591479
Waarschijnlijk zat ze in die chat gewoon met die andere jongens te flirten. Net zoals jij als je op stap bent.
Denk zelfs dat ze al wel een van die jongens gepijpt heeft.

Succes met het eventuele gesprek in elk geval.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Manager PR/Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:03:42 #7
269689 crew  Viv
pi_201591483
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken.
Nog geen antwoord gekregen hierop:

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 09:23 schreef Viv het volgende:
Om van het gezeur af te zijn heeft je vriendin toen gezegd dat zij enkel studie-gerelateerde zaken besprak. Wat als ze toen eerlijk was geweest, en had gezegd: "Klopt, het begon als een studie-groepsapp maar inmiddels zijn we goed bevriend en gaat het over van alles en nog wat."

Had je het dan los kunnen laten?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:03:48 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201591486
quote:

[..]
Als zij het gesprek niet had verwijderd en mij gewoon aangaf wat er in werd gesproken en dat het inderdaad meer is geworden dan alleen studie. Dan hadden we het kunnen bespreken. Maar nu heeft ze gelogen en nog eens brutaal voor mijn neus, de gespreksgeschiedenis verwijderd. Nu belt ze mij hele tijd en stuurt ze smsjes met: je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Vind je het niet een beetje makkelijk om het gesprek met haar uit de weg te blijven gaan?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:05:01 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201591505
quote:

[..]
Brutaal voor jouw neus de gespreksgeschiedenis verwijderd?

Wow.
pi_201591545
Ze zal ongetwijfeld iets te verbergen hebben maar TS, andere vraag moet zijn of je haar ooit überhaupt gaat geloven of vertrouwen mocht je hier overheen kunnen stappen.
pi_201591609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarschijnlijk zat ze in die chat gewoon met die andere jongens te flirten. Net zoals jij als je op stap bent.
Denk zelfs dat ze al wel een van die jongens gepijpt heeft.

Succes met het eventuele gesprek in elk geval.
Ik denk dat ze beide jongens al gepijpt heeft, waarschijnlijk ook wel geneukt, anaal, zonder condoom.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:13:45 #12
64831 2NutZ
pi_201591628
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:12 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze beide jongens al gepijpt heeft, waarschijnlijk ook wel geneukt, anaal, zonder condoom.
Lijkt mij ook anders schiet je niet zo in de paniek zoals zij leek te doen.
Misschien alvast even een SOA test? TS?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:16:47 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201591661
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:00 schreef Maidai het volgende:
Edit: WhatsApp maakt elke dag om 02:00 een back up als ze dat niet heeft uitgezet. Als je het echt wilt lezen kan je haar die back up laten terugzetten als je er naast zit en alsnog lezen mits zij instemt.

Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201591797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Lijkt mij ook anders schiet je niet zo in de paniek zoals zij leek te doen.
Misschien alvast even een SOA test? TS?
Ik denk dat TS al stiefvader is zonder dat ie 't weet :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, of je zegt gewoon recht in haar gezicht dat je haar voor werkelijk geen meter vertrouwt en het sowieso wel klaar is.
Dat ja, ik snap nooit waarom dit soort topics zo vaak terugkomen? Het antwoord / de conclusie is altijd hetzelfde :')
pi_201591942
Toxic relatie dit.

Soms mis ik dat, man. De ruzies en dan de kick als je het weer goed maakt ❤️

Jij gaat haar nu afstraffen. Zij gaat daaraan toegeven. Dan heb jij de macht en controle, zoals je wil.

Het is niet haar gedrag, vertel eens waarom je hier een probleem van maakt maar wel consequent negeert dat jij bijv. met anderen flirt als zij er niet is. Dat doe je om je ego op te krikken en dat mag wel?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:48:16 #16
64831 2NutZ
pi_201591989
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:43 schreef Rupibma het volgende:
Toxic relatie dit.

De gemiddelde vrouw is zo, Stimorol.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:48:56 #17
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201591995
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef maily het volgende:
Deel 1 niet gelezen.
Korte versie: Meneer is opdringerig, wantrouwend, achterdochtig en onzeker.
Heeft veel reacties met advies e.d. gekregen maar omdat het geen advies is wat voor hem uitkomt blijft meneer doordraven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef Viv het volgende:

[..]
Nog geen antwoord gekregen hierop:
[..]

Stelde hem gister twee vragen waar hij, als hij er over nadacht, wat mee kon en zelfs daar deed hij ontwijkend over en gaf hij uiteindelijk geen antwoord op.

quote:
je bent opgefokt en het gaat je niet alleen om de groep blabla.
Er is dus meer aan de hand. Tijd voor jou om na te denken over wat jij misdaan hebt.
Wij kennen jullie niet.
Wij weten niet hoe jullie relatie tot dusver verlopen is.
Wij weten niet wat er over WA tussen jullie besproken is of waar er over gesproken is.
Wij kunnen je verder niet helpen omdat je hetgeen dat wij zeggen naast je laat liggen om je eigen zin door te drammen en je koste wat kost je gelijk probeert te halen.

Al maak je er 100 nieuwe topics over. Het zal niets aan de situatie veranderen. Vroeg of laat (waarschijnlijk vroeger dan later zoals het er nu uitziet) zal zij er een punt achter gaan zetten.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ricje op 01-10-2021 14:05:45 (water is nat, het regent) ]
pi_201592109
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu ik de andere topics heb gelezen denk ik idd dat dit de beste optie is
pi_201592181
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
:D
pi_201592188
Maar maak het lekker uit joh, beter voor haar en beter voor jou (kan je lekker met onbekende vrouwen flirten en tongen op stap, lekker man ouwe reus)
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:11:31 #21
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201592202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:10 schreef Oriente het volgende:
Maar maak het lekker uit joh, beter voor haar en beter voor jou (kan je lekker met onbekende vrouwen flirten en tongen op stap, lekker man ouwe reus)
Versieren van andere vrouwen was hij al mee bezig. Alleen het tongen e.d. deed hij niet.
Misschien dat één van de studiegenoten van zijn vriendin hem gezien had terwijl hij bezig was, dit in de groepsapp zette en ze daar over bezig waren (waar hij dan weer niet achter mocht komen).

Who knows :+

Edit:
Voor het geval hij sneaky zijn oude berichten gaat wijzigen:

[ Bericht 5% gewijzigd door Ricje op 01-10-2021 14:18:31 (Dweilen op het strand) ]
pi_201592280
Tja, misschien was ze een trio voor je aan het regelen, misschien waren er inmiddels 2 uit de groep en zat ze er met een of andere gozer stout te zijn.

Maar schijnbaar heb je wel moeite met vertrouwen anders was dit allemaal niet zo geëscaleerd. En dan heb ik het over het "goh dat zijn verdacht veel berichtjes" en niet "ze wist de boel voor m'n neus".

Ga eens even goed na waar dat vandaan kwam en ga dan een eerlijk en open gesprek met d'r aan. Zij is niet onschuldig aan het kweken van wantrouwen (met het wissen) maar jij ook zeker niet!
pi_201592308
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Nee, toch? Volgens jou was ik labiel.
pi_201592361
Wat wil je met dit topic dan? De vorige 13 pagina's aan dezelfde antwoorden herhalen? Je bent aan het fucken of niet?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:29:01 #25
64831 2NutZ
pi_201592387
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:22 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nee, toch? Volgens jou was ik labiel.
Precies ;)
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:29:33 #26
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201592394
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:43 schreef Rupibma het volgende:
Toxic relatie dit.

Jij gaat haar nu afstraffen. Zij gaat daaraan toegeven. Dan heb jij de macht en controle, zoals je wil.

Het is niet haar gedrag, vertel eens waarom je hier een probleem van maakt maar wel consequent negeert dat jij bijv. met anderen flirt als zij er niet is. Dat doe je om je ego op te krikken en dat mag wel?
Daar gaat het in dit geval toch niet om?

Het gaat erom dat zij ontwijkend gedrag vertoont als er ergens naar gevraagd wordt, vervolgens geheimzinnig gaat doen en daarna dat hele gesprek verwijderd.

Dus wordt er een probleem gecreeerd om iets wat dat helemaal niet had hoeven zijn.
pi_201592401
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Precies ;)
Neukt wel beter ;(
pi_201592416
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Daar gaat het in dit geval toch niet om?

Het gaat erom dat zij ontwijkend gedrag vertoont als er ergens naar gevraagd wordt, vervolgens geheimzinnig gaat doen en daarna dat hele gesprek verwijderd.

Dus wordt er een probleem gecreeerd om iets wat dat helemaal niet had hoeven zijn.
Been there done this. Je hoort nu alleen zijn kant van het verhaal. Hij heeft het over vertrouwen, terwijl hij zelf ook achterbaks is (flirten terwijl vriendin dat niet zoi willen). Dit soort relaties slaan nergens op. Kappen gewoon.

TS heeft trust issues. Overdrijft ook. Gedraag je normaal, ga het gesprek aan en vind een middenweg.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:32:13 #29
64831 2NutZ
pi_201592427
Ik ben benieuwd of TS hier nog komt om te zeggen dat het volgens hem waarschijnlijk beter is om te stoppen en dan door te zemelen over van alles en nog wat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:29 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Neukt wel beter ;(
Dat klopt.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:37:42 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201592496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 14:31 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Been there done this. Je hoort nu alleen zijn kant van het verhaal. Hij heeft het over vertrouwen, terwijl hij zelf ook achterbaks is (flirten terwijl vriendin dat niet zoi willen). Dit soort relaties slaan nergens op. Kappen gewoon.

TS heeft trust issues. Overdrijft ook. Gedraag je normaal, ga het gesprek aan en vind een middenweg.
Nogmaals het gaat niet over zijn flirten, het gaat over vaag doen wat betreft die berichten/het verwijderen.

Volgens mij is dat vooral jouw invulling.
Klopt, dus hoe is de reactie van zijn vriendin normaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')